collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 996315 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2625 Gepost op: 15 oktober 2012, 16:22:47 »
Het lijkt me zo'n risico als ze m 1 of 2 maten kleiner bestellen, Straks past t dan niet of is ie te groot, Misschien kun je een winkel eens bellen om te informeren?

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2626 Gepost op: 15 oktober 2012, 16:37:26 »
Ja, misschien kies je wel een jurk waar niet een superlange levertijd op zit. Dan zou je over een paar maanden misschien nog terug kunnen komen om alsnog te passen en dan te beslissen welke maat besteld wordt.

1 of 2 maten kleiner bestellen lijkt mij persoonlijk ook eng, maar als je echt 15 kilo afvalt heb je ook niks aan een jurk in je huidige maat. Lastig dilemma!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2627 Gepost op: 15 oktober 2012, 16:46:24 »
Ja, misschien kies je wel een jurk waar niet een superlange levertijd op zit. Dan zou je over een paar maanden misschien nog terug kunnen komen om alsnog te passen en dan te beslissen welke maat besteld wordt.

1 of 2 maten kleiner bestellen lijkt mij persoonlijk ook eng, maar als je echt 15 kilo afvalt heb je ook niks aan een jurk in je huidige maat. Lastig dilemma!

Ja precies wat jij zeg dus.

Ik ben een paar jaar geleden bijna 25 kilo afgevallen, dat is volgens de norm 5 maten kleiner, (5kg 1 mt) maar in werkelijkheid was mijn broekmaar maar 3 maten kleiner geworden en mijn shirt maat 4 maten, Dat is waarom ik het een lastige situatie vind.

wemlonn

  • Junior
  • **
  • Berichten: 98
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2628 Gepost op: 15 oktober 2012, 17:40:45 »
Ik zou gewoon even naar de winkel bellen voor advies. zij kunnen dat wel goed inschatten denk ik.
Ik heb gisteren de winkel nog gemaild en gezegd dat ik niet de volle prijs heb betaald voor een pasmodel. Ze antwoorde binnen 15 minuten al dat ze de jurk al opnieuw besteld had in mijn maat! pfieuw!  :blush:

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2629 Gepost op: 15 oktober 2012, 19:14:17 »
Een jurk kleiner bestellen dan je huidige maat doet bijna geen enkele winkel volgens mij. Dat is inderdaad een groot risico.
Zelfs bij mij durfde ze hem niet een maat kleiner te bestellen en dat terwijl ik 3 maanden geleden een operatie heb gehad. Ik zat net 2 centimetertjes boven een maat, dat durfde ze nog wel aan. Ze neemt hem straks liever heel veel in dan dat ze het risico loopt dat ze hem te klein besteld.
Ze zei ook tegen mij: geen enkele vrouw valt gelijkmatig af. Voor hetzelfde geld valt je taille wel één of 2 maten af maar je heupen niet en dan past je rok niet over je heupen. Uitleggen is nu eenmaal erg beperkt.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2630 Gepost op: 15 oktober 2012, 20:18:10 »
Nou ik ga zaterdag naar de winkel dus dan kan ik het vragen. Mailen is dus niet nodig..
Het zal vast goedkomen en misschien is de levertijd inderdaad niet zo lang en kan ik nog eens terug over een maand of 2.. En innemen kan altijd inderdaad!!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2631 Gepost op: 15 oktober 2012, 21:28:08 »
Hoe was je loveshoot geweest misseagle????

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2632 Gepost op: 15 oktober 2012, 21:46:35 »
de meeste winkels bestellen jurken niet meer dan een maat kleiner..
Te goot risico dat het uiteindelijk niet past., Maar ik zou inderdaad ook gewoon vragen hoelang de levertijd is, en eventueel later bestellen, als je meer richting je streef gewicht zit.

Vrijdag gaat mijn broer eve bellen naar de pronovias winkel in valencia. Ik moet de  pasafspraak verzetten, en broertje lief spreekt spaans.
Kan ik gelijk horen of hij al binnen is... Ik hoop het.Geeft toch een geruster gevoel..

Ik moet nog ff delen.. Wij hebben net onze huwelijksreis geboekt!!
We gaan dinsdag na de bruiloft 10 dagen naar Cyprus..
heerlijk in een prive villa met eigen zwembad en jacuzzi, en vlakbij het strand in eht kustplaatsje Pomos.
Heerlijk, nu al zin in..


misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2633 Gepost op: 16 oktober 2012, 06:53:10 »
@LB, helemaal super! Beloofd veel goeds voor de bruiloft..
@Marlie, ja laten we hopen dat het kan.. Vind dat toch heel spannend nu..

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2634 Gepost op: 16 oktober 2012, 08:21:31 »
Dat rare poppetje had ik er niet bij gezet hoor!! Alleen een hoop vraagtekens, dan zal ie dat wel veranderd hebben.
Maar fijn dat t zo leuk geweest is :D Ga je de foto's hier ook showen?

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2635 Gepost op: 16 oktober 2012, 10:54:23 »
ja, we willen ze zien misseagle..tenzij je dat liever niet doet natuurlijk..

mrs.Jones

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2636 Gepost op: 16 oktober 2012, 15:36:09 »
ik wil ze zien miss eagle!!! zeer benieuwd! (voor de omstanders, we hebben dezelfde fotograaf voor onze bruiloft)

p.s. check 'de mail' leuk bericht van mijn kant;) of open deze: http://www.trouwforum.nl/index.php/topic,18080.3825.html

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2637 Gepost op: 16 oktober 2012, 15:42:31 »
Er zijn er zo'n 240 gemaakt dus ik zal hier een kleine selectie neerzetten ;)

ps mrs jones: super leuk nieuws! Veel succes en plezier ;)

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2638 Gepost op: 16 oktober 2012, 19:09:46 »
Ben benieuwd naar de foto's misseagle! Wij hebben zondag een soort van proefsessie, Tenminste, dat is de planning, op dit moment ligt mijn lief dwars want hij heeft uitslag op zn gezicht, (en zo wil ik echt niet op de foto) Net een vrouw af en toe :P

Hebben de dames die de jurk al hebben ook wel eens twijfels? zo stom, dat ik ineens kan denken, maar straks staat ie heel anders, of niet meer leuk, maar als ik dan de foto bekijk, denk ik weer, OH ja, maar ik zal blij zijn als ikm weer aan heb

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2639 Gepost op: 16 oktober 2012, 19:46:40 »
@Misseagle: leuk, ik ben erg benieuwd naar de foto's! Wij willen ook graag een shoot laten doen vooral om dan een foto te gebruiken voor onze trouwkaart.

@Dees: Ik heb mn jurk nog maar 2 weken geleden gekocht, maar ik heb die twijfels ook al. Maar wanneer ik dan naar de foto's kijk zijn mn twijfels weer weg. Gelukkig ga ik hem 31 oktober weer passen :-)

wemlonn

  • Junior
  • **
  • Berichten: 98
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2640 Gepost op: 16 oktober 2012, 20:31:20 »
@dees87 ja dat heb ik ook heel erg! En op foto is ie dan net niet zo mooi dan in het echt! Maar dan pas ik hem weer in de winkel en weet ik dat ik de goede heb gekocht.  :blush:
Nu pas weer eind febr passe!!  :blink:

ikkuh

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2641 Gepost op: 16 oktober 2012, 21:47:36 »
@Dees, Hier ook vaak genoeg de foto er weer bijgenomen om dan weer zeker te zijn dat dit de jurk is. Ik maak dan ook de fout om elk trouwblad aan te schaffen en ze van het begin tot eind elk blad tig keer te bekijken. Hoe breng ik mezelf aan het twijfelen  :confused:

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2642 Gepost op: 16 oktober 2012, 21:59:41 »
Ik mag zaterdag m'n jurk weer aan! Heb er zin in. Ik heb de jurk 6 september gekocht, maar mocht er toen nog geen foto's van maken omdat ik nog een andere afspraak had. Dus ik heb hem al een behoorlijke tijd niet meer gezien. Dit keer gaan m'n ouders mee. M'n vader heeft de jurk nog niet gezien, dus ben ook heel benieuwd wat hij er van vindt.

Vrijdag gaat m'n nichtje trouwen en zijn wij daggasten. Leuk! Ideeën op doen :)

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2643 Gepost op: 17 oktober 2012, 10:42:37 »
@dees87 ja dat heb ik ook heel erg! En op foto is ie dan net niet zo mooi dan in het echt! Maar dan pas ik hem weer in de winkel en weet ik dat ik de goede heb gekocht.  :blush:
Nu pas weer eind febr passe!!  :blink:

Ik pas 8 maart weer  :o :o

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2644 Gepost op: 17 oktober 2012, 17:21:04 »
Dat twijfelen mbt de jurk herken ik een klein beetje. kMaak me er niet heel druk om, maar toch is het spannend. Ik mag gelukkig over 6 weken alweer!

ikkuh

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2645 Gepost op: 17 oktober 2012, 17:50:07 »
Ik mag volgende week vrijdag weer. wordt nu wel weer een beetje nerveus.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2646 Gepost op: 17 oktober 2012, 18:46:57 »
@Sjaantje, ja daarvoor hebben wij t ook vooral gedaan.. Zijn echt hele mooie foto's uitgekomen!
Heb ze alleen aan de ouders en cm/getuigen laten zien en verder laat ik t aan niemand van de familie/vrienden zien. Wel moeilijk hoor!
Misschien als we straks 1 of 2 foto';s hebben uitgekozen voor de bruiloft dat ik dan een paar anderen op fb zet ofzo..

Oeh nog maar 3 nachtjes...!!

Ben trouwens afgelopen 2,5 week 2.5kg afgevallen! Ben super blij.. Als dat zo doorgaat heb ik eind dit jaar mn streefgewicht bereikt :) (en dan wil ik liefst daarna nog wat eraf maar dat gewicht is voor nu mijn doel!)

mrs.Jones

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2647 Gepost op: 17 oktober 2012, 19:03:16 »
goedzo misseagle! gaat goed 2,5 kilo in 2,5 week is echt netjes!
mocht je nog advies nodig hebben dan mail je maar, ik zit in 3e jaar van opleiding voeding en diëtetiek!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2648 Gepost op: 17 oktober 2012, 22:11:37 »
@Sjaantje, ja daarvoor hebben wij t ook vooral gedaan.. Zijn echt hele mooie foto's uitgekomen!
Heb ze alleen aan de ouders en cm/getuigen laten zien en verder laat ik t aan niemand van de familie/vrienden zien. Wel moeilijk hoor!
Misschien als we straks 1 of 2 foto';s hebben uitgekozen voor de bruiloft dat ik dan een paar anderen op fb zet ofzo..

Oeh nog maar 3 nachtjes...!!

Ben trouwens afgelopen 2,5 week 2.5kg afgevallen! Ben super blij.. Als dat zo doorgaat heb ik eind dit jaar mn streefgewicht bereikt :) (en dan wil ik liefst daarna nog wat eraf maar dat gewicht is voor nu mijn doel!)

 :clap: :clap: Super goed!! En ook de komende maanden ga jij lekker verder, Hoewel het lastiger is in de feestmaanden, kan jij het dan ook!!

Ik moet op gewicht blijven, dat vind ik verrrekte moeilijk!

Morgen intake om mijn antidepressiva af te gaan bouwen, vind het toch wel een beetje spannend! Ik weet waar ik het voor doe maar wat nou als het niet lukt, of als ik onwijze ontwenningsverschijnselen krijg!  :cry:

mrs.Jones

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2649 Gepost op: 17 oktober 2012, 22:35:18 »
@dees: tuurlijk is het spannend, misschien kan je ook gelijk vragen of je nog wat extra hulp kunt krijgen om emotioneel ook af te bouwen?  het zal vast goedkomen, afbouwen hoeft ook niet in één dag he! net als dat je dat soort middelen niet besluit van de een op de andere dag te gebruiken doe je dat ook niet zomaar is efkes afbouwen alsof het niets is.
hou je jezelf goed in de gaten en trek op tijd aan de bel voor hulp en dan komt het wel goed. het is voor het goede doel;)

betreft je gewicht, bij specifieke vragen mail ook maar. voor mij is het heel interessant betreft mijn studie.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards