collapse

Auteur Topic: September 2012  (gelezen 50302 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marie-Louise

  • Gast
September 2012
« Reactie #75 Gepost op: 9 juli 2012, 12:54:21 »
@Veer ja dat wist ik nog :wink: hebben jullie alle voorbereidingen klaar?
krijgen jullie meiden ook een ''bruidsjurk'' en zoon een pak?

@Tochwel, lastig he, keuzes maken.. er is ook Zoveel moois..

ik heb soms gewoon ff nagedacht wat ik echt wel/niet wil,
wat opgezocht online en ook een keer gezegd, ja dat & goed zo.
je blijft anders zoeken/kijken/twijfelen.

clau-john

  • Gast
September 2012
« Reactie #76 Gepost op: 9 juli 2012, 13:54:33 »
hej hej...



leuk marie-louise..we trouwen op dezelfde dag!
as zaterdag gaat john met zijn zusje voor een bruidsboeket op pad,
en ik ga dan naar me moeder om de jurk nog even te passen met alle assosoires erbij.

21 juli hebben we een bruidsproeverij voor de cupcakes, ben heel beniewd.

verder niet meer zo heel veel te regelen eigenlijk, op de schoenen na van me dochter, zoon en AS.


wordt steeds spannender allemaal :wink:

Veer

  • Gast
September 2012
« Reactie #77 Gepost op: 9 juli 2012, 14:42:17 »
@Veer ja dat wist ik nog :wink: hebben jullie alle voorbereidingen klaar?
krijgen jullie meiden ook een ''bruidsjurk'' en zoon een pak?

Heel leuk! De meisjes krijgen een echt bruidsmeisjesjurk. Deze is geknipt uit dezelfde stof als mijn bruidsjurk. En deze gaat mijn schoonzusje ook in elkaar zetten. En afgelopen zaterdag heeft as met schoonzus een pak voor Jonas gekocht in dezelfde kleur als het pak van as. Ze is alleen nog veel te groot omdat onze zoon een echte kleine kleuter is. Hij gaat drie worden in augustus en maatje 3 was nog te groot. In september gaat schoonzus het pak aanpassen aan de maat van Jonas dan. Jonas mag nog een groeischeut krijgen :wink: al verwacht ik het niet.

@Clau-John jullie hebben bijna alles al geregeld. Dat is echt super fijn. Hier zijn de belangrijkste dingen geregeld. Daar waar echt tijdsdruk op zat van zorgen dat niemand anders op onze datum wat we nodig zouden kunnen hebben zou reserveren. Ik ben er een tijdje dag en nacht mee bezig geweest om alles voor de vakantie van de kinderen rond te hebben en nu is het even rust. Gelukkig is nu de kleding voor ons vijf geregeld. En heb ik trouwschoenen gekozen afgelopen zaterdag en ook de kinderen hebben hun schoenen gekregen. De meisjes met een hakje een mini hakje maar ze zijn er erg blij mee en Jonas mooie stoere zwarte schoenen.

clau-john

  • Gast
September 2012
« Reactie #78 Gepost op: 9 juli 2012, 15:27:24 »
@ veer

wat fijn dat bij jullie nu ook alles zo goed als geregeld is...

hier de laatste afspraken voor de fotograaf, locatie en taart. om alles definitief rond te maken.

john en de kinderen moeten nog op pad voor hun schoenen.maar dat komt wel goed.

ik ben achteraf heel blij dat we al een hoop hadden geregeld, want de afgelopen 16 weken in het AMC is erg veel geweest.

Veer

  • Gast
September 2012
« Reactie #79 Gepost op: 9 juli 2012, 15:36:17 »
@ veer

wat fijn dat bij jullie nu ook alles zo goed als geregeld is...

hier de laatste afspraken voor de fotograaf, locatie en taart. om alles definitief rond te maken.

john en de kinderen moeten nog op pad voor hun schoenen.maar dat komt wel goed.

ik ben achteraf heel blij dat we al een hoop hadden geregeld, want de afgelopen 16 weken in het AMC is erg veel geweest.

Hier ook de regelafspraken met verschillende mensen voor de trouw.

Het is net als of een puzzel in een aan het vallen is.

Alleen het heen en weer reizen naar het AMC zal vermoeiend genoeg zijn geweest. Hoe gaat het nu met jou? Heeft de nieuwe therapie effect gehad?

clau-john

  • Gast
September 2012
« Reactie #80 Gepost op: 9 juli 2012, 16:54:58 »


Alleen het heen en weer reizen naar het AMC zal vermoeiend genoeg zijn geweest. Hoe gaat het nu met jou? Heeft de nieuwe therapie effect gehad?

vermoeiend zeker !!! 3x per week een hele dag legt je hele gezinsleven even plat.
ik heb goede handvatten mee gekregen, waar ik mee aan de slag moet.
valkuilen zijn nu zichtbaar, alleen de stemmingen wisselen heel erg. ik krijg van de week er extra medicatie bij,
en kom onder toezicht te staan van een internist en dietiste, om bijwerkingen vroeg genoeg te ontdekken.

verder heb ik gemerkt dat sporten voor mij een goed afreageer punt is, betreft spanningen enz.
ik wil dan het hardlopen thuis weer gaan oppakken.

wat ik wel jammer vind (en dat klinkt misschien in jullie oren heel raar) kan ik helaas niet optimaal genieten van alles om me heen.
mede door medicatie wordt gevoel erg afgevlakt. we hopen dan ook dat die andere medicatie wel goed aanslaat,
zodat ik onze trouwdag optimaal kan beleven.
 sorry was even stukje ego-post :ph34r:

Veer

  • Gast
September 2012
« Reactie #81 Gepost op: 9 juli 2012, 17:11:20 »
Voor mij klinkt het niet raar. Je wil genieten van de voorbereidingen en zeker op je trouwdag. Ik heb in 2006 heel even aan de medicatie gezeten maar mocht toen heel snel stoppen omdat ik zwanger was van Amber. Hopelijk slaat de andere medicatie goed aan. Negatieve en zwarte gevoelens zijn niet leuk maar de positieve gevoelens mogen er toch wel zijn. Duim voor jullie dat het de komende weken steeds beter met je gaat.

Nu vind ik het moeilijk dat een vriendin haar moeder op sterven ligt. Haar moeder is echt een hele liever vrouw waar ik altijd welkom was.

clau-john

  • Gast
September 2012
« Reactie #82 Gepost op: 9 juli 2012, 17:39:57 »
Voor mij klinkt het niet raar. Je wil genieten van de voorbereidingen en zeker op je trouwdag. Ik heb in 2006 heel even aan de medicatie gezeten maar mocht toen heel snel stoppen omdat ik zwanger was van Amber. Hopelijk slaat de andere medicatie goed aan. Negatieve en zwarte gevoelens zijn niet leuk maar de positieve gevoelens mogen er toch wel zijn. Duim voor jullie dat het de komende weken steeds beter met je gaat.

Nu vind ik het moeilijk dat een vriendin haar moeder op sterven ligt. Haar moeder is echt een hele liever vrouw waar ik altijd welkom was.


ja heel dubbel is het dan :unsure: ... vooral als vreugde samen moet gaan met verdriet.
hoe ga jij er nu mee om, wat voor hulp heb jij gehad?

zwarte gedachten heb ik gelukkig niet meer ! maar ben erg onzeker, en gedachten gaan gauw in het negatieve, want stel als....
gelukkig heeft john engelen geduld met me, en komt ook naar de gesprekken die we hebben met de artsen in het amc.


even wat anders...
om aan john te laten zien wat hij voor me betekend,
Heb ik een 101 redenen-waarom-ik-met-je-wil-trouwen-boekje gemaakt.

als goed is krijg ik hem van de week binnen.... foto volgt.

Veer

  • Gast
September 2012
« Reactie #83 Gepost op: 9 juli 2012, 19:05:07 »
Ik heb veel in mijn leven mee gemaakt en drie keer bewust moeilijk gehad. De eerste twee keer ben ik er zelf uit gekomen. De laatste keer was het een stuk moeilijker. Wat er vroeger gebeurd is dan daarboven op de mk en ongeval dat deed de emmer over lopen. Ik kon echt niet lang genieten van de mooie dingen in het leven. Mijn as heeft veel te verduren met me gehad toen. En toen de stap gezet naar een psychiater hier in de buurt. Ze vertelde dat er iets mis was, iets over deurtjes die open bleven staan en waar door alle geluk meteen weer naar buiten ging. Ze heeft me medicatie gegeven. Ik durfde niet meer naar mijn werk te rijden en besloot mijn vast contract op te zeggen. Omdat het veel te lang duurde voordat ik in de buurt werk kreeg en dat heeft me enorm opgelucht. Altijd had ik in Nederland contracten voor bepaalde tijd gehad in de administratie en toen eindelijk in België dan wel in de schoonmaak een vast contract gekregen en dan moet ik het opzeggen omdat ik gewoon niet meer naar mijn werk durfde te rijden. Na het pak van mijn schouders verdwenen was raakte ik zwanger van Amber. Ik ben toen nog regelmatig bij de gyn blijven gaan ook tijdens de laatste twee zwangerschappen. Heel vaak ben ik er niet geweest omdat het nogal kostbaar is 80 euro per keer. En ik niet het idee heb dat ik er vooruit mee kom. Het gaat de laatste tijd best goed met mij. Ik heb het idee dat de diepe ups en downs wat aan het verdwijnen zijn. Maar het kan ook zijn dat ik momenteel redelijk goed voel ondanks mijn verdriet om anderen. Ik moet zeggen ben ook super blij dat de hevige zwangerschaps- en bevallingshormonen verdwenen zijn. Of het allemaal met elkaar te maken heeft weet ik niet. Het enige is dat ik niet vooruit te branden er is zoveel wat ik wil maar er komt te weinig uit mijn handen. Het gaat mij het beste als ik geen stress heb.

Voor mijn as heb ik ook 101 redenen bedacht. Het is leuk om te doen.
« Laatst bewerkt op: 9 juli 2012, 19:12:11 door Veer »

clau-john

  • Gast
September 2012
« Reactie #84 Gepost op: 9 juli 2012, 19:34:58 »
heel herkenbaar ...

ik heb dan ook een stress stoornis en vlieg alle kanten op als er iets onvoorbereids me pad op komt waar ik geen controle over heb.
het slaat dan zover door, dat ik verder wegzak in de depressie.
ik moet weer opnieuw leren genieten van de dingen om me heen.
en de kunst is om dat dan in kleine dingen te zoeken, zoals met een kop thee en een koekje bewust even te gaan zitten.
vond dat ik begin erg raar, en werd er erg nerveus van.
maar langzaam gaat het steeds beter en kom dan ook zelf op het idee om even in de zon te gaan zitten.
zo merk ik dat ik steeds meer voorruit ga.

en ja ik zie dag en nacht verschil met 5 jaar geleden...en heb een grote steun aan john.
nu dat de kinderen ook ouder worden, helpen hun ook mee met denken.

depressie is een taboe onderwerp voor vele,
en merk dat mensen er weinig begrip voor kunnen hebben,omdat ze zich niet kunnen inleven.

Veer

  • Gast
September 2012
« Reactie #85 Gepost op: 9 juli 2012, 19:56:01 »
Herken dat ook. Ik ben dan ook heel blij dat we eindelijk dit jaar alles rond het ongeval konden afhandelen. Want dat heeft me heel veel stress gegeven. Het is erg om aan gereden te worden. En de chauffeur heeft mij toen gezegd dat hij me niet had gezien. En daarna proberen ze de schuld van het ongeval in mijn schoenen te steken. Gelukkig was al het bewijs aan mij kant. Maar het heeft ontzettend veel stress gekost. Stress bezorgd me sinds het ongeval een stijve nek.

Mijn as is met mij mee gegaan toen ik mijn cm's ging vragen. Hij wou me opvangen als het tegen zou slaan. Ik had er veel tijd ingestoken. Dat de een geen cm kan zijn kan ik begrijpen maar dat de andere het niet wil zijn dat heeft me verdriet gedaan. Zij was degene die as en mij samen heeft gebracht en zal misschien niet eens op onze bruiloft zijn. Het heeft even geduurd voordat ik het los kon laten. Mijn as zegt dat ik alles heel snel zwart/wit zie en niet zo snel grijs.

Ik ben heel blij voor jou dat je een wereld van verschil ziet. Echt fijn voor jullie. Steun van je partner is heel belangrijk en ook van de kinderen. Het zijn kleine stapjes maar je gaat er ver mee komen.

Hier zijn de kinderen nog klein maar ze kunnen me zonder dat ze het beseffen toch heel blij maken. De liefde die je van ze krijgt is onbetaalbaar. De meisjes zijn een nachtje weggeweest gisteren bij Moeke en ze hadden me net zo hard gemist als ik hun. Ze wilden een nachtje bij Moeke slapen maar na vannacht blijkbaar voorlopig niet meer. Ze willen liever bij de meter van Zoë slapen en haar twee kinderen.

Het is waar de kunst is in het genieten van de kleine dingen. Een kopje thee kan deugd doen. Lekker ijsje eten met de kinderen. Even naar de speeltuin gaan. Niet proberen te kijken naar wat allemaal moet maar kijken wat je wel hebt gedaan.

Ik hoop zo sterk in mijn schoenen te staan dat ik mijn droom om kleuterjuf te worden waar wil maken door de opleiding voor kleuterjuf te gaan volgen.

Ik spreek er met niemand over. We hebben hier hulp in huis gekregen en de meeste denken dat het alleen is omdat we drie hele kleine kinderen hebben. Ik hoop op de dag dat we ze niet meer nodig hebben. Dat ik de energie heb. Om ons huishouden zelf te kunnen draaien en me er nog goed en zo bij te voelen.

clau-john

  • Gast
September 2012
« Reactie #86 Gepost op: 9 juli 2012, 20:22:02 »
ik herken een boel van je... gelukkig waren en zijn we sterk genoeg om door te gaan !!!

daarvoor mogen we beide ons zelf een flinke schouderklop geven !!!

Veer

  • Gast
September 2012
« Reactie #87 Gepost op: 9 juli 2012, 20:29:44 »
ik herken een boel van je... gelukkig waren en zijn we sterk genoeg om door te gaan !!!

daarvoor mogen we beide ons zelf een flinke schouderklop geven !!!

Toch wel bijzonder dat we elkaar in onze verhalen herkennen. Gelukkig waren we sterkte genoeg en zullen we sterker door gaan!

Ik moet zeggen dat as mij veel steun geeft gewoon er voor mij te zijn. Al beseft hij dat niet zoals bij de bevallingen. Door met mij te willen trouwen. De verlovingsring aan mijn vinger die dat bevestigd. Dat we samen gaan trouwen is voor mij erg belangrijk. En super blij dat de kinderen er net zo naar uit gaan kijken.

We hebben zeker een schouderklop verdiend. Geef mezelf en jouw een schouderklop.

Samen gaan we naar een prachtige zomerse september bruiloft.

Ilse_1985

  • Gast
September 2012
« Reactie #88 Gepost op: 11 juli 2012, 09:40:11 »
dag aanstaande bruiden!!

Hier voeg Ik mezelf ook bij, want ik ga ook trouwen!! Nu ik steeds zenuwachtiger wordt, ben ik toch maar gaan aanmelden om ervaringen en voorbereidingen met jullie te delen.

Ons dag wordt gehouden op 1 September 2012 om 12.00 uur.
Ik zag dat er ook iemand op 1 september gaat trouwen!! LEUK!!!

waarom wij deze datum gekozen hebben, 28 augustus zijn wij 10 jaar samen. en dat willen we lekker gaan vieren door in het huwelijksbootje te stappen :)

Ik zal mezelf ff voorstellen, ik ben 27 jaar oud. moeder van 2 kinderen. 1 dochter Leyna van 3 jaar en 1 zoon Kaylen van 1 jaar. Koningswens een jochie en een meisje.. Ik werk 24 uur per week op t plantencentrum in Lelystad. zeer uitdagend werk. Al ben ik een afgestudeerd verpleegkundige. Na een vervelend toestanden ben ik maar bij mijn ouders gaan werken en werd ik zwanger van mijn eerste.
Mijn aanstaande is 36 jaar en heeft een eigen bedrijf. repareert auto's 6 dgn p week. altijd druk, gelukkig zijn we 's avonds een echte gezin!

We gaan trouwen in Lelystad "de Waterlely" te natuurpark en vervolgens sluiten we af met een groot feest in Leuvenum "de Zwarte Boer"

Gisteren een telefoon gekregen, mijn JURK komt eraan, die ligt in het vliegtuig of het is inmiddeld geland... Sinds gisteren ben ik echt zeer zenuwachtig aan het worden, want het komt steeds dichterbij!! SPANNEND!!

Ik hoop dat we met elkaar kunnen kletsen, ervaringen doen..

September2012

  • Gast
September 2012
« Reactie #89 Gepost op: 18 juli 2012, 23:39:17 »
Hoi allemaal,

Ik heb al wel wat post gestuurd, maar zie dat er ook een september topic is!
Het wordt allemaal steeds spannender!!! Hoewel ik wat minder gestressed wordt, omdat steeds meer geregeld is.
Morgen naar de drukker voor de kaartjes, de teksten aanleveren. Dat is weer een hele toer. Ik ben niet zo goed in kiezen namelijk. Mijn posts hier zullen dan ook vooral checkvraagjes zijn. En natuurlijk zal ik ook op die van jullie reageren.

Heb ik meteen een eerste vraag. Wat vinden jullie van deze spreuk voor op de trouwkaart:

Liefde is….. houden van en denken aan, zorgen voor, vertrouwen op en er samen staan.

Groetjes september2012

Marie-Louise

  • Gast
September 2012
« Reactie #90 Gepost op: 10 augustus 2012, 12:27:21 »
Dames, hoe is het met jullie ??

beginnen de zenuwen al stiekum wat te komen?


Hier rustig, ben met bedankjes bezig enzo,
verder geen spanning/stress oid, maar dat zal kort voor de tijd komen denk ik,

komende woensdag in ondertrouw, geen speciale datum oid
maar gewoon omdat het dan kon :wink:

Grtjss ML

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
September 2012
« Reactie #91 Gepost op: 10 augustus 2012, 13:44:58 »
Hier alles nog onder controle hoor.
We hebben eigenlijk alles af en klaar! Nog maar 4 weken (min een dag) jippie!
Ben inmiddels 4 kilo afgevallen dus de jurk past nu als het goed is helemaal als gegoten, en verder weinig te mopperen!

OsCarel

  • Gast
September 2012
« Reactie #92 Gepost op: 10 augustus 2012, 13:49:51 »
Super Lies, dat afvallen.
Hier begint het een beetje te kriebelen nu.

Veer

  • Gast
September 2012
« Reactie #93 Gepost op: 10 augustus 2012, 13:55:43 »
@Ilse wanneer de trouwdatum steeds dichterbij dan word het steeds spannender ik vind het bewonderingswaardig als bruidsparen er rustig onder kunnen blijven dat kan ik echt niet.

 Leuke tijd om te trouwen om 12:00 in 2012 daar had ik helemaal niet bij stil gestaan anders had ik die tijd misschien ook kunnen kiezen :wink: Mooie tijd zijn jullie samen. Wij trouwen op zaterdag 22 september 2012 en dan kennen we elkaar een maand later 8 jaar, zijn we 7 en half jaar een koppel en wonen we 7 jaar samen.

 Leuk dat jullie ook kinderen hebben. Wij hebben twee dochters Amber 5 en Zoë 4 en een zoontje jonas die deze maand 3 jaar gaat worden. Ik ben thuisblijfmama en wanner ik aan de slag zal gaan zal ik eerst gaan studeren. Heb je je jurk ondertussen al gepast? Spannend!

 @September2012 Mooie spreuk! Het maken van ons trouwkaartje heeft ook veel tijd in beslag genomen. We zijn er heel blij mee en hebben leuke reacties gekregen. Iedeen vond ze mooi.

 @Marie-Louise pff zenuwen genoeg. Even twijfel over mijn jurk gehad. Maar wacht nu even af tot de volgende pas. Succes volgende week woensdag en een fijne dag gewenst.

Mijn te doen lijstje:
[font="Symbol"]· [/font]Verloofde moet nog manchetknopen kopen.
[font="Symbol"]· [/font]Verloofde moet zijn haar laten knippen paar dagen van te voren.
[font="Symbol"]· [/font]Jonas zijn kostuum moet nog op maat worden gemaakt begin september
[font="Symbol"]· [/font]Jonas zijn haren geknipt ook paar dagen van te voren
[font="Symbol"]· [/font]Bruidsjurk nog een keer passen als ze op lengte is gemaakt
[font="Symbol"]· [/font]Bruidsmeisjes jurkjes nog op lengte gemaakt begin september
[font="Symbol"]· [/font]Bruidsmeisjes haren geknipt en proef opsteken of iets anders
[font="Symbol"]· [/font]Volledig beeld van jurk, opgestoken haar en make-up
[font="Symbol"]· [/font]Make-up moet nog worden uitgezocht en gekocht
[font="Symbol"]· [/font]Nog passende lingerie bij Korset en kousen
[font="Symbol"]· [/font]Een lekker luchtje kiezen en kopen
[font="Symbol"]· [/font]Mijn haar laten kleuren, knippen en föhnen bij nichtje
[font="Symbol"]· [/font]Adres studio van nichtje mail verzonden voor gelnagels, gezichtsbehandeling en massage
[font="Symbol"]· [/font]Schoenen nog inlopen
[font="Symbol"]· [/font]Muziek kiezen voor in de kerk en voor de videograaf
[font="Symbol"]· [/font]Muziek op cd zetten voor de kerk
[font="Symbol"]· [/font]13/8 afspraak met pastoor hopelijk misboekje akkoord
[font="Symbol"]· [/font]Vragen aan naaste familie wie wil voorlezen in de kerk
[font="Symbol"]· [/font]Wanneer misboekje akkoord is af laten drukken
[font="Symbol"]· [/font]Versiering maken voor in de kerk
[font="Symbol"]· [/font]Autolintjes maken
[font="Symbol"]· [/font]Nog eens naar cateraar mailen voor prijs voor avondgasten prijs kinderen
[font="Symbol"]· [/font]Wanneer menu helemaal klaar is af laten drukken
[font="Symbol"]· [/font]Voor de kinderaktes andere foto's kiezen en laten afdrukken
[font="Symbol"]· [/font]De gastenboom laten afdrukken
[font="Symbol"]· [/font]Bestellen eind van de week de bellenblazers
[font="Symbol"]· [/font]Stickers voor de bellenblazers
[font="Symbol"]· [/font]Wanneer we aantal gasten weten gastencadeaus bestellen
[font="Symbol"]· [/font]En ook de bedankkaartjes
[font="Symbol"]· [/font]Draaiboek definitief maken en afdrukken
[font="Symbol"]· [/font]Bellen met feestzaal doorgeven aantal gasten en welke dranken geserveerd mogen worden
[font="Symbol"]· [/font]Vragen wanneer we de sleutel mogen hebben om alles klaarzetten
[font="Symbol"]· [/font]Afspreken met schoonzussen hoe laat de zaal klaar zetten
[font="Symbol"]· [/font]Welke versiering voor zaal?
[font="Symbol"]· [/font]Tafelkleden en versiering voor tafels kopen
[font="Symbol"]· [/font]Verlichting voor op tafel is gekocht
[font="Symbol"]· [/font]Zorgen dat de wijn, cava en kindercampagne van schoonouders in zaal komt
[font="Symbol"]· [/font]Wensput van schoonouders naar zaal
[font="Symbol"]· [/font]Welkomstmandje vullen en brengen naar B&B videograaf
[font="Symbol"]· [/font]Kerkversiering maken Antennelintjes maken
[font="Symbol"]· [/font]Naar bloemisten om offerte op te vragen boeketten en corsages
[font="Symbol"]· [/font]Stukje stof jurk en kleur van verloofde mee witte, rode en roze rozen denk ik
[font="Symbol"]· [/font]VW busje bekijken en voorschot betalen.
Hier alles nog onder controle hoor.
We hebben eigenlijk alles af en klaar! Nog maar 4 weken (min een dag) jippie!
Ben inmiddels 4 kilo afgevallen dus de jurk past nu als het goed is helemaal als gegoten, en verder weinig te mopperen!

Super dat is heel fijn en goed dat je zoveel bent afgevallen en dat de jurk als gegoten zit.
« Laatst bewerkt op: 10 augustus 2012, 13:54:31 door Veer »

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
September 2012
« Reactie #94 Gepost op: 10 augustus 2012, 20:15:41 »
Autolintjes maken staat 2 keer in je lijstje Veer! (scheelt weer een puntje)
Naar de kapper moet AS hier ook nog, ik moet nog om mijn nagels, moeten de kleding nog ophalen en dat soort dingetjes maar daar staan de afspraken allemaal al voor

Veer

  • Gast
September 2012
« Reactie #95 Gepost op: 10 augustus 2012, 21:17:12 »
Autolintjes maken staat 2 keer in je lijstje Veer! (scheelt weer een puntje)
Naar de kapper moet AS hier ook nog, ik moet nog om mijn nagels, moeten de kleding nog ophalen en dat soort dingetjes maar daar staan de afspraken allemaal al voor

Merci. Dat scheelt inderdaad weer. Ik was nog wel een puntje vergeten. Het trouwbusje nog gaan bekijken.

OsCarel

  • Gast
September 2012
« Reactie #96 Gepost op: 11 augustus 2012, 06:54:33 »
Vriend heeft een pak!

Veer

  • Gast
September 2012
« Reactie #97 Gepost op: 12 augustus 2012, 12:22:37 »
Super!

OsCarel

  • Gast
September 2012
« Reactie #98 Gepost op: 12 augustus 2012, 13:51:07 »
-
« Laatst bewerkt op: 12 augustus 2012, 17:35:05 door OsCarel »

Veer

  • Gast
September 2012
« Reactie #99 Gepost op: 16 augustus 2012, 17:39:13 »
Ik ben vandaag super blij! Het is nu definitief mijn broertje met vriendin en kinderen gaan op onze bruiloft komen. Ze gaan logeren in een B&B in Eindhoven. Ze vieren meteen dat ze zes jaar samen zijn. Ik ben zo blij ik wou dat ik mijn schoonzusje door de pc een knuffel kon geven. :wink: Gisteren hebben we onze kleding nog een keer aangehad om te passen. :biggrin:
Verder blij dat mijn jurk helemaal klaar is. Ik dacht dat er nog iets onder moest een hoepelrok of zo iets. Nu ze op de juiste lengte hangt blijkt dat niet nodig. Ook de jurkjes van de meisjes zijn super mooi. Schoonzus heeft het probleem met een te korte jurk heel goed opgelost en ze is extra mooi geworden.Nu gaat het andere jurkje ook zo worden afgewerkt. Jonas heeft zijn kostuum ook aangehad en hij staat er super mooi mee. We gaan drie prachtige bruidskinderen hebben. Foto's op g-mail.

Ik heb de bellenblazers ontvangen, het cadeautje dat de kinderen in de klas gaan trakteren. Nu alleen nog de mooie sticker bestellen en ze erop plakken.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards