collapse

Auteur Topic: Juni 2012  (gelezen 99098 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dootje25

  • Gast
Juni 2012
« Reactie #25 Gepost op: 31 januari 2012, 14:44:56 »
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah  :blink: :blink:  wordt even helemaal gestoord... (voornamelijk van mezelf) ik zoek al tijden naar schoenen voor onder mijn jurk... Nu mogen ze geen hak hebben (ben even groot als AS en dan steek ik zo boven hem uit) maar 42   :unsure: en het liefst ivoor/ champagne kleur, van die ballerina's vind ik niet zo mooi... Is het raar om een soort slippertje/ sandaaltje aan te doen?? HELP!!

Sorry hoor  :unsure:

Wij hebben ook ringen uit gezocht, wilden iets unieks dus het is een ring met elkaars vingerafdruk geworden  :biggrin: zal nog even een foto plaatsen!!Zo worden onze ringen!!!!
« Laatst bewerkt op: 31 januari 2012, 14:43:35 door dootje25 »

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2012
« Reactie #26 Gepost op: 1 februari 2012, 09:21:01 »
@ alle 1 juni bruidjes: vandaag nog precies 4 maanden!! whoehoeee! :biggrin:

@dootje nee hoor ik vind slippertjes helemaal niet raar: sterker nog ik heb zelf bij Light in the box ook slippertjes besteld voor 's avonds (ik ken mezelf: na een hele dag op pumps met een hak ben ik dat wel zat dus 's avonds ga ik lekker swingen op mn slippertjes :wink:) Bovendien zie je het niet eens onder de jurk, ik weet niet wat voor jurk jij hebt maar over het algemeen zie je de schoenen toch niet. Dus lekker doen waar je je lekker bij voelt en wat je lekker vindt zitten.
Btw jullie ringen zijn echt supergaaf!!! Met die vingerafdruk vind ik echt heel cool. Hoe gaan ze dat doen dan? Moeten jullie dan ergens je vingerafdruk in drukken ofzo?

Marijke86

  • Gast
Juni 2012
« Reactie #27 Gepost op: 1 februari 2012, 09:59:26 »
@Roxymilan
Was het maar zo dat ik er aandelen in had :laugh: Ach ja misschien heeft iemand er nog wat aan!
En inderdaad nog maar 4 maanden en de tijd vliegt nu echt, heb er zo'n zin in!

@Dootje25
Ik vind slippers ook altijd wel leuk staan dus waarom niet, je moet doen waar je je goed bij voelt! Wat een mooie ringen, zo worden ze inderdaad wel erg persoonlijk leuk idee!

Heb in de knutselwinkel niet echt wat kunnen vinden, binnenkort maar eens naar de ikea misschien vind ik daar nog iets leuks als aankleding voor de tafels en tent. Wat ik wel zeker weet is dat we met heliumballonen gaan werken, trosjes op de hangtafels enzo. Ideeen zijn natuurlijk welkom!

dootje25

  • Gast
Juni 2012
« Reactie #28 Gepost op: 1 februari 2012, 10:49:52 »
@ alle 1 juni bruidjes: vandaag nog precies 4 maanden!! whoehoeee! :biggrin:

@dootje nee hoor ik vind slippertjes helemaal niet raar: sterker nog ik heb zelf bij Light in the box ook slippertjes besteld voor 's avonds (ik ken mezelf: na een hele dag op pumps met een hak ben ik dat wel zat dus 's avonds ga ik lekker swingen op mn slippertjes :wink:) Bovendien zie je het niet eens onder de jurk, ik weet niet wat voor jurk jij hebt maar over het algemeen zie je de schoenen toch niet. Dus lekker doen waar je je lekker bij voelt en wat je lekker vindt zitten.
Btw jullie ringen zijn echt supergaaf!!! Met die vingerafdruk vind ik echt heel cool. Hoe gaan ze dat doen dan? Moeten jullie dan ergens je vingerafdruk in drukken ofzo?

Je ziet de schoenen inderdaad niet... Zie foto  :biggrin: Dan ga ik toch voor de slippertjes  :biggrin: thnx voor de support!

De vingerafdruk scannen ze in met een apparaatje, van daaruit worden ze op de ring "getekend"  en gegraveerd!

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2012
« Reactie #29 Gepost op: 1 februari 2012, 11:59:37 »
Heey

marijke wat hebben jullie leuke save the date kaarten verstuurd zeg. En wat fijn dat je op het werk heb kunnen regelen dat je op de dinsdag om 2uur klaar ben en dan dingen voor de bruiloft kan gaan doen.

Blitzey hup wis die jurk uit je gedachte en alleen nog maar denken aan de jurk die je gekocht heb ;)We vinden de bedankjes zelf natuurlijk ook erg leuk we konden ze ook kant en klaar via internet bestellen maar gaan ze nu zelf maken net zo leuk. En of je lief zich aan het budget kan houden voor het pak is natuurlijk de vraag maar laat hem van te voren aangeven wat het budget is. Dat waren ze dus bij mijn lief vergeten en die had dus een super mooi pak aan wat gewoon 2 keer zoveel koste. Hij heeft hem wel genomen omdat ze ouders de rest hebben bij betaald.

Roxymilan haha elke dag de ringen ff passen gelijk heb je hoor. Nog even wachten en je kan hem voor altijd om.

Dootje25 wat een super leuk idee om dat te verwerken in de ringen. Ziet er ook nog eens mooi uit. En als jij lekker op slippers wil lopen gewoon doen hoor je ziet ze toch niet. En al zal je ze wel zien jammer dan jij moet er op lopen.

Me zus komt volgende week zaterdag ff langs kunnen we het hebben over de bruiloft. Ze had namelijk nog aantal vraagjes dus dat wor vast een gezellig dagje.

Verder hoop ik dat ik me schoenen iets wijder ga krijgen bovenop me voet. Ze zitten daar namelijk iets te straks dus heb er nu spanners in gedaan hoop dat het werkt.

Groetjes Eertje

ikke87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 104
Juni 2012
« Reactie #30 Gepost op: 1 februari 2012, 16:20:23 »
..
« Laatst bewerkt op: 9 februari 2012, 17:27:48 door ikke87 »

Iris2012

  • Gast
Juni 2012
« Reactie #31 Gepost op: 2 februari 2012, 10:07:09 »
hoi allemaal,

ik meld me ook maar even op deze pagina. 2012 werd idd wel een beetje veel.
Sowieso is het heel lastig om bij te houden en te reageren op iedereen. Ik lees graag wat jullie zoal doen en haal daar mijn inspiratie en leuke momenten uit. Als jullie het niet erg vinden reageer ik dan ook niet te veel op jullie persoonlijk, maar geloof me: ik leef met iedereen mee!!!!

Wij trouwen op 9 juni (voor het lijstje!).
De vorderingen:
- jurk is gekocht
- ceremoniemeester is geinformeerd
- locaties liggen vast

Wat nog te doen:
- AS is aan het denken of hij wel een trouwring wil....
- schoenen........ (het liefst wil ik een enorm hoge hak, maar ik ben een niet al te beste hak-loopster en zeker daar waar wij gaan trouwen liggen de steentjes niet altijd even recht..... Dus, nog in dubio. Vlak voor dat ik mijn jurk mag passen maar een paar schoenen passen om te kijken wat het mooiste staat.
- uitnodiging afmaken (ben grafisch vormgeefster dus ik maak zelf de kaart. Maar lastig, want smaak van AS is wat anders.....)
- in ondertrouw gaan
- notarisstukken nog een keer lezen en proberen te begrijpen.... (grrrr, waarom schrijven die niet gewoon in kaboutertjestaal....)
- nog wat puntjes op de i van het geheel

Tja, eigenlijk nog best veel te doen, best wel. Maar goed, de grote lijnen zijn er. Nu de details gaan invullen. Leuk, maar best tijdrovend.

Kortom: ik blijf trouwe bezoekster van dit forum voor de nodige dosis inspiratie en steun!!!

Dus: to be continued!!!

Groetjes,

Iris

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2012
« Reactie #32 Gepost op: 2 februari 2012, 10:35:44 »
Even weer een bijgewerkt lijstje, hoezo juni een populaire trouwmaand? :tongue:

Roxymilan - 1 juni 2012
Marijke86 - 1 juni 2012
Liesje1984 – 1 juni 2012
Blitzey - 1 juni 2012
Eertje - 6 juni 2012
Shuhi - 6 juni 2012
Iris2012 - 9 juni 2012
Mikey - 20 juni 2012
Nicje - 20 juni 2012
Diana81 - 22 juni 2012
Charizz- 22 juni 2012
Dootje25 – 29 juni 2012
Ikke87 - 30 juni 2012              

@Iris leuk dat je meeleest, je hoeft ook heus niet altijd op iedereen te reageren hoor, je inspiratie opdoen en evt vragen stellen is ook goed :wink:

Vanmorgen zei AS moeten we eigenlijk nog wat doen voor de bruiloft haha. Ik zo nou uitnodigingen maken, adressenlijst verzamelen, nog een x gastenlijst goed bekijken (zijn we nog steeds niet helemaal uit wie daggast wie avondgast, lastig hoor!!!), muziek uitzoeken zowel voor ceremonie als voor het feest, nog een x naar de locatie dingen doorspreken, met de cateraar dingen doorspreken, nog een x met DJ naar de locatie, naar de gemeente waar we trouwen nog papierwerk regelen, contact hebben met fotograaf, bedankjes maken etc etc etc.

Haha dus nog genoeg te doen hierzo, vooral kleine dingetjes en puntjes op de i.

Ik zit wel met een lastige kwestie voor wat betreft de uitnodigingen: vorig jaar heeft een bevriend stel van ons aangeboden onze uitnodigingen te maken en te drukken (gratis, ze hebben een eigen drukkerij en dat zou dan ons cadeau zijn). Dat vonden we natuurlijk super en we hadden afgesproken dat we begin 2012 ermee bezig zouden gaan. Alleen heel triest, in januari is bij hem kanker ontdekt. Wij gaan er eigenlijk een beetje van uit dat we nu onze kaarten gewoon zelf 'moeten' drukken (dit klinkt heel bot maar bedoel ik dus niet zo, want ik begrijp echt 1000% dat hij in deze situatie niet kan werken). Maar breng ik dit nu nog ter sprake? Want ik vind het zo ontzettend bot overkomen. Maar voor hetzelfde geld ziet hij het als een leuke afleiding en wilt hij het wel doen en dan hebben we inmiddels al (zonder overleg met hun) ergens anders kaarten besteld...lastig lastig....We gaan er maandag heen. Misschien beginnen ze er zelf over (dat hoop ik) maar anders weet ik echt niet zo goed of en hoe ik dit ter sprake moet brengen...

Iris2012

  • Gast
Juni 2012
« Reactie #33 Gepost op: 2 februari 2012, 11:41:19 »
hoi Roxy,

ik zou het zeker bij hem ter sprake brengen. Gewoon uitleggen dat je de situatie heel goed begrijpt als hij ze niet zou kunnen drukken maar dat je zeker eerst met hem wilt overleggen voordat hij adviseert om naar een ander te gaan. Hem niet passeren, gewoon ter sprake brengen.
Daar is niks vreemds aan.

grt


Iris

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2012
« Reactie #34 Gepost op: 2 februari 2012, 11:55:53 »
Ikke87 jullie dus ook al bezig met de kleinere dingetjes gaat veel tijd in zitten he? maar het is wel heel erg leuk om te doen.

iris2012 kom gewoon lekker kletsen als jij dat wil het is geen verplichting :wink: En het hak probleem ik zal zeker eerst ff gaan passen en dan kijken wat je doe je wil natuurlijk wel op de dag zelf lekker kunnen lopen. En wat leuk dat je de kaarten helemaal zelf ga maken nu er alleen nog samen met je as over uit komen.

roxymilan die mannen he die denken dat ze al heel snel klaar zijn :wink: Die van mij zei ook al regel jij alle kleine dingen nog ff :tongue:  heb maar gezegd dat we dat ook gewoon samen doen net zo gezellig. Maar een lastige situatie zeg hoe lastig het ook is zal ik het er wel over hebben maandag misschien zitten hun er zelf ook wel mee. Praat erover en kom dan tot een oplossing waar jullie het allebei mee eens en zijn en jullie je prettig bij voelen.

Ik ga vandaag maar eens denk ik de tafel indeling die we op papier hebben gemaakt uitwerken op de computer. Dan kan die naar de locatie gestuurd worden om te kijken of het ook echt zo kan. Anders moeten we hem weer gaan aanpassen. En zo blijven we bezig :wink:

Blitzey

  • Gast
Juni 2012
« Reactie #35 Gepost op: 2 februari 2012, 14:32:03 »
Rox, idd erg lastige situatie. Ik denk (hoe moeilijk het ook zal zijn) dat je het toch ter sprake moet brengen. Misschien waardeert hij dat juist alleen maar.

Iris, leuk hoge hakken!! Maar idd, is wel een lange dag staan/lopen!

Over dingen te doen? Wij moeten op zich ook nog wel veel. Kan geen keuzes maken vaak, dus blijf er te lang bij hangen.
Ons kaartje is wel bijna klaar, wil m opzich wel showen maar dan niet hier. (is ons foto account nog geldig?)
Het is echt niet standaard geworden, er zullen mensen echt denken..NOU niet mijn smaak....maar goed..ik vind m leuk hahaha.

Morgen in ondertrouw!! Papieren liggen al klaar :biggrin:



over mijn jurk...ik moet gewoon stoppen met twijfelen...maar zo zit ik in elkaar!! Word soms erg moe van mezelf...
AS zei dat ik dan die andere foto's weg moest doen, kan ik ook niet meer kijken...maar dat vind ik zo zonde.. :cool:

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2012
« Reactie #36 Gepost op: 2 februari 2012, 14:44:53 »
Hoi Juni bruidjes!

Tot even hier spieken hoor! rond deze tijd vorig jaar was ik namelijk zelf nog hartstikke druk bezig met de voorbereidingen.
Ik wou jullie even een hart onder de riem steken, want tja het lijkt zo ver weg maar t is toch ook weer stiekum zo dicht bij.
En er moet zo veel geregeld worden, en ja hoe leuk het ook is soms ben je er gewoon even klaar mee.
Geloof me het is gewoon de moeite waard! Ga vooral voor wat jullie leuk en mooi vinden en als het even kan bespaar op niets of sluit iig een mooie compromis!.
Ik weet wel dat al die kleine speciale dingetjes onze dag helemaal gemaakt hebben tot dé dag van onze dromen.

Geniet er lekker van! en geniet van het vooruitzicht van die super maand juni!
Ik kijk uit naar jullie trouwdag verhaal.

Groetjes Bride from Nijkerk
P.s de mooiste datum heb ik nog niet zien staan.... 17 juni :tongue: :wink:

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2012
« Reactie #37 Gepost op: 2 februari 2012, 15:16:06 »
Blitzey snap dat je het zonde vin om ze dan gelijk weg te gooien je kan ze ook tijdelijk ergens anders opslaan dan kan je der niet zo makkelijk meer bij om er naar te kijken. En een fotoaccount heb geen idee wat is dat? En al vast heel veel plezier morgen met ondertrouw gaan jullie daarna nog wat leuks doen?

Bride from nijkerk klopt soms heb ik zoiets van oohh dat duur nog wel ff maar als je dan ineens ga bekijken hoelang het nog duur dan is het in mij geval nog maar 4 maanden en 4 dagen en de tijd zal best voorbij vliegen op naar de mooiste dag. Enne dit jaar trouwen op 17juni is een beetje lastig :tongue: En klopt we moeten alles doen zoals we het zelf willen wij moeten het goed vinden en niet een ander natuurlijk :)

Ik heb net ff zitten puzzelen met paint maar me tafel indeling is gelukt heb hem ook gelijk via de mail naar de locatie verstuurd hoop zo dat het past anders moeten we nog maar eens goed er voor gaan zitten. Verder baal ik dat we gewoon niet verder komen met een binnenlocatie voor de foto's sommige zeggen waar maak je je druk om heb je niet nodig. Nou ik wil het toch echt achter de hand houden voor als het dus wel slecht weer is.

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2012
« Reactie #38 Gepost op: 2 februari 2012, 15:51:41 »
@ eertje, Iris en Blitzey bedankt voor jullie reactie. Ik moet het idd ook ter sprake brengen vind ik zelf anders wordt het helemaal zo raar. Nog ff nadenken hoe ik dat een btje subtiel ga brengen maar komt vast wel goed!

@Eertje fijn dat je de tafelindeling af hebt. Kun je niet foto's maken bij je locatie? Wij hebben de hele dag op 1 locatie en das ook nog eens een mooi kasteeltje dus mocht het echt heel slecht weer zijn buiten dan kunnen we daar binnen foto's maken. We zullen sowieso daar binnen wel wat foto's maken want het is daar heel mooi maar ik hoop toch echt ook buiten.

@Bfn leuk dat je ons even een hart onder de riem kunt steken! Ja de tijd vliegt echt voorbij, niet te geloven soms...De meeste grote dingen zijn wel geregeld het gaat nu vooral om de details en puntjes op de i. Maar dat is bij elkaar toch ook nog best veel! Ik zal proberen na onze bruiloft zsm een leuk verhaal met foto's te posten :) Ben zelf ook erg benieuwd naar de verhalen van alle andere 2012 bruidjes (en foto's!!!)

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2012
« Reactie #39 Gepost op: 2 februari 2012, 16:02:10 »
roxymilan we kunnen op de locatie wel foto's maken binnen maar het is er een beetje donker en net niet om zeg maar voor de foto's. We gaan daar wel foto's maken buiten met de daggasten. Dus we blijven nog vrolijk door zoeken.
« Laatst bewerkt op: 2 februari 2012, 16:03:24 door eertje »

dootje25

  • Gast
Juni 2012
« Reactie #40 Gepost op: 3 februari 2012, 11:34:37 »
@ eertje, als je je schoen niet wijder krijgt met de spanners, kun je proberen om er een flinke prop natte kranten in te drukken en een nacht te laten staan! Ouderwets trucje, maar het werkt  :biggrin:

Ik heb net een afspraak gemaakt om voor mijn stiefdochtertje een jurk uit te gaan zoeken. De winkel werkt samen met de winkel waar ik mijn jurk gekocht heb, en kan daar een jurkje bestellen in de zelfde stof als die van mij!!!

Hoop dat mijn stiefdochtertje net zo enthousiast is als ik (dat verschilt nogal eens bij haar)

Blitzey

  • Gast
Juni 2012
« Reactie #41 Gepost op: 3 februari 2012, 19:19:08 »
Zo, wij zijn vandaag in ondertrouw gegaan!! Stelde idd erg weinig voor hahaha. Wel een grappige dag zo met die sneeuw. We zouden daarna nog lekker met de kids uiteten gaan en ik was van plan ringen te gaan uitzoeken (simpele, extra) maar door de sneeuw toch maar besloten niet het dorp uit te gaan.
maar goed de papieren geregeld, dus nu aftellen.

Leuk zeg een jurkje uitzoeken met je (stief) dochterje!!  Ik krijg als het goed is van de week de pettiskirts binnen voor mijn bruidsmeisjes! Geen idee of ik het leuk vind bij ze, maar ik probeer het. Anders gaan we binnenkort naar zo'n zaak toe denk ik.

Iedereen lekker aan het genieten van de sneeuw en van het ijs?? Laten we hopen dat we over 4 maanden een lekker zonnetje hebben met een graad of 20!!

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2012
« Reactie #42 Gepost op: 3 februari 2012, 22:57:51 »
Dootje dat heb ik al van meerdere gehoord dat een natte prop ook werkt maar me schoenen zijn van satijn ben bang dat dat niet helemaal samen gaat of denk je van wel? En wat leuk dat je samen met je stiefdochtertje een jurk ga uitzoeken.

Blitzey gefeliciteerd met je ondertrouw jammer dat jullie het dorp niet uit gegaan zijn. Hier ook een laagje sneeuw het is erg leuk maar niet als je de weg op moet. En schaatsen vroeger vond ik het geweldig als het kon stond ik op het ijs. Het is nu weer jaren geleden dat ik op schaatsen heb gestaan lief hou niet van schaatsen dus in je 1tje ga je ook niet zo snel.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2012
« Reactie #43 Gepost op: 4 februari 2012, 00:49:59 »
Gefeliciteerd met de ondertrouw Blitzey!

missy-ila

  • Gast
Juni 2012
« Reactie #44 Gepost op: 4 februari 2012, 14:02:04 »
Ik kom hier ook gezellig meeschrijven. 2012 topic wordt erg druk en hoewel ik daar zeker ook bij wil houden, vind ik het ook leuk om met een wat kleiner groepje mee te leven. Juli is niet echt populair dus ik ga gewoon in juni meeschrijven als jullie het niet erg vinden.  :)
Hier ken ik ook de meeste mensen uit het 2012 topic van.

Vorige week kreeg ik opeens een soort stress-moment. We hebben veel zaken al wel geregeld, maar ook een hoop niet. Vooral kleinere dingen, maar alles bij elkaar toch het nodige om over na te denken. Gelukkig hebben AS en ik nu een aantal knopen doorgehakt. Zo hebben we besloten voor de bbq ’s avonds catering te regelen, een bus voor de lunchgasten en ga ik zelf mijn boeket maken. Ik heb flink wat vilt ingekocht en allerlei leuke knopen, kraaltjes en zoetwaterparels. Het wordt een flinke klus om alles te maken, maar het is wel enorm leuk om te doen. Eerst wou ik alleen een boeket maken, maar omdat het zo leuk is maak ik nu ook corsages voor naaste familie en 2 polscorsages voor mijn zusje en schoonzusje.

Omdat ik gek ben op bedeltjes, ga ik in mijn boeket een aantal bedels verwerken. Aan de vier lintjes aan de polscorsages komen ook kleine bedeltjes te hangen. Die moeten alleen nog binnenkomen. Ik heb al een paar foto’s gemaakt (wel in de zon, dus de kleuren kloppen niet helemaal). Ben benieuwd wat jullie vinden.

Ook de ondertrouw is inmiddels geregeld, we kunnen gewoon via de post de benodigde stukken invullen en opsturen. Omdat we toch in een andere gemeente gaan trouwen, was het niet nodig om persoonlijk langs te komen. Verder heb ik een offerte aangevraagd bij een notaris voor de huwelijkse voorwaarden… ben benieuwd hoeveel het gaat kosten. Ik had al gezien dat het behoorlijk prijzig is.  :blink:

Fijn weekend!
Isabella

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2012
« Reactie #45 Gepost op: 4 februari 2012, 21:53:59 »
missy-ila gezellig dat je hier ook komt kletsen :) en wat leuk dat je je boeket en de corsages zelf gaat maken ze zien er leuk uit hoor. En geloof best dat er aardig wat tijd in gaat zitten. Wat raar trouwens dat jullie de papier mogen opsturen voor de ondertrouw wij trouwen ook in een andere gemeente maar moesten langs bij onze gemeente. De papieren tekenen en de gemeente heeft ze opgestuurd naar de andere gemeente. Daar moeten we nog een afspraak maken om langs te gaan voor een gesprek.

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2012
« Reactie #46 Gepost op: 5 februari 2012, 12:35:58 »
@Blitzey gefeliciteerd met jullie ondertrouw! Het stelt idd niet veel voor he, maar het is wel weer een stapje dichterbij het ECHTE huwelijk! :)

@Missy ila leuk dat je hier komt meeschrijven! Ik vond 2012 idd ook erg druk worden maar blijf ook zeker meelezen (en af en toe posten) ben veel te nieuwsgierig hoe het met iedereen gaat! Hier trouwens hetzelfde als bij Eertje. Wij trouwen ook in een andere gemeente dan waar we wonen. Maar we moesten hier wel naar de gemeente toe voor de ondertrouw, idd de boel samen doornemen, controleren en ondertekenen. Zij hebben het naar de andere gemeente opgestuurd (ondertrouwakte). Maar we moeten ook nog naar de andere gemeente waar we trouwen toe om wat papierwerk te regelen en de leges te voldoen.
Btw leuk dat je het boeket en corsages zelf gaat maken, ziet er iig al heel erg leuk uit!

@Dootje leuk dat je een jurk gaat uitzoeken met je stiefdochtertje. Hoe oud is ze?

Hier verder rustig op trouwgebied. Ben momenteel erg druk met het organiseren van een supriseparty voor AS. Hij wordt woensdag 30 en ik heb voor zaterdag de 11e een groot feest georganiseerd en hij heeft echt niks door. Hij zal echt verrast zijn!!

Ben wel echt heel benieuwd hoe iedereen zn dag straks is!! Hopelijk worden er veel topics geopend met mooie verhalen en foto's :)

Fijne zondag nog iedereen geniet van het mooie winterweer :)

Ron&Wil1977

  • Gast
Juni 2012
« Reactie #47 Gepost op: 5 februari 2012, 15:18:13 »
Wij hebben ons ook toegevoegd in juni, dat juni 2012 een stralende zomer maand mag worden.

Roxymilan - 1 juni 2012
Marijke86 - 1 juni 2012
Liesje1984 – 1 juni 2012
Blitzey - 1 juni 2012
Eertje - 6 juni 2012
Shuhi - 6 juni 2012
Iris2012 - 9 juni 2012
Ron&Wil1977 - 15 juni 2012
Mikey - 20 juni 2012
Nicje - 20 juni 2012
Diana81 - 22 juni 2012
Charizz- 22 juni 2012
Dootje25 – 29 juni 2012
Ikke87 - 30 juni 2012

shuhi

  • Junior
  • **
  • Berichten: 50
Juni 2012
« Reactie #48 Gepost op: 5 februari 2012, 16:51:31 »
Hallo Allemaal,
Zo even niet geweest en dan zoveel reacties Erg leuk om telezen dat iedereen er zo mee bezig is.
Wij hebben de locatie inmiddels vast gelegd, en eigenlijk toch wel de locatie die we ergens al in ons hoofd hadden en waar wij onze eerste dates zo een beetje gehad hebben en regematig terug komen in de afgelopen jaren.
Voor de nieuwsgierige mensen onder jullie het wordt Knus  ( www.knus.nl) Leuke mensen en genoeg tedoen voor iedereen en ook voor de kids.

 eertje jullie gaan ook 6 juni trouwen zag ik leuke datum vinden wij..... Heeft het voor jou een speciale reden dat het 6 juni is geworden?

 Marijke86  De jurk best lastig hoor! Ik heb er een aantal gepast, het wordt sowieso een ivoor kleurige met rood tinten, maar nu heb ik 3 jurken aan gehad die dat allemaal hebben, en er 2 waar ik mij super goed invoel. Ik wilde niet over 1 nachtijs gaan, dus heb ik besloten om as dinsdag terug tekomen in de zaak en dan kijken of ik de jurk nog steeds mooi vind..........

Spannend dus nog even.
Wij gaan 29 feb in ondertrouw vonden wij wel erg toepassend omdat er op deze dag ( omdat die maar 1x in de 4 jaar voorkomt en dan alles anders dan anders gaat de meisjes vragen de jongens en meer van dit soort weetjes)
Dachten wij, wij moeten op 29 feb in onder trouw temeer ook omdat ik mijn as ten huwelijk heb gevraagd ;-)

groetjes maar weer!!

Madelicious

  • Gast
Juni 2012
« Reactie #49 Gepost op: 5 februari 2012, 18:33:23 »
Dag Juni bruidjes van 2012  :wink: ,

Ik heb een poging gewaagd om topic 2012 bij te houden, maar ben ergens afgehaakt.... En eigenlijk vind ik het wel leuker om met bruidjes te kletsen die in dezelfde maand gaan trouwen.. Ik ga m'n best doen om alles te volgen!

Wij gaan 8 juni trouwen en zien het als een uitdaging om goedkoop, maar ook leuk te trouwen.. Wij willen proberen om onder de €10.000,- te blijven, maar we weten nog niet of dit gaat lukken...
Zelf heb ik m'n trouwjurk op m'n verjaardag gevonden binnen 1 1/2 uur! Morgen ga ik m'n proefkapsel uitproberen, ik vind dit wel erg spannend, wel of geen tiara, bloemen, sluier enz.

Afgelopen weekend erg productief geweest:

* trouwringen gepast en bekeken en zijn ons toen rot geschrokken van de prijzen... vanavond even verder kijken, want er zijn edelsmeden die een workshop aanbieden, waar je zelf je trouwringen maakt in 1 dag! Scheelt een hoop in de kosten en dan heb je ook nog een mooi verhaal.
* hotelkamer voor de huwelijksnacht bekeken en bijna geboekt.
* Bedacht wat de gasten te eten krijgen op het feest (ik ben Surinaams en kan het niet maken om GEEN eten te hebben op het feest)
* in grote lijnen het draaiboek voor de dag gemaakt, met gastenlijst (onze ceremoniemeester zijn heel streng  :tongue: )

@Eertje, bedankt voor het beginnen van de topic
@Marijke86 wat een mooie schoenen, waar heb je deze vandaan?

Ik heb ook nog een vraag: wij zijn op zoek naar een manier, waardoor wij niet de hele tijd hoeven te staan om de felicitaties in ontvangst te nemen... Tot nu toe bedacht om tijdens het feest de mensen aan tafels te zetten en steeds een tafel af te gaan... Hoe gaan jullie het doen?

tot zover anders wordt het wel een heeeel lang verhaal

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards