collapse

Auteur Topic: Oktober 2012  (gelezen 193652 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2012
« Reactie #225 Gepost op: 21 september 2012, 11:30:38 »
@octoberbride AS is gaan paintballen en de stad in gegaan. Hij heeft ook een erg leuke dag gehad.
Als je zelf een gps hebt, kunt je ook wel eens op geocaching.com kijken. Daar staan allerlei van dat soort tochten op.

Hier gaat de tijd echt veel te snel. Het is nu nog maar 3 weken.

Wij zitten nu praktisch naast onze brievenbus te wachten op de koerier die de bekers zou komen brengen. Hij komt tussen 9 en half 6. Ik moet over een uurtje al weer gaan werken, dus ik hoop echt dat hij zo komt. Ik ben namelijk heel nieuwsgierig.

Verder hebben wij ondertussen een hoop dingen kunnen regelen. De vaasjes en de waxinelichtjes voor op tafel staan allemaal al klaar in een doos met de bloemen er in, het paarse grind erin. Dus die kunnen straks zo op tafel. De theedozen hebben we inmiddels ook gevuld. Voor het snoepjesbuffet hebben we gekeken welke glazen vazen/schalen/potjes we hebben en welke snoepjes daar dan in kunnen. We moeten nog twee schalen gaan halen en alles afwassen, maar dat komt goed. Verder heb ik in alle bedankkaartjes gaatjes gemaakt en lintjes doorheen gekregen zodat deze straks weer aan de bekers gemaakt kunnen worden. De wuppies en de tule voor de auto zijn besteld. Net zoals de taarttopper. Onze paarse hartvormige paraplu is ook binnen. De tijden met de fotograaf zijn afgesproken, dus wij zijn een heel eind op weg.

Alleen belde ik net degene die de make-up zou regelen, blijkt zij een tijdje terug per direct gestopt te zijn. Hier heeft ze mij alleen niet over geïnformeerd. Ik had al een keer een berichtje gestuurd om alles verder af te spreken, maar toen kreeg ik geen reactie :(. Dus ik heb net maar even gebeld. Hier baal ik alleen dus wel flink van. Ik krijg nu een telefoonnummer van een collega van haar. En ik draag echt nooit make-up en ik was al heel blij dat zij geen zware make-up opdrong en gewoon luisterde als ik zei dat het zo wel voldoende was. Ik krijg wel een nieuwe proefmake-up. Ze vond dat volgens mij niet echt nodig en gaf aan dat ze allebei dezelfde opleiding hebben gehad, maar smaken verschillen en ik wil niet zwaar opgemaakt worden. Op de dag zelf is er geen tijd om de make-up weer helemaal opnieuw te doen. Ik wil wel zeker weten dat het goed gaat.

Komend weekend gaan wij de bedankjes inpakken, plattegrond maken, corsages goed vastzetten en alle laatste kleine boodschappen doen. Donderdag mag ik mijn jurk weer passen en gaan we naar de sligro voor het koffiebuffet en de middaghapjes. Het weekend erna gaan wij beginnen aan de cupcakes en gaan we het draaiboek doorbespreken. Het weekend daarna gaan we alle schalen enzo afwassen en vullen (indien mogelijk), spullen voor de spelletjes zolder bij elkaar zoeken en verder lekker rustig aan doen.

Hoe is het bij jullie met de trouwstress?? Bij mij ging het redelijk tot het telefoontje van vanmorgen :(

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2012
« Reactie #226 Gepost op: 21 september 2012, 19:22:40 »
En... Marianne zijn de bekers er? En zijn ze mooi?!
Jemig wat balen van je make-up zeg! Gewoon heel goed opletten met de vervangster en heel duidelijk zijn in weg je wilt. Jij betaalt dus jij bepaalt toch!

Ja... Nog 3 weken en dan zijn we ook getrouwd! Spannend hè!
Hier zieke AS, maar goed beter nu dan over 3 weken.
Vandaag even heerlijk niets gedaan voor de bruiloft. Morgen is er wijkfeest met kindervrijmarkt en jongste dochter wil spulletjes verkopen. Dus de hele dag allerlei speelgoed schoongemaakt en oud fietsje rijklaar gemaakt. Zo bezig besef je je weer hoe snel de tijd vliegt en hoe snel ze groot worden die kids.

Kom dit weekend nog wel even terug zit nu op mijn mobiel en dat leest zo onhandig terug tijdens het schrijven. Fijn weekend alvast!

@Veer Heeeeel veel plezier morgen! Hoop dat jullie het heerlijk gaan hebben met z'n vijfjes en al jullie gasten. Ben benieuwd naar je verhaal straks!
« Laatst bewerkt op: 21 september 2012, 19:37:11 door kaatje68 »

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2012
« Reactie #227 Gepost op: 23 september 2012, 12:41:09 »
@kaatje De bekers waren uiteindelijk pas rond een uur of 4 binnen. Maar ze zijn wel erg mooi geworden. Inmiddels zijn de bekers die we willen gebruiken als bedankje ook ingepakt. (zie foto). We hebben er een paar met snoepjes voor de hele kleine kinderen en de rest met koffie of thee. In degene waar je niks in ziet zitten terwijl die wel ingepakt is, zitten zilverkleurige staafjes thee.

Voor de make-up heb ik nogsteeds geen telefoonnummer gehad. Dus ik ga in het dorp van mijn ouders maar gewoon opzoek naar iemand. Dan betaal ik wel veel meer, maar dan komt het tenminste wel goed. Ik heb nu geen vertrouwen meer in het bedrijf.

Heeft je dochters trouwens nog veel spulletjes kunnen verkopen?
Hopelijk is je AS. snel weer beter want ziek zijn op je bruiloft lijkt me echt helemaal niks.

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2012
« Reactie #228 Gepost op: 23 september 2012, 20:24:51 »
@Marianne Heel erg gaaf zeg jullie bekers! Had echt 'bekerbekers' in gedachten, maar deze zijn veel mooier!! Moet heerlijk zijn er thee uit te drinken ☺
Hoop echt dat je snel iemand vind voor je make-up. Misschien dat de kapper iemand weet?

Gister €80,- verdiend met de verkoop en gelukkig zaten we op een plekje in de zon. Centjes verdeeld onder de kids. Maar helaas heb ik de keelpijn en grieperigheid overgenomen en voel ik me nu niet lekker. Verjaardagsfeestje van onze CM daardoor gemist gisteren. Wel minicupcakes gebakken voor proef vandaag en rustig aan gedaan. Nu boer zoekt vrouw kijken!

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2012
« Reactie #229 Gepost op: 25 september 2012, 23:36:51 »
Marianne, klinkt als een geslaagd vrijgezellenfeest! Ik heb het op mijn feest ook erg leuk gehad :).
Heb je inmiddels al iemand voor je make-up? Wat lijkt me dat verschrikkelijk balen zeg! Hoop voor je dat het snel opgelost is..
Wat een leuke bekers trouwens! Ziet er erg feestelijk uit!

Kaatje, wat vervelend dat je AS ziek is, maar, inderdaad, beter nu dan over twee weken... Is hij inmiddels al weer wat opgeknapt?

October bride, heb je al wat dingen van je lijstje af kunnen strepen? Ik zag in een ander topic dat je de tafellopers klaar hebt? Ben erg benieuwd hoe ze er uit zien.

Hier... Afgelopen vrijdag een gesprek met de dominee gehad en komende vrijdag weer. Ik hoop dat dan alles klaar is. Verder moet ik de babs nog even bellen voor een afspraak en ik geloof dat we dan alles hebben! Ik krijg ook best wel wat trouwstress. Het is ook nog maar minder dan twee weken! :blink: ... Ik heb even een foto van onze bedankje bijgevoegd... Ben benieuwd wat jullie er van vinden...
Donderdag ga ik mijn jurk weer passen en gaan ze hem spelden op de goede verhoudingen, best spannend....

woeligepaulien

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 624
  • Geslacht: Vrouw
    • http://paulienenjorg.bruilofthomepage.nl/
Re: Oktober 2012
« Reactie #230 Gepost op: 26 september 2012, 08:01:59 »
Hallo

Ik lees hier zo af en toe even mee. En nu zag ik die bekers van jou Marianne. Zijn echt heel erg gaaf. Mag ik vragen waar je die besteld hebt?

Verder lees ik dat jullie al heel ver zijn met de voorbereidingen. Spannend hoor, nog maar 3 weken.
O en wat balen zeg van de make up. Ik zou er ook helemaal van in de stress raken.

Groetjes Paulien

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2012
« Reactie #231 Gepost op: 26 september 2012, 14:14:58 »
Hoi!

@Duurtnogeven Mooi je bedankjes, had de poppetjes ook ergens gezien, erg leuk en ook leuk dat je je trouwkaart er in terug laat komen. Hebben wij ook gedaan. Spannend hè die laatste weken en dagen. Hoe staat het met de kilo's? Heb je er nog wat bij kunnen snoepen? Ik moet nu ook opletten dat ik niet te veel lichter wordt. Ben heel rustig aan vanaf maart een paar kilo afgevallen maar het is nu zo gewoon dat ik nog steeds wat lichter word. Weer 1,5 kilo minder dan in de laatse pasbeurt, dus veel minder moet het niet worden.
Succes met de stress, met mij gaat het nog steeds beter dan verwacht tot nu toe.

@Woeligepaulien, je de bekers van Marianne zijn echt erg leuk! Weet wel dat ze er heel veel van moest bestellen, maar dat vertelt ze vast zelf nog wel :biggrin:
Hoe gaan de voorbereidingen bij jou?

@Marianne, hoop dat je iemand hebt voor je make-up intussen!!

Hier is AS intussen weer beter, maar jammer genoeg heeft hij mij aangestoken. Dus ik ben megaverkouden met het bekende vocht uit ogen en neus en bijkomend wattenhoofd... Maar goed, maar even rustig aan gedaan afgelopen dagen en wat plannen vooruit geschoven. En vooral binnenshuis alles gedaan wat lukte. Zo heb ik het merendeel van de bedankjes af, het wachten is op een nieuwe rol tulelint. Op tijd besteld maar kreeg het verkeerde geleverd en toen moesten ze het opnieuw bestellen want het was niet op voorraad... Nu moet het vandaag of morgen binnenkomen. Nog best een karwei allemaal, moet er uiteindelijk 175 maken!
Verder de laatste gegevens doorgemaild aan de lokatie. Gastenaantallen, hotelgastenlijst, welk buffet en welke wijn, welke bloemen etc..
Een draaiboekje gemaakt voor de fotograaf en voor onszelf. Dat soort klusjes dus.
Vanochtend hebben we bij de notaris de huwelijksvoorwaarden getekend, hebben we de ringen opgehaald, bij de X.enos een ronde doos voor de enveloppen gehaald en een lading oranje nepbloemen, takjes, besjes en een sliert met herfstbladen voor de bedankjesmand en de enveloppendoos. Dus daar kan ik ook mee gaan knutselen! Verder nog een warme omslagdoek/sjaal gekocht. Effectief ochtendje dus!
Zal snel foto's maken van bedankje en ringen! Zijn erg gaaf geworden (bestaande ringen, extra diamantjes en opnieuw mat gemaakt).
Misschien eind van de middag nog op zoek naar zwarte pumps voor oudste dochter van 14. Ze wil alleen van die hoooooooge... en daar ben ik niet zo voor  :dry: dus dat wordt nog zoeken naar een goede compromis! Wish me luck :biggrin:

tot snel!



« Laatst bewerkt op: 26 september 2012, 15:34:17 door kaatje68 »

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2012
« Reactie #232 Gepost op: 27 september 2012, 22:26:53 »
Kaatje, wat een prachtige ringen! Echt wauw! En ook een super leuk bedankje hebben jullie.. Heb je ze alle 175 al af? Je bent van de week dus wel mooi opgeschoten met de kleine klusjes.. Dat moet ook gebeuren inderdaad.. Wij moeten maandag aan de locatie de laatste dingen doorgeven..

Kilo's... Er is in ieder geval niets afgegaan :blush:, en ze heeft de jurk netjes afgespeld.. Nu maar hopen dat ik op gewicht blijf ;), hoop dat mijn buik nu niet te hard gaat groeien... Stress gaat redelijk, maar meer stress van school dan van de bruiloft... Maandag een gesprek met de trouwambtenaar (moet alleen nog 'even' vrij zien te regelen 's avonds) en dan is alles, op de muziek na, klaar geloof ik.

Wil eigenlijk nog een cadeaubon voor de ceremoniemeester kopen, maar heb eigenlijk geen idee wat een reëel bedrag is? Wil het eigenlijk niet te duur maken, maar wil ook niet te weinig geven... Tips?


Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2012
« Reactie #233 Gepost op: 28 september 2012, 09:09:55 »
@woeligepaulien de bekers komen van dutchcups.nl. Ze gaan alleen wel per 360 bekers tegelijk. Ze hebben ook dozen met andere soort bekers, maar dan zijn het er vaak nog 300 ofzo. En ze zijn eigenlijk belachelijk duur. Wij waren voor 2 dozen (dus 760 bekers) 1100 euro kwijt. Ik geloof dat 1 doos 800 euro ofzo zou zijn geweest.

@duurtnogeven. Fijn dat je op gewicht bent gebleven!

Het bedenken van een bedrag is inderdaad erg lastig. Wij hebben in onze bediening een meisje van 16 zitten (haar vader doet de catering) en wij mogen zelf bedenken wat we haar betalen voor ongeveer 8 uur werk. Wij denken nu aan ongeveer 50 euro. Dat is ruim boven het normale loon voor een 16 jarige. Zou dat reeël zijn?

Het bedrag is ook weer afhankelijk van hoeveel iemand voor je gedaan heeft en natuurlijk ook wat je zelf te besteden hebt. Wij hebben maar besloten dat we dat soort dingen maar na de huwelijksreis gaan bedenken.

@kaatje68 Voel jij je inmiddels weer wat beter?

Mijn make-up is geregeld. Een regiomanager van Oriflame gaat het nu doen. Ik schijn ook echt bepaalde cadeau's als gastvrouw niet gekregen te hebben. Dus er is wel meer niet helemaal goed gegaan. maar het is weer geregeld gelukkig. Scheelt weer een hoop zorgen.

Jullie hebben ook super mooie ringen. Wauw!
Heb ik mijn ringen eigenlijk al een keer online gezet? Ik zag ze net staan op de site van degene waar wij ze gemaakt hebben.
http://www.zelfjetrouwringenmaken.nl/2012foto/MarianneJeroen-002.jpg

Ben je nog geslaagd voor de schoenen van je dochter? Ben heel benieuwd wat het uiteindelijk wordt. Of een hoge schoen zoals je dochter graag wil of meer zoals jij zelf graag zou zien. Succes ermee in elk geval.



Gisteren ben ik voor de een na laatste keer mijn trouwjurk gaan passen. Komende donderdag ga ik voor de laatste keer. Aan mijn bolero moesten nog wat dingen aangepast worden en dan krijg ik ook gelijk aankleedles, uitleg over hoe ik kan gaan zitten en in en uit de auto kan.

Mijn zusjes kwamen gisteren ook met een volle doos met 14 cadeau's. Vanaf vandaag mogen we elke dag een cadeautje uitpakken. Er zitten ook allerlei cryptische omschrijvingen bij. Dus ik ben erg benieuwd. Vanmorgen hadden we een boekje over het huwelijk.

Morgen komen de familie's om het draaiboek te versieren en die komen ons helpen met cupcakes maken, corsages vastzetten (ze laten toch weer los :() etc. Dus dan hebben we de hulptroepen lekker in huis.

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2012
« Reactie #234 Gepost op: 1 oktober 2012, 11:48:25 »
Ons maandje is begonnen!!!

Spannend!

Veer

  • Gast
Re: Oktober 2012
« Reactie #235 Gepost op: 1 oktober 2012, 11:54:45 »
Dames heel veel succes! Wens jullie heel veel succes bij de voorbereidingen. Op het einde ging er bij ons een altijd dingen niet zo als gewenst. Maar op dag is alles zo gegaan als geregeld. Er waren maar een paar details die anders hadden gekund maar het is gewoon moeilijk in te schatten hoeveel mensen gaan eten en drinken. Maar goed niemand heeft het gemerkt of er last van gehad. Nu alleen heel veel taart in de diepvries.

Mooie glazen en prachtige bedankjes. Heel leuk om te zien!!



kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2012
« Reactie #236 Gepost op: 4 oktober 2012, 10:26:41 »
@Veer, nogmaals gefeliciteerd! Wat zagen jullie er allemaal prachtig uit! De foto's zijn erg mooi!

@Marianne, jaaaa! Onze maand is eindelijk begonnen! Spannend hoor! Is het allemaal gelukt met de cupcakes en de corsages dit weekend met alle familie erbij? Merk dat ik juist zo veel mogelijk alleen doe, dat houd mij juist rustig. Kan niemand zich er tegenaan bemoeien  :biggrin: Wat is eigenlijk je draaiboek versieren?
Fijn dat het toch is gelukt met je make-up. Kom je er toch maar weer achter dat er nog meer niet klopte... En wat een mooie ringen hebben jullie gemaakt, prachtig!!
Vijftig euro lijkt me inderdaad een mooi bedrag voor je hulp. En wat leuk de kadomand van je zussen! Leuke kadootjes uitgepakt?

@duurtnogeven Voor jou gaat het nu heel hard, zijn jullie er al helemaal klaar voor!? Wij geven de CM een bon voor sauna/welness voor 2 personen van 99,-, samen met een groot hart met M&M's (net als de bedankjes dus).
Nou, fijn dat de langstudeerboete nou toch niet doorgaat! Hoop dat dat je wat meer rust brengt!!
Veel succes met de laatste voorbereidingen!

Hier gaat alles goed. Schoenen gevonden, hele goedkope ook nog, voor dochter. Wel hoog maar meteen ook platte erbij gevonden voor als ze het zat is. Zelf zit ik op dit moment met mijn schoenen aan te typen. Eén met een sok erin omdat m'n tenen daar wat strak zitten. Heb ook nog speciale spray en een oprekker in huis als dit niet voldoende gaat zijn.
Verder gisteren bij de ambtenaar geweest, was een leuk gezellig gesprek van bijna anderhalf uur, dus dat gaat wel wat worden! ook de bloemen gister geregeld. Had 3 plaatjes dus we waren echt binnen 10 minuten klaar. Twee corsages voor de heren erbij en klaar. Dat worden oranje calla's met een klein wit bloemetje. Van mij wordt oranje/wit met wat herfstaccentjes. We zien wel wat het wordt, leuk!
Gisteren nog besloten om zelf de ringenkussentjes (voor beide dames 1) te gaan maken. Dus nog even op zoek naar vilt en wat kraaltjes. Maar de regen heeft me vanmorgen even weerhouden de stad in te gaan :blush: Verder moet de lijst met 15 nummers die we persé willen horen op het feest dit weekend op de mail. Erg moeilijk... Nog moeilijker is onze keuze voor de nummers tijdens de ceremonie. Tot nu toe staat alleen vast dat ik binnenkom met zoonlief op Zij van Marco B.
Deze zondag gaan we beginnen met de versieringen voor op de cupcakes, die bak ik zelf pas op woensdag of donderdag, maar de fondant maken we al klaar. Het taartje bak ik vandaag of morgen denk ik. Verder de bedankjesmand versierd en nog bezig met de enveloppendoos. Nog genoeg te doen maar allemaal goed te overzien! Nu maar weer eens wta lopen op die schoenen! :biggrin:





kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2012
« Reactie #237 Gepost op: 4 oktober 2012, 21:53:56 »
Nog een vraagje.... Ik heb gisteren een nieuwe bril uitgezocht die ik dit weekend waarschijnlijk al in huis heb. Mijn oude bril is een beetje op. Zal ik nou met mijn oude of nieuwe bril op trouwen?? Past qua kleur wel bij mijn jurk toevallig... Lastig hoor!
De aankomende 2/3 jaar heb ik de nieuwe op dus als ik dan de foto's terugkijk is dat op dat moment heel gewoon, alleen nu ben ik de nieuwe look nog niet gewend natuurlijk....
« Laatst bewerkt op: 4 oktober 2012, 22:02:46 door kaatje68 »

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2012
« Reactie #238 Gepost op: 5 oktober 2012, 07:40:43 »
Ik ben nu op mijn werk. Dus ik reageer even heel snel op het stukje bril. De rest komt vanavond.

Ik zou je bril de komende dagen gewoon gaan dragen. Alse er helemaal happy van wordt zou ik voor je nieuwe bril gaan en dan de oude als reserve mee.

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2012
« Reactie #239 Gepost op: 7 oktober 2012, 20:00:50 »
@duurtnogeven hopelijk lees je het nog: alvast heel veel plezier morgen!! Hopelijk kun je er helemaal van genieten!

@kaatje de cupcakes hebben we dit weekend afgemaakt. Het ging goed samen met mijn moeder en zusje. De extra hulp was wel meer dan welkom. Anders hadden we het echt niet gered. Nu staat alles in de vriezer te wachten. De corsages heb ik van de week ook nog maar extra vastgezet. Ze bleven niet goed vastzitten.

De cadeautjes uit de mand zijn erg gevarieerd. Van boekjes over het huwelijk tot condooms, van boedha's tot massageolie, van badeendjes tot chocolade.

Draaiboek versieren.... Uhm ik bedoelde bespreken.

Mijn jurk was van de week nogsteeds niet goed. Pffff. Nu donderdag weer passen en dan meteen meenemen. Mijn torselet kwam na een tijdje bewegen gewoon boven mijn jurk uit. Dat is nu ook weer niet de bedoeling.


kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2012
« Reactie #240 Gepost op: 7 oktober 2012, 23:11:59 »
@Duurtnogeven. Heel veel plezier morgen! Hoop dat alles gaat zoals bedacht en gewenst! Een hele fijne dag!

ikkuh

  • Gast
Re: Oktober 2012
« Reactie #241 Gepost op: 7 oktober 2012, 23:41:08 »
@duurtnogeven: Heel veel plezier morgen, Geniet van de dag en laat ales gewoon lekker gebeuren. Nu duurt het echt nog maar even :)

woeligepaulien

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 624
  • Geslacht: Vrouw
    • http://paulienenjorg.bruilofthomepage.nl/
Re: Oktober 2012
« Reactie #242 Gepost op: 8 oktober 2012, 09:14:53 »
Duurtnogeven: Heeeeeeeel erg veel plezier vandaag! Hopelijk gaat alles naar jullie wens en geniet er lekker van!

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2012
« Reactie #243 Gepost op: 11 oktober 2012, 07:35:22 »
Wahaaa! Nog 1 dagje! Vandaag de taart (onderste nep) bekleden en de cupcakes afmaken. Pak zoon ophalen en voor iedereen de kleding bij elkaar leggen.
Wel leuk de oudste twee hebben zondag de taarttopper gemaakt. Is thema herfst dus zijn 2 schattige uiltjes! Zo lief! Verder paddestoeltjes, egeltjes en blaadjes in hetfstkleuren. Hoop later de foyo's te showen! Nu snel mijn bedje uit!!

loez23

  • Gast
Re: Oktober 2012
« Reactie #244 Gepost op: 11 oktober 2012, 08:46:22 »
Het meiden,

Eindelijk weer eens een post van mijn kant... Ik kwam er steeds niet aan toe om op al jullie posts te reageren. Wel steeds alles gelezen, maar als puntje bij paaltje kwam, kwam er steeds niets van reageren...

Veer en Duurtnogeven: ik heb met jullie meegeleefd, hoop dat jullie een ontzettend fijne dag hebben gehad!!

Kaatje: aaaaaah, wat spannend! Succes met de laatste dingetjes, en geniet ervan morgen! Zal aan je denken!!!

Voor mij inmiddels ook nog maar een krappe 3 weken. Er moet nog zoveel gebeuren! De enveloppendoos en de bedankjes moet ik nog afmaken, en dan nog kinderbedankjes kopen en in elkaar frutselen... We moeten nog nat de notaris voor de huwelijkse voorwaarden... Jurk was nog niet aan gedaan wat er aan gedaan had moeten worden (hoefde bijna niets te gebeuren, maar blijkbaar daardoor erbij ingeschoten), dus die mag ik een weekje voor de bruiloft nogmaals passen en dan (mits ie goed is) meteen meenemen. Proefkapsel was erg geslaagd, maar zakte enorm uit (oa door zwaarte van m'n haar en flinke wind), dus daar moet ik nog even met de kapster over bellen... En dan hebben we ook nog een afspraak om samen met de trouwambtenaar de zaal waarin we trouwen te gaan bekijken, omdat zij daar ook nog nooit een huwelijk heeft gedaan (en het is nota bene gewoon in het stadhuis)! En tot slot moeten we nog wat muziek uitzoeken, en bedenken hoe we onze openingsdans nou willen doen. Genoeg te doen nog dus! :)

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2012
« Reactie #245 Gepost op: 11 oktober 2012, 12:57:40 »
@Marianne en Jeroen (toch?) heel veel plezier morgen!! Hopen dat het weer meevalt... Hele week droog en zonnig en morgen... Hebben wij weer! ;-)
Geniet ervan en hoop snel wat te lezen hoe het was!

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Re: Oktober 2012
« Reactie #246 Gepost op: 12 oktober 2012, 07:33:38 »
@kaatje geniet ervan vandaag!!

Ik heb vannacht genoeg regen gehoord dus nu wordt het vast mooi weer

ikkuh

  • Gast
Re: Oktober 2012
« Reactie #247 Gepost op: 12 oktober 2012, 08:11:22 »
Marianne en Kaatje, geniet van jullie dag. En wat het weer ook brengt het is JULLIE dag dus laat alles lekker over jullie heen komen.

woeligepaulien

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 624
  • Geslacht: Vrouw
    • http://paulienenjorg.bruilofthomepage.nl/
Re: Oktober 2012
« Reactie #248 Gepost op: 12 oktober 2012, 09:15:18 »
Marianne en Kaatje, heel erg veel plezier vandaag! Het wordt vast geweldig! Ben erg benieuwd naar jullie verslagen en natuurlijk de foto's!

Veer

  • Gast
Re: Oktober 2012
« Reactie #249 Gepost op: 12 oktober 2012, 10:45:05 »
Marianne en Kaatje wens jullie een super fantastische trouwdag vandaag!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards