collapse

Auteur Topic: Grote Maat Bruidsjurk  (gelezen 121993 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grote Maat Bruidsjurk
« Reactie #325 Gepost op: 4 januari 2012, 14:49:58 »
Er is hier al een topic over; Jurken voor een maatje meer.
Het forum heeft een hele handige zoekfunctie, wellicht kun je die eerst even raadplegen alvorens een nieuw topic te openen, anders wordt het hier erg onoverzichtelijk.

Is er een mod die dit misschien wil samenvoegen? En evt de topictitel aan kan passen, zonder maat?

EDIT: super Thanks!!
« Laatst bewerkt op: 4 januari 2012, 15:16:08 door marjolein--1984 »

Maaike

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4431
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grote Maat Bruidsjurk
« Reactie #326 Gepost op: 4 januari 2012, 15:18:01 »
Asjeblieft! Een groot topic.

Ik heb mijn jurk in een grote maat overigens gewoon in een bruidswinkel gevonden. Ik had wel van te voren gevraagd of ze meerdere jurken hadden in grotere maten en dit was geen enkel probleem.  :)
Wat schoenen betreft: Een vriendin van mij heeft maat 44 en had ook in een gewone bruidswinkel haar schoenen gevonden, ook geen probleem. Ook haar lengte van ruim 190 was geen probleem (ze is overigens wel slank, maar toch).
Voor het beeld, mijn jurk:

[attachment=18353:DSC_0197.jpg]

Daantje28

  • Gast
Re: Grote Maat Bruidsjurk
« Reactie #327 Gepost op: 19 januari 2012, 21:45:40 »
Hallo Allemaal

Ook hier een aankomende bruid met een maatje meer 48/50 en was heel erg bang geen mooie jurk te kunnen vinden nu ik ga ik zaterdag een jurk passen :biggrin: ze hebben hem in maat 50 op voorraad en maken hem anders op maat tot maat 60 haha dus moet wel goed komen :biggrin:
Alleen ik ga niet voor een officiele trouwjurk ze noemen het een galajurk maar is ook een trakke top en een wijdlopenede rok.

Ik ga wel voor een aparte kleur Fuchsia maar nu hoorde ik van me tante dat dat juist een kleur is die dikker maak dus ik hoop dat het mee zou vallen anders is een andere kleur ook mogelijk. Dus allemaal heel erg spannend

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Grote Maat Bruidsjurk
« Reactie #328 Gepost op: 20 januari 2012, 15:25:06 »
Bij de honeymoonshop in rotterdam hebben ze ook jurken tot maat 60!

Diamond

  • Junior
  • **
  • Berichten: 122
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grote Maat Bruidsjurk
« Reactie #329 Gepost op: 13 april 2012, 13:33:25 »
Dit topic ook maar even weer naar boven halen. Ik heb ongeveer maat 48/50.
« Laatst bewerkt op: 27 maart 2013, 16:01:49 door Diamond »

femmy79

  • Gast
Re: Grote Maat Bruidsjurk
« Reactie #330 Gepost op: 15 april 2012, 18:18:00 »
Ik heb mijn jurk ook in een gewone bruidsmodezaak gevonden. Ik heb maat 46, met een grote cupmaat. Het pas model stond al helemaal perfect, alleen wat te lang. Ik heb korte beentjes.
Op de foto heb ik het pas model aan. Komende week ga ik mijn 'eigen' jurk passen!
Ik heb 4 maanden voor onze bruiloft mijn droomjurk gevonden(mijn vriend besloot toch maar om te gaan trouwen en het liefst op korte termijn).
Tijdens het passen heb ik 3 jurken aangehad die me eigenlijk allemaal goed stonden, maar deze is het geworden.

gympie

  • Gast
Re: Grote Maat Bruidsjurk
« Reactie #331 Gepost op: 15 april 2012, 21:07:19 »
Wat een geweldige jurk, had m net ook al in een ander topic gezien en toen vroeg ik me idd wel stiekem af
wat voor maat je hebt. Ik heb een maatje meer en zie er erg tegen op om een jurk te gaan passen.
Ik ben namelijk ook niet zo heel lang, 1.68 en ook een grote cup maat. Jij snapt dat ik helemaal blij
word als ik zulke mooie strapless jurken zie en dat je dan beschrijft dat je ook een grotere cup maat hebt.
Hij staat je echt heel erg mooi.

femmy79

  • Gast
Re: Grote Maat Bruidsjurk
« Reactie #332 Gepost op: 15 april 2012, 21:35:14 »
@ gympie: ik ben 2 cm groter dan jij. en de lengte was voor mij ook altijd de grootste angst. Het viel voor mij ontzettend me wat de mogelijkheden zijn met een maatje meer!

gympie

  • Gast
Re: Grote Maat Bruidsjurk
« Reactie #333 Gepost op: 15 april 2012, 21:58:15 »
Ik hoop dat het mee gaat vallen maar ik stel het passen ook steeds uit (nog één maatje te gaan :wink: ). Maar goed die lengte ga ik in halen door plateau's te dragen (hoop een beetje leuke te vinden).
Maar jij gaat een geweldige dag tegemoed met een geweldige jurk. Heel veel plezier over 3 weekjes  :biggrin:

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grote Maat Bruidsjurk
« Reactie #334 Gepost op: 16 april 2012, 16:47:59 »
gympie, je zou ook naar anastasi kunnen gaan, zij maakt prachtige trouwjurken helemaal op maat, zo weet je zeker dat hij prachtig aansluit en geen cm te lang is. Ook zijn haar jurken echt betaalbaar.

gympie

  • Gast
Re: Grote Maat Bruidsjurk
« Reactie #335 Gepost op: 17 april 2012, 11:46:52 »
Ik moet uberhaupt nog gaan passen en kijken en ik denk wel dat het goed gaat komen hoor maar idd al veel positieve verhalen over
anastasi gehoord/gelezen. Dus dat is ook altijd nog een optie

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grote Maat Bruidsjurk
« Reactie #336 Gepost op: 17 april 2012, 21:54:58 »
T is echt een top vakvrouw, vind ik! Er is heel veel mogelijk en ik vond het zelf heel fijn dat ik met mijn maatje meer niet bang hoefde te zijn dat mijn droomjurk er niet in mijn maat te krijgen was, want ze maakte mijn droomjurk gewoon in mijn maat :biggrin:

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Grote Maat Bruidsjurk
« Reactie #337 Gepost op: 9 maart 2013, 14:04:40 »
Is er hier iemand die een grote trouwjurk had?
Mijn droomjurk is een jurk met een strak lijfje en dan een grote rok, met bijvoorbeeld lagen tule.
Maar lees overal dat dat met een maatje meer niet mooi is...

Saartjuh88

  • Gast
Re: Grote Maat Bruidsjurk
« Reactie #338 Gepost op: 9 maart 2013, 14:09:13 »
Staat juist mooi!! Ik ben ook niet de allerdunste maar iedere jurk die ik strapless aantrok stond geweldig en dan vooral de prinsessen jurken met een strak bovenlijfje en een grote rok

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Grote Maat Bruidsjurk
« Reactie #339 Gepost op: 9 maart 2013, 15:15:14 »
Het ligt er ook erg aan tot hoe ver (laag) je lijfje strak zit en of en hoe de plooien lopen in de stof. Dat zijn wel dingetjes om op te letten. Als je daar rekening me houdt, moet het prima gaan hoor.

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grote Maat Bruidsjurk
« Reactie #340 Gepost op: 9 maart 2013, 18:44:11 »
Ja hoor dat kan prima! Ik had dat ook :) Ga gewoon lekker passen, dan zie je vanzelf wat voor model wel en niet staat bij jouw lichaam. (niet elke jurk met een strak lijfje/grote rok zal wel of niet staan, ligt aan heel veel dingen!)

Maaike

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4431
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grote Maat Bruidsjurk
« Reactie #341 Gepost op: 25 maart 2013, 22:15:54 »
Ik had geen tule, maar ook een strak bovenlijfje en een wijdere rok, juist zo'n model staat me mooi en ik heb echt behoorlijk overgewicht. Gewoon gaan passen dan vind je echt wel de mooiste jurk die bij jou past.

Voor het idee: http://www.fadingphoto.nl/?p=121

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Grote Maat Bruidsjurk
« Reactie #342 Gepost op: 26 maart 2013, 15:37:43 »
Staat je heel goed Maaike!

Offtopic; Leuk om een foto van jou te zien. Nu weet ik wie bij de forumnaam hoort ;)

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grote Maat Bruidsjurk
« Reactie #343 Gepost op: 26 maart 2013, 16:18:00 »
Staat je heel goed Maaike!

Offtopic; Leuk om een foto van jou te zien. Nu weet ik wie bij de forumnaam hoort ;)

+1

Maaike

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4431
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grote Maat Bruidsjurk
« Reactie #344 Gepost op: 26 maart 2013, 16:20:30 »
:) Dank jullie wel!

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Grote Maat Bruidsjurk
« Reactie #345 Gepost op: 28 maart 2013, 18:30:43 »
Mooie foto's Maaike!

Mijn jurk is besteld.
Strak lijfje met ceintuur en wijde rok van tule  :applaus:

Samantha-riepen

  • Gast
Re: Grote Maat Bruidsjurk
« Reactie #346 Gepost op: 15 mei 2013, 03:27:37 »
Lieve allemaal
Aangezien der zo veel winkels zijn met mooie jurken is er keuze zat , alleen met n grote maat word het qua passen vaak al minder..
Wie heeft hier ook ervaring mee en welke winkels hebben jullie bezocht ?
Waar de winkel zit maakt me niet echt uit , als ik maar een mooie jurk vind.
Bedankt vast
Groetjes Sam

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Grote Maat Bruidsjurk
« Reactie #347 Gepost op: 15 mei 2013, 06:31:07 »
In Eindhoven zit Your Style. Dit is een vestiging van Ann & John Bruidsmode. Ze verkopen hier  jurken vanaf mt 44. Ik ben uiteindelijk bij een gewone winkel geslaagd. Er zijn een aantal merken die ook grote maten verkopen zoals Ladybird en Sincerity+. Je zou kunnen kijken waar ze dit verkopen en dan van te voren de winkel even bellen

heleen27

  • Gast
Re: Grote Maat Bruidsjurk
« Reactie #348 Gepost op: 15 mei 2013, 06:51:00 »
up!

heleen27

  • Gast
Re: Grote Maat Bruidsjurk
« Reactie #349 Gepost op: 15 mei 2013, 06:52:23 »
Er is hier al een topic over. Heb het even opgezocht voor je!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards