collapse

Auteur Topic: Oktober 2012  (gelezen 193643 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #200 Gepost op: 25 augustus 2012, 22:17:18 »
Ha allemaal!

@duurtnogeven Goed beziggggg!! En erg leuk kaartje! Al verstuurd intussen? Hoop dat het lukt voor dinsdag met je verslag, jakkes  je zal er vast flink de balen van hebben intussen... Lijkt me lastig steeds weer met frisse tegenzin op te starten en je erop te richten. Hou je taai!!

@Veer Wat fijn dat je je vader hebt verteld dat jullie gaan trouwen. En dat hij zo positief is! Heb je hoop dat hij komt op jullie dag of zit dat er niet in? Begrijp dat je weinig contact met hem hebt. Ik heb ook pas voor de vakantie mijn vader verteld van ons trouwen. Had hem ook 1,5 jaar niet gezien. Het is geen makkelijke man geweest en ik had even geen zin in contact. Moeilijk want hij is vrij gehandicapt door een zware hersenbloeding en daardoor is hij ook nog erg veranderd. Niet altijd ten goede, maar daar kan hij niet veel aan doen natuurlijk. Maar soms is het gewoon te zwaar voor mij... Hij komt wel op onze bruiloft en we zullen zorgen dat hij wordt gebracht en gehaald en ook een fijne dag heeft. Hij zal alleen niet blijven slapen, zoals de rest van de familie.
Leuk he, naar Disney! We zijn er al een paar x geweest met de kids, de laatste x2 jaar geleden ook in de herfstvakantie. Ze vinden ze zo leuk dat dit ons heel geschikt leek als huwelijksreis. We blijven 4 nachten en gaan 1 van de dagen naar Parijs.

@Marianne Tof dat je nieuwe plek zo goed bevalt. Je bent nu vast wel op dit weekend na een week vol nieuwe indrukken ;-)
Leuk dat je moeder en zussen goed geslaagd zijn voor hun kleding en dat je mee was. Mijn moeder vertelde dat ze ook al een mooie jurk heeft gekocht tijdens haar vakantie, ben benieuwd!
Fijn dat het echt rond is met de bekers! Wij knoop gehakt over cupcakes, gaan het toch doen, mini's en een klein aansnijdtaartje. Toch maar wel, vindt AS leuk :-) Maar wel 100 te gaan...

Hier heel druk geweest. Direct na de vakantie me op de adressenlijst gestort, wat een werk nog. Ook de uitnodigingen nog wat aangepast en besteld en uiteindelijk afgelopen woensdag verstuurd. We hebben 3 versies, voor dag en avondgasten en eentje voor de vriendinnetjes van de jongste en wat buurkinders voor de ceremonie en borrel. Al leuke reacties gehad!
Woensdagochtend hadden we ook een afspraak op de lokatie voor de detailbespreking. Daar moest ik ook het een en ander aan voorbereiden. Erg leuk er weer te zijn en onze CM was mee dus zij weet nu ook hoe het daar is. Ze was helemaal enthousiast:-) De hele dag doorgesproken en dat was leuk en nuttig.

 's Middags met mijn oudste dochter mijn jurk weer wezen passen. Ze gaan hem nu aanpassen. Hij was erg strak afgespeld, maar gelukkig was ik zo bij dat te melden, kreeg het iets te warm, pffff... Nu ga ik 'm 2 dagen voor de 12e ophalen. Nog even bedenken wie er meegaat dan, want dan laten ze zien hoe hij in de "dansstand" moet. Is 's morgens en even vergeten dat mijn dochter dan naar school is :biggrin: Kan ook niet in de middag weet ik al. Ik wil er bij het aankleden thuis niemand bij hebben denk ik, dus hoop het met mijn dochter af te kunnen verder!

En gister is onze jongste 8 geworden, feest dus. Wezen zwemmen met 8 meisjes en oudste dochter. Leuk maar ik ben echt moe vandaag, lekker niets gedaan, heerlijk na deze drukke week. Volgende week zijn de oudsten bij hun vader en gaan ze ook weer naar school, de rust is weer daar!
Leuk was trouwens dat mijn ex gister ook kwam om te feliciteren en een kadootje te brengen. We hebben hem en zijn vriendin ook uitgenodigd en daar hebben we het nog even over gehad. Ze komen graag en hij vond het ook heel bijzonder en mooi dat dat kan!

Ook nog de hartjes besteld voor de bedankjes trouwens (alleen te weinig kwam ik later achter).. Ik zal als ik achter de pc (nu ipad) zit eens foto's plaatsen van uitnodiging en hartjes binnenkort!

Zo bijgepraat! Tot snel!
« Laatst bewerkt op: 25 augustus 2012, 22:19:18 door kaatje68 »

Veer

  • Gast
Oktober 2012
« Reactie #201 Gepost op: 25 augustus 2012, 22:44:59 »
@Duurtnogeven Ik had het liefst persoonlijk aan hem verteld dat we gaan trouwen maar het is nu even anders. Hij zou graag op onze bruiloft zijn dat weet ik zeker. Alleen ik houd er maar rekening mee dat hij er niet bij gaat zijn. Het ligt heel moeilijk gewoon omdat het mijn vader is en hij het nu heel moeilijk heeft. Hopelijke komen er snel betere tijden.

 Fijn veel geregeld in een week. Ik hoop komende week ook veel tekunnen regelen.

 @Marianne fijn dat je nieuwe baan goed bevalt.

 Pfff vreselijk snel. Nog maar vier weken en dan is het zo ver. Het was het moment toen aan de telefoon om het hem te vertellen. Ik vind het echt super dat er nu familie van mij op onze trouw aanwezig gaat zijn.

 Ik ben benieuwd hoe jullie bekers er uit komen te zien. Fijn dat jullie ook alleen maar positieve reacties hebben gekregen en maar een afwijzing. Wij hebben gevraagd of iedereen wil reageren maar er moeten er nog 50 reageren.

 @Kaatje mijn vader heeft heel veel mee gemaakt in het leven en de laatste jaren veels te veel. Hij is opgenomen in Franeker en wij daar de afgelopen jaren een keer per jaar geweest omdat hij angst heeft dat ons iets gebeurd als we hem bezoeken. En dat is dus heel naar. Hij wil de opa zijn die zijn opa was voor hem. Maar nu kan dat niet. De kinderen worden groter en hij word ouder en dat is allemaal best moeilijk. Kijk dat hij op onze grote dag er waarschijnlijk niet bij zal zijn dat is jammer maar dat hij de rest van het jaar er ook niet kan zijn dat is veel zwaarder. Op zo’n dag is het toch je aandacht verdelen over iedereen. Fijn dat jullie ook naar Disney gaan. Ik ben daar echt blij het maakt een mooi einde aan onze trouw. Ik kijk uit naar hun gezichtjes als ze alles zien.

 Goed dat je aangaf dat je jurk wat te strak zat. Mijn schoonzus gaat mijn jurk helpen aantrekken omdat ze hem heeft gemaakt. Gefeliciteerd met je dochter. Fijn voor jullie kinderen dat het kan een goede band met de ex. Ik had graag mijn ex schoonmoeder er bij gehad maar mijn verloofde zag fat niet zitten. Met haar had ik echt een hele goede band.

 Met de kinderen vandaag de taart voor Jonas zijn verjaardagsfeestje morgen.  Hij is afgelopen dinsdag drie jaar geworden. En volgende week dinsdag zal zijn meter haar zoontje via een keizersnede krijgen.

 En we zijn het busje gaan kiezen voor de grote dag het is het beige busje geworden. Contract getekend en betaald. www.vw-busje.be


October Bride

  • Gast
Oktober 2012
« Reactie #202 Gepost op: 26 augustus 2012, 23:20:21 »
Hai lieve dames,

Het is alweer even geleden dat ik op het forum was, wat een drukte zeg! Eerst voor werk naar Zuid-Afrika geweest, toen op vakantie en daarna direct alweer enorm druk op werk. Maar nu eindelijk hebben we weer wat tijd voor de voorbereidingen, en dus zijn we als een idioot de laatste dingen aan het regelen!’

Wefoundlove: Wat jammer dat je vrijgezellenfeest zo gelopen is, kan me voorstellen dat je er dan niet echt van geniet! Ik hoop dat het bij ons allemaal soepeler verloopt, en dat niemand moeilijk gaat doen. Liever dat mensen dan gewoon zeggen dat ze niet komen, dan dat ze onwijs moeilijk gaan doen over elk wissewasje en dan uiteindelijk toch niet komen!

Marianne: Wat superfijn dat je uiteindelijk toch geslaagd bent, gefeliciteerd! Leuk ook, zulke positieve reacties op de kaart. Wij gaan eind deze week ook de definitieve drukopdracht geven, vind het wel spannend hoor! Leuk ook dat het met die bekers gaat lukken – doen jullie het touw van de kaart erop? Of iets anders?

Duurtnogeven: Veel geregeld in een week tijd. Leuke kaart ook!

Veer: ik zag in een ander topic jullie kaart, heel gaaf. En wat fijn dat je vader zo reageerde! En gefeliciteerd met Jonas! Leuk idee trouwens, dat busje. Wij twijfelen nog tussen onze eigen auto, of een limo huren. Dat laatste is wel tof, maar ook wel weer erg duur...

Kaatje: Haha, dat die gastenlijst veel werk is, dat herken ik helaas maar al te goed. Wat heerlijk trouwens, dat je je jurk weer aan hebt gehad. En ook nog gefeliciteerd met je dochter!


Verder hebben wij inmiddels ook weer een heleboel geregeld. De locatie voor de ceremonie is tot 2 keer toe gewijzigd, aangezien de hele weg voor de oorspronkelijke locatie dan open zal liggen. Zo jammer, de locatie voor de ceremonie was het enige waarover we allebei vanaf het begin geen enkele twijfel over hadden, en nu puntje bij paaltje komt zijn we daar inmiddels al zoveel tijd aan kwijt (bellen met de gemeente, locaties, bezoekjes, onderhandelen, etc), zucht! Maar gelukkig hebben we nu een heel tof alternatief aangeboden gekregen, dat prima bij ons past!
Verder heb ik afgelopen vrijdag mijn jurk weer aangehad, wat een toffe ervaring weer! Nu ook met schoenen gepast, paste prima. Helaas zie je niet zoveel van al die bling op m’n schoenen, maar dan trek ik af en toe m’n jurk wel wat omhoog ;-)

Fijne week ladies!


EDIT: AAAAAAAAAH, het komt nu ineens wel heel dichtbij! Tot voor kort dacht ik steeds "oh, het is pas na de zomer", maar nu de zomer eenmaal voorbij is... Hebben jullie dat ook?
« Laatst bewerkt op: 26 augustus 2012, 23:21:36 door October Bride »

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #203 Gepost op: 27 augustus 2012, 20:15:46 »
@kaatje Ik heb heerlijk en vooral veel geslapen dit weekend en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik nu al weer redelijk gesloopt ben. De opleiding is niet super moeilijk ofzo, maar het is gewoon heel veel.

Ik ben stiekem wel benieuwd wat voor kaart jullie hebben.

Nog gefeliciteerd met je dochter!

@veer Onze bekers krijgen ook het hart wat op de uitnodigingen staat. Verder zijn wij nog in afwachting van alle reacties. Ook wij hebben iedereen gevraagd om te reageren, maar er waren pas 3 reacties binnen.

De leukste reactie tot nu toe was toch wel van een zoon van iemand die wij van scouting kennen.  De kinderen kennen wij ook via scouting en daar kunnen we heerlijk mee dollen. Het was niet geheel duidelijk of de kinderen ook uitgenodigd waren. Wij hadden de kaart geadresseerd aan de familie, maar blijkbaar had een oom dat onlangs ook gedaan en bedoelde hij alleen de ouders. Vervolgens zei de oudste zoon: Als ik niet naar het feest mag, ga ik wel ’s middags naar het stadhuis en mis ik wel een paar uur school. Echt kei leuk! Toen hij hoorde dat hij ook ’s avonds welkom was, was hij (en zijn broertje) super enthousiast :biggrin:.

@october bride Jij hebt het ook erg druk gehad de laatste tijd! Ik ben stiekem toch wel blij dat ik al een aantal dingen heb kunnen regelen voor de bruiloft terwijl ik thuis zat.

Wel balen dat jullie niet op jullie oorspronkelijke locatie kunnen trouwen. Maar zo te lezen hebben jullie een mooi alternatief gevonden.

Ik weet nog goed dat ik riep over 6 maanden gaan we trouwen. Van de week moest ik me voorstellen om mijn werk en was het al over 7,5 week gaan we al trouwen. Ik vind het nu ook wel heel erg snel gaan. Het is nog maar 1,5 maar, nog 6,5 week oftewel  46 dagen. Als ik dat zo lees, ben ik al een beetje bang dat we een hoop gaan vergeten en dingen niet af krijgen….

Veer

  • Gast
Oktober 2012
« Reactie #204 Gepost op: 28 augustus 2012, 14:31:08 »
@October Bride Welkom terug. Drukke maar leuke tijd achter de rug zo te lezen. Succes met alles te regelen. Bedankt we zijn heel erg blij met onze trouwkaarten. Ik hoop dat jullie ook veel positieve reacties gaan krijgen. Bedankt nu zijn alle verjaardagen voor de trouw geweest. Hij had zondag zijn verjaardagsfeestje en was leuk geweest. De meisjes hebben het busje gekozen. We passen er met zijn allen in. Mijn idee is dat aanstaande opgehaald bij thuis dan mij ophaalt en dan naar de fotolocatie en vandaar naar zijn ouders. Als het mooi weer gaan we dan met zijn twee in de MG van zijn zus en als het regent in het busje naar de gemeente en na de kerk naar de feestzaal.

 Gelukkig dat jullie een alternatief hebben aangeboden gekregen dat goed is.  Hier in Zolder staan er ook werken geplant maar die zijn eerst bij de school van onze kinderen en veel later na de trouw pas bij de gemeente, kerk en feestzaal. Daar hebben we echt geluk mee. En ik ben ook heel blij dat niet op onze trouwdag maar een dag later dit event Sing for the climate http://m.heusden-zolder.be/nieuwsdetail.aspx?id=1917 is.

 Het komt heel erg dichtbij. Ik zeg steeds als de zomervakantie van de kinderen voorbij is dan komt de trouw heel snel dichterbij dan is het nog maar drie weken. AAAAAAAAAAAH inderdaad!

 @Marianne Klinkt heel mooi. Zo jammer dat er zo weinig reacties binnen komen. Hebben jullie ook een datum op gezet voor wanneer reageren? Kinderen zijn zo fijn spontaan. Leuk dat ze zo blij zijn dat ze mogen komen.Toch raar dat iemand addresseert met familie en niet de hele familie uitnodigt. Hier hebben we alle namen er bij opgezet van de kindjes die overdag zijn uitgenodigd. En ’s avonds staan alleen de namen van de ouders.

 Dat gevoel heb ik al heel lang als we alles maar op tijd geregeld krijgen en niet iets vergeten wat te stom voor woorden zou zijn.


kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #205 Gepost op: 3 september 2012, 12:14:23 »
Uitnodiging

Als het lukt hierbij een link naar onze uitnodigingen! Heb enorm last van mijn schouder dus kan helaas niet lang typen. Heb er verdoofde vingers van dus is niet goed...
Alleen leuke reacties tot nu toe gelukkig!
Maar inderdaad AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH wat komt het al eng dichtbij.....

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #206 Gepost op: 3 september 2012, 13:04:42 »
Wauw Kaatje! Wat een leuk kaartje!
Ik zal die van mij ook even bewerken en hier online zetten :)Hierbij ons kaartje.. We hebben twee verschillenden, één voor de avondgasten en één voor de daggasten.. Qua tekst zijn ze bijna hetzelfde, dus vandaar dat ik maar één versie erop zet.

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #207 Gepost op: 4 september 2012, 18:28:46 »
@veer Wij hebben iedereen gevraagd voor 21 september te reageren. Dus iedereen heeft nog even.

@Kaatje wat een leuk kaartje zeg :) Ziet er heel vrolijk uit!! Hoe waren de reacties van vrienden en familie?

@duurtnogeven Jullie hebben ook een erg mooie kaart zeg. Is jullie kaart ook al verstuurd?
Heel veel plezier morgen met je jurk passen.

Hier is het erg druk. Ik heb nu 35 uur per week training op het werk. Maar nog 1,5 week en dan is het zelf (met begeleiding) aan de slag voor 28-32 uur. Dus het is nog even doorbijten.

Morgen gaan we met mam, schoonmoeder, bhv'er (zwager) en DJ (achterneef) naar de feestlocatie.

Donderdag mag ik mijn jurk weer gaan passen en de kapper komt van te voren nog om mijn haar te doen. Dan krijg ik echt het totaal plaatje te zien. Ik ben wel heel erg benieuwd.

De bekers worden 21 september geleverd :biggrin:. Dus dat is nu ook eindelijk geregeld en rond.

Ons vrijgezellenfeest zal 15 of 22 september zijn, maar we gokken op 15 september. Maar het is nog even afwachten.

Ik merk nu ook wel dat het langzaamaan steeds spannender te worden. Mijn ouders, schoonouders en ceremoniemeester spreken nu regelmatig af. En er vinden telefoontjes plaats die ik niet mag horen. Pffff dat is zo flauw.

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #208 Gepost op: 6 september 2012, 15:06:04 »
Ja, de kaartjes zijn al verstuurd ja :) ... We hebben toch meer mensen uitgenodigd dan in eerste instantie de bedoeling was... , nou ja.. We zien wel :wink:

Hoe was het passen van je jurk Marianne? Nog steeds helemaal verliefd? Ik ben erg benieuwd!
Heb je al zin in je vrijgezellenfeest? Spannend joh, dat je nog niet weet wanneer het is (ik kreeg een lief mailtje van een vriendin, 'oh, ik vind het zo jammer dat ik er 15 september niet bij kan zijn'. Zucht.. ik wist nog niet wanneer het was )

Ik heb gister mijn jurk weer aangehad en van tevoren ook mijn haar laten doen, was erg mooi... Kreeg alleen wel op mijn kop van de vrouw in de winkel waar mijn jurk hangt dat ik toch wel even mijn best moest doen om weer aan te komen.. Ik ben de laatste tijd nogal veel afgevallen (door de stress van school) en dat is eigenlijk niet de bedoeling... Een ander zou er waarschijnlijk om staan te juichen, maar ik op dit moment echt niet meer...
« Laatst bewerkt op: 6 september 2012, 15:16:56 door Duurtnogeven »

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #209 Gepost op: 7 september 2012, 19:01:51 »
@duurtnogeven Inmiddels weet ik ook dat ik 15 september mijn vrijgezellenfeest heb. Op scouting hebben ze zichzelf een beetje versproken. Iemand vroeg in de vergadering iets over 15 september, waarop een ander zegt Maar heb je ook rekening gehouden met .... euhm ga jij even weg... Dus dat was wel duidelijk. Maar dat geeft niet, ik vind het wel prima.

Mijn jurk heb ik gisteren weer gepast :biggrin:. Het was super! Ook ik had van te voren mijn haren laten doen, dus ook ik kreeg het totaal plaatje te zien. Maar ik merkte daarbij ook dat mijn haar nu wel weer heel makkelijk weer losschiet, dus dat moet de volgende keer even net iets anders.

Veer

  • Gast
Oktober 2012
« Reactie #210 Gepost op: 7 september 2012, 21:13:28 »
@Kaatje Mooi kaartje! Hoe is het nu met je schouder? Oei ook al stress hier gaat het nu heel erg snel nog maar twee weken en een dag.

 @Duurtnogeven mooi kaartje.  Die vriendin had niet door dat het geheim is? Niet leuk dat je op je kop kreeg in de winkel. Het is niet dat je express afgevallen bent. Hoeveel ben je afgevallen?

 @Marianne de mensen hebben nog even de tijd. Hopelijk krijgen jullie veel leuke reacties.

 Heel veel succes op het werk. Oh wat fijn dat de bekers geregeld zijn. Hier eindelijk de bedankjes besteld en ze zijn binnen en ook strooimandjes en wat linten.  

 Spannend die telefoontjes. Jij weet dat die gebeuren ik heb er echt geen idee van of die achter onze rug ook gebeuren.

 Alvast veel plezier de 15e september. Fijn dat je het totaal plaatje hebt gezien. Ik ga dat pas een paar dagen voor ons huwelijk zien dat is dus heel erg spannend!!


DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #211 Gepost op: 7 september 2012, 23:21:32 »
Marianne, leuk hè, om zo het hele plaatje te zien.. En ook wel handig dat je nu weet dat het haar nog nét iets anders moet.. Merkte ik inderdaad zelf ook wel..

Veer, die vriendin had daar niet bij nagedacht.. Nou ja, ik weet in ieder geval niet wát ik ga doen, dus op zich is er niet veel verklapt.. 't Was toch al een beetje raar, omdat degene die het zou regelen het 'ineens' (nou ja, ze werd opgenomen in het ziekenhuis) niet meer deed en ik er toen net iets teveel van mee heb gekregen. Het echte verrassingsgevoel was er al wel een beetje af, zeg maar.
Ik ben nu 6 of 7 kilo kwijt... Vandaag op mijn werk kreeg ik extra () eten van de koks, want ik moest aankomen.. Ik eet ook niet zo heel veel (ik zit gewoon snel vol), moet maar wat vaker op een dag gaan eten.. Net, toen ik vrij was, ben ik nog even naar de kok gelopen en die heeft nog even, heel slecht, 'wat' stokbrood met kruidenboter voor me gemaakt.. Er zat alleen zoveel kruidenboter op, dat ik er wel wat misselijk van werd ... Ach ja, ze bedoelen het goed :wink:


Veer

  • Gast
Oktober 2012
« Reactie #212 Gepost op: 7 september 2012, 23:36:19 »
Het belangrijkste is dat jij je goed voelt op je trouwdag. Als je een kleine maag hebt dan heb je snel genoeg gegeten. En als je kijkt naar wat je mag wegen weeg je nu dan te weinig? In ieder geval succes met bij komen de meeste bruiden die willen de kilo's eraf. En ik wil gewoon in de jurk dat ik er goed in pas. Best spannend nog. Maar goed ze hangt nu bij de stomerij waar ze een paar vlekjes gaan verwijderen ze hebben een stukje stof erbij dat over is en ze gaat gestreken worden.

Ik ben heel lang geleden te dun geweest dat wat echt niet mooi als ik kijk naar oude foto's. Maar goed ik had vandaag een afspraak met een vriendin van ons gemaakt om volgende week vrijdag bij haar op bezoek te gaan en haar de allerlaatste uitnodiging af te geven. Ze weet dat we trouwen is laatst aan haar heup geopereerd er is een gedeelte vervangen en ze druk met revalideren. ik hoop stiekem dat ze zich over twee weken goed voelt om toch op de trouw te komen. Maar goed ik vertel zojuist aan Tom die van het werk thuis na de BBQ van het werk dat ik die afspraak had gemaakt. Ja volgende week kunnen we niet :blink: en verder wil hij dus niets zeggen. :unsure: Wat zou dat betekenen dat er toch iets voor ons geregeld is. Ik ben nu heel benieuwd wat zou het anders kunnen zijn dat wij niet kunnen. Het is ook niet van ik kan dan niet maar wij kunnen dan niet.

Dit gaat waarschijnlijk ongeveer mijn bruidsboeket worden.
Ik had er nar bloemen gekeken en er meteen maar een klein boeketje van laten maken om ze aan Tom en de kinderen te laten zien. Ze vonden het mooi.

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #213 Gepost op: 11 september 2012, 23:40:40 »
Hoi hoi!

Eindelijk weer eens even schrijven. Helaas werkt mijn schouder nog niet zo mee en moet ik me ernstig inhouden op pc, iPad en telefoon. Dus moet ik steeds keuzes maken wat ik ga doen.... En ik moet zoeken naar schoenen voor jongste dochter en mijn '101 redenen waarom ik met je trouw'boekje nog afmaken!

Intussen al weer wat rondes verder. We hebben een afspraak met de ambtenaar gemaakt, helaas gewoon op het gemeentehuis omdat we te ver van huis trouwen, maar goed. Verder afspraken met kapper voor proefkapsels voor mij (niets geks, gewoon goed geföhnd) en de meiden (opgestoken) en voor de dag zelf. We gaan gewoon naar de kapper toe 's morgens, tijd genoeg en we zijn met het hele gezin dan de enigen daar dus prima. Vandaag naar de schoonheidsspecialiste geweest, via een vriendin bij terecht gekomen. Heerlijk verwend en gemasseerd en hier en daar wat bijgeplukt  :biggrin: En ze heeft een leuke make-up opgebracht! Het mooie is dat ze vlak om de hoek bij de kapper zit en ik dus zo daar naartoe kan lopen als de kapper klaar is. En mocht mijn kapsel lijden onder het make-up opbrengen dan kan ik weer even terug naar de kapper. Denk dat we de bloemen ook maar daar in de buurt gaan bestellen kunnen we die ook meteen ophalen.
Verder onze ringen naar de winkel gebracht waar we ze 2 jaar terug hebben gekocht. Toen hebben we alleen onze namen erin laten zetten en nu komt daar 12-10-12 bij en bij mij nog kleine diamantjes erbij (dan 5 totaal, voor ons 5en). En ze worden weer mooi gepoetst en mijne iets kleiner gemaakt.
Morgen afspraak bij de notaris voor de huwelijkse voorwaarden. Vorig jaar ons samenlevingscontract (pas...) opgesteld dus die ligt er al als basis dus dat zal wel loslopen. AS heeft eigen bedrijf dus bij ons is het in onze ogen echt noodzakelijk ze op te stellen. Heeft echt niets met vertrouwen of het ontbreken daarvan oid te maken. We zijn beide al een keer 'goed' gescheiden maar we hebben voorbeelden zat gezien dat het flink misloopt als je alles niet goed geregeld hebt. Je bent dan eenmaal geen vrienden meer op zo'n moment...
Waarschijnlijk worden morgen de M&M'S geleverd en kan ik beginnen de bedankjes te gaan maken. De kaartjes zijn klaar en ik heb oranje tulelint gekocht. Net als de uitnodiging hebben we oranje, witte en groene M&M''s besteld!
Spullen voor de proefcupcakes in huis, nu nog bakken!
De mannen hebben schoenen! Nu de meiden nog...
Zo best veel geregeld de laatste tijd  :biggrin:

@Veer, jammer dat je vader niet kan komen maar wel te begrijpen gezien zijn situatie. Ik hoop dat het hem beter zal gaan in de toekomst en jij en je gezin weer vaker bij hem kunnen zijn. Mijn vader komt wel maar zal op tijd naar huis moeten gaan, hij houdt het niet zo lang vol waarschijnlijk. We gaan een taxibusje voor hem regelen. Wat heb je een mooie bloemen uitgezocht! Prachtig die rozen!  En wat een leuk busje als trouwvervoer! En ben je er al achter wat Tom bedoelde over die afspraak? Dat zou dan om aanstaand weekend gaan toch?

@Marianne, fijn dat het geregeld is met de bekers, nu maar geduld hebben! Spannend, al bijna je vrijgezellendag! Enig idee wat je gaat doen?
Hier ook lekker veel gesmoes toen we de verjaardagen van de kids vierden. Flink lol gehad toen we het over stukjes en liedjes etc. hadden. Iedereen kwam met vreselijke voorbeelden die ze ooit mee gemaakt hadden. Ben wel benieuwd wat er van terecht gaat komen.
Al een beetje in je nieuwe ritme met je werk? Heb je nog wel tijd voor de bruiloft ;-) Gelukkig had je al heel veel gedaan!
Hoe is het met jullie cupcakes? En van wat voor een deeg heb je ze gebakken? Ik bak voor verjaardagen altijd muffins, die worden altijd lekker hoog, maar nu wil ik echt platte waarop we een rondje van fondant met versiering kunnen leggen. Die kan je al van te voren klaarmaken. Hoe doen jullie dat?

@Duurtnogeven Jullie ook een leuke kaart! Toch gezelllig als er meer mensen komen? Of niet? Hoe gaat jullie dag er uit zien?
Best wel veel ja, 6 tot 7 kilo, dat is wel een hele maat toch? Lekker blijven snoepen :-) Wat voor een werk doe je nog naast je schoolopleiding? En... durf het bijna niet te vragen, maar hoe gaat het met je verslag? Jij ook bijna je vrijgezellendag, veel plezier!!

@Octoberbride Top dat de nieuwe locatie goed bevalt! Oef, dat zou echt niets voor mij zijn dat gezeur... Grappig jij hoopt dat je schoenen wel zichtbaar zijn en voor mij hoeft dat juist niet zo. Heb simpele maar lekker zittende schoenen gekocht waar mijn steunzooltjes in kunnen, maar echt blingbling zijn ze niet. Zwart met een een bandje en een gespje, wel hoger dan normaal. Nu nog even inlopen! Hoe zijn de uitnodigingen geworden?

Zo nu moet ik echt stoppen, heel de avond erover gedaan  :huh: maar dat merken jullie niet, ha ha! Succes met alles!
Groetjes!,
« Laatst bewerkt op: 11 september 2012, 23:50:05 door kaatje68 »

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #214 Gepost op: 12 september 2012, 17:51:07 »
@kaatje onze dag is al over een maand. Vind jij het ook zo spannend?

Jullie hebben in de tussentijd ook weer veel geregeld. Ik ben ook wel heel benieuwd naar jouw totaalplaatje.

De cupcakes hebben wij nog niet gemaakt. Dat gaan wij doen in de twee weekenden van te voren.
Wij maken de cupcakes van cupcakesmix. Wij hebben het bij een taartenwinkeltje gehaald. Maar de boerenbond/welkoop heeft het ook of je kunt het op internet bestellen. Om de cupcakes plat te houden, leggen wij er een dienblad op als ze uit de oven komen, even goed aandrukken en even laten afkoelen. Dan zijn ze heel mooi plat. Dan kun je ze ook goed versieren.

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #215 Gepost op: 12 september 2012, 19:32:27 »
@kaatje onze dag is al over een maand. Vind jij het ook zo spannend?

Jullie hebben in de tussentijd ook weer veel geregeld. Ik ben ook wel heel benieuwd naar jouw totaalplaatje.

De cupcakes hebben wij nog niet gemaakt. Dat gaan wij doen in de twee weekenden van te voren.
Wij maken de cupcakes van cupcakesmix. Wij hebben het bij een taartenwinkeltje gehaald. Maar de boerenbond/welkoop heeft het ook of je kunt het op internet bestellen. Om de cupcakes plat te houden, leggen wij er een dienblad op als ze uit de oven komen, even goed aandrukken en even laten afkoelen. Dan zijn ze heel mooi plat. Dan kun je ze ook goed versieren.


Ja! Ik vind het ook spannend! Maar gelukkig heb ik veel minder last van de zenuwen dan ik van te voren had bedacht gelukkig. Daar maakte ik me erge zorgen over, gezien mijn angst- en paniekverleden. Dus dat is heel fijn! Af en toe een dipje is te doen ;-) Hopen dat t zo blijft aankomende weken!

Ik heb ook in een winkeltje (t.afel van 18 in Utrecht) mix gekocht om te proberen. Daar moet alleen nog olie door, geloof ik. Ga volgende week proberen of ie lekker is!

Vandaag met jongste toch schoentjes gevonden en de M&M's zijn binnen.
Ook via een site van een mevrouw die zelf sieraden maakt een ketting en armband gekocht. Ze heeft me goed geholpen en ik ben benieuwd naar het resultaat!
Ga pas 2 dagen van te voren mijn jurk weer passen dus hoop dat het mooi staat!

Groetjes!

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #216 Gepost op: 12 september 2012, 19:48:03 »
@kaatje wij hebben die van funcakes geloof ik. Wij doen er wel een beetje citroen aroma door. Dat vinden wij net wat lekkerder.

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #217 Gepost op: 12 september 2012, 21:13:46 »
Kaatje, wat vervelend dat je zo'n last hebt van je schouder... Hopelijk wordt het snel beter... 't Komt nu allemaal wel dichterbij hè! En dan alle dingen helemaal concreet maken is extra leuk.
Wat leuk trouwens dat jullie zelf cupcakes maken.. Ik heb er zelf ook over nagedacht, alleen toch niet gedaan, omdat ik het errug druk heb..
Heb je ook een foto van de bedankjes? Ik ben erg benieuwd hoe het er uit ziet.
6 à 7 kilo is inderdaad een maat, ja... Momenteel slobberen mijn spijkerbroeken dan ook om mijn benen (en billen) heen... Ik werk in de bediening in een restaurant/terras/feestlocatie. Heel veelzijdig eigenlijk, maar wel leuk (ook erg geschikt als trouwlocatie, maar goed.. wij hadden al een andere uitgekozen toen ik van deze locatie hoorde)...
En ja... school... Praat me er niet van.. Ik was 31 augustus bijzonder boos en teleurgesteld over het feit dat de docent in kwestie zich niet aan de afspraak had gehouden. Het gevolg is dat ik me weer opnieuw heb moeten inschrijven (met langstudeerdersboete als gevolg) en mijn verslag nu nog steeds niet is nagekeken.. De eerste docent had namelijk een second opinion aangevraagd bij de tweede beoordelaar.. Ik hoorde vorige week wie dat was en de moed is me nu helemaal in de schoenen gezonken.. Maar goed, ik heb nog geen uitslag; nog maximaal anderhalve week wachten...

Veer, spannend hoor.. Misschien voor jou ook wel dit weekend een 'vrijgezellenfeestje'. Dat komt vast goed!

Marianne, hoe gaat het met je werk? Zijn de trainingen al afgelopen?

Hier heb ik vorige week de attributen voor de bedankjes besteld. Heb gister het laatste binnengekregen, dus nu kan ik even lekker fröbelen. Ik zal kijken of ik hier nog een foto kan plaatsen.
Af en toe schiet ik wel in de stress hoor, voor mijn gevoel zijn zoveel dingen nog niet geregeld, en we hebben nog maar 3 weken... Hopelijk kan ik morgen weer dingen wegstrepen... Lief zou de bloemen regelen en vanavond kreeg hij een telefoontje dat degene die het zou maken, 8 oktober op vakantie is... Grom.... Gelukkig heeft hij nog een ander adresje, maar ik baalde wel even...
« Laatst bewerkt op: 12 september 2012, 21:14:03 door Duurtnogeven »

October Bride

  • Gast
Oktober 2012
« Reactie #218 Gepost op: 12 september 2012, 23:14:28 »
@Kaatje: wat balen van je schouder zeg! Ik loop inmiddels ook al een paar maanden met nek/schouderklachten, daar ben ik zo onderhand ook behoorlijk klaar mee (daarom ben ik zelf ook weinig op het forum), dus ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt!
Wel tof dat je M&M's binnen zijn - zijn ze net zo leuk als dat het klinkt?

@Duurtnogeven: Leuk dat je kunt gaan fröbelen aan de bedankjes! Wat ga je eigenlijk maken? (sorry als je dat al eens verteld hebt - ik begin er een beetje uit te raken nu ik hier nog maar zo weinig kom!)
Succes ook met je verslag, hoop voor je dat je snel uitslag daarover krijgt zodat je ook ongestoord van je bruiloft kunt genieten straks!
'Grappig' dat je op je kop kreeg in de winkel. Ik kreeg een compliment dat ik zo keurig op gewicht was gebleven, terwijl dat helemaal niet de bedoeling was! Stom, die verkoopsters! Kregen jullie trouwens ook zo'n soort 'dreigbrief' met je maten, met een soort dreigement dat het je geld gaat kosten als je vanaf dat moment nog afvalt? Vond dat echt zoiets bizars, alsof je dat altijd expres doet!  :ohmy:
Ken dat gevoel dat het nu wel erg dichtbij komt ook heel goed - hier begint het nu ook te kriebelen, en ik heb voor mijn gevoel nog maar zo weinig tijd om de laatste dingen te regelen!

@Marianne: wat tof dat je het totaalplaatje al een beetje hebt kunnen zien! Was het zoals je verwacht had? Ik ga begin oktober ook eerst proefkapsel doen en daarna jurk voor de laatste keer passen, heb er zoveel zin in!

Hier komen morgen de inlegkaartjes binnen, en dan kunnen de kaarten dit weekend eindelijk de deur uit, joehoe! :biggrin: En we hebben eindelijk een DJ, fijn dat dat ook eindelijk geregeld is! Verder merk ik dat het in mijn omgeving nu ook begint te kriebelen, echt zo leuk dat het nu niet alleen bij ons leeft, maar ook bij onze omgeving! Ik heb er zoooooooo veel zin in, het wordt zo'n tof feestje! :biggrin: Hoop dat jullie dat ook hebben!

Veer

  • Gast
Oktober 2012
« Reactie #219 Gepost op: 13 september 2012, 16:33:51 »
@Kaatje hopelijk gaat het nu beter met je schouder. Is er kans op beterschap voor de bruiloft?  Vandaag bij de fotografe die van mij een boudouir shoot heeft gedaan (ik had die gewonnen) en daar maakt ze een mooi album van en daarin worden de 101 redenen in verwerkt. En aanstaande krijgt hij in de huwelijksnacht. Ik ben heel benieuwd hoe hij het boekje gaat vinden. Ik herken mezelf niet op de foto’s. ;-)

  Super dat je vijf steentjes in je ring hebt gekregen vast heel erg mooi. Ik heb ook getwijfeld of ik M&M’s zou doen als bedankje.

 Sind zondag toch even de hoop gehad dat mijn vader toch aanwezig zou zijn. Fijn dat jouw vader wel aanwezig gaat zijn. De bloemiste had die rozen aangeraden en de fresia’s had ik de winkel zien staan. Morgen ga ik nog een laatste keer terug dat mijn boeketje en de twee boeketjes van de meisjes, de corsage van Tom en Jonas  met dezelfde roze rozen gemaakt gaan worden. En die van de andere gasten met witte. Ik ben heel blij met het busje leve de tip op het forum die ik las. Ik heb geen idee wat er morgen gaat gebeuren. Hij zei gisteren ik moet je nog iets vertellen wat ik al een tijd weet. Ik dacht nu komt het maar nee een van zijn kameraden heeft ook trouwplannen.

 @Duurtnogeven Wat ontzettend naar dat de docent zich niet aan de afspraak heeft gehouden. Ik zou ook kwaad zijn. Heb je de brief al gekregen dat je de boete moet betalen ik zou bezwaar indienen. Ik zie hier staan een peildatum van 30 september. Zou dat betekenen dat als je voor 30 september afstudeert geen boet moet batalen ? Als ik jou was zou ik bezwaar indienen tegen de boete; Dat je alles op alles had gezet om tijd je stuk bij de docent in te leveren en dat daar afspraken over waren gemaakt. Dat de docent een tweede beoordellaar heeft aangesteld daar kan jij toch niets aan doen. Jij kan er toch niets aan doen dat het werkstuk gewoon is blijven liggen. Sterkte ermee.

 Ik ben benieuwd naar wat we gaan doen morgen. Ik ben benieuwd naar de bedankjes. Ik ga die van ons dit weekend inpakken. Vandaag samen met de fotgrafe al het drukwerk besproken het gaat echt heel mooi worden. Ik ben heel erg blij. Wij hebben geluk met de bloemen en een mevrouw op school gaat bloemstukjes voor ons maken. Ze ging probreren maandag een proefstukje klaar te hebben. Kunnen we die maandag op school zien. Jammer dat degene niet kan. Hopelijk hebben julli eook vertrouwen in het adresje.

 @october Bride wat erg dat je zo’n brief krijgt van de winklel dat vind ik er echt over. Denk dat je door spanning best gewicht kan verliezen of aankomen. Zo vreemd is dat niet en dat doe je zeker niet expres omdat dat toch ook extra stress geeft. Morgen kan ik mijn trouwjurk ophalen. Heel spannend! Nog maar negen dagen dus extra spannend maar gelukkig het gevoel dat we alles onder controle hebben dat moet gewoon.

 Hopelijk heb je vandaag de inlegkaarten ontvangen. Altijd spannend wat gaan de gasten van de uitnodiging vinden en gaan ze aanwezig zijn. Een DJ heel belangrijk! Die van ons is op bezoek geweest ik had wel het idee dat het goed gaat komen maar nu helemaal. We gaan ook een feestje bouwen. Het is leuk dat iedereen bezig is om er mooi uit te zien op onze dag

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #220 Gepost op: 13 september 2012, 21:10:38 »
Wij kregen vandaag post van een geheimzinnige opdrachtgever(s) voor zaterdag. We kunnen zaterdagochtend om 10 uur via een QR code checken waar we precies heen moeten. Daarnaast moeten we een opgeladen smartphone, een gps, makkelijke kleding (inclusief een warme trui voor 's avonds) en wandelschoenen meenemen. Ik ben heel benieuwd wat we gaan doen.

@duurtnogeven
Pfff wat een zooitje is het op jouw opleiding en wat onterecht dat je hierdoor de langstudeerboete moet betalen. Kun je dat niet op een of andere manier aanvechten? Dit is toch alles behalve jouw fout!
Het werk bevalt prima, maar wat ben ik gesloopt aan het einde van een werkweek. Ik lag gisteren al rond 9 uur te slapen. Inmiddels zijn we onder begeleiding aan het bellen en dat duurt nog twee weken. Daarna mogen we echt helemaal los.

@Octoberbride
Ik heb geen brief met mijn maten gekregen hoor. Ze hebben wel gezegd probeer niet aan te komen, want een jurk uitleggen is niet zo makkelijk. Maar uiteindelijk hoeft mijn jurk helemaal niet zoveel vermaakt te worden. Het was met name de lengte en een klein beetje rond mijn decolete. Het proefmodel van mijn bolero moet wel volledig aangepast worden. Die klopte echt van geen kanten.
Ik heb vandaag de foto's van het passen terug gezien en die zijn wel super mooi. Ik had zo'n totaal plaatje aan het begin nooit verwacht. Maar ja ik, altijd in spijkerbroek, het liefst lopen op wandelschoenen met een makkelijk shirt of trui en mijn haren op een staart in eens in een lange witte jurk, met schoenen met een hakje en de haren opgestoken. Dat is nou eenmaal echt anders.

@veer
Jouw dag komt al heel hard dichterbij. Ik ben wel heel benieuwd of jij ook nog een vrijgezellenfeest krijgt. In elk geval heel veel plezier.

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #221 Gepost op: 15 september 2012, 00:01:55 »
October Bride, ik denk niet dat ik verteld heb wat de bedankjes werden hoor.. Heb er namelijk lang over getwijfeld. 't Is dat ik geen foto kan plaatsen, anders dan had je het kunnen zien. Het is een zakje met een paar hartensnoepjes erin en daaraan hangen twee gelukspoppetjes in de vorm van een bruid en bruidegom. Ook hangt er een kaartje aan in de stijl van onze trouwkaart.. Vandaag heb ik de laatsten met Lief ingepakt...
Ik heb geen dreigbrief gekregen.. Ik weet wel dat er in mijn 'contract' staat dat ik niet te veel mag aankomen, omdat ze me dan een andere jurk aan moet bieden (en dan niet de garantie kan geven dat ik dan dezelfde jurk krijg). Verder geen dreigementen, maar goed.. Ik denk dat ik me niet veel zorgen hoef te maken of ik in de jurk pas.. Nu heeft de naaister gewoon 'pech' dat ze hem veel in moet nemen..
Wat leuk dat je er ook zo veel zin in hebt.. Inderdaad, het kriebelen begint nu echt hoor... Er zijn nog wel wat dingen die geregeld moeten worden, maar het is nog maar weinig.. Moet alleen nog een Babs regelen.... Hopen dat dat nog gaat lukken.....

Veer, geen idee hoe het werkt met die peildatum. Zag het inderdaad ook staan. Ik heb zo'n vermoeden dat ik, hoe dan ook, die boete volledig moet betalen. Oók als ik bijvoorbeeld volgende week alsnog afstudeer... Nou ja, we wachten het wel af..
Lief heeft de bloemen vandaag geregeld. Ben erg benieuwd wat het wordt. Van de week kwam hij bij me 'Jij wou toch wit met rood?!' Ehm, nee, niet echt... Ik vind dat zo, ehm (sorry als ik mensen voor het hoofd stoot), knallen... Kan er de juiste omschrijving niet voor geven, maar het is niet mijn smaak. Vertelde hem dat ik liever wit met roze had en heb hem ook gezegd welke bloemen ik mooi vind (rozen, orchideën, gerbera's en calla's).. Ben erg benieuwd wat het geworden is. Ik weet in ieder geval dat de bloem voor in mijn haar roze wordt.

Marianne, ik kan me voorstellen dat het nieuwe werk slopend is. Het zijn natuurlijk ook allemaal nieuwe indrukken die je krijgt en dat vreet natuurlijk ook allemaal energie. Spannend dat je binnenkort helemaal zelfstandig aan het werk kan.. Ik had dat van de week ook en ik was me toch zenuwachtig!
Veel plezier trouwens morgen op je vrijgezellenfeest.. Geniet ervan!

Veer

  • Gast
Oktober 2012
« Reactie #222 Gepost op: 15 september 2012, 10:54:10 »
@Marianne fijne vrij gezellendag! Gisteren onverwacht mijn vrijgezellenfeest gehad. Gisteren werd ik opgehaald door mijn getuige en drie andere nichten. We zijn gezellig gaan bowlen en tussendoor wat kletsen.

 @Duurtnogeven leuke bedankjes hebben jullie gekozen. Succes met het zoeken van een BABS. Ik weet nu ook wie ons gaat trouwen. Gisteren op de gemeente de laatste papieren binnen geaan. Hier moeten we ook nog wat dingen in orde maken maar niet heel veel meer.

 Je hebt nog geen rekening ervoor gekregen. Het zou best kunnen dat die peildatum er is om mensen nog in september de tijd te gunnen af te studeren. Wanneer je een rekening zou krijgen zou ik toch bezwaar maken. Je weet maar nooit wie weet krijg je gelijk.

 Ik had altijd in mijn hoofd witte en diep rode rozen.
Roze in het bruidsboeket

Alleen Tom heeft een roze das en dat staat dus niet mooi.

Gisteren nog een keer naar de bloemist geweest en nu gaat alles zo geregeld worden als ik het graag wil.
 

Vorige week vrijdag had ik een proefboeketje meegekregen. Spannend dat je niet weet wat je verloofde gaat kiezen. Ik heb zelf gekozen maar hoe alles er nu precies uit gaat zien dan ga ik pas volgende week weten. Dus het blijft wel spannend!
« Laatst bewerkt op: 15 september 2012, 10:54:27 door Veer »

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #223 Gepost op: 16 september 2012, 21:19:10 »
Inmiddels ben ik weer een beetje bijgekomen van mijn/onze vrijgezellendag. Het was erg leuk dat zeker.

Wij hebben donderdag een brief gekregen van onze geheimzinnige opdrachtgevers. We mochten zaterdag om 10 uur op een website kijken voor meer informatie. Daar bleek dat onder onze aanhanger een brief geplakt zat. Hierin zat een geocache (soort GPS puzzeltocht) die speciaal voor ons gemaakt is. Dus bepakt en bezakt zijn wij hier aan begonnen. Onderweg kwamen wij vier genodigden tegen. Op het eindpunt waren bijna alle gasten (er stonden er nog in de file).

Hierna ben ik met alle vrouwen naar het huis van mijn ouders geweest. Hier hebben we met z'n allen allerlei lekkere lunchhapjes klaargemaakt en hebben we uitgebreid geluncht. Hierna zijn we naar een activiteiten boerderij geweest en hebben we een kinderfeestje/spoedcursus boerin gedaan. Hierbij hebben we paling gevangen (mijn zusjes die het georganiseerd hadden gilden het hardste :biggrin:), koeien uit de wei gehaald, koeien gevoerd, kalfjes geaaid, een koe gemolken en traktor gereden :).

Daarna zijn we met z'n allen naar het scoutinggebouw gegaan en hebben we daar weer samen met de mannen en aanhang afgesloten. :biggrin:

October Bride

  • Gast
Oktober 2012
« Reactie #224 Gepost op: 16 september 2012, 22:39:33 »
Marianne: Wat een superleuk vrijgezellenfeest! Dat met die QR-code en geocache is echt superorigineel, superleuk bedacht! Ik zou dat echt supertof vinden als ze voor mij ook zoiets zouden doen, en anders bewaar ik het idee voor als ik ooit eens betrokken ben bij het vgf van iemand anders! Heeft je AS het ook naar zijn zin gehad? Wat heeft hij gedaan?

Duurtnogeven: haha, grappige reactie van je AS over de bloemen! Mijn AS heeft ook de bloemen geregeld, maar hij zei zelf dat hij heel blij was dat onze CM mee was, omdat hij anders witte rozen had gekozen, maar dat onze CM had gezegd dat dat geen goed idee was. En dat terwijl ik de avond ervoor nog had zitten vertellen dat ik rozen zo afgezaagd vind, haha! Gelukkig luistert onze CM dus blijkbaar wel als ik iets vertel... :wink: Ik vermoed dat het bij mij witte of donkerpaarse callas zullen zijn, aangezien alle voorbeelden die ik liet zien callas bevatten, haha.
Zou trouwens wel echt stom zijn als je een volledige langstudeerboete zou moeten betalen - je krijgt toch ook je collegegeld terug voor 11 maanden als je je na 1 maand uitschrijft...?! Zou een beetje krom zijn, als je het mij vraagt!

Veer: De inlegkaarten zijn inderdaad binnen - precies geworden wat we hadden gehoopt. Helaas kwamen we er gisteravond achter dat we vergeten zijn in die inegkaarten te zetten dat we geen stukjes willen, terwijl dat voor AS een heel belangrijk punt is en de kaarten gistermiddag de deur uit zijn gegaan. Lekker blond van ons, haha! Nahjah, dan hopen we maar dat de CM dit afkapt, en de meeste mensen weten volgens mij inmiddels ook wel dat AS het niet leuk vind (hij heeft dat in ieder geval niet onder stoelen of banken gestoken, op het irritante af soms, haha).
De reacties op de kaart zijn tot nu toe heel positief, erg leuk! En de meeste mensen vinden de kaart nog leuker als we vertellen dat de foto die erop staat de plek is waar AS mij ten huwelijk heeft gevraagd (dat staat overigens ook op de achterkant van de kaart, maar dat blijkt niemand te lezen  :rolleyes: ).

Hier dus net de kaarten de deur uit gedaan, en de kaartjes voor aan de bedankjes zijn ook binnen, dus die kunnen we eraan vast gaan maken. Schiet al aardig op zo! Dan nog de huwelijkse voorwaarden goedkeuren (betalen, ka-ching :dry:), de ringen ophalen (moesten nog gegraveerd worden), tafellopers & ringkussentje maken, kleden voor over de statafels regelen, laatste muziekjes uitzoeken, en iets bedenken voor de enveloppen... Nog genoeg te doen dus! :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards