Alles over trouwen > Huwelijksdata

Oktober 2012

(1/59) > >>

kaatje68:
[font="Verdana"][/font]Hoi!

Op vrijdag 12-10-12 gaan wij trouwen!
Het topic over trouwen in 2012 is al zo druk dat ik het leuk zou vinden om hier te gaan schrijven met een wat kleiner cluppie  :biggrin:
Mijn vriend en ik hebben ons plan tot nu toe nog als een geheimpje, maar gaan het binnenkort de kinderen en daarna iedereen vertellen. Het voelt wel heel speciaal om er even zo samen van te genieten!
De locatie staat vast, we doen alles op 1 plek, trouwen, borrel, dinerbuffet en feest en overnachten. Dat laatste vonden we erg belangrijk. Nog lekker tijdens het ontbijt de volgende ochtend nagenieten met onze meest dierbare gasten! En alle kinderen kunnen gewoon naar bed daar.
Het is voor ons beide ons tweede huwelijk en we zijn dan ook niet meer zo piep... (de 68 uit mijn naam is mijn geboortejaar.... :blink: )
We zijn dit jaar 10 jaar samen en we hebben 2 kinderen uit mijn eerste huwelijk (15 en 13) en samen een dochter van 7. Oh wat gaan ze dit leuk vinden! Ik wil bijvoorbeeld graag dat mijn zoon van dan 16 me 'weggeeft'.
Ben benieuwd naar jullie plannen en verhalen!

Marianne121012:
Wij trouwen ook op vrijdag 12-10-12. Enerzijds omdat datum leuk is, maar vooral omdat we dan precies 4 jaar samen zijn. Mijn vriend heeft altijd gezegd na 5 jaar trouwen we. Alleen ik vond 12-10-13 niet zo leuk als 12-10-12. Maar uiteindelijk heb ik mijn zin gekregen en heeft hij gevraagd of ik op 12-10-12 met hem wilde trouwen.

Wij hebben al een hoop dingen geregeld. Ondertrouw en de locatie voor het huwelijk staan vast. Ook de locatie voor het diner en het feest hebben we vast gelegd. Onze locatie is eigenlijk alleen een zaal, dus de cateraar hebben we apart moeten regelen.

Verder hebben we al een hoop ideeën, maar eerst over 2 weken eens kijken voor mijn jurk... spannend

October Bride:
Wat leuk, eindelijk meer dames die in oktober gaan trouwen, jeej! Wij trouwen op 29-10, omdat we dan precies 7 jaar samen zijn.
Locatie gaan we dit weekend definitief maken (we doen vrijwel alles op 1 locatie, met uitzondering van de plechtigheid zelf), ondertrouw hebben we in december al gedaan (uit kostenoverweging), en twee weken terug heb ik ook al een jurk uitgezocht. Het schiet dus al aardig op, maar er blijft gelukkig nog genoeg over!

kaatje68:
Wij trouwen op de 12e omdat de kinders daarna herfstvakantie hebben en we ze graag meenemen op reis. We gaan met z'n allen vanaf zondag naar Disneyland Parijs en op donderdag willen we dan nog met z'n tweetjes een paar dagen een hotelletje nemen. En de trouwlocatie was al vol op alle handige dagen voor alle andere vakanties dit jaar!
Daarbij houd ik erg van even getallen en dit klinkt zo leuk: 12-10-12!

October Bride:
Logische keuze inderdaad, zo vlak voor een vakantie. Wij hebben er eigenlijk niet echt over nagedacht - AS werkt wel in het onderwijs, dus was misschien wel een slimme keuze geweest. Aan de andere kant; hij krijgt 4 dagen vrij voor de bruiloft, dus het zou zonde zijn als dat door de vakantie verloren gaat. :wink:
Ik kan trouwens op het intranet van m'n werk nergens vinden op hoeveel dagen ik zelf recht heb. Weten jullie misschien waar ik dat zou moeten kunnen vinden?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie