collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 987335 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In 2013
« Reactie #100 Gepost op: 6 januari 2012, 01:41:50 »
@ Gympie: Fijn dat je zo je netwerk kan gebruiken zeg..Je kunt het maar geregeld hebben toch :)

Frutsel26

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #101 Gepost op: 6 januari 2012, 07:46:06 »
Wij hebben ondertussen het gemeentehuis, de feestlocatie, kapper (schoonzusje), en voor 99% de fotograaf.
met de feestlocatie zijn we nog in onderhandeling over de prijs maar daar moeten we wel uit komen.
De trouwambtenaar boeken wij pas een paar maanden van te voren, aangezien we de keuze uit 8 ambtenaren hebben, en kunnen we zo nog rustig kijken wie we willen hebben.
Voor de DJ ben ik nog bezig, maar dat is nog best lastig. Wij wilde eigenlijk een band maar hebben nu besloten om toch in DJ te doen omdat een band echt te duur wordt.

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Trouwen In 2013
« Reactie #102 Gepost op: 7 januari 2012, 17:38:10 »
Goedemiddag Dames (en heren?)

Hier nog een 2013 bruidje! maar ik trouw in tegenstelling tot heel veel anderen niet op de 31 :tongue:
Vriend en ik trouwen op 13-05-2013, Op een maandag, dan gaan we lekker een midweek weg en als we terug zijn geven we op zaterdag een groot feest! Bijkomend voordeel is dat ik 2 keer mijn jurk aan mag :biggrin:

Over vroeg regelen, Vriend en ik zijn ook al een heel eind hoor,

De trouwdatum is vastgelegd, ik moet alleen de tijd (13.00) nog even bevestigen.
De jurk wordt door mijn moeder gemaakt, maar het patroon is binnen want we gaan een proefmodel maken,
We hebben al ringen, Dat zijn nu nog onze verlovingsringen, en volgend jaar wordt er een diamantje van mijn overgrootmoeder ingezet,en word de datum er in gegraveerd, worden ze opgepoetst en dan zijn het onze trouwringen.
Fotograaf, 1 van onze beste vrienden maakt super mooie foto's en voelde zich vereerd om voor ons de foto's te maken.
Corsages en kaarten maken we zelf (lang leve creatieve familie)
Taart maak ik zelf, Dat is een uit de hand gelopen hobby, en ik kan mij daar in uitleven.
Het pak krijgt mijn lief van zijn moeder.
Trouwlocatie is al geregeld, evenals de locatie van het feest.

maar goed er blijven genoeg dingen over om te doen :tongue:

Ik hoop gezellig met jullie mee te praten tot we allemaal getrouwde mensen zijn :)

gympie

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #103 Gepost op: 7 januari 2012, 23:28:47 »
Ringen doen wij inderdaad ook op die manier, vanmiddag al even bij de juwelier geweest en
er kan bij mijn verlovingsring gelukkig ook een steentje in gezet worden en dan worden ze
wat kleiner gemaakt en opgepoetst.

Corsages doen wij ook zelf denk ik, even een proefje maken en bruidsboeket ook zelf, weet
wel wat ik wil dus ook even een proefje maken. Wonen vlak bij een rozenkweker die een bosje rozen
verkoopt voor 3 euro dus daar kan ik geen buil aan vallen en mooi een keer goed oefenen.

Ben net weer even op visite geweest en daar over bedankjes gehad want die wil ik dus ook zelf
maken maar daar komt gelijk weer een heel weerstand 'zul je dat nou wel doen' en 'is dat .... niet leuk'
en dan ga ik gelijk weer twijfelen he.

Ik vraag me dan wel af, wat doen nou de meeste mensen met een bedankje? De laatste keer dat ik
op een bruiloft was kregen we een ingepakt chocolaatje achteraf, was erg leuk maar ja
chocola he, die is natuurlijk zo op dat snap je.

Dus gelijk maar even een vraagje tussendoor, wie bewaart zijn bedankje van de bruiloft waar je bent
geweest?

October Bride

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #104 Gepost op: 7 januari 2012, 23:42:28 »
Dus gelijk maar even een vraagje tussendoor, wie bewaart zijn bedankje van de bruiloft waar je bent geweest?
Toevallig had ik het hier vanmiddag met vriendlief over. Ik wil ook graag zelf iets in elkaar knutselen, maar wel in de wetenschap dat mensen het waarschijnlijk toch niet bewaren. Bij mijn broer kregen we bijvoorbeeld naderhand een foto van het bruidspaar als bedankje, maar behalve directe familie bewaart volgens mij niemand dat, en dat vind ik echt zonde van het geld. Met chocolaatjes of iets lekkers heeft de gast er tenminste nog iets aan - ook al is dat maar heel kort... Maar misschien zijn er forummers die er anders over denken?
Ik zou het zelf overigens het allerleukst vinden om iets persoonlijks te geven waar mensen dan ook achteraf nog iets aan hebben, maar ik ben er nog helemaal niet uit wat dat dan moet zijn...

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In 2013
« Reactie #105 Gepost op: 7 januari 2012, 23:47:51 »
Joehoe.... vandaag bij de locatie geweest en we hebben de knoopt doorgehakt.. We trouwen bij Kasteel Tongelaar in Mill, op 24 juni 2013..  :biggrin: (de datum is nog wel te schuiven, mocht er iets op de proppen komen, waar we nog niet aan gedacht hadden. Al kan ik me dat niet voorstellen)
Dat moest ik ff kwijt dames..

@ frutsel; Wij wilden eerst ook een band,. maar prijstechnisch is een dj toch wel een stuk aantrekkelijker. Maar dan willen we wel een "live-aspect" erbij, bijv. Saxofonist of zangeres.
En van steeds meer mensen hoor ik dat een DJ net zo leuk is eigenlijk. En uiteindelijk gaat het om een leuk feest, toch..

@ dees87; wat een relaxte manier van trouwen, je bruiloft opsplitsen... Niet direct mijn ding, maar ik kan me goed voorstellen dat je dit doet.
Wat betreft de ringen...daar zaten wij ook aan te denken.
 Ik heb een hele mooie verlovingsring gekregen, met een klein diamantje. Waarschijnlijk willen we hier een wat groter diamantje in laten zetten.
Voor mijn vent, wil ik een ring laten omsmelten, die ik ooit van hem heb gekregen. (een andere kleur goud, dan mijn verlovingsring, dus ik zal ze toch niet meer samen dragen)

Wat mooi truwens dat je een diamant van je overgrootmoeder gaat gebruiken. Wauw!

@ Gympie; Dapper dat je zelf corsages gaat maken. Ik zou het niet aandurven, maarja, bij mij eindigen kerststukjes ook altijd als een zielig en inspiratieloos bosje takken met wat ballen...Dus deze a-groene vingers besteden dat graag uit aan iemand die dit wel kan.

wat betreft bedankjes. Dat wordt bij ons zowiezo iets blijvends. Dus geen trouwgom, bruidssuikers en chocola.
Wat wel , dat weten we nog niet precies, maar ik denk dat ik ook crea bea aan de slag ga.
Ideetje dat ik wel al gehad heb: Een karabiner zaklampje (via marktplaats gezien)en deze dan pimpen met Braziliaanse wenslintjes. Uiteraard in onze kleuren.


en of ik bedankjes bewaar...ligt er aan van wie.
Het boedabeeldje van de bruiloft van mijn neef drie jaar geleden, heeft ondertussen zijn weg naar de rommelmarkt gevonden. En de schoenpoets (!) van de vroegere buurjongen kan ik ook niet meer vinden.
Maar als een van mijn goede vriendinnen of familie in het huwelijksbootje stapt heeft zo'n bedankje een andere betekenis voor mij en zou ik het wel bewaren.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #106 Gepost op: 7 januari 2012, 23:51:38 »
[size="2"]Kom even binnenvallen! Zag toevallig die vraag voorbij komen.. :wink:
Wij doen zelf een leuk doosje met daarin een bedankkaartje en pepermuntjes. Daggasten krijgen van ons achteraf een foto. Volgens mij doen veel bruidsparen iets met snoepjes. Het is makkelijk, lekker, iedereen heeft er wat aan en vooral: gemakkelijk zelf een bedankje mee te knutselen en goedkoop! Volgens mij als je iets blijvends wilt geven, kost het je al snel klauwen met geld. En veel gasten zullen er misschien niet eens meer naar omkijken..

Zo hebben wij hier twee hele leuke badeendjes liggen al 2 jaar, bedankjes van vrienden van ons, maar ja.. Wij hebben daar niets mee en ze staan ons alleen maar in de weg. Na 2 weken zijn ze de kast in gegaan en dat was t.. Zonde van t geld..[/size]

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Trouwen In 2013
« Reactie #107 Gepost op: 8 januari 2012, 12:17:31 »
Mijn zus is afgelopen Juli getrouwd en hebben als bedankjes een klein weckpotje met hartsnoepjes gedaan, er zelf kaartjes aan gemaakt, en dat zag er heel leuk uit, ik heb geloof ik nog wel een foto daarvan,en de potjes kwamen bij de xenos vandaan, en de snoepjes bij de groothandel waar mijn vader werkt, het viel qua prijs toen allemaal nog wel mee.  
http://tinypic.com/r/n18j87/5 dit zijn ze!


Ik heb gisteren op internet bruidsboeketen zitten kijken en heb mijn perfecte boeket gevonden, en we hebben ook corsages gevonden, Zilveren foam rozen, mijn AS was helemaal lyrisch :tongue: en dan willen we voor ons bruidsmeisje een mini variant van mijn boeket. Ik vind het zo leuk om er mee bezig te zijn.

Wat betreft het opsplitsen van de bruiloft, We willen graag op de 13 trouwen en de vrijdagen in 2013 vallen in maanden waar wij niet zo veel mee hebben, dus toen naar de maandag geschakeld, maar op maandagavond een feest geven is niet handig want dan haakt iedereen vroeg af omdat er dinsdag gewerkt moet worden, Dus hebben we besloten eerst een weekje samen weg te gaan, en daarna een feest te geven op zaterdag!

Zijn er eigenlijk meer mensen die een hoop dingen zelf maken? De kaarten? of bloemen?

Frutsel26

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #108 Gepost op: 8 januari 2012, 13:48:18 »
Hallo Dames

Gisteren ben ik met een stel vriendinnen naar Assepoester in Arnhem geweest, we hadden er al niet te veel van verwacht aangezien ze op de website aangeven dat ze op zaterdag heel druk zijn. maar wat er gisteren gebeurde sloeg echt alles naar mijn idee.
Wij kwamen daar binnen en werden leuk ontvangen, er werden gelijk extra stoelen gehaald en drinken dus we dachten dat het ondanks de drukte best nog wel kom.
Totdat degene die ons ging helpen zich voorstelde en uiteraard naar de datum vroeg.
Nadat ik het jaar 2013 genoemd werd ging haar gezicht op onweer en ging de vriendelijkheid over in gesnauw. want ik moest niet denken dat ze jurken voor me gingen bestellen want dat werkte zo bij hun niet, en dat het onzin was dat ik veel ging passen want ze hadden nog wel mee te doen die dag. De verkoopster heeft me in 2 jurken geholpen, en de rest hebben mijn vriendinnen maar gedaan want anders kon ik wachten totdat ik een ons woog. (had ook zijn voordelen kunnen hebben maar daar kwam ik niet voor), ik had al aangegeven dat als de Jurk er tussen zou zitten dat ik hem zeker mee zou nemen maar dat intresseerde haar blijkbaar niet. binnen een uur zijn we weer vertrokken want hier hadden we dus echt geen zin in.
Dus dames als je naar assepoester gaat, haal je datum een jaar naar voren anders wordt het helemaal niks.

 


October Bride

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #109 Gepost op: 8 januari 2012, 18:10:24 »
@Frustel: Wat onwijs balen om dat te lezen, en ik moet zeggen dat ik meer van dergelijke reacties over Assepoester ben tegengekomen op internet. Erg jammer! Ik ben achteraf blij dat ik niet naar Assepoester gegaan ben, ondanks dat ik het wel van plan was. Ik vind het echt raar dat ze zo reageren, want de zaak waar ik geweest ben gaf juist aan dat ik zeker wel minstens 10 maanden van tevoren moest gaan kijken!
Jammer dat er niet veel zaken zijn die dergelijke jurken verkopen, want dan heb je ook niet veel keuze...! Hopelijk slaag je elders wel beter!

@Dees: Ik ben wel van plan het e.e.a. zelf te maken, met hulp van deze en gene. Bruidsboeket waarschijnlijk niet, maar mogelijk wel de corsages. En ik ga me zeker met de bedankjes bezig houden, samen met de CM.

Frutsel26

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #110 Gepost op: 8 januari 2012, 19:34:26 »
@ October bride. Ik denk dat assepoester het meer moet hebben van de ''last minute'' bruidjes.
Ze hadden mooie jurken hangen hoor, en als je er iets in kleur zoekt dan is er heel erg veel keuze. Maar ik heb nu echt zoiets als ik een jurk koop, dan wil ik een nieuwe en niet een jurk die al door misschien 30 andere is aangepast.
Zo had ik daar een witte cymbeline jurk aan die al helemaal vies was aan de onderkant. Daar zou ik dus nooit de 1700 euro voor willen betalen die ze ervoor vroegen.

Ik zit zelf ook heel erg met de bedankjes te puzzelen, want ik vind het eigenlijk zonde om 300 euro uit te geven voor iets wat mensen toch niet bewaren. Wij zijn hier dus aan het bedenken of we uberhaubt wel bedankjes willen doen.

We hebben ondertussen wel hele gave cadeautjes gevonden voor de CM en de bruidsmeisjes.

gympie

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #111 Gepost op: 8 januari 2012, 20:16:33 »
@ Marlie. die corsages gaan we natuurlijk eerst proberen dat snap jij want als dat nl niks
wordt dan ga ik het ook uitbesteden hoor. Maar wat ik wil lijkt niet zo moeilijk, heb al een
beetje op youtube zitten neuzen. Maarja dat is wel vaak het probleem bij mij, dat ik alles
er vrij makkelijk uit vind zien maar of het ook lukt is wel de vraag.

En die bedankjes, dat is inderdaad een punt ja. Ik vind het eigenlijk wel fijn dat de meeste de
zelfde mening hebben, je gooit het toch weg maar daar besteed je dan wel weer veel geld
aan.
Dan zit ik jullie reacties te lezen en dan zit ik hier dus hard op:'ja precies dat vind ik dus ook'!
Ik denk dat ik het toch ook bij het idee houd wat ik eerst had. Zelf een doosje vouwen met
daarin dus iets te snoepen.

Misschien voor de daggasten idd wat anders maar daar ben ik nog niet over uit. Maarja gelukkig hoeft dat
dus ook niet. We hebben nog even :biggrin:

@Frutsel26: Dat is inderdaad echt heel vervelend. Je gaat ervan uit dat ze je graag een jurk willen verkopen,
blijkbaar toch niet. Hopen dat je de volgende keer wel een leuke ervaring hebt.
« Laatst bewerkt op: 8 januari 2012, 20:19:32 door gympie »

Frutsel26

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #112 Gepost op: 8 januari 2012, 21:44:08 »
ach met die trouwjurk komt het vast wel goed, en ik denk dat als je in een winkel een afspraak maakt dat ze wat meer tijd voor je nemen.
Hoop het wel, want ben volgens mij nogal moeilijk omdat ik totaal niet weet wat ik wil. Het liefste ga ik gewoon in mijn spijkerbroek, maar AS heeft al gezegt dat ie me dan thuis laat

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In 2013
« Reactie #113 Gepost op: 8 januari 2012, 22:28:49 »
hahaha..frutsel... beetje jammer als je dan niet op je eigen bruiloft mag komen :) :laugh:

En wat balen dat je een nare ervaring had met assepoetser..daarvoor ga je niet passen natuurlijk. Maar ja, ze hebben zichzelf er uiteindelijk ook mee, want als veel bruiden dit meemaken en mond-tot-mond reclame gaat snel.. benieuwd hoeveel mensen dan nog een afspraak willen maken...

Qua bedankjes, begin ik nu wel te twijfelen...
Inderdaad zonde om veel geld uit te geven voor bedankjes die niet bewaard worden. Vooral voor de gasten die " wat verder weg staan"
Hmmm... Gelukkig is 2013 nog ver weg en hebben we nog alle tijd om erover na te denken.. :cool:

@ gympie, succes met de corsages. Herkenbaar probleem, de youtube filmpjes onderschatten. Dingen komen er toch altijd weer anders uit te zien..
Laat je weten of het je lukt?

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #114 Gepost op: 9 januari 2012, 15:03:42 »
Hallo allemaal,

ik heb al een tijdje niks meer van me laten horen dus ik had nog een pagina te lezen!
Hier staat het plannen even op een laag pitje, we zijn nu aan het rondkijken voor een huis. Vanavond gaan we weer naar een huis kijken, ik ben dus erg benieuwd. Allemaal nog een gelukkig nieuwjaar gewenst! Nu kunnen we zeggen dat we volgend jaar trouwen!! :tongue:

@ frutsel: Wat belachelijk! Snappen ze dan niet dan ze gelijk je hele "trouwjurk passen" ding verpesten?? Het komt vast helemaal goed bij een andere winkel, maar toch! (ik zit me hier gewoon op te winden!) :tongue:

@ Gympie: Als je bezig bent geweest post dan een foto, ik ben best benieuwd hoe het eruit gaat zien tegen die tijd!
Misschien lukt het meteen of na een paar keer oefenen, dat scheelt mooi wel een hoop geld.

Ik bewaar eigenlijk ook nooit de bedankjes, alleen van naaste familie of goede vrienden. Bij ons is het vaak iets te eten of een bieropener met de standaard tekst "elke fles gaat ermee open, kom vooral eens binnen lopen".
Dat gaat hem bij ons niet worden! Wel een leuk, goedkoop bedankje vond ik van vrienden die 2 koffiepads hadden ingepakt in doorzichtig inpak folie. Daaraan zat een kaartje met de tekst "kom nog eens op de koffie".
Ik weet nog niet wat wij gaan doen maar het zal waarschijnlijk zoiets worden.
Ook zag ik laatst op internet een hele leuke site met allemaal van die kleine zeepkettingen met schelpjes en kralen eraan. het onderste zeepje was dan een hartje met de datum of naam van de bruiloft. Echt super leuk en ik elke kleur! Was alleen vrij prijzig (ik geloof rond de 4 euro per ketting).

liefs Sjaantje

Frutsel26

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #115 Gepost op: 9 januari 2012, 15:48:43 »
Ach straks ga ik op de love & marriage beurs weer kijken wat er in de buurt zit en dan na de zomervakantie maar is serieus kijken voor een jurk. Die winkel sla ik in ieder geval over.

gympie

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #116 Gepost op: 9 januari 2012, 16:29:59 »
Hoi hoi

Natuurlijk ga ik jullie op de hoogte houden of het is gelukt. En natuurlijk een fotootje erbij.

Grappig dat we toch eigenlijk allemaal hetzelfde denken over de bedankjes. Dat het erop neer komt
dat je het toch weg gooit of opeet. En het sterkt mij in mijn beslissing om toch dat te doen wat
ik in gedachten had. Dus meiden bedankt

groetjes

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Trouwen In 2013
« Reactie #117 Gepost op: 9 januari 2012, 17:44:37 »
Ik heb onze bedankjes gevonden!!! Ik kwam tijdens mijn speurtocht magneetjes tegen in hartvorm 1 euro per stuk, en ik vind ze ontzettend gaaf! En een magneet is altijd handig op de koelkast/vriezer toch :tongue:

Mijn moeder is zo mogelijk nog drukker dan ik, Ze had allemaal site's gevonden met spullen die we nodig hebben, echt heel leuk om te zien.
Verder heb ik gisteren een kostenberaming gemaakt en wij komen rond de 2300 euro uit, vind ik netjes, Mag ik vragen wat jullie budget is?

Frutsel26

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #118 Gepost op: 9 januari 2012, 20:45:17 »
Jeetje hoe doe je dat 2300 euro. Kan nog wel tips gebruiken.
Wij hebben een budget van 15000 excl huwelijksreis.
Maar als we het voor minder kunnen doen zou dat natuurlijk perfect zijn.

October Bride

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #119 Gepost op: 9 januari 2012, 22:27:50 »
2300 euro?! :blink:  Dat vind ik echt knap!
Ons budget is ongeveer 11.000, inclusief korte huwelijksreis. Wij zijn bij vrijwel alle locaties waar we zijn wezen kijken (we hebben nog geen definitieve keuze gemaakt) al 2300 euro kwijt voor alleen ontvangst en receptie! Hoe doen jullie dat dan, als ik vragen mag?

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In 2013
« Reactie #120 Gepost op: 10 januari 2012, 11:58:59 »
Jeetje Dees.. 2300 euro, dat is knap.. of ben je per ongeluk een nulletje vergeten  :wink:
Wij hebben onze begroting nu staan op ongeveer 15000 euro, maar dan hebben we een aantal zaken wel heeeeel ruim genomen. (beter dat het goedkoper uitvalt dan duurder he..)

We willen uiteindelijk uitkomen tussen de 12 en 13000, dus dat wordt denk ik nog een kritisch naar de gastenlijst kijken..hihi

@ octoberbride... waar zijn jullie al wezen kijken?

gympie

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #121 Gepost op: 10 januari 2012, 14:54:04 »
Goeiedag 15.000 euries dat is echt super veel. We hadden eerst een budget van 5000 euro maar of we dat gaan
halen dat denk ik niet dus hebben we een begroting gemaakt (haha) en daar kwamen we op 7500 euro maar wel
ruim berekend. Moet ik wel bij zeggen:

De ringen hebben we al, kleine aanpassing, graveren en oppoetsen alleen nog.
Buffet regelt schoonpapa, auto gaan we denk ik niet doen.

Ik denk dat we onze eigen auto nemen, rijschool. Mijn moeder maakt de kaarten (heeft ze al
2x eerder gedaan voor anderen die ook gingen trouwen),

Het bruidsboeket maakt ik zelf, wil een bol van rozen, en corsages gaan we zelf proberen.

Eens even denken wat mis ik nog, dj is een vriend van ons (maar volgens mij niet echt goedkoper dan een ander)
fotograve is een oudleerling die al bruidsreportages gedaan heeft en de hele dag komt en niet veel
rekent (vind ik)

Maar moet ik er wel bij zeggen: Ik ben vreselijk wispelturig en verander misschien nog wel een paar keer
van gedachten (bv over de auto of de corsages en boeket) Dus de begroting kan ook tegen gaan vallen dat we
veel meer geld kwijt zijn dan nu gedacht, maar dat hoop ik natuurlijk niet.

Ohja en last but not least jurk krijg ik van mijn vader (is dat niet sweetie :biggrin: )
Ohja pak van as moet nog wel geregeld worden maar op 600 begroot

Maar 2300 is wel weinig, ik ben dan wel heel benieuwd hoe je dat doet

marjolein1987

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #122 Gepost op: 10 januari 2012, 16:19:49 »
Wauw! 2300 euro?! Ik wil jou geheim ook wel weten!  :biggrin:
wij hadden eigenlijk rond de 7000 euro berekend maar geloof dat het toch eerder tegen de 9400 euro zit, en wij hebben nog geeneens zoveel gasten  :blink: !!Trouwens....bij andere bruiloften die we hebben gehad viel het me op dat iedereen zich "dood" ergerde aan de corsages... Gaten in de kleren, corsages die te zwaar zijn voor aan de kleren dus steeds omvallen of corsages die uit elkaar vallen! Heel irritant...
Nu kwam mijn AS met een website aan waar je een "button"(klinkt goedkoop) kon bestellen en kon gebruiken als corsage. Je bevestigd hem dan met kledingmagneten.
Heeft iemand dat wel eens gezien? Het lijkt mij erg leuk en dat is beter dan al die geergerde blikken!

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Trouwen In 2013
« Reactie #123 Gepost op: 10 januari 2012, 16:36:35 »
Bedoelt ze niet 2300euro voor de bedankjes?

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In 2013
« Reactie #124 Gepost op: 10 januari 2012, 21:17:49 »
benieuwd wat voor bedankjes dat dan zijn... iedereen een puppy, net als in bridesmaids, haha

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards