collapse

Auteur Topic: Oktober 2012  (gelezen 193648 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #175 Gepost op: 3 augustus 2012, 20:27:13 »
Dat klinkt erg leuk! Super dat je weer wat gevonden hebt joh!

Vandaag wezen kijken voor jurken.. Wat is dat lastig zeg.. Ik was natuurlijk al eens wezen kijken, maar ik vond het nu net zo lastig als toen.. Uiteindelijk toch geslaagd... Helaas geen foto, want was mijn fotocamera vergeten mee te nemen.. Ik mag 5 september weer heen te passen, dus dat komt dan vast goed :)
Wel een plaatje waarop hij - helaas - niet zo heel goed te zien is, maar dan heb je een beetje een idee.. Heb hem wel zonder halter..


Edit: jurk weer weggehaald :wink:
« Laatst bewerkt op: 23 augustus 2012, 21:06:46 door Duurtnogeven »

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #176 Gepost op: 3 augustus 2012, 20:34:56 »
Wauw wat een mooie jurk!!! Ben benieuwd hoe die je staat!!

Maarre wel gemeen dat jij eerder weer mag gaan passen. Ik mag 6 september pas weer. Maar dat is gelukkig ook nog maar een maand.

Zitten vandaag op de tien weken grens. De tijd gaat nu wel echt heel hard.

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #177 Gepost op: 3 augustus 2012, 20:59:18 »
Hihi... Ik trouw ook eerder :tongue:

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #178 Gepost op: 3 augustus 2012, 21:29:41 »
Tja... Geduld is een schone zaak .... Nog 10 weken en ik mag mijn jurk de hele dag aan.

Voor Jou nog 9,5 week....

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #179 Gepost op: 6 augustus 2012, 17:21:34 »
Breekt even in..

Dag dames! Jullie hebben misschien al gezien dat er een meet is voor de bruidjes van het 2012 topic, maar vind zeker dat jullie daar ook bij horen hoor! Heb jullie nog niet gehoord daar namelijk :wink: Bedacht het me net pas!

De topics zijn op een gegeven moment afgesplitst, maar de dames die hier schrijven ben ik best vaak tegengekomen in de wandelgangen van het forum! Dus voel je vrij om ook te reageren!

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #180 Gepost op: 6 augustus 2012, 17:53:14 »
@jm2012 ik was in de volle veronderstelling dat ik dan mijn EHBO herhalingsweekend heb, maar ik zie net dat dat een week later is. Dus ik ga er nog even over nadenken. Denk alleen dat een fotoboek er voor mij nog niet in zit.

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #181 Gepost op: 6 augustus 2012, 20:03:49 »
Wordt héél gezellig hoor Marianne.. :wink:
Fotoboek is niet erg, je kunt je alvast vergapen aan alle mooie fotoboeken (en dan fantaseren over die van jou )..

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #182 Gepost op: 10 augustus 2012, 12:08:55 »
Van de week heb ik al onze corsages afgemaakt. Ook heb ik alle vaasjes voorzien van een lila en paars lintje. Alle bloemen in setjes van drie bij elkaar gebonden. Alle spullen voor de cupcakes gehaald. Dus er zijn weer een aantal dingen van ons to do lijstje af.

Hoe is het met jullie verder? Kaatje al weer terug van vakantie?

Edit: Onze trouwambtenaar belde net. We hebben 24 september een afspraak.Ze klonk erg aardig. Ben heel benieuwd. Ik vind het stiekem ook wel spannend.
« Laatst bewerkt op: 10 augustus 2012, 12:51:02 door Marianne121012 »

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #183 Gepost op: 10 augustus 2012, 12:51:30 »
Goed bezig Marianne! Ik ben echt nog lang niet zo ver.. Ben ook zó moe (= combinatie van slecht slapen, stress en veel werken), dus 't komt er ook gewoon niet van. Als M op bed ligt, ga ik ook maar liggen...
Ach.. Ik heb nog, ehm, 9 weken .. Ik denk dat ik ook maar een to-do list ga maken :wink:

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #184 Gepost op: 15 augustus 2012, 23:21:57 »
Ha allemaal,

Moet nog bij lezen maar hoe is het met jullie??
Ben al paar daagjes terug van een heerlijke vakantie en gelukkig is het goed weer om te acclimatiseren ;-)
En meteen zondag naar onze CM geweest die ons flink achter de broek zit, wb de adressen. Dus daar ook even flink ingedoken. Ze had de brief voor bij/na de uitnodiging opgesteld en die is besproken. Zag er al goed uit! De uitnodiging is nogal sober qua tekst dus hierin staan de verdere details.

Maar wat ik even wilde zeggen, vanaf 27-8 komt op SBS om 21.30 een (trouw/date?)programma dat is opgenomen op onze locatie! Zag net opeens de promo voorbij komen!

Morgen gaat dochterlief mee met een vriendinnetje dus heb ik wat langer de tijd om bij te lezen en te reageren. Volgende week begint voor haar school weer, dan nog een weekje alleen de pubers in huis die hoef ik niet bezig te houden ☺

Laters!

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #185 Gepost op: 16 augustus 2012, 08:45:01 »
@kaatje welkom terug!! Heb je genoten van je vakantie?

Wij hebben van de week bijna alle kaarten afgegeven bij de directe familie. Reacties waren erg positief. Als het goed is komen de kaarten vandaag aan bij alle andere gasten. Ze zijn welliswaar vroeg verstuurd, maar wij trouwen op de vrijdag voor de herfstvakantie, dus wie weet moeten mensen er met hun vakantie nog rekening mee houden.

Verder ben ik nu met name aan het vragen bij het bedrijf dat de bekers voor ons zou gaan drukken. We hebben sinds 31 juli al niks meer van ze gehoord, terwijl we zelf al twee mails hebben gestuurd. We willen de bekers half september in huis hebben, zodat we er ook nog bedankjes van kunnen maken, maar op deze manier lijkt dat niet erg te lukken. De levertijd zou namelijk 4 weken zijn :sad:. En als ik ergens geen zin in heb, is het lastminute werk. Dus ik heb net maar gebeld en als het goed is word ik vandaag nog teruggebeld. Nadeel is dat dit het enige bedrijf is dat dit soort bekers heeft, dus we moeten met hen zaken doen.

Veer

  • Gast
Oktober 2012
« Reactie #186 Gepost op: 16 augustus 2012, 17:24:29 »
@Duurtnogeven Mooie jurk heb je gekozen. Super mooi. Die van mij staat in G-mail. en ik weer eerder  :wink: Ik herken het slechte slapen. Hier is het ook de warmte en wanneer je dan eens wat later op bed ligt niet uit kunnen slapen. Omdat ik dan vroeg wakker word en meteen weer met de bruiloft bezig ben. Vanmorgen besloten dat we ’s middags de kindertaart gaan aan snijden en ’s avonds de bruidstaart voor iedereen.

 @Marianne de tijd vliegt voorbij. Het is bijna nog maar een maand hier. Kijk er naar uit om mijn jurk de hele dag aan te mogen. Leuk dat de afspraak met de trouwambtenaar vast staat. Leuk dat jullie de kaarten ook zelf hebben bezorgd bij de familie. Leuk dat jullie positieve reacties kregen dat hadden wij ook. Ik hoop dat je al bent terug gebeld door de fabriek van de drinkbekers. Hopelijk komt het nu snel in orde . Duim duim duim. Zouden ze het niet nu super druk hebben door de festivals die er nu overal zijn?

@Kaatje Ik ben benieuwd naar jullie uitnodigingen. Fijn dat de brief in orde was. Jammer dat ik hier geen SBS kan ontvangen. Hier hebben de kinderen nog vakantie tot en met 2 september.   Ik ben heel erg blij mijn jurk is af. De meisjes hun jurkje is af en het kostuum van Jonas is prachtig!! Kreeg vandaag super goed nieuws mijn broertje met zijn vriendin en hun kinderen gaan op onze bruiloft komen. En daar ben ik heel blij om.


wefoundlove

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #187 Gepost op: 16 augustus 2012, 18:07:55 »
@duurtnogeven Wat een mooie jurk!!  Ik mag 24 september mijn jurk ophalen..  Ben benieuwd..  

@kaatje68  Heet dat progamma toevallig 'Wie trouwt mijn zoon?' . Erg mooie locatie hoor!!  


Jullie al een vrijgezellenfeest gehad? of willen jullie dat niet?

Ik heb hem al gehad en ik kan je zeggen  EEN GROOT DRAMA! Veel gezeik er om heen.. Zo wist ik al een maand van te voren alles. Dit omdat mijn schoonzusje vond dat ze 'belangrijker' was.  Ze kon niet mee wegens geldgebrek. Dus vond het nodig om allen openlijk op facebook en twitter te gooien... Weleenswaar niet met namen, maarja ik loop niet op wieltjes he?!?! . En nog meer.....  Conclusie 'familie'ruzie tussen mijn familie en vriendliefs familie en hebben de belangerijke schoonfamilie besloten niet meer te komen.(vrijgezellenfeest)   We hebben dan ook op het punt gestaan om alles af te blazen.. Ik trok het niet meer.  Vandaar dat ik dus ook niet actief was.  Mijn dag is toch nog leuk geweest, maar was wel verpest. Ik hou mijn hart vast voor onze trouwdag.  Want zint het mevrouw niet hebben we de poppen aan het dansen..  

Sorry voor mijn ego post. Maar ik moest het even kwijt..

Veer

  • Gast
Oktober 2012
« Reactie #188 Gepost op: 16 augustus 2012, 18:18:33 »
@duurtnogeven Wat een mooie jurk!! Ik mag 24 september mijn jurk ophalen.. Ben benieuwd..

@kaatje68 Heet dat progamma toevallig 'Wie trouwt mijn zoon?' . Erg mooie locatie hoor!!


Jullie al een vrijgezellenfeest gehad? of willen jullie dat niet?

Ik heb hem al gehad en ik kan je zeggen EEN GROOT DRAMA! Veel gezeik er om heen.. Zo wist ik al een maand van te voren alles. Dit omdat mijn schoonzusje vond dat ze 'belangrijker' was. Ze kon niet mee wegens geldgebrek. Dus vond het nodig om allen openlijk op facebook en twitter te gooien... Weleenswaar niet met namen, maarja ik loop niet op wieltjes he?!?! . En nog meer..... Conclusie 'familie'ruzie tussen mijn familie en vriendliefs familie en hebben de belangerijke schoonfamilie besloten niet meer te komen.(vrijgezellenfeest) We hebben dan ook op het punt gestaan om alles af te blazen.. Ik trok het niet meer. Vandaar dat ik dus ook niet actief was. Mijn dag is toch nog leuk geweest, maar was wel verpest. Ik hou mijn hart vast voor onze trouwdag. Want zint het mevrouw niet hebben we de poppen aan het dansen..

Sorry voor mijn ego post. Maar ik moest het even kwijt..

Leuk dat je op 24 september je jurk op gaat halen spannend. Wij zijn dan twee dagen getrouwd en vertrekken die dag op huwelijksreis naar Parijs en Disneyland.
Wie trouwt mij zoon is een leuk programma ik heb de B versie bekeken.
Denk niet dat we een vrijgezellenfeest gaan krijgen. Is geen probleem we kijken uit naar de grote dag.

Wat ontzettend naar dat je vrijgezellenfeest zo'n drama is geworden. Ruzie is nooit leuk maar door een dag die leuk zou kunnen zijn is toch wel erg. Jammer dat je schoonzusje het bekend gemaakt heeft wat jullie gingen doen. In plaats van naar een andere oplossing te zoeken. Was het zo'n duur vrijgezellenfeest? Ik hoop dat ze zich op jullie trouwdag gaat gedragen. Wat zegt je broer er over. Echt niet leuk. Ik hoop dat het opgelost raakt. Heel veel sterkte ermee.

wefoundlove

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #189 Gepost op: 16 augustus 2012, 18:42:51 »
@veer  
Ja erg leuk! hahah. Leuke reis! Lekker romatisch en toch ook voor de kinderen.


Je bedoelt mijn vriend?  Hij vind het erg moeilijk, omdat zijn zusje eigenlijk de enige is. Moeder overleden vader haast geen contact. Wel kiest hij voor mij en heeft haar duidelijk gemaakt dat hij het niet pikt.

´´
Ik heb een deel met mijn beste vriendinnen gedaan. Dat was natuurlijk wel duurder. Daarna een ´moord´dinner en een afsluitend feest waarbij de mannen en vrouwen samen komen. kosten waren 45 euro.  Schoonzusje had al eerder aflaten weten dat ze allen savonds zou komen ( 10 euro) . Verder geen problemen dachten de organisatie.. De rest had toe gezegt en werd er dus gereserveerd en vooruit betaald ( domste wat je kunt doen blijkbaar).  Een week later is schoonzus begonnen en hebben er in totaal 4 afgezegt die wel met het dinner mee zouden gaan. kortom mijn ouders hebben voor 4 personen extra betaald. Nu maakt dit hun niet uit.. Wat dat hebben ze over om mij een leuke dag te bezorgen.  Alleen ik vind het niet kunnen. Voor mij gevoel hebben ze nu gekozen voor mijn schoonzusje (waar ze al jaren slecht over praten) ipv mijn vriend met wie hun dagelijks omgingen..  Dat doet mij het meeste pijn..

Veer

  • Gast
Oktober 2012
« Reactie #190 Gepost op: 16 augustus 2012, 19:02:29 »
@veer
Ja erg leuk! hahah. Leuke reis! Lekker romatisch en toch ook voor de kinderen.


Je bedoelt mijn vriend? Hij vind het erg moeilijk, omdat zijn zusje eigenlijk de enige is. Moeder overleden vader haast geen contact. Wel kiest hij voor mij en heeft haar duidelijk gemaakt dat hij het niet pikt.

´´
Ik heb een deel met mijn beste vriendinnen gedaan. Dat was natuurlijk wel duurder. Daarna een ´moord´dinner en een afsluitend feest waarbij de mannen en vrouwen samen komen. kosten waren 45 euro. Schoonzusje had al eerder aflaten weten dat ze allen savonds zou komen ( 10 euro) . Verder geen problemen dachten de organisatie.. De rest had toe gezegt en werd er dus gereserveerd en vooruit betaald ( domste wat je kunt doen blijkbaar). Een week later is schoonzus begonnen en hebben er in totaal 4 afgezegt die wel met het dinner mee zouden gaan. kortom mijn ouders hebben voor 4 personen extra betaald. Nu maakt dit hun niet uit.. Wat dat hebben ze over om mij een leuke dag te bezorgen. Alleen ik vind het niet kunnen. Voor mij gevoel hebben ze nu gekozen voor mijn schoonzusje (waar ze al jaren slecht over praten) ipv mijn vriend met wie hun dagelijks omgingen.. Dat doet mij het meeste pijn..

Ja, we zijn met zijn twee en verloofde zijn petekind al eens in Disneyland geweest maar nog nooit in Parijs. Ik ben heel benieuwd. Ik denk dat de kinderen het leuk gaan hebben in Disneyland. We zijn afgelopen zaterdag in de Efteling geweest een heerlijk dag gehad.

Oeps. Ja, ik bedoel je vriend. Fijn dat hij zo duidelijk is in zijn standpunt. Wat ontzettend naar. Zo jammer dat er dus vijf hebben afgezegd. Ik kan me goed voorstellen dat het pijn doet. Al weet ik niet of je ouders dat beseffen. Ik denk dat ze ergere ruzie willen voorkomen.

Hier heb ik weinig contact met mijn moeder en kan mijn vader niet bij mijn trouw zijn. Maar vandaag dus gehoord dat mijn broertje er bij gaat zijn met schoonzusje en kinderen. Ik ben zo blij. Ik hoop dat het bij jullie opgelost gaat raken en dat het van geen invloed gaat zijn op jullie dag. Jullie verdienen een onbezorgde heerlijk trouwdag.

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #191 Gepost op: 16 augustus 2012, 22:32:41 »
@wefoundlove jeetje balen zeg dat het zo'n drama was in de voorbereidingen. Wel fijn dat het goed afgelopen is. Jouw schoonzusje is wel een drama zeg. Ze leek toch ook al verliefd op haar broer. Dat is zij ook toch?

Ons vrijgezellenfeest is op een zaterdag in september. We weten welke twee zaterdagen het niet zijn, maar verder weten we niks. Lijstjes met namen zijn aangeleverd En er wordt al drukgemaild. Ik ben heel benieuwd wat wij gaan doen.

@Veer ik heb mail gehad. Half september zou nogsteeds moeten lukken. Als het is krijgen we ergens de komende dagen een nieuw ontwerp. Het oude vonden we niet helemaal goed, dus het wordt vervolgd.

wefoundlove

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #192 Gepost op: 16 augustus 2012, 22:42:18 »
@marianne. Gelukkig dat je toch antwoord hebt!

Ja dat is de zelfde. ze heeft nu gelukkig een vriend dus een stukje midder last van.  Alleen lijkt hij sprekend om mijn vriend... ( mijn gevoel klopte dus gewoon)

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #193 Gepost op: 16 augustus 2012, 22:46:17 »
Zo even rustig 3 weken teruggelezen...

@Marianne
Bedankt! Vakantie was lekker! 3dagen luxe en toen 2 weken in een stacaravan (ook luxe dus eigenlijk ha ha) op een camping in Toscane. Kids veel vriendjes dus paps en mams ook tijd voor een boek!
Balen van de bekers, al wat gehoord nu?
En, al klaar met al je cupcakes bakken? Als je gaat versieren met fondant dan kan je dat ook van te voren doen en goed afgesloten bewaren in de koelkast!
Ik twijfel nog of ik nou nog iets ga bakken. Gasten kunnen koffie/T krijgen bij ontvangst tussen 2 en kwart voor 3 en na de ceremonie om 4 uur is een toast en een borrel met hapjes. Weet niet precies wanneer het dan te serveren. Maar vind het wel leuk om te doen en de kids ook (al weet ik niet of dat nog zo is als het er 100 zijn

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #194 Gepost op: 16 augustus 2012, 22:57:05 »
@wefoundlove fijn zo'n schoonzus. Gelukkig dat ze nu een vriend heeft en dat in elk geval minder is.

@kaatje van de bekerdrukker hebben we inmiddels bericht gehad. Het zou moeten lukken.
Cupcakes moeten we nog bakken. Hebben ze nu met marsepein in de vriezer gedaan en dat lijkt goed te gaan. Zal er morgen weer twee uithalen. Dan hebben we morgen wat lekkers bij de koffie. Planning was om de cupcakes te maken op de twee zaterdagen dat het vrijgezellenfeest niet is.
Heb erg veel zin in maandag, maar het is ook spannend. Ik Heb al twee nachten slecht geslapen, ik weet alleen niet wat ik de schuld moet geven: temperatuur, nieuwe baan, bruiloft. Of gewoon een Combinatie van alles. Ik heb gisteren ook examens van de cursus gehad. Ik heb er in elk geval een gehaald. De andere weet ik nog niet.

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #195 Gepost op: 17 augustus 2012, 12:13:48 »
@Kaatje, dat klinkt als een heerlijke vakantie! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad.

@Wefoundlove, wat vervelend dat je vrijgezellenfeestje zo is gelopen.. Kan me voorstellen dat je er dan ook gewoon geen zin meer in hebt. Ik hoop echt voor je dat ze tijdens jullie trouwdag zich wel we in te houden..
Wij krijgen beide ook een vrijgezellenfeest, maar ik weet dat die van mij gewoon 'rustig' zal zijn (want mij doe je dus geen plezier met een cursus paaldansen of voor gek lopen door de binnenstad van Groningen). Wanneer, géén idee.. Ik weet alleen wie er komen, want ik moest een briefje inleveren. Had het er van de week nog met Lief over, omdat ik vrij onregelmatig werk... Degene die het organiseert wist - volgens mij - niet waar ik werkte, maar Lief vertelde dat ze had gebeld.. Dus ga me daar maar niet druk over maken dan :wink:

@Veer, ik had je jurk al even bekeken op G-mail.. Mooi hoor! En je meisjes zien er ook prachtig uit..

@Verslag... Het is een gebed zonder end... Ik moet hem wéér opnieuw inleveren.. Nu voor 28 augustus.. Ik kreeg er een waslijst bij van heb ik jou daar met dingen die ik moest veranderen... Ach ja, zo houd je een student wel bezig

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #196 Gepost op: 17 augustus 2012, 22:17:01 »
@duurtnogeven balen zeg van je verslag.

Wij zijn vanavond met het gezin op pad geweest om kleren te kopen voor mijn moeder en zusjes. Het was super gezellig en ze zijn alle drie geslaagd. Nu hoeven we alleen nog met pap op stad.

Verder heb ik inmiddels de uitslag van mijn examens en Geslaagd!!! Ben blij dat dat nog gelukt is,

Veer

  • Gast
Oktober 2012
« Reactie #197 Gepost op: 18 augustus 2012, 20:43:47 »
@Marianne fijn dat je mail hebt gehad. Fijn dat jullie een nieuw ontwerp gaan krijgen. Ik ben heel benieuwd. Het is een origineel idee.  Denk dat je kinderen  het wel leuk zullen vinden dat het voor de bruiloft is. En samen zal het vast wel lukken.  Leuk dat de cupcakes gaan lukken. Denk dat het een combinatie is van alles. Ik heb ook moeite met in slaap vallen en die heb ik best wel hard nodig. Omdat de oudste dochter echt een vroege vogel is. Ik heb me vanmiddag maar even op bed gelegd en kon dan wel niet in slaap vallen maar het heeft deugd gedaan ik kan weer mijn ogen open houden. En nu vanavond maar vroeg gaan slapen.

 @Wefoundlove ze heeft dus een heel aparte band met haar broer. Gelukkig dat ze nu een vriend heeft. En hopelijk gaat er van hem positieve energie naar haar en gaan jullie een fijne trouwdag hebben.

 @Kaatje Ik ben super blij. Misschien kun je een PM naar JM2012 sturen. Ik denk dat het geen probleem gaat zijn maar ik wil er niet als enige over beslissen. Er is in november ook een meet voor dames die in 2012 gaan trouwen misschien ook leuk voor jou om mee te gaan? Leuk dat jullie ook naar Parijs en Disneyland gaan. Ik zal laten weten hoe het was voor ons. We kijken er ontzetten naar uit. Succes met het kiezen van de tekst voor de trouwkaart.

 @Duurtnogeven na onze laatste pas ben ik heel erg blij. De meisjes en ik hebben gewoon een heel andere jurk en ik had misschien gewoon in het begin een ander beeld van mezelf . Nu ga ik gewoon heel blij zijn met het nieuwe beeld. Een trotse mama en haar prachtige bruidskinderen. :wink: Verloofde dat is nog een verrassing.

 Heel veel duimpjes voor dat het verslag eind deze maand goed gekeurd gaat worden. Spannend. Kun je er met deze warmte nog wat mee bezig houden? Heel veel succes!

 Vanmorgen mijn vader aan de telefoon gehad. Het was opeens het juiste moment om het hem door de telefoon te vertellen.  En dus pas vandaag pas verteld dat wij gaan trouwen. Ik wilde het hem heel graag zelf persoonlijk vertellen. Maar aangezien hij bang is dat ons iets overkomt als we bij hem zijn vind ik het heel moeilijk  om op bezoek te gaan en ook om niet te gaan omdat je weet dat we niet het eeuwige leven hebben. En ik ook de kinderen hun opa wil laten ontmoeten. Ze praten nu alleen met hem door de telefoon maar dat is toch anders dan met de ouders die ze minstens een paar keer per week zien. Maar goed ik vertelde tegen mijn vader dat ik hem iets persoonlijk zou willen vertellen en toen antwoordde ben je opnieuw in verwachting. Hij is heel blij voor ons dat wij gaan trouwen. Hij vond het niet erg dat we zo lang samen hadden gewoond maar vond het ook fijn dat we gingen trouwen. Hj vond het heel positief dat we gaan trouwen. Hij heeft mijn verloofde niet zo vaak gezien maar hij is heel blij met zijn toekomstige schoonzoon. Hij vond het ook geen probleem dat we in de kerk gingen trouwen. Ik ben blij dat ik het hem heb verteld maar had het liever op een andere manier verteld. Verloofde was ook blij dat ik het verteld heb maar had dat niet tegen mij gezegd omdat hij mij niet onder druk wilde zeggen. Nu kan ik de uitnodiging en een kalender van dit jaar opsturen waarin vermeld staat dat we gaan trouwen op sturen.  Hopelijk komt het pakje aan. Dit weekend in orde maken en maandag versturen.


DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #198 Gepost op: 23 augustus 2012, 21:15:03 »
Marianne, wat fijn dat je geslaagd bent! Wat heerlijk...
Bevalt je nieuwe baan??

Veer, wat fijn dat je het je vader hebt verteld.. Komt hij ook op jullie bruiloft?


Hier ineens heel erg opgeschoten! Zo'n supergevoel!
  • Muziek is nu geregeld.
  • Kaartjes zijn besteld en komen als het goed is morgen al binnen Voorbeeldje! Ik zal later, als de kaartjes op de bus zijn, even het kaartje op de mail zetten..
  • Degene die mijn haar gaat doen is ook 'op de hoogte' (nou ja, dat was ze al, maar nu weet ik het ook echt zeker) en 5 september krijg ik mijn proefkapsel :)
  • Dominee is ook ingelicht en die wilde het graag doen.
  • Schoenen besteld, nu hopen dat ze passen.
  • Lingerie besteld voor onder mijn jurk.
  • Bolero voor bij mijn jurk (thnx JM ).
En dat in 1 week :), *ik 'is' helemaal blij*
« Laatst bewerkt op: 23 augustus 2012, 21:18:58 door Duurtnogeven »

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #199 Gepost op: 24 augustus 2012, 18:09:03 »
@Duurtnogeven Mijn nieuwe baan bevalt super! We hebben een leuke trainingsgroep van 10 personen.
Jij hebt in de tussentijd erg veel geregeld zeg. Dat moet ontzettend fijn voelen.

@Veer Bij jullie gaat de tijd nu ook erg hard zeg. Al aan het aftellen in dagen.
Fijn dat je je vader nu ook hebt kunnen vertellen van jullie trouwplannen en dat je broer met zijn gezin ook komt.

Hier is de opdrachtbevestiging van de bekers binnen. Ik moet die alleen nog even printen, tekenen en weer inscannen, maar dat komt goed.

Verder hebben we inmiddels alle kaarten bezorgd en er zijn een hoop positieve reacties gekomen. Tot nu toe hebben we nog maar van één iemand gehoord dat ze niet kan. Dus het valt mee.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards