collapse

Auteur Topic: Getrouwd 9 Septemberrrrrrrrr  (gelezen 4462 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tamra

  • Gast
Getrouwd 9 Septemberrrrrrrrr
« Gepost op: 16 september 2011, 15:40:54 »
hallo allemaal!!
Na maanden aftellen was het 9 september was het zoverrrrrrrrr!!!hier de 1ste fotossss de rest moet nog komen en ga zeker nog een verhaaltje schrijven....als ik daar even een momentje voor heb xxx

Djulietaah

  • Gast
Getrouwd 9 Septemberrrrrrrrr
« Reactie #1 Gepost op: 16 september 2011, 17:20:12 »
Gefeliciteerd!

kloko

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2708
  • Geslacht: Vrouw
Getrouwd 9 Septemberrrrrrrrr
« Reactie #2 Gepost op: 16 september 2011, 20:13:15 »
gefeliciteerd!

gekkiej01

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1972
  • Geslacht: Vrouw
Getrouwd 9 Septemberrrrrrrrr
« Reactie #3 Gepost op: 17 september 2011, 15:54:32 »
Gefeliciteerd !!

Diamond

  • Junior
  • **
  • Berichten: 122
  • Geslacht: Vrouw
Getrouwd 9 Septemberrrrrrrrr
« Reactie #4 Gepost op: 19 september 2011, 14:04:18 »
Gefeliciteerd! Mooie jurk!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Getrouwd 9 Septemberrrrrrrrr
« Reactie #5 Gepost op: 19 september 2011, 14:49:16 »
Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar je verhaal van de dag en nog meer foto's :wink: vooral hoe je jurk er precies uit ziet, zit rose in zo te zien?
« Laatst bewerkt op: 19 september 2011, 14:49:39 door Jof »

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Getrouwd 9 Septemberrrrrrrrr
« Reactie #6 Gepost op: 19 september 2011, 15:16:02 »
gefeliciteerd

tamra

  • Gast
Getrouwd 9 Septemberrrrrrrrr
« Reactie #7 Gepost op: 20 september 2011, 21:25:10 »
hallo allemaal hier mijn verhaal betreffende onze bruiloft en natuurlijk nog fotos......natuurlijk

8 september begon het allemaal , vandaag zouden mijn as zijn familie allemaal aankomen, er moest familie van heel de wereld overkomen dus kwamen die op 8 september allemaaal aan.
Vader en moeder uit America , broer en gezin uit engeland en tante en oom uit italie dus genoeg om aan te denken nog van tevoren maar verder was alles goed geregeld dus maakte me niet zo heel veel zorgen daarover...
s'ochtends werd mijn as zijn broer van het vliegvield gehaald, mijn schoonouders van de trein, en s'avonds kwam de rest van de familie aan en hebben we deze dag gezellig met zn allen door gebracht en geen tijd om gestrest en zenuwachtig te zijn
aan de ene kant natuurlijk wel fijn..opzich..rond etenstijd is iedereen naar mijn ouders gegaan en hebben we daar lekker gegeten...wij gingen nog even mijn boeket halen, en toen nog even met ze 4tjes de boel versieren op 1 locatie waar de receptie was de rest van de familie verbleef bij mijn ouders en toen saampies maar naar bed....mijn as zijn broer verbleef bij ons...we gingen rond 11 uur na bed..en kon verassend genoeg makkelijk in slaap komen en heb heerlijk geslapen...
en toen was het

9 september onze dag...heerlijk geslapen maar optijd wakker om 7 uur en zijn toen maar vast gaan douchen want ja we moesten natuurlijk met 5 man aangekleed...mijn as en ik zijn als eerste gegaan en hij heeft me daarna lekker naar de schoonheidssalon gebracht voor me make up...en is daarna met zijn broer en gezin vertrokken na mijn zusje om zich daar aan te gaan kleden en klaar te maken.
Daarna kwam mijn zusje mij halen samen met me andere zusje en hebben ons thuis afgezet om mn jurk te gaan aantrekken, en ondertussen was een vriendin van mij aangekomen om mijn haar te gaan doen, ondertussen belde ook de fotograaf al aan ...
Om kwart over 10 was ik zo goed als klaar had dus tijd om nog even te relaxen...en om kwart voor elf belde mijn as aan en wat was hij moooi...en hij vond mij ook prachtig dat was fijn!!!
moesten beide wel even slikken...
Ondertussen kwamen ook onze beste 2 vrienden aan die mee gingen fotos maken...op na de fotolocatie in essen....na ongeveer 1,5 uur moesten wij echt terug naar huis we konden er wel in blijven maar ja er zouden thuis mensen op ons wachten en ja hoor wat werden we onthaald door alle lieve mensen de hele voor tuin was versier en er lag een rode loperrrrrrrr en toen we uitstapte alleen maar foto`s helemaal geweldig en wat voel je je dan een prinses net een beroemdheid ...;-)

daar werd op ons gewacht met een broodje en wat drinken kreeg niet veel naar binnen maar toch...om 10 over 1 gingen wij richting onze trouwlocatie en werd iedereen in de trouwzaal geleid...
Nog steeds niet zenuwachtig tot dat we nog even een momentje met elkaar en de babs kregen toen brak ik en kwamen de tranen...maar goed dat was even slikken en kwam het weer in orde...en werd de muziek ingestart en konden we na binnen helaas de verkeerde dus dat moest snel omgezet worden en toen konden we na binnen, en de babs ontving iedereen, wij hadden een 2 talige ceremonie omdat er engelstalige familie op onze bruiloft was en wat was de babssssssss goeddd!!
alleen miste we 2 mensen die waren even een rondje gaan lopen omdat we moesten wachten niet zo slim maar toen ze binnen waren kon het toch beginnen en wat was het een mooie ceremonie met een lach en een traan paste precies bij onssss!!
we hadden zelf nog wat gedichtjes aangeleverd voor de getuigen helemaal superr.....en onder het tekenen werd from this moment van shania twain gedraaid wat was ik blij met mijn keussssssss zoo mooi...

vervolgens gingen wij om half 3 naar onze receptie/diner locatie in breda en daar aangekomen stonden onze mooie en vooral ook lekkere cupcakes klaar voor het koffie moment en hebben we heerlijk kunnen kletsen en even bijkomen van alle aandacht...
om 4 uur kwamen de rest van de gasten voor de receptie en hebben wij een verder een heerlijke middag gehad waarna we met een select gezelschap over bleven en wij van een heerlijke bbq op het terras in het bos hebben genoten....
rond half 11 was het einde avond en namen we afscheid van iedereen....
wel gingen er nog wat mensen mee een afzakkertje nemen bij ons thuis..en wat was dat nog gezellig wij gingen om 3 uur na bed...maar mijn zwager en de laatste visite ging om half 5 de deur uittttt laat maar dat geeft niet wat  hebben wij een siper dag gehadddddddddddd!!!!

De familie is daarna verdeeld over het weekend vertrokken en hebben we daarna nog wat leuke dingen gedaan heerlijke tijd gehad.
Maandag vertrokken met ze 2tjes naar een kasteeltje om heerlijk samen te genieten en bij te komen....

zo dit was onze geweldige dag en ik zal er nog wat fototjes bijvoegen liefs tamara
« Laatst bewerkt op: 21 september 2011, 18:14:00 door tamra »

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Getrouwd 9 Septemberrrrrrrrr
« Reactie #8 Gepost op: 13 december 2011, 12:24:16 »
Een heerlijke dag en wat heb je een mooie jurk!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards