collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 998506 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lauraatjeh

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3825 Gepost op: 4 januari 2013, 13:32:50 »
Leuk hoor, die gegraveerde champagneglazen!
@ikkuh Fijne dag, ga lekker genieten!!! :D

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3826 Gepost op: 4 januari 2013, 16:07:44 »
Ikkuh een hele fijne dag toegewensd morgen! Geniet ervan.

En ik wilde nog wel wat typen,maar ben het helemaal vergeten  :blush:

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3827 Gepost op: 4 januari 2013, 17:34:08 »
prefotoshoot: je ziet ook wel fotograven die het standaard bij hun pakket aanbieden idd. mijn broer gaat onze foto"s maken, dus hoop dat dat relaxed genoeg zal gaan want ik ben niet zo een fan van foto's...

fotolokatie: zijn hier bruidjes uit de randstad met goede foto lokatie tips??

ik zag trouwens dat de xenos n grote opruimings/kortingsactie heeft waaronder de champagne glazen.. :)

Als je met de Randstad ook Rotterdam bedoelt, zou ik de omgeving van de Erasmusbrug aanraden. De brug, Hotel New York, de kades, daar zo'n beetje. Zelf trouwen we in Friesland, dus we kunnen er niks mee, maar anders had mij dat zelf wel leuk geleken.

Vandaag weer een taakje van het lijstje kunnen strepen: de ringen zijn gegraveerd!
Ik had op het forum bij meerderen gelezen dat het zo lastig was om een juwelier te vinden die ringen wilde graveren als ze elders gekocht waren, maar daar was hier helemaal geen sprake van. Ik heb bij 3 verschillenden geinformeerd en het kon overal. Uiteindelijk gewoon de goedkoopste gekozen, die ook nog eens dichtbij zat. Ze waren meteen vandaag nog klaar, dus dat was ook handig.

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3828 Gepost op: 4 januari 2013, 22:32:35 »
Zooooooooooo hier ff een haal post.
had in sept glazenfotolijsten laten graveren voor onze ouders.
alle eevens netjes doorgegeven goed. alleen ze had me nog een fototje gestuurd met het idee wat e bedoeling was alleen stond daa dus al 2012 en helemaal overeen gekeken..
wilde ik dus en fototje voor jullie maken kom ik tot de conclusie dat r 2012 staat ipv 2013..
Euuuhhh k.uuuuuuuuuuu.ttttttttt en nu hopen dat ik nog iets kan regelen met die mevrouw

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3829 Gepost op: 4 januari 2013, 22:40:38 »
oeioei april, dat is balen om daar achter te komen..
Hopelijk is er nog iets te fixen..


April2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3830 Gepost op: 5 januari 2013, 07:27:51 »
Baal er ook ontzettend van!!!! maarja liever nu als op de dag zelf. misshien is er nu wel wat te regelen nog. en anders misschien een andere oplossing

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3831 Gepost op: 5 januari 2013, 08:00:41 »
Laat je weten zodra je iets weet?
Hopelijk gaat het goed!!


En vandaag trouwt Ikkuh, oh ben gewoon plaatsvervangend zenuwachtig hihi!

woeligepaulien

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 624
  • Geslacht: Vrouw
    • http://paulienenjorg.bruilofthomepage.nl/
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3832 Gepost op: 5 januari 2013, 09:13:59 »
Heeeeeel erg veel plezier vandaag Ikkuh! Maak er een leuke dag van (dat komt vast goed ;) ) En ik ben erg benieuwd naar je verhaal en foto's natuurlijk!

wedding2013

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3833 Gepost op: 5 januari 2013, 17:29:41 »
Een hele fijne dag voor ikkuh!

Wij hebben beginontwerp gemaakt voor save the date en morgen jurken passen, spannend!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3834 Gepost op: 5 januari 2013, 19:55:26 »
Veeeeeel plezier met het passen van je jurk wedding2013!!

Frutsel26

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3835 Gepost op: 6 januari 2013, 11:48:24 »
Ik ben benieuw hoe Ikkuh het heeft gehad gisteren.

Dames hier zitten we een beetje in dubio.
ooms en tantes die je eigenlijk niet wil uitnodigen maar de kinderen (mijn neefjes en nichtjes allemaal volwassen) wel, toch  maar uitnodigen om scheve gezichten te voorkomen. Ik weet het echt niet meer.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3836 Gepost op: 6 januari 2013, 11:53:02 »
Hmm tsjah moeilijk, waarom wil je de ooms en tantes niet uitnodigen?
En gaat t dan over helemaal niet uitnodigen of niet als daggast?

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3837 Gepost op: 6 januari 2013, 12:01:12 »
Oe het gastenlijst dilemma... Over hoeveel mensen gaat t? En hebben jullie een receptie? Anders kun je ze daar uitnodigen en neven en nichten t feest laten blijven?

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3838 Gepost op: 6 januari 2013, 12:12:45 »
Jaaa ben ook benieuwd hoe je dag was ikkuh! En zo gaat die dag er voor ons allemaal komen dit jaar! Kan niet wachten  :biggrin:

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3839 Gepost op: 6 januari 2013, 12:25:01 »
De gastenlijst...altijd een dilemma.
Ik zou vooral kijken naar hoeveel mensen het zijn. Wij hebben uiteindelijk een oom en tante wel uitgenodigd omdat ik weet dat het voor mijn ma veel betekent en het zijn uiteindelijk maar 2 mensen extra.
Maar ik weet niet waarom je ze niet wil uitnodigen. Misschien heb je er wel een hele goede reden voor.
En wat is het gevolg als je ze niet uitnodigt....allemaal dingen om rekening mee te houden.
En zoals Vilickylucky zegt: heb je een receptie? Anders kan je daar ook nog iets mee doen misschien.

lauraatjeh

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3840 Gepost op: 6 januari 2013, 13:24:16 »
Even een grote ego-post haha!!

Wij weten inmiddels al 10 maanden dat we gaan trouwen op 23 april! Maar gisteren ben ik officieel ten huwelijk gevraagd!! EN HOE!!

We waren met vrienden naar de top 2000 live band in het stadstheater in Zoetermeer. (vriend van ons werkt daar) In die top 2000 live band zingt o.a. John Vooijs, bekend van musicals. Ik volg John al een jaar of 6.
Na het laatste liedje en het eindapplaus moest mijn AS ineens naar voren komen, zogenaamd voor een dansje.. (ik had het toen natuurlijk al wel door...) John Vooijs ging bij hem staan en zei dat hij eigenlijk maar 1 pasje hoefde te doen en dat dat op 1 van zijn knieĆ«n moest... Nou, ik moest dus ook komen want dat kon hij niet alleen. Eenmaal op het podium ging John hem voordoen hoe dat 'pasje' dus moest en toen vroeg hij me ten huwelijk!!   Ontzettend leuk en lief gedaan... publiek klappen en joelen natuurlijk hihi! Was echt een avond om nooit te vergeten...!!!

Frutsel26

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3841 Gepost op: 6 januari 2013, 13:55:27 »
@ Lauraatjeh Gefeliciteerd en wat een leuk bijzonder moment heeft hij uitgezocht,


Wat betreft mijn ooms en tantes het gaat maar om 4 personen.
Er heerst een kleine familie vete waarbij door deze ooms en tantes mijn ouders als boosdoener zijn aangewezen. (het overgrote deel van de familie is het hier niet mee eens)

nu wordt er wel iedere keer gezegd dat de kinderen hier niks mee te maken hebben en dat wij als kinderen hier ook geen last van moeten hebben.

In eerste instantie had ik ook zoiets ik nodig ze gewoon uit. tot dat As en ik naar verjaardag van oom gingen en wij niet eens de kans kregen om tante op een fatsoenlijke manier te feliciteren omdat ze ons ontliep en uiteindelijk zelf haar hoofd wegdraaide op het moment dat we konden feliciteren. (heb me nog nooit zo vernederd gevoeld)
Andere oom en tante doen hier gezellig aan mee.

We worden niet meer gebeld voor verjaardagen en op het moment dat we ze niet uitnodigen voor een verjaardag horen we via mijn neefje en nichtje (waar we wel goed contact mee hebben) dat ze het niet leuk vonden dat ze niet uit genodigd waren.

Ik heb nu echt zoiets van wat willen jullie nou.

Als je op mijn bruiloft kom verwacht ik dat je gewoon het fatsoen hebt om mij, mijn as en mijn ouders op een fatsoenlijke manier kan feliciteren en dat je iedereen in zijn waarde laat.
Maar ik zie ze er voor aan om een scene te schoppen op mijn bruiloft om er even lekker een stempel op te kunnen drukken.

Wat zouden jullie doen?



geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3842 Gepost op: 6 januari 2013, 14:49:11 »
Ik zou het niet doen, als ze zich zo gedragen, ik twijfel zelfs al over een oom omdat die ook lelijk doet tegen mijn ouders, naast dat het onze dagis is het ook wel een beetje die van onze ouders vind ik. En om nou mensen uit te nodigen die zich zo onbeschoft gedragen? Zou het gewoon niet doen. Beleefdheid en fatsoen moet imo wel van 2 kanten komen

Frutsel26

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3843 Gepost op: 6 januari 2013, 15:50:46 »
Dat idee heb ik ook, maar ik weet dat mijn ouders er dan weer op aangekeken gaan worden. en dat mijn neefje en nichtje toch aangespoord gaan worden om ook niet te gaan ofzo. (ondanks dat wij kinderen er niks mee te maken hebben )
 Gelukkig hebben we nog even want de uitnodigingen gaan hier pas half april de deur uit.

Yvon83

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3844 Gepost op: 6 januari 2013, 16:29:47 »
Frutsel, zoals ik het lees zou ik ze zeker niet uitnodigen.. Het is jouw dag en als jij je gaat ergeren aan hun en hun gedrag zou dat zonde zijn. Lekker belangrijk wat zij ervan vinden toch?

Ik nodig mijn neven en nichten aan mijn vaders kant ook niet uit.. Ik weet zeker dat 1 tante gaat zeiken daarover, maar daar heb ik echt geen boodschap aan.

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3845 Gepost op: 6 januari 2013, 16:47:15 »
Als 2012-bruidje met een lastige familie toch even reageren ;) Wij hebben onze lastige ooms en tantes ook niet uitgenodigd en omdat ik een belachelijk grote familie heb, slechts 1 nicht (van de 50 :o). Grappig is dan wel dat haar ouders niet waren uitgenodigd ;) Ze mogen praten wat ze willen, wij hebben er geen boodschap aan of aan gehad en ze zoeken het maar lekker uit met z'n allen :P De mensen die er waren vonden het allemaal superleuk dat ze mochten komen.

Het is JULLIE feestje en JULLIE bepalen wie wel en wie niet mag komen, als ze mekaar dan op gaan lopen stoken is het alleen maar zieliger. Kortom, niks van aantrekken en de keuze maken waar JULLIE je prettig bij voelen.

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3846 Gepost op: 6 januari 2013, 17:43:50 »
Even heel kort: in deze situatie zou ik ze niet uitnodigen.

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3847 Gepost op: 6 januari 2013, 19:07:07 »
Beste dames,

Een tijdje geleden vertelde ik hier dat mijn AS en tattoeages zouden laten zetten nog voor de bruiloft en dat mijn ouders daar zo op tegen waren.
Vandaag was het zover. In de mail staan de foto's van onze tattoeages.

Groetjes Cahira

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3848 Gepost op: 6 januari 2013, 19:42:40 »
Lastig die familie vetes.. Succes met beslissen.. het belangrijkste is dat je achter je keuze kan staan!wat je ook beslist.

Cahira.. goed dat je bij jezelf bent gebleven en toch gewoon de tatoeage hebt genomen. Heb je hem al aan je moeder laten zien? Ik zal eens in de mail kijken naar hoe hij geworden is..

Cahira

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #3849 Gepost op: 6 januari 2013, 19:49:22 »
Hoi Marlie,

Nee, mijn pa en ma weten niet eens dat vandaag de dag was.
Ik weet nog niet wanneer ik het ga vertellen.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards