collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 991745 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Trouwen In 2013
« Reactie #2025 Gepost op: 28 juli 2012, 21:39:52 »
OOOOOh dames! Ik ben zo ontzettend blij! Zoals ik eerder had gezegd zouden vriendlief en ik zelf de uitnodigingen maken, tot we vandaag samen even ideeen op zaten de doen op internet en tegen de perfecte kaart aansurfte!! Wij gekeken naar de kosten, en onder de wandeling met de honden nog eens overlegd, en nu hebben we ze toch maar besteld! Ze zijn zo onwijs leuk, helemaal mijn style, had alleen niet verwacht dat lief het ook zo leuk zou vinden! We houden het natuurlijk klein, dus we hebben ook niet veel kaarten nodig, maar goed, we zijn er op tijd bij,

Kaarten weer weg!
« Laatst bewerkt op: 30 juli 2012, 11:16:38 door dees87 »

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2026 Gepost op: 28 juli 2012, 21:55:59 »
Hahah ja je bent er zeker op tijd bij!
Wel mooi hoor...
Trouwen jullie ook in een kasteel?

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Trouwen In 2013
« Reactie #2027 Gepost op: 28 juli 2012, 22:01:05 »
We hebben wel een 'vergetengasten' aantal hoor! Wil niet achteraf in de problemen komen omdat ik iemand ben vergeten!

We trouwen niet in een kasteel, maar ik zeg al sinds het begin dat ik graag als een prinses wil trouwen, en dan doel ik toch op de sissijurk! Die jurk gaat er komen, en lief zei bij deze kaart, ooh deze past wel bij ons, Ik was toch jouw prins :tongue:

Ik ben in ieder geval helemaal blij, en we kunnen weer iets afstrepen!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In 2013
« Reactie #2028 Gepost op: 29 juli 2012, 00:46:28 »
wat een leuke kaart Dees..

Heb je soms he, dat je ineens tegen de perfecte... (vul maar in) aanloopt..
Nice!!

Joda

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2029 Gepost op: 29 juli 2012, 13:06:59 »
Mooie kaart Dees87, heel leuk.
Vroeger wilde ik ook altijd een sissi jurk, het is toch wel een beetje wat anders geworden ha ha. Ik ben benieuwd wat jij gaat kiezen!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Trouwen In 2013
« Reactie #2030 Gepost op: 29 juli 2012, 13:19:33 »
Mijn moeder maakt mijn jurk, en zij gaat er dus echte sissi elementen in verwerken, zoals een hele lange sleep! :)

Leo1986

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2031 Gepost op: 29 juli 2012, 13:54:31 »
Ikkuh; Proficiat! Lekker vroeg in 2013 trouwen :)

Ik wil zelf graag een polscorsage, zie mezelf nl niet de halve dag met een boeket sjouwen (heb altijd het liefst zo min mogelijk bij me. Wij doen voor de daggasten wel een corsage, alleen nog even twijfel of alleen ouders/broer/zus of allemaal (totaal 20). Verder zie ik niemand van mijn daggasten een strapless jurk dragen dus dat probleem heb zal ik niet hebben. Denk dat het goed is om tot een bepaalde hoogte rekening te houden met de gasten maar dat het vooral onze dag is. Je kan niet van te voren voorspellen wat iemand zal dragen.

Videograaf doen we denk ik niet. We hebben een goede fotografe die waarschijnlijk een stagair mee zal nemen zodat we toch extra foto's zullen krijgen. Misschien dat mijn schoonvader nog wat wilt filmen maar dat is dan echt gewoon extra en niet de hoofdzaak.

kim89

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2032 Gepost op: 29 juli 2012, 16:12:54 »
Jeetje wat gaat het snel hier, ik ben even een paar dagen er tussen uit en heb meteen een hele boel bij te lezen!

@polscorsages Vind ik ook erg leuk! Net als Leo1986 zie ik mijzelf niet een hele dag met een boeket sjouwen.... moet wel eerlijk zeggen dat ik nu soms zulke mooie boeketten zie dat ik toch een beetje begin te twijfelen!

@corsages Wij doen geen corsages, hebben het er niet uitgebreid over gehad maar is mijn inziens vrij nutteloos en vind het dan zonde om daar geld aan uit te geven.
Enige corsage die er dus misschien komt is een polscorsage voor mij ipv een boeket!

@videograaf Ook dat is niet mijn ding, De filmpjes die ik gezien heb zijn allemaal van die kleffe oh wat houden wij toch veel van elkaar filmpjes die dan in elkaar gezet word door zo'n videograaf en dat past helemaal niet bij ons. En daarbij ben ik van mening dat een goede fotograaf die de juiste momenten vastlegt een prachtig verhaal kan vertellen met zijn foto's en dat vind ik dan mooier dan een dvdtje. Ik wilde wel graag de ceremonie gefilmd hebben als mijn vader de babs kon zijn maar aangezien dit niet mogelijk is denk ik niet dat de ceremonie gefilmd hoeft te worden want deze mag omdat mijn pa de babs niet kan zijn zo kort en krachtig mogelijk zijn. Geen gelul ja woord, ringen, kus, joepie gefeliciteerd en feesten maar! (klinkt niet echt romantisch als ik het zo zeg he haha)
Ik vind het wel leuk om eventueel in de avond een videocamera rond te laten gaan op het feest maar verder geen video voor mij!

@dresscode Ik weet het nog niet zeker of we ook echt een dresscode gaan doen maar als we die gaan doen word het iig colorful chique

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #2033 Gepost op: 29 juli 2012, 21:27:09 »
Dresscode zijn wij nog over aan het twijfelen, over het algemeen komt iedereen van onze familie/vrienden altijd mooi gekleed naar bruiloften en feestjes, mannen in pak, vrouwen jurkjes, rokjes. Dus in dat opzicht is het niet nodig. We zou het wel leuk vinden als iedereen iets roze aan zou hebben, aan de andere kant wil ik niemand verplichten speciaal iets te kopen of aan te trekken terwijl ze bijv. helemaal niet van roze houden.

Morgen gaan wij voor ringen kijken, leuk! Net even rond gekeken op internet. Het viel mij op dat titanium of zilveren trouwringen veel goedkoper zijn dan witgoud. Ik draag nooit geen geelgoud dus dat word het sowieso niet. Hebben meerdere van jullie dit gemerkt? En wat is het verschil. Is witgoud een beter materiaal dan titanium, volgens mij is dit nl. ook erg sterk.

kim89

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2034 Gepost op: 29 juli 2012, 21:37:07 »
@sjaantje wat ik begreep is dat titanium net zo goed is alleen niet groter of kleiner gemaakt kan worden mocht dit in de toekomst nodig zijn... En witgoud kan dat wel! Wij zijn o.a. Door de prijs voor staal gegaan! Al lagen die prijzen in België ook voor witgoud wat lager! Wij hebben bij onze ringen wel de regeling dat mocht het binnen een aantal jaar nodig zijn om een andere maat ring te nemen krijgen wij voor 30 euro nieuwe ringen

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #2035 Gepost op: 30 juli 2012, 01:05:56 »
Bedankt voor de info, toch wel handig om te weten! Ik ben blij dat ik weer een piepklein dingetje rondom bruiloft heb kunnen doen, heb net de begroting voor de bruiloft helemaal goed op papier gezet + de begroting voor de inrichting van ons huis. Hoe het er nu uitziet blijven we ruim binnen budget. Fijn! :)

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In 2013
« Reactie #2036 Gepost op: 30 juli 2012, 01:48:57 »
Goed bezig sjaantje..
Budgeteren blijkt niet mijn sterkste kant.. hihi..

Jij bent ook nog lekker laat online trouwens..

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #2037 Gepost op: 30 juli 2012, 08:33:51 »
@ dees87 mooie kaarten zeg!!! Wij gaan binnenkort ook voor die van ons kijken bij de oom van AS. Die heeft een drukkerij, dus dat is wel handig hihi

@ dresscode, daar doen we niet aan. Ik wilde het wel op de kaart zetten dat niemand met korte broek of slippers mocht komen, maar dat mocht niet van AS hahaha. Hij zei dat we blij moeten zijn dat de mensen willen komen en dat ze aan moeten kunnen doen wat ze zelf willen. Maar ik ben het daar toch niet helemaal mee eens....

@ budget, wij zitten er nog onder en ik denk dat er nog wel meer afgaat. Het wordt echt een sport om het voor steeds minder te vinden hahahah

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #2038 Gepost op: 30 juli 2012, 16:39:25 »
@Marlie, jij ook. Ik heb vakantie en ben echt een avondmens, laat naar bed en laat weer wakker: Heerlijk! :biggrin:

@LB, het is idd een sport en ik vind het leuk om zoveel mogelijk te doen binnen ons budget. Ik moet zeggen dat ik het nu wel allemaal hoog heb aangehouden. Dan valt het altijd mee, haha  :tongue:

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #2039 Gepost op: 31 juli 2012, 08:45:26 »
OW nog maar 10 maandjes en dan gaan we trouwen :biggrin::D:D:D
Ik zie alleen dat mijn ticker niet klopt  :blink:

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #2040 Gepost op: 31 juli 2012, 14:09:57 »
@ Latinbride: Gaaf ja, als je ziet dat het weer een maand minder geworden is;-) Wij zitten nu bijna op nog 8 maanden te gaan...

@Budgetteren: Bij ons gaat het tot nu toe prima met het budget. We hebben een realistisch, maar niet heel ruim budget en het is ook echt ons streven om daar onder te blijven. Tot nu toe gaat dat dus goed!

@Dees: Fijn dat jullie al een kaart gevonden hebben! Wij hebben ook een proefkaartje liggen, maar bestellen dat pas later.

@Sjaantje: En, hebben jullie mooie ringen gevonden?

Ik heb begin oktober een afspraak om echt voor een jurk te gaan. Hoop dat het helemaal lukt zoals ik in gedachten heb! kHeb er echt zin in. Eigenlijk wilde ik in september, maar dat lukte niet goed meer. Maar goed, begin oktober heb ik nog precies een halfjaar, dus dat moet zeker lukken.

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #2041 Gepost op: 31 juli 2012, 17:38:32 »
Niet gelukt, want we zijn uiteindelijk niet geweest. Nu gaan we donderdagmiddag kijken.
Ik wil ook graag begin oktober gaan passen voor een jurk. Nog even wachten tot mn zusje terug is van vakantie, dan kan ik een datum plannen  :laugh:

frouke82

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2042 Gepost op: 1 augustus 2012, 11:15:13 »
Whoohoo wij trouwen ook in 2013 :biggrin: Wat een boel om over na te denken en te regelen!

@corsages, wij doen het wel: het maakt het voor ons helemaal 'af'.
 
@videograaf: was voor ons ook wikken en wegen. Vooral die hoge prijzen! Wij wilden het wel graag omdat videobeelden toch een extra dimensie geven dan alleen foto's. Vrienden van ons hebben het ook laten doen en het was superleuk en handig omdat ze het gewoon konden doorsturen. Zij lieten het doen door iemand die werkt en ernaast diverse evenementen en congressen filmt en ook bruidsreportages maakt. Zo iemand heeft wel filmervaring maar vraagt dan toch net wat lagere 'budget prijzen.' Ik geloof 295,- voor 4 uur en wij laten het doen voor 560,- voor een dag van 8 uur filmen. We krijgen dan al het materiaal en een compilatie van de hoogtepunten met muziek. De film is dan niet met special effects en 'motion graphics' of zoiets, maar dat vinden we ook niet nodig. Er zijn genoeg mensen die goed kunnen filmen en het ernaast doen of startend zijn. Die moet je net weten te vinden. En dan nog moet je ook een goed gevoel bij diegene hebben. Ik kan misschien wel de naam doorgeven, maar dat zou ik aan de videograaf moeten vragen. Stuur anders een privéberichtje, dan kan ik het even navragen!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #2043 Gepost op: 1 augustus 2012, 13:54:04 »
Ik ben zo ontzettend verdrietig :sad: we moeten onze bruiloft uit stellen snik, snik.
We hebben de laatste maand zoveel financiële tegenslagen gehad, dat al onze spaarcentjes voor de bruiloft op zijn.
Ben bang dat we het ook niet meer binnen 10 maanden aangevuld hebben, dus er zit niks anders op voor ons.
Ben er echt helemaal kapot van.....

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2044 Gepost op: 1 augustus 2012, 14:07:51 »
@LB, dat meen je niet? Dat is echt erg zeg! Je was zo erg ermee bezig en zo aan het aftellen... *knuffel*

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #2045 Gepost op: 1 augustus 2012, 14:09:43 »
Ja we hadden al zoveel geregeld, maar we zitten nu in de bekende hoek waar de klappen vallen. Ben er echt heel erg verdrietig om. Moet nu nog een jaar langer wachten, maar de bruiloft komt er sowieso, alleen wat later  :sad:

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #2046 Gepost op: 1 augustus 2012, 14:17:40 »
@Latinbride: wat verschrikkelijk rot! Echt moeilijk zeg, heel veel sterkte!

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2047 Gepost op: 1 augustus 2012, 14:20:22 »
Ja we hadden al zoveel geregeld, maar we zitten nu in de bekende hoek waar de klappen vallen. Ben er echt heel erg verdrietig om. Moet nu nog een jaar langer wachten, maar de bruiloft komt er sowieso, alleen wat later  :sad:
Kun je die dingen nog wel kosteloos afzeggen?

Echt een flinke domper zeg. :sad:

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #2048 Gepost op: 1 augustus 2012, 14:22:22 »
Dat moeten we dus gaan uitzoeken of we dingen kosteloos kunnen verzetten. Mijn jurk heb ik nu ook al gekocht natuurlijk, maar die kan vast wel nog ff in de winkel blijven hangen en anders moet ik een ander plekje vinden. We gaan straks ff een lijstje maken van alles wat we nu moeten gaan regelen en verzetten en we moeten natuurlijk een nieuwe datum kiezen.

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #2049 Gepost op: 1 augustus 2012, 14:25:05 »
Dit is geen geregel die je graag wilt.
Baal echt met je mee LB!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards