collapse

Auteur Topic: Oktober 2012  (gelezen 193654 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

October Bride

  • Gast
Oktober 2012
« Reactie #50 Gepost op: 5 maart 2012, 22:16:27 »
@Kittyloverknits: Welkom op het forum! Wij trouwen de maandag na jullie, leuk leuk! :biggrin:
De gastenlijst-ellende ken ik hier ook maar al te goed! De ouders van AS komen beiden uit kleine gezinnen, dus aan die kant zijn er niet veel ooms, tantes, neven en nichten, dus die kunnen we best uitnodigen. Mijn ouders komen echter beiden uit grote gezinnen, dus heb een enorme hoeveelheid neven en nichten (stuk of 35 a 40) en ik zie sommige van hen hooguit 1 keer per jaar. Van de kant van AS nodigen we gewoon alles uit, en van mijn kant zijn we er nog niet helemaal uit...
En wat betreft je jurk: bij mij vroegen ze heel duidelijk of ik plannen had om af te vallen, en zo ja, hoeveel dan ongeveer. Op basis daarvan besloot ze welke maat ze moest bestellen voor me - met daarbij duidelijke instructies dat ik max. 5 kilo mocht aankomen of afvallen, haha. Ohjah, en ze vroeg ook nog of ik van plan was zwanger te worden, haha. Ze weten best in die zaken dat de meeste bruiden willen afvallen, en kunnen denk ik ook best wel goed inschatten hoe dat zal lopen. Succes in ieder geval!

@Marianne: dat niemand beledigen vind ik inderdaad ook heel lastig! Iedereen zegt wel dat we vooral moeten doen wat we zelf willen, maar aan de andere kant weet ik dat er geheid iemand gaat zijn die zich gepasseerd gaat voelen... Pfft!

wefoundlove

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #51 Gepost op: 6 maart 2012, 12:34:04 »
Met de gastenlijst ben ik een hele botte tante. De familie die ik hooguit 4x per jaar zie komen niet. Ik voel me daar ook niet schuldig over. als hun geen intressen in mij en mijn aanstaande hebben hoeven ze ook dan net te komen! (Hun vinden uiteraard van wel rn zullen dat laten merken ook) met onze verdere familie zijn we heel close zien elkaar als hrt mogelijk is zeker 1x in de 2 weken.
Mijn aanstaande vind het moeilijk maar brn daar door mijn verleden heel hard ingewoordeb .

Ik mag 17maart weer mijn jurk passen! En manlief gaat aanstaande zaterdag op pakken jacht.
Ook hebben we nu een keuze kunnen maken over de kaart..


succes allemaal met de voorbereidingen!

October Bride

  • Gast
Oktober 2012
« Reactie #52 Gepost op: 6 maart 2012, 19:27:35 »
Poeh, wefoundlove, ik vind het knap dat je zoveel lef hebt!  
Als ik dat zou doen, dan zou er niemand van de kant van AS komen behalve zijn ouders en broers en zus. :wink:

Het idee is nu om van mijn familie van de ene kant alleen ooms en tantes uit te nodigen op de receptie, en van de andere kant ooms en tantes en een kleine selectie neefjes en nichtjes op het feest uit te nodigen. Nu nog zien te bedenken welke neefjes en nichtjes ik wel op mijn feest wil en welke niet :wink:

Oh, ik heb trouwens even een lijstje gemaakt van wie wanneer trouwt (je zal je maar vervelen :wink:):
8 oktober: Duurtnogeven
8 oktober: Wefoundlove
12 oktober: Kaatje68
12 oktober: Marianne121012
12 oktober: Curly_san
26 oktober: kittyloverknits
29 oktober: October Bride

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #53 Gepost op: 7 maart 2012, 14:59:27 »
WAAAHHHHH!!!

Ik heb mijn jurk gevonden en gekocht!! Zit nog te trillen...

Even vertellen...
Gisteravond in bed vraag ik aan AS of hij al een voorstelling heeft van mij, bij ons trouwen. En hebben het een beetje over jurken en dat ik het eigenlijk fijn zou vinden al hij erbij zou zijn. Hij kiest heel vaak kleding voor mij en heeft een goede smaak  :heart:  Zegt hij "We kunnen morgenochtend wel even gaan kijken hoor!". Ik "okee"... Moeilijk in slaap gekomen daarna  :biggrin:
Vanmorgen toch lichtelijk zenuwachtig. Zonder afspraak naar de grootste zaak hier in de stad. Om 10.15 binnen, 'Nou' zei de dame, 'meestal heb je wel 2 uur nodig (die hadden we niet, de school is om 12.15 uit), maar ik haal wel wat om vast een idee te krijgen'. Omdat ik niet in het wit/ivoor oid wil trouwen was de keuze al wat makkelijker misschien, maar de eerste jurk was meteen al goed! Toen toch nog een jurk die ik op de site gezien had gepast maar die had een enorme rok waar ik dan de helft van af zou willen halen en hij was 2x zo duur (plus hogere vermaakkosten). Nog een keer jurk nr. 1 aangedaan, nu met wat sieraden erbij en ja... Het is 'm echt!! Stom maar heb geen foto vandat ik 'm aan heb, maar dat komt nog wel. Hij heeft een onbeschrijflijke kleur, zij noemde het taupe, ik vind het groen/grijs. Mooie herftskleur in ieder geval :biggrin:

Alleen, niet zo slim, ik had beloofd met mijn dochters (13 en 7) te gaan zoeken... Niet zo aardig van mij :huh: Nu afgesproken dat ze 'm nog even in de winkel houden en dat we binnenkort met hun teruggaan om 'm nog een keer te passen. Dan gaat hij de kluis in en daarna ga ik pas eind augustus weer terug om 'm te laten afspelden en dat duurt toch nog wel heel erg lang!
Maar goed, zij moeten zelf ook nog aangekleed, de bruidsmeisjes, dus we hebben nog wel wat shoppen voor de boeg. Hopen dat ze het niet te erg vinden...

@Kitty Welkom en gefeliciteerd!
Lastig he, familie... Bij ons komen hooguit 1 of 2 tantes, waar we echt iets mee hebben, er is ook geen beginnen aan. Alleen onze directe familie beslaat al bijna 40 man. Als wij het over nichtjes en neefjes hebben zijn dat de kids van onze broers en zussen, maar wij zijn dan ook al "op leeftijd" :wink:

@Octoberbride, leuk een lijstje!

Hoe'st met de andere dames??

Liefs, een bibberende Ka

wefoundlove

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #54 Gepost op: 7 maart 2012, 15:14:27 »
@octoberbride

Het heeft me in het begin veel moeite gekost hoor. Maar het enige wat ze over mij kunnen zeggen is een en al negatief. Maar ze verwachten wel te mogen komen.. Nou daar pas ik voor.  
Van familie moet je het hebben! Ik zie hun niet als mijn 'familie'. Verder heeft mijn moeder 2 hele goede vriendinnen die ik al 13 jaar als mijn tantes beschouw. Dus hun mogen komen.

Zoals je kan raden is mijn 'echte' familie daar flik pist over. Maar helaas hun betalen mijn bruiloft toch niet?
En zo heb ik het ook tegen hun gezegt op de verjaardag van mijn oma( Heel rottig maar het moest).  

Zolang jij mijn hele bruiloft niet betaal ben je dus ook niet welkom!


Ik zelf ben een jonge bruid ( 21). Daar kunnen hun ook al niet mee dealen. Voor mij is het dan dus alleen maar nog duidelijker.


Hopelijk kunnen jullie je gastenlijst samen stellen waar jullie het beide mee eens zijn.
Succes!






@kaatje  spannend he! Ik mag 17 maart weer passen! heb er super veel zin in..
Eind augustus duurt nog heeeeel lang....

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #55 Gepost op: 7 maart 2012, 18:30:13 »
@Kaatje Gaaf dat jij je jurk ook gevonden hebt!! Hopelijk zijn je dochters allebei enthousiast als ze mee mogen gaan "kiezen". Dan kun je ook gelijk een foto maken. Dan kun je ons mooi laten zien wat voor kleur jurk het nu is. Ik ben erg benieuwd.

@wefoundlove
Familie is altijd een lastig punt denk ik. Door een bloedband denken mensen bij dingen te moeten zijn, terwijl jij je vrienden liever uitnodigd. En dan nog hoe zeg je dat nou fatsoenlijk?

De foamrozen zijn hier inmiddels binnengekomen. Ik heb de hele vrijdag op de postbode zitten wachten want het pakketje kwam met de pakketpost. Om vijf uur was er nog geen postbode geweest, zat het pakketje gewoon in de brievenbus. En ik maar wachten. Waarschijnlijk ga ik binnenkort gewoon alle rozen bestellen die ik nodig denk te hebben en dan lekker een boeketje freubelen. Daarna mooi in een doos en tot en met oktober op zolder.

Het bedrukte lint is vandaag binnengekomen. Het is weer net een andere kleur paars als de lintjes die we gebruikt hebben, maar dat is niet zo erg. Ik vind het wel mooi. We gaan gewoon met dit lint naar de stoffenzaak en zoeken dan daar ter plekken de lintjes uit. Kunnen we die binnenkort ook mooi in elkaar gaan zetten en dan kunnen die bij het boeketje in de doos.

Van de bevriende cateraar hebben we nog steeds geen buffetlijsten gekregen. Ik vind dat die na twee maanden wel eens vaart mag maken. Dan kan er ook gewoon wat zwart op wit komen te staan en niet dat we straks in eens geen cateraar (en geen personeel) blijken te hebben. Daar heb ik geen zin in. Een cateraar vindt je wel weer een, maar van deze weten we gewoon dat hij goed op de hoogte is van een glutenallergie en dan kan mijn zus ook gewoon mee eten. Niks is zo vervelend als horen dat zij klachten blijkt te hebben.

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #56 Gepost op: 12 maart 2012, 09:31:20 »
Hoihoi,

Wat een rust weer hier!

@Marianne, al wat van de cateraar gehoord??

Hier was het even schrikken. Ik heb een verleden van angst- en paniekaanvallen en de nacht na het kopen van mijn jurk ging het helemaal mis. Ik heb nauwelijks geslapen van de stress die opeens de kop weer op stak... Ik was er altijd wel van doordrongen dat trouwen wel een risicofactor voor mij in zich heeft, maar het ging tot nu toe goed. Wel balen dus en weer even schrikken. Ben dan ook wel weer een tijdje van de leg als het toeslaat. De laatste jaren gaat het juist heel goed en daarom durfde ik het wel aan. Ik moet me daar maar goed op focussen en daar de kracht uithalen als ik een dip heb. Ga er nu van uit dat er nog wel wat zullen volgen... Maar goed, 't gaat nu wel weer beter alleen moet ik morgen naar de tandarts voor nieuwe kroon en vervangen van oude vulling en dat helpt niet echt mee voor de ontspanning, ha ha.

Hoest met jullie allen??

wefoundlove

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #57 Gepost op: 12 maart 2012, 12:57:22 »
Hoi hoi.

met mij gaat het wat minder.
 
Heb een schoonzusje die naar alleverschijning verliefd ik op haar broer. Mijn vriend dus.
wordt gek van haar neppe intresse over de bruiloft.
Ze vind zich zelf erg belangrijk. Maar ach ik zal er mee moeten leven al is dat best moeilijk.

Daarnaast heeft mijn vriend een verrassing voor mij geregeld maar ik ook
voor hem. Topic :Trouwfotos problemen

En hoe gaat het met jullie?

jassou

  • Gast
Oktober 2012
« Reactie #58 Gepost op: 12 maart 2012, 13:28:34 »
Wacht even, het zusje van je vriend is verliefd op hem?  :blink:

wefoundlove

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #59 Gepost op: 12 maart 2012, 13:39:24 »
Ja. ze zegt het zelf niet letterlijk. maar ik loop niet op wieltjes
Er werd toevallig vorige week aan haar gevraagt (we waren ergens met zijn 3e) ow jij bent de vriendin van ...... lacht ze en ze knikt. Waarop mijn reactie was o nee ik ben dat. Zij is zen zusje. Je raad de reactie van diegene die het vroeg dus...

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #60 Gepost op: 12 maart 2012, 13:45:02 »
Hè, bedoel je nu serieus dat ze verliefd is op haar (volle) broer... :dry:
Dat zou wel heel bizar zijn. En dan zou ik haar daar toch maar eens naar vragen.... misschien heeft ze een gebrek aan aandacht (denkt ze)? en probeert ze die op deze manier te krijgen?

succes ermee...
Ka

wefoundlove

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #61 Gepost op: 12 maart 2012, 13:55:51 »
Jammer genoeg bedoel ik dat kaatje. Met haar praten is geen optie. daar valt niet mee te praten. Ze zoekt constant aandacht. ze doet me in alles na. Kleding, haar, spullen. wordt er gek van.. alles om maar aandacht van haar broer te krijgen.

Maar het is ook heel dubbel. zodra mijn vriend haar nodig heeft, zie je ze niet. maar anders om moet hij maar vliegen.

Dacht eerst ook dat het aan mij lag was ik zo jaloers? Maar heb er geen moeite mee dat hij bij haar is.
 Ik weet ook niet of ze het alleen maar doet om mij te kutten. Want als ik er niet bij is weet ik ook niet of ze het ook doet.

Moeilijk moeilijk moeilijk

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #62 Gepost op: 12 maart 2012, 19:02:11 »
@kaartje Nope nog niks gehoord. Ik heb hem net maar even zelf via Facebook aangesproken (ik heb geen mailadres) of hij in elk geval iets kan vertellen over het budget waar we aan moeten denken.

Balen dat je een paniekaanval had! Hopelijk is dit de enige rondom jullie bruiloft.

@wefoundlove Hmmm dat is ook geen fijne situatie. Heb je het er al met je vriend over gehad? Misschien kan hij het er eens met zijn zus over hebben.
Je fotoprobleem is wel erg grappig. Ik vind het wel erg leuk dat jullie zoiets allebei voor elkaar bedenken! Ben benieuwd hoe je dit nu op gaat lossen. Ik had ook wel erg graag foto's willen gaan maken in de Efteling. Ik heb daar als kind jaren een abonnement opgehad en ik kende vroeger elk binnendoorwegje en kon de attracties dromen. Heerlijk op woensdagmiddag naar de Efteling. Maar Jeroen heeft helemaal niks met de Efteling, dus ik weet nog niet wat het gaat worden. Vermoedelijk niet de Efteling. We hebben donderdag een afspraak met de fotograaf en dan zullen we wel een horen wat voor opties hij nog kent.

Inmiddels zitten we vandaag op de nog-maar-7-maanden-grens. Wat vliegt de tijd. Nog 2 weken en dan zijn we al weer halverwege. Toevallig is dat ook mijn verjaardag (hihi). Voor mijn gevoel moeten we nog zoveel doen, terwijl we eigenlijk ook al heel veel gedaan hebben. Dus ik vrees dat ik nog wel in de help-ik-weet-dat-we-wat-vergeten-maar-ik-weet-niet-wat fase kom.

Ik heb vandaag nog een mail uitgedaan voor een trouwauto. We reden hier van de week door het centrum en er stond een volkswagen kever met pleisters erop. Nu kennen wij elkaar van scouting, maar toen we elkaar leerden kennen waren we beide eerste hulpverlener op een scoutingkamp. Dus die kever met pleisters zou wel erg gaaf zijn. Ik ben benieuwd wat ze er voor vragen. Jeroen zei al dat het van dezelfde persoon was als degene die voor ons de drank regelt.

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #63 Gepost op: 12 maart 2012, 20:04:15 »
Jeee de offerte van de cateraar is binnen :). 15 euro p.p. voor het diner en 3,50 euro p.p. voor de feestavond
« Laatst bewerkt op: 12 maart 2012, 20:08:00 door Marianne121012 »

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #64 Gepost op: 13 maart 2012, 12:18:24 »
Marianne, wow dat is wel heel goedkoop! Wel even gaan voorproeven hoor! Weet je al wat je voor dit bedrag precies gaat krijgen?

Donderdag ga ik met mijn 2 dochters mijn jurk weer passen en foto's nemen! En dan wachten tot augustus... hoop dat ik de kleur goed op de foto's krijgt want intussen moeten er jurken voor de dametjes, pakken voor de heren, schoenen en accesoires gekocht worden natuurlijk!En oh ja Marianne, lachen die Kever! En als hij is van iemand waar je al wat mee gaat regelen zal het vast wel moeten lukken om er een mooi prijsje voor te krijgen toch :rolleyes: !

wefoundlove

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #65 Gepost op: 13 maart 2012, 14:13:37 »
Kaatje. kun je niet om een staaltje vragen vind ik persoonlijk makkelijker als een doto. maar zeker fotos nemen om te
 kijken hihi

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #66 Gepost op: 13 maart 2012, 18:29:50 »
@kaatje We hebben een warm/koud buffet met huzaren/rundvlees/aardappelsalade, beenham, kippenvleugeltjes, sate, balletjes in zoetzure saus, stokbrood met kruidenboter. Het warme gedeelte vind ik sowieso super. We moeten alleen nog even kijken wat er allemaal glutenvrij is. We hebben dit wel aangegeven, maar het stond er niet bij vermeld. En misschien dat ik nog wel wil opperen om een van de salades te vervangen voor een gewone salade of pastasalade ofzo. Ietsjes meer variatie. Maar we hebben tot nu toe nog helemaal niks aangegeven met betrekking tot wat we willen.

Voor 's avonds hebben we 4x een partybroodje met garnituren en 2x een bitterbal o.i.d. Hiervan moeten we sowieso nog even regelen dat we ook iets voor mijn zus hebben. Maar dat was geen probleem.

We hebben de offerte van de kever ook binnen. 200 euro en dan mogen we heb gebruiken van 10 tot 18 uur (dus dat is prima). We moeten alleen ook de brandstof dan nog betalen, maar goed dat moeten we anders ook. Dus dat telt niet vind ik. Nu nog hopen dat dit nog binnen het budget past. Want stiekem geven we aan een hele hoop kleine dingetjes al veel geld uit. De thee en de koffie liggen al op zolder, het cellofaan en de lintjes liggen er naar, het lint voor de corsages is binnen en we hebben al decoratie gehaald. Van de week ook nog maar eens de bloemen voor het boeket bestellen.

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #67 Gepost op: 14 maart 2012, 18:05:58 »
Mmmmm, lekker hoor Marianne!! Klinkt goed!
Wij trouwen op chique in een kasteeltje, maar hebben wel voor buffet gekozen, dus lekker informeel door elkaar heen scharrelen. En geen gezeur met tafelschikking maken  :rolleyes:  
En de kever, wow das een goede aanbieding toch!?

Ik heb vandaag onze huwelijksreisjes geboekt! Vier nachten met de kids naar disney Parijs vanaf zondag (nu fijne 40% kortings aanbieding!) en vrijdag en zaterdag met z'n 2en in een fijn hotelletje gewoon in Nederland. Weer iets af te strepen!

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #68 Gepost op: 16 maart 2012, 14:18:22 »
Geen idee of het lukt, maar gisteren mijn jurk aan mijn dochters geshowd en hier een foto.
Moet nog wel strak getrokken en vooral korter gemaakt...

October Bride

  • Gast
Oktober 2012
« Reactie #69 Gepost op: 16 maart 2012, 14:40:51 »
Wauw Kaatje, supergaaf!

Hier weinig nieuws op het moment... Heb alleen een afspraak gemaakt met mijn moeder om over twee weken samen te gaan shoppen in Utrecht voor accesoires en een outfit voor haar. Leuk leuk! :biggrin:

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #70 Gepost op: 16 maart 2012, 19:07:05 »
@kaatje Mooie jurk! De kleur is inderdaad moeilijk te omschrijven. Ik zou ook niet goed kunnen zeggen wat voor kleur het nu precies is. Vonden je dochters de jurk ook mooi?

Wij zijn gisteren bij de fotograaf geweest. Nu kennen wij hem al van een fotoshoot met mijn ouders, zusjes en aanhang. Dus dat scheelt al veel. Dan ken je elkaar in elk geval al een beetje en weet je ook een beetje hoe hij werkt. Ik moet zeggen dat wij een hele fijne en makkelijke fotograaf hebben. Mocht nu een van mijn zusjes zeggen: ik wil graag nog een paar foto's samen met mijn vriendje, gewoon met z'n tweetjes. Prima, dan komt hij gewoon wat eerder. Geen enkel probleem en qua prijs is er toch een maximum van 550 (exclusief reiskosten) afgesproken. Maar aangezien hij sowieso 13 uur ( :ohmy: ) komt fotograferen halen wij dat maximum toch wel verwacht ik. Naderhand krijgen wij ook alle orginele foto's op dvd. Dus dat is helemaal ideaal.

Voor de kever gaan we nog even nadenken. We hebben namelijk nog een klein probleempje. Toen wij mijn oom gingen vertellen dat wij gaan trouwen riep hij meteen: Als jullie willen, krijgen jullie van ons als trouwauto een limousine. Onwijs lief natuurlijk, maar eigenlijk willen wij dat allebei niet. Een trouwauto staat bij ons gewoon niet bovenaan het lijstje en een ontzettende opvallende limousine hoeft eigenlijk ook niet. Nu waren we van de week daar op een verjaardag en werd er gezegd dat de limousine weinig meer gezien had en dat we het wel ff moeten laten weten.... Ik ben nu alleen een beetje bang dat ik mijn oom teleurstel als we nee zeggen.

wefoundlove

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #71 Gepost op: 16 maart 2012, 19:12:19 »
Super mooie jurk kaartje. ik mag morgen weer passen! spannend

met de fotograaf hebben we een probleempje die laat ineens niets meer van zich horen.  
even afwachten en vriendlief gaat iets reglen met een collega van hem die is namelijk ook fotograaf.

Hier in breda zitten,vind ik, geen met wie het gelijk klikt. En dat vind ik heel belangrijk.

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #72 Gepost op: 20 maart 2012, 19:59:35 »
Wauww Kaatje, wat een super mooie jurk!

Hier niet veel nieuws te melden, ben alleen nét verhuisd.. Niet echt bezig gehouden dus met de trouwplannen de afgelopen tijd :wink:

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #73 Gepost op: 21 maart 2012, 22:15:16 »
Bedankt voor de leuke reacties op mijn jurk! :-)

@ Octoberbride Gezellig hoor, lekker stadten in mijn stadje! wat wil je allemaal gaan kopen?

@ Marianne, ja gelukkig vonden de kids de jurk ook mooi, een echte mama-jurk, zei de oudste. De jongste moest wel even wennen. Op haar leeftijd (7) horen alle trouwjurken een soort prinsessenjurken te zijn. Wit, roze, tule, bloemetjes en glitters... Laat mam dat nou net niet hebben uitgekozen  ;-)
Klinkt goed jullie fotograaf! hoop dat wij iemand kunnen vinden waar het goed mee klikt en waar ik mezelf bij kan zijn.
Over je oom, denk dat jullie toch maar moeten zeggen dat het niet echt jullie ding is en hem die uitgave dus liever besparen... toch? Maar ja dat dat niet eenvoudig is snap ik ook wel!

@wefoundlove En... was het leuk om je jurk weer aan te hebben?! Foto's!? Raar dat fotograaf niets meer laat horen, gelukkig heb je een goed alternatief!

@duurtnogeven Oh leuk, lekker druk dus! Alle dozen al uitgepakt? Wel in zelfde dorp of stad gebleven of ook nog naar hele nieuwe omgeving?

Hier de hele dag in de tuin gewerkt, ben gesloopt nu! Volgende week wordt nieuw terras gelegd. Nu vast de rest van de blijvende tegels schoongemaakt, opgeruimd, voegen weer met zand gevuld, heerlijk maar kapot dus nu. AS zou me nog lekker masseren, maar die ligt nu ronkend op de bank naast me, ha ha

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Oktober 2012
« Reactie #74 Gepost op: 23 maart 2012, 21:53:31 »
Geloof dat er nog 5 dozen op zolder staan... Maar daar zitten dan ook dingen in die ik eigenlijk niet nodig heb :wink:. We hebben ook nog wel wat klusjes liggen hoor, maar goed... Dat komt wel :) We zijn naar een 'nieuw' dorp verhuisd (zélfs naar een nieuwe gemeente), 't is alleen geloof ik iets van 5/6 km van ons oude plekje.. Vrienden van ons wonen hier ook en we kennen de omgeving dus ook vrij goed. Dus het is niet écht nieuw :) (maar moet wel zeggen dat ik ons oude flatje (op 3-hoog, zonder lift) nog geen moment heb gemist :biggrin:).
« Laatst bewerkt op: 23 maart 2012, 21:55:34 door Duurtnogeven »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards