collapse

Auteur Topic: September 2012  (gelezen 50248 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MarieLouise

  • Gast
September 2012
« Reactie #25 Gepost op: 18 januari 2012, 17:05:38 »
wij zijn ook geen 20 meer (beide 'al' bijna 30) :tongue:
we wilden al wel trouwen maar pas over een jaar oid,
geen concrete plannen,
paar opas/omas gaan nu lichamelijk wat achteruit,
daarom besloten geen jaar meer te wachten.

we wonen helemaal bovenin drenthe
maar vriendin die fotografe is, heeft al meerdere adressen doorgegeven,
dus dat gaat vast goedkomen !

OsCarel

  • Gast
September 2012
« Reactie #26 Gepost op: 20 januari 2012, 16:38:50 »
Wij gaan 14 september trouwen.
We hebben al:
-Locatie geregeld, kasteel Hoekelum in Bennekom, vanavond even met id-kaarten daarheen voor het huwelijksformulier.
We doen daar alles, de trouwceremonie, receptie en diner. Ook blijft onze naaste familie slapen. Mijn/zijn ouders mijn broer+vriendin en mijn zus+man en kinderen en zijn zus met man.
-Ringen uitgekozen
-Getuigen gevraagd

clau-john

  • Gast
September 2012
« Reactie #27 Gepost op: 20 januari 2012, 16:49:26 »
maar we zijn dan ook geen 20 meer hahaha

john wordt dit jaar 40 en ik 39 hahaha :laugh:

OsCarel

  • Gast
September 2012
« Reactie #28 Gepost op: 20 januari 2012, 18:48:56 »
Haha, dan ben ik nog echt een puppy.

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
September 2012
« Reactie #29 Gepost op: 21 januari 2012, 10:24:52 »
Hier staan de voorbereidingen even stil. AS gaat volgend weekeind voor zijn pak op pad.
Afspraak met de fotograaf, cateraar en dominee staan.
Bloemen zijn uitgezocht maar moeten nog wel besteld worden.
Kaarten zjn uitgezocht maar moeten nog wel besteld worden.
Op naar de ringen!

MarieLouise

  • Gast
September 2012
« Reactie #30 Gepost op: 26 januari 2012, 19:08:04 »
wij hebben vandaag de feestlocatie definitief vastgezet,

Dinsdag gesprek met de dominee,
even horen Hoe/Wat/Wanneer hij kan,
aan de hand daarvan kunnen we de trouwlocatie vd gemeente vastzetten qua tijd.

proefkaartjes zijn nog niet geleverd,
Ringkussentje vond ik via www.ringkussens.com
Zo leuk & direct maar besteld dus die is binnen.

Woensdag ga ik vh eerst kijken naar een Jurk
morgenavond gaan we samen naar Ringen kijken.

Bedankjes heb ik al deels in huis,
bij Action verkopen ze superleuke kladblokjes met bloemen erop
10 in doosje voor 0.98 cent !!
Daar schrijven we voorin iets voor elke gast
en er komt een foto bij en dat word ingepakt als cadeautje.

MissMip

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 227
  • Geslacht: Vrouw
September 2012
« Reactie #31 Gepost op: 27 januari 2012, 00:34:40 »
Ik ga 7 september trouwen :) De datum is niet met een speciale reden. Ik studeer net voor de zomervakantie af, ik wil niet in de zomervakantie trouwen, dus werd het de eerste week erna :)

Ik heb het gemeentehuis en de kerk vast staan en ook de feestlocatie staat vast. De menukaarten zijn zelfs al gedrukt. Wel moet ik nog uitnodigingen, maar wil weet welke ik wil, dus is een kwestie van bestellen. De jurk heb ik al in juni 2011 aangeschaft haha :)

MarieLouise

  • Gast
September 2012
« Reactie #32 Gepost op: 3 februari 2012, 14:30:12 »
afgelopen woensdag heb ik mij jurk besteld !!
ook staan nu gemeentehuis/kerk/feestlocatie vast, Fijn !

kaartje uitgezocht maar nog niet besteld,
ringen bekeken maar daarover nog niet beslist,
vind die dingen Vreselijk duur.. ligt dat aan mij...?

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
September 2012
« Reactie #33 Gepost op: 3 februari 2012, 15:22:20 »
Ringen vond ik ook erg duur. Wij hadden een budget, maar de ringen die wij mooi vonden zaten daar 500euro boven. Dat was even slikken.

Uiteindelijk hebben wij afgelopen weekend in Duitsland onze trouwringen besteld, daar was het een heel stuk goedkoper en we zitten zelfs nog onder ons budget!

Wat tof dat je je jurk besteld hebt!! En, dat alles vast staat, is toch een geruststelling!

Wij laten onze kaartjes ontwerpen, de ontwerper hebben we redelijk de vrije hand gegeven, ben benieuwd wat daar uit gaat komen!

Kitti

  • Gast
September 2012
« Reactie #34 Gepost op: 4 februari 2012, 17:29:57 »
[font="Arial Black"][/font]Hallo iedereen,

wij gaan 7 september trouwen, dan zijn we 10 jaar samen.
het gemeentehuis is geregeld en de high tea erna, en voor de rest nog helemaal niks...
ik ben me al wel aan t orienteren aan fotografen, uitnodigingen, jurken, bruidstaart, bedankjes, bloemen etc.
Maar dat vind ik zooo moeilijk, zo veel keus, zie de bomen door het bos niet meer,en ook zoveel kleine details...
ik heb een beetje last van besluiteloosheid, dus vind het organiseren eigenlijk helemaal niet zo leuk, geloof dat ik een van de weinigen ben.
maar ik heb vertrouwen dat het goed komt, krijg door deze forum ook zoveel leuke ideetjes erbij.

Groetjes

Veer

  • Gast
September 2012
« Reactie #35 Gepost op: 5 februari 2012, 13:38:13 »
-MarieLouise Welke datum gaat het voor jullie worden? Hier is de gastenlijst nog niet definitief. Ik zou een ljst van de familie krijgen maar zit daar nog steeds op te wachten. Fijn dat je jurk gekozen hebt. Ringen zijn niet goedkoop. Maar als het goed is gaan we ze heel lang dragen en kan je er het beste toch wat van je budget aan geven. Het zonde zijn als ze zouden verslijten.

 Fijn dat jullie omas en opas nog leveren. Tom is een nakomertje en heeft maar een oma gekend. Ik heb de ouders van mijn moeder niet gekend. En die van mijn vaders kant mis ik nog heel erg. Spijtig genoeg is mijn oma overleden voor ik Tom leerde kennen.

 Woensdag 21 maart ga ik een vriendin vragen als getuige en een gezamelijke vriendin gaat mee. Eerst gaan we wat winkelen in het winkelcentrum van Sint Niklaas en daarna gezellig lunchen en dan ga ik haar mijn gedicht voorlezen. Mijn tweede getuige ga ik ook vragen via gedicht en met haar moet ik nog een afspraak maken. En ik ga twee beste vriendinnen van elkaar vragen als cm’s het is vooral in de ochtend dat ik hun hulp goed kan gebruiken en misschien met de zaal klaar zetten. Het hangt af hoe enthousiast ze zijn om cm’s te zijn. Ik heb voor hun ook een gedicht geschreven.

 Wanneer wij gaan trouwen is Tom 32, ik ben dan 38, Amber is dan 5, Zoë is dan 4 en onze Jonas is dan 3. Wanneer je 2+8+5+4+3 bij elkaar opteld krijg je 22. En dat is onze huwelijksdag 22 setember 2012.

 -OSCarel ook een mooie datum. Romantisch op een kasteel trouwen. Leuk dat alles op een locatie gaat zijn. Gezellig dat jullie er met een groep gaan overnachten.  Onze trouwlocaties en feestzaallocaties zijn op wandelafstand van elkaar.

 -Lies De ringen moeten wij ook nog kiezen toch wel een belangrijke keuze.

 -MissMip Ook een mooie datum. Hangt je je jurk bij je thuis?

 -Esprit waar zijn jullie gaan kijken voor ringen? Wij gaan eerst nog een fotoshoot doen met onze fotograaf en die gaat onze kaartjes ontwerpen. Ik heb er ook alle vertrouwen in ze is heel erg creatief.

 - Kitty Gefeliciteerd. 10 jaar dat is ook al een lange tijd samen. Op onze trouwdag zijn wij  zeven  en half jaar samen en wonen wezeven jaar samen. Er is ontzettend veel mogelijk op het gebied van trouwen. Aan een kant vind ik het leuk om alles te bedenken maar aan de andere kant ook griezelig neem ik de juiste keuzes. Ik hoop dat het me lukt er een geslaagde dag van te maken binnen ons budget. Ik ben vooral bang dat ik in tijdsnood zal komen. Maar gelukkig is er nog tijd genoeg.

Volgende week mag ik het stofpakket en de accessoires ophalen in Den Bosch. Hopelijk is het weer dan een stuk beter. Het is toch een stukje rijden vanuit Zolder.  


Kitti

  • Gast
September 2012
« Reactie #36 Gepost op: 5 februari 2012, 16:39:52 »
Hallo iedereen,

Veer; dankjewel. 10 jaar is eigenlijk ook best wel lang. Ik hoor mensen dan weleens zeggen: wat vliegt de tijd voorbij, meestal zeg ik dan, er is ook een hoop gebeurd...Gelukkig herken je ook een beetje mijn 'stress dilemma's' wat betreft de bruiloft.
En een gedicht voorlezen voor je getuiges.... een heel leuk en bijzonder idee! Ik geloof dat je de getuiges daarmee ook een extra bijzonder gevoel geeft.
Wat betreft de trouwringen, wij kwamen bij toeval bij de Siebel terecht, zij hebben een eigen merk, wat Insieme heet, en wat betreft de prijzen vond ik ze erg meevallen. Het hoeft voor ons geen merk ring te zijn, ik denk dat je daarmee ook de prijs flink kan opdrijven. Wij willen ook een simpele band ring zonder steen erin, wel krijg ik een ring met groeibriljant erbij, elk jubileum is het dan de bedoeling dat er een briljantje bij komt.

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
September 2012
« Reactie #37 Gepost op: 5 februari 2012, 19:38:21 »
Alle nieuwe mensen hier, welkom! Leuk dat jullie ook meekletsen!

Wij vorderen goed in de voorbereidingen!
De kleding is uitgezocht en besteld.
De getuiges zijn op 1 na gevraagd en wilde graag!
De bedankjes zijn bedacht en gedeeltelijk besteld (light in the box) en komen over een 6 weken binnen.
Kaarten zijn uitgezocht, hoeven alleen nog besteld.
De ringen afspraak is gemaakt.
Cateraar en dominee afspraken zijn gemaakt.
Bloemen zijn uitgezocht en besteld (al overleggen we via de mail nog altijd verder)
Gastenlijst is af.
Draaiboek ligt klaar.
Fotograaf is besproken.
Taartenzaak is benaderd en akkoord gegaan.
Heerlijk uren aan het Googlen, discuseren met manlief en weer verder. Gelukkig komen we er aardig uit!
We weten wat we willen, wel zo belangrijk!

Al met al schiet het dus heerlijk op! Vind het heerlijk allemaal om alles uit te zoeken en te regelen.

@ Kitti, gaaf een meegroeiring. Kost vast heel wat iedere keer maar zo gedenk je wel ieder feestje!
Heeft je man meteen een kado idee!
Mocht je hulp nodig hebben bij dingen gewoon roepen he! Jammer dat je het organiseren als een druk ervaart en als niet leuk.
Hopelijk komen jullie er samen snel uit. Google niet teveel, dan worden de keuzes alleen maar groter!
(we hadden hier vanmiddag een hele discussie over gepersonaliseerde m&m's of gewone uit de winkel. Uiteindelijk zijn het chocotofs geworden.....)
Onzin en niet nodig. Idee is idee, kijken of het evt goedkoper kan is altijd handig en klaar!
Welke details struikel je over? Eng is het ook, als je een keuze maakt en je komt toch nog wat leukers tegen? Wanneer bestel en regel ik wat? En wat heb ik wel en niet nodig? Ik vind het spannend allemaal!
@ Veer, je gastenlijst nog niet compleet? Je weet toch wie je uitnodigd en wie niet? Of zit het gecompliceerder daar?
Spannend hoor je vriendinnen vragen! Hier zeiden ze stralend ja! Komt daar vast ook wel goed!
En je stof halen! Gaaf! Zenuwachtig voor het in elkaar zetten ervan?
« Laatst bewerkt op: 5 februari 2012, 19:50:23 door Lies86 »

Veer

  • Gast
September 2012
« Reactie #38 Gepost op: 6 februari 2012, 13:15:07 »
- Kitti Het gaat er om dat het mooie ringen van goede kwaliteit zijn en een merk zegt mij ook niets. Je gaat ze heel lang dragen en dan wil er met plezier naar kunnen kijken en hopelijk aan een hele fijne trouwdag terug kunnen denken. Hier zou ik graag drie steentjes in de ring willen. Voor ieder kind een steentje. In mijn verlovingsring zit ook een steentje die van mijn AS.  Jullie idee is ook heel leuk.

 - Lies Fijn dat het regelen zo goed gaat bij jullie. Ik ben nog aan het denken over de cadeautjes en persoonlijk vind ik de m&m’s nog steeds super. Maar goed er is nog tijd om die knoop door te hakken.

 Gastenlijst overdag willen we onze ouders uitnodigen. Maar ik vrees dat mijn vader er niet bij zal zijn. Het gaat persoonlijk niet zo goed met hem. Ik hoop dat mijn moeder er bij gaat zijn. Het goede nieuws is dat het met mijn nichtje heel goed gaat. Ze is beter verklaard. De Leukemie is verdwenen en hopelijk voor altijd.  Verder willen we de vier zussen met hun 13 kinderen uitnodigen. Daarnaast de gekozen getuigen en CM’s. En dan zou ik graag een paar vriendinnen willen uitnodigen van mij en vrienden van Tom. Voor Tom hoeft dat niet maar voor mij is het ten compensatie dat mijn familie er niet bij gaat zijn. We nodigen alle ooms en tantes van Tom uit.

 ’s Avonds nodigen de kinderen van de ooms en tantes uit. En de kans is groot dat de oudere ooms en tantes dan naar huis. Verder nodigen we dan de buren uit. Op de voetbal enop het werk komt er een  uitnodiging te hangen.

 Ik ga mijn familie niet uitodigen omdat het wat moelijk ligt. Ik heb iedereen voor het laatst gezien o de begravenis van mijn oma en daarna niet meer. Ik heb nu via de mail contact gehad met een nicht en van een tante een kerstkaartje terug gekregen.

 Het is ook omdat mijn vader er niet bij kan zijn. Ik denk dat wanneer het beter met mijn vader gaat. We misschie dan een klein etentje kunnen geven in Friesland waar de meeste familie woont voor mijn vader en zijn kant van de familie.

 We weten wie we gaan uitnodigen maar ik zou graag het aantal weten. Zodat ik kan schatten hoeveel mensen er mee gaan eten enz.

 Mijn schoonzus gaat mijn jurk en de jurkjes in elkaar zetten. Zij kan dat heel goed. Ik ben heel erg benieuwd naar het resultaat.


Kitti

  • Gast
September 2012
« Reactie #39 Gepost op: 6 februari 2012, 14:42:50 »
Lies 86-> In mijn eigen ben je al best wel ver met de voorbereidingen, zeker vergeleken met mij;-) Maar wel leuk, vastgelegd staats vast, hoef je ook niet meer over na te denken, dat had ik in ieder geval wel met het vastleggen van de high tea. Ik denk dat ik het als een last ervaar(beetje) omdat je toch wat leuks voor je gasten wilt doen maar toch iets wat bij onszelf past. Bij andere bruiloften in de familie hoorde je dan nogal eens wat commentaar en gemopper, erg negatief, zeker wanneer je stilstaat dat een echtpaar haar/zijn best heeft gedaan. Een beetje een smet op iemands mooie dag. En inderdaad, je blijft kijken en kijken en komt elke keer weer iets leuks tegen, zucht.
Trouwens light in the box, kwam ook op deze site terecht en hoorde er verschillende berichten over, ben benieuwd hoe jij dat gaat ervaren.

Veer-> ongetwijfeld dat de ring solide in elkaar zit, stel je voor dat je een steentje zou verliezen... Is mij en mijn partner namelijk een keer overkomen, hij vond de steen wonderbaarlijk genoeg, vraag me niet hoe, hij zag wat glinsteren op de vloer... en ik ook een keer een kleine, vind het eigenlijk een fout van de maker, maar moest er toch voor betalen, was gelukkig maar een heel klein steentje...de kosten viel gelukkig mee.
Onze bruiloft zal voornamelijk bezet worden door schoonfamilie, alleen mijn stief vader is van mijn kant.. Jammer..Het is niet anders. Ik heb gelukkig wel in de schoonfamilie mensen zitten met wie ik het meer dan goed kan vinden zodat het niet helemaal vreemd voelt.
En wat fijn van je nicht, goed nieuws.

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
September 2012
« Reactie #40 Gepost op: 6 februari 2012, 18:22:29 »
@ Veer
Moeilijk hoor al die familie. Hier het zelfde met AS zijn kant. Ruzie geweest ooit tussen de ooms.
We nodigen toch alle ooms uit voor het stadhuis-kerk-felicitatierondje. Komen ze niet, prima dan komen ze niet.
Kunnen ze nooit zeggen dat we ze geen kaart hadden gestuurd.
Wij sturen de kaarten 10 weken van te voren en vragen of ze binnen 14 dagen kunnen laten weten of ze komen of niet.
Hebben we nog 8 weken de tijd om alle puntjes op de i te zetten qua aantallen enz.

Gaaf zeg 3 diamantjes in je ring. Al een afspraak bij een juwelier staan?
Zeker foto's maken van het in elkaar zetten van je jurk hoor. Al is het alleen maar voor later!
De M&M's zijn zeker leuk maar zo duur! (wij kwamen uit op ruim 80 euro) nu vele malen goedkoper uit met chocotofs.

Gefeliciteerd met het schoon zijn van je nichtje!


@ Kitti
Hoe bedoel je verschillende berichten? Ik ben ook benieuwd.
Dat er nog douane kosten zullen zijn geloven we wel. Dat is geen probleem. We zijn nu wel origineel.
Benieuwd wat jij allemaal gehoord hebt!
Wij gaan ook niet voor merkringen hoor. Kiezen gewoon wat we mooi vinden en wat in ons butget past.
Waar het dan van is maakt me niet zo heel veel uit!
Enneuh, iedereen doet de voorbereidingen op zijn/haar tijd hoor! Rustig aan je hebt nog weken!

Kitti

  • Gast
September 2012
« Reactie #41 Gepost op: 6 februari 2012, 18:50:26 »
Lies86-> als ik je goed begrepen heb bedoel je de site lightinthebox.com
Toen ik beetje begon te kijken naar jurken kwam ik op deze site terecht, ze hebben een breed aanbod en ook leuk! Ik dacht, Ha! heb ik een paar vliegen in een mep!Schoenen, haaraccessoires etc. Ik was bij wijze van spreken al aan het afrekenen toen ik me toch begon af te vragen met wie ik zaken doe, was  namelijk de bedoeling om met creditcard te betalen. Vind ik altijd beetje eng via internet betalen. Toen heb ik reviews gezocht en kwam echt verschillende berichten tegen van goed tot niet goed. Een horror bericht vond ik wel dat er een jurk besteld was en maten klopten totaal niet, klantenservice niet bereikbaar, een beetje stress veroorzakende berichten, voor mij zeker;-) (ik lach er maar om, beter dan huilen) Ik ben dan ook wel altijd van het oppassen want weet maar nooit, daarom ben ik erg nieuwsgierig naar jouw ervaring. Blijf toch kijken en leuke dingen tegenkomen op deze site. Maar zijn op deze site ook mensen aanwezig die spullen van deze site hebben besteld, er gaat dus wel degelijk iets goed.
Trouwens, de m&m's, wat kan ik me hierbij voorstellen? En die chocotofs, heb namelijk echt geen idee hoe of wat. Ik ben echt heel nieuwsgierig.

soez

  • Gast
September 2012
« Reactie #42 Gepost op: 18 februari 2012, 17:11:05 »
Hoi Bruidjes!

Leuk om alle voorbereidingen te lezen :) Wij gaan op 7 september trouwen! We willen graag nog een beetje kans op mooi weer en na het hooikoortsseizoen ;-) Leek me niet zo handig om met rode ogen de dag door te brengen...

Wij hebben onze locatie al geregeld, daar we gaan trouwen, eten en feesten! We hebben ondertussen een ceremoniemeester en ik heb eind januari een jurk gekocht! Vandaag even aan het rondneuzen voor een fotograaf, aangezien het toch regent ;-)

@ Kitti: je kan m&m's bestellen naar eigen wens; dus kleur en tekst, leuk als bijv. bruidsuikers. Volgens mij kan je ze ook met tule zakjes bestellen
« Laatst bewerkt op: 18 februari 2012, 17:11:53 door soez »

happydeesz

  • Gast
September 2012
« Reactie #43 Gepost op: 19 februari 2012, 23:17:01 »
Hier nog een bruidje!

Wij trouwen op 06-09-2012, op het strand van Castricum! Hopen op goed weer dus! De dag erna geven we een feest bij ons in de buurt.
Al best een hoop geregeld, en ook een weddingplanner(stage) die meekijkt en helpt.
Gaan deze week onze ringen ontwerpen en kijken voor de huwelijksreis.
Jurk, locaties, getuigen, bloemen etc zijn al wel geregeld!

Veel succes allemaal!

MissMip

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 227
  • Geslacht: Vrouw
September 2012
« Reactie #44 Gepost op: 1 maart 2012, 23:40:05 »
Ik ga 7 september trouwen :) Ik heb mn jurk al uitgekozen, even als het gemeentehuis, de kerk en de feestlocatie. :) Nu nog alle kleine dingen regelen, en die kosten de meeste tijd :)

soez

  • Gast
September 2012
« Reactie #45 Gepost op: 4 maart 2012, 13:12:53 »
nog een 7 september bruidje :-) er waren al wat fotograven bezet op die dag, zal wel populair zijn

Judith32

  • Gast
September 2012
« Reactie #46 Gepost op: 31 maart 2012, 09:28:45 »
hallo dames.

Ik zie gewoon nu pas dat er ook een september 2012 forum is.
Ik ga 28 september trouwen. We zijn al druk aan het regelen net als de rest hier. we hebben de feestlocatie, de jurk de ringen de dj en de ondertrouw geregeld.
pak AS en voor de kids moeten nog. druk aan het kijken voor een quickstep voor de openingsdans en druk aan het kijken voor de bloemen. een fotograaf moet ook nog gerelgeld. Voor de kaarten zoek ik nog een beetje een leuke tekst. wie heeft een beetje leuk idee?
getuigen en cm zijn al gevraagd.
vele ideeen staan in mijn boekje hahaha.

nou veel plezier met regelen.
ps komt er nog iemand uit twente?

OsCarel

  • Gast
September 2012
« Reactie #47 Gepost op: 13 april 2012, 21:11:20 »
Wij moeten nog op jacht voor trouwringen.
En in ondertrouw.

Veer

  • Gast
September 2012
« Reactie #48 Gepost op: 14 april 2012, 16:27:27 »
- Kitty wat erg dat je een steentje kan verliezen. Mijn verlovingsring was door midden gebroken en die ligt bij de juwelier samen met mijn ketting die Jonas kapot getrokken had. Ik ga ze maandag ophalen denk ik of morgen. Vandaag zijn ze gesloten. Misschien gaan we daar eens kijken naar ringen of ergens anders.

 - Lies Het is zeker niet gemakkelijk ruzie in de familie. Nu kies voor de gemakkelijkste weg. Het organiseren is al lastig genoeg. Mijn as had het laast al over de kaartjes dat het tijd word ze te gaan maken. Hij wil ze zeker niet te laat versturen. Zodat mensen er rekening kunnen houden met het reserveren van hun vakanties. Hij is nu wat meer mee bezig nu de datum langzaam aan dichterbij komt.

 Ik wil heel graag dat er drie steentjes in gaan komen. We moeten nog een afspraak maken bij een juwelier. Het budget staat op de rekening maar het is net of ik koudwatervrees en niet durf te springen in de verdere dingen te regelen ik heb verschillende ideeën maar durf er toch niet mee aan de slag stel dat ik toch verkeerd kies. Weet niet zo goed waarmee te beginnen. Ik denk dat het hier ook geen M&M's gaan worden.

 Van mijn nichtje had ik niet goed begrepen. Ik weet dat ze nu in de middenklasse zit. En dat ze nog heel veel behandelingen moet ondergaan.

 Ik heb twee getuigen gekozen en die heb ik beide gevraagd door middel van een heel persoonlijk gedicht en ze hebben allebei ja gezegd. Mijn AS wil absoluut maar een getuige nemen. Dat is bij zijn familie gebruikelijk. Ik begrijp dat niet zo goed. Neem twee dan kan je twee kiezen. Maar goed ik wil er geen ruzie om. Hij weet het gewoon niet. Ik heb hem gezegd dat hij het maar moest laten weten als hij het zeker wist. Mijn CM's moet ik nog vragen en dat zal pas in juni zijn want ze hebben allebei een drukke agenda.

 Tot nu toe geregeld

 [font="Calibri"]- [/font]Gemeentehuis 12:30

 [font="Calibri"]- [/font]Kerk 13:00

 [font="Calibri"]- [/font]Parochiezaal

 [font="Calibri"]- [/font]Cateraar

 [font="Calibri"]- [/font]Fotografe

 [font="Calibri"]- [/font]Mijn getuigen.

 [font="Calibri"]- [/font]Mijn jurk en jurkjes voor de bruidsmeisjes. De stof is gehaald.

 [font="Calibri"]- [/font]Leuke accessoires voor de meisjes hun haar.

 [font="Calibri"]- [/font]Kapster die ook mijn hele lichte make-up gaat doen.

 [font="Calibri"]- [/font]Een eerste dagplanning

Kijk naar mijn banner het gaat al snel nog maar vijf maanden toe.
« Laatst bewerkt op: 14 april 2012, 16:28:57 door Veer »

OsCarel

  • Gast
September 2012
« Reactie #49 Gepost op: 14 april 2012, 23:22:19 »
Wij hebben issues.
Mijn vriend heeft twee nichtjes van 2 en 5 jaar oud. Op zich hele leuke kindjes maar gewend dat alles om haar draait. Alles wat we doen met de familie wordt op haar en de kinderen aangepast.

We hadden paasdiner, wij konden eigenlijk niet op eerste paasdag want we hadden een afpspraak. Schoonzus wilde juist wél op eerste paasdag want dan konden de kinderen de volgende dag uitslapen. Dus moesten wij onze afspraak verschuiven. Naar ons werd niet meer geluisterd.

Nu hebben wij gezegd dat we de kindjes er liever niet bij hebben tijdens ons diner, dat hebben we vrij laat. Van 20.00 tot 23.00 ongeveer. Schoonzus zegt dat ze dan wel een grote bak speelgoed meeneemt en dat ze lekker rond de tafel kunnen rennen. Oppas is geen optie. De jongste dochter van mijn zus (9 jaar) kon de kinderen wel bezig houden. En ze konden wel slapen op de kamer waar de meiden van mijn zus zouden slapen, want die konden dan wel bij hun ouders op de kamer.

De kinderen zijn van harte welkom hoor, de hele dag. Maar omdat we dus zo laat dineren vinden we het niet handig. Niet voor de kindjes, vermoeiend. En niet voor ons, want geklier. Ik vind het zó lastig.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards