collapse

Auteur Topic: Juni 2012  (gelezen 99100 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dootje25

  • Gast
Juni 2012
« Reactie #50 Gepost op: 6 februari 2012, 09:44:23 »
Dootje dat heb ik al van meerdere gehoord dat een natte prop ook werkt maar me schoenen zijn van satijn ben bang dat dat niet helemaal samen gaat of denk je van wel? En wat leuk dat je samen met je stiefdochtertje een jurk ga uitzoeken.


Hmm dat durf ik niet te zeggen lastig, een krant geeft natuurlijk wel af... Zou raar zijn he als je ineens een of andere advertentie in je mooie schoenen hebt staan  :wink: uitlopen met dikke sokken aan (niet heel charmant, maar helpt wel)

@roxymilan mijn stiefdochtertje is 9 en vind het helemaal geweldig dat ze ook zo'n mooie jurk aan mag! Heb ook nog een stiefzoon, hij is 12 en krijgt hetzelfde pak als papa!! Helemaal leuk!

Deze wee maar eens de adressen bij elkaar zoeken voor de uitnodigingen straks... Hoe ver van te voren versturen jullie de kaarten??
Als het goed is krijgen we deze week de offerte voor de tent incl aankleding en catering voor de avond!! Ben benieuwd!!!
Oh en ook nog de ballonnen bestellen met wenskaartjes, deze willen we op laten als we getrouwd zijn  :biggrin:
Weer mooi wat te doen dus, leuk leuk!!

Madelicious

  • Gast
Juni 2012
« Reactie #51 Gepost op: 6 februari 2012, 12:00:50 »
@dootje25 in het boek Touwen voor Dummies  :) staat dat je de uitnodigingen 6 tot 8 weken voor het trouwen verstuurd. Als er gasten uit het buitenland komen dan zelf 10 weken van te voren. Als tip wordt er meegegeven om als je bijv. 200 gasten hebt niet 200 maar 210 uitnodigingen te laten drukken...  nabestellen is vaak duurder.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Succes

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2012
« Reactie #52 Gepost op: 6 februari 2012, 12:27:39 »
@Dootje wij versturen ze ook ongeveer 6 tot 8 weken van tevoren. En meestal heb je niet zoveel kaarten nodig als het aantal gasten dat komt, omdat je per gezin en per stel 1 uitnodiging stuurt. Ik heb afgelopen weekend geinventariseerd hoeveel uitnodigingen wij nodig zullen hebben want die moeten wij binnenkort ook echt gaan maken. We hebben in totaal ongeveer 100 gasten maar hebben nog geen 50 uitnodgingen nodig (kwam op iets van 41 maar bestellen er denk ik gewoon 50 dan hebben we sowieso genoeg). Wij doen twee verschillende versies van de kaart waarbij de tekst verschillend is: 1 voor de daggasten en 1 voor de avondgasten.

dootje25

  • Gast
Juni 2012
« Reactie #53 Gepost op: 6 februari 2012, 16:02:42 »
Dat is dus eerder dan ik gedacht had haha, wij willen ook 2 versies 1 voor de dag gasten en 1 voor de avond!! De kaart hebben we al uitgezocht, nu nog de teksten  :unsure: komt ook vast goed! Rund voor jullie advies  :biggrin:

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2012
« Reactie #54 Gepost op: 6 februari 2012, 16:30:47 »
Hoe doen jullie dat trouwens met uitnodigen van collega's? Ik vind dat zo lastig! Ik heb een vrij groot team (ca 25 man). Ik vind niet dat ik onderscheid kan maken dus bv aantal collega's wel en aantal niet uitnodigen. Er zijn ook geen collega's met wie ik bv meer een band heb, op basis waarvan ik dan dat onderscheid kan maken.
Ik vind het aardige mensen hoor, maar privé trek ik verder niet met ze op ofzo. Maar nu twijfel ik dus wat te doen. Ik heb er wel aan gedacht om gewoon een kaart op te hangen voor het hele team en dan vragen of ze uiterlijk dan en dan (bv 2 weken van tevoren) willen aangeven wie komt. Ik verwacht ook niet dat iedereen komt want sommigen wonen ver weg en met sommige heb ik echt helemaal niks (en zij ook niet met mij :wink:). Maar ja straks komen ze wel met zn allen daar zit ik eerlijk gezegd niet op te wachten. Kan ook niet trouwens want onze locatie kan max 100 gasten hebben en daar zitten we dan overheen.
AS nodigt wel al zijn collega's uit, maar dat zijn er iets van 10. Hij denkt ook dat ze allemaal komen. Maar hij werkt er al veeeel langer en heeft ook privé contact met een aantal collega's. Dus andere situatie als bij mij.
Aanhang van collega's doen we sowieso niet.

Lastig hoor!! Hoe doen jullie dat? Iemand tips wat ik kan doen?

dootje25

  • Gast
Juni 2012
« Reactie #55 Gepost op: 6 februari 2012, 16:40:33 »
Roxymilan, ik werk voor mezelf dus heb dat probleem niet... Denk dat ik een kaart op zou hangen, dat ze tot max, zeg 2 weken van te voren aan kunnen geven of ze wel of niet komen...

Blitzey

  • Gast
Juni 2012
« Reactie #56 Gepost op: 6 februari 2012, 21:20:29 »
Lastig idd met collega's etc.  In mijn geval hang ik een kaart in de kantine voor al mijn collega's (geen weekendhulpen) zonder partner. Hang er ook een lijst bij wie er komt, anders kan ik niets doorgeven aan locatie. (ik heb ongeveer 30 collega's)
Maar dan heb ik ook nog mijn 2e baantje, het is invalwerk op mijn stageplaats. Het is maar een klein team van max 9 mensen....wat doe je dan...ze leven al maanden mee met de voorbereidingen, van mij mogen ze komen supergezellig, of is het raar als ik er een kaart hang (hoe denken zij daarover???)

En AS, hij heeft een team van 40. Gaat er met max 4 of 5 om op het werk. Hij weet ook niet wat te doen. Wil idd geen onderscheidt maken, maar IK :unsure: ) wil ze niet alle 40 op het feest. En ik ken er niet 1tje en dan wordt het aantal veel te hoog...

conclusie....whahaha geen tip voor Roxy...sorry



Wat kaarten betreft. Wij sturen ze 1 april op (of iets eerder) probeer morgen langs de drukker te gaan voor proefdruk. Kaartje is in 2 delen, avond en daggast. Vond het belachelijk moeilijk met teksten. Ik laat het ook zoals het nu is denk ik, word gek van het getwijfel hahaha.
Aantallen? dagkaarten 15 en avondkaarten 35/40.  valt wel mee dus!

Carlijn

  • Gast
Juni 2012
« Reactie #57 Gepost op: 6 februari 2012, 22:22:30 »
Ik ga niet trouwen in juni, maar toch even mijn bijdrage  :)

Ik nodig al mijn collega's uit maar dan geen partner. (het zijn er zo'n 15)
Mijn vriend nodigt een paar goede collega's uit op het feest en hij hangt een uitnodiging in de kantine op zodat iedereen die wil naar de receptie kan komen.
We hebben met de eigenaar van de feestlocatie afgesproken dat hij bij de deur de mensen van de receptie telt en dat we achteraf betalen.
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er uiteindelijk op af komen...

missy-ila

  • Gast
Juni 2012
« Reactie #58 Gepost op: 7 februari 2012, 07:49:45 »
Lastig inderdaad met collega’s… As en ik werken allebei in het onderwijs, dus dan heb je veel collega’s. Nou zou ik wel 4 collega’s kunnen uitnodigen (omdat ik daar ook buiten werk mee omga en ze zijn vb ook naar mijn diploma-uitreiking geweest), maar voor AS ligt dat anders. Hij werkt er inmiddels anderhalf jaar, maar heeft niet specifiek met een paar extra contact. Omdat we het klein willen houden (lunch ipv receptie of dansavond) vind ik het wat al te vrolijk om iedereen uit te nodigen. Ik twijfel ook nog over mijn collega’s trouwens, maar dat zou net passen. Bij ons past het ook letterlijk niet om al zijn collega’s te vragen, maarja vind het ook lullig om wel mijne en niet zijne uit te nodigen (al kent hij die van mij wel en ik die van hem niet..) Ook hier dus niet echt tips…. :tongue:  sorry.

Dat van de kaart ophangen vind ik wel een goed idee.

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2012
« Reactie #59 Gepost op: 7 februari 2012, 20:43:15 »
@collega's
tnx voor de reacties, het blijft lastig idd. Ik denk dat ik gewoon een kaart op het bord hang met een lijst erbij. En dan ff een mailtje ronddoe aan mijn team met de mededeling dat ik ze uitnodig voor mijn bruiloft en of degenen die willen komen hun naam op de lijst schrijven. En dan maar hopen dat niet iedereen komt...haha:ph34r:  Maar ik zou het ook wel jammer vinden om er helemaal geen collega's bij te hebben. Ze zijn toch een groot deel van je leven en ik zie ze 5 dagen per week en ze leven nu ook al een tijdje mee. Dus om ze helemaal niet uit te nodigen vind ik ook niet zo leuk eigenlijk...nou ja het loopt vast wel los!

Oh ja en gister zijn we naar dat bevriende stel van ons geweest die onze kaarten zouden drukken maar bij hem is in januari kanker geconstateerd. Dus ik zat er even mee of ik wel of niet nog moest vragen naar de kaarten maar ik heb het dus even gevraagd gister. En ze vonden het helemaal niet raar dat we dat ter sprake brachten. En ze zeiden ook afhankelijk van hoe het over een maand gaat, willen ze het waarschijnlijk nog wel doen. Ik moest even wat voorbeelden van kaarten opsturen en dan konden ze kijken of ze dat konden maken. Maar we willen verder ook geen ingewikkelde kaart met veel poespas dus dat kan op zich wel. Een opzet voor de tekst hebben we ook al. Ik hoop dat ze het nog kunnen doen dat zou erg fijn zijn! En ook voor hun biedt dat weer een stukje afleiding.
Ík lees bij veel dat ze nu al de kaarten drukken. Wij willen ze waarschijnlijk dan pas in maart ergens laten drukken zodat we ze tussen begin en half april kunnen versturen.

Verder heb ik vandaag een afspraak gemaakt om op 18 februari naar the bridal closet te gaan om een mooie spaanse sluier uit te zoeken! Ben erg benieuwd :biggrin:  ik ga samen met mn moeder en dan gaan we er een gezellig dagje amsterdam van maken.

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2012
« Reactie #60 Gepost op: 7 februari 2012, 21:09:24 »
Hey allemaal,

Gister een telefoontje gekregen en per maart heb ik weer nieuwe oppaskindjes erbij erg fijn. Zeker omdat ik vanaf augustus weg ben bij me oppaskindjes waar ik nu zit.

Verder niet echt bezig met trouwdingen al gaan we donderdag dan is lief vrij naar de drukker en laten we de kaartjes al drukken we zijn er vroeg mee maar ach ze liggen toch al bij de drukker te wachten. Alles staat toch al vast dus kunnen we ze net zo goed gelijk laten drukken. Wij willen de kaarten begin april op de bus doen. We kregen ook een mailtje van de locatie dat we toch langs moesten komen voor de tafelindeling ze konden dat niet via de mail vertellen om de opzet die we hebben ook kan dus moeten we maar eens ff langs gaan.

ron&wil welkom hier en kom gezellig mee kletsen.

shusi we wilde graag eerst op een andere datum trouwen maar dat kon niet. Toen kwam lief met 6-6-2012 een makkelijk datum om te onthouden 6+6+12 dus daar hebben we voor gekozen. Bij jullie wel een speciale datum?

Madelicious gezellig nog een juni bruid erbij. En ben benieuwd of jullie het halen om onder de €10.000 te blijven als je het zo zie is het eigenlijk een behoorlijk bedrag. Wij hopen toch echt onder de €7500 te blijven.

dootje25 vandaar dus ook dat ik het maar niet ga proberen om natte kranten erin te doen. Er staan nu van die spanners in van de week maar eens kijken of het al iets heeft gedaan. Anders maar met dikke sokken doen ja.

roxymilan wij hebben het probleem niet echt met collega's we houden het klein dus alleen met het gezin en een goede vriendin met man en kind. Lief vraagt dus helemaal geen collega's al vraag ik mijn oppas gezin wel. Ik werk er op dat moment 2,5jaar en maak aardig wat uurtjes en de kinderen zullen ook wel erg blij zijn dat ze mogen komen. Dus hebben we er voor gekozen om hun dan wel te vragen. En fijn dat jullie het over het kaartje hebben gehad en dat het nu duidelijk is. En het zal ook wel een afleiding geven dus fijn dat jullie eruit zijn.

Groetjes Eertje

roossje

  • Gast
Juni 2012
« Reactie #61 Gepost op: 8 februari 2012, 09:49:22 »
hallo juni bruidjes:)

Ook ik, wil me graag aanmelden bij deze;) Het forum is zo groot, en veel om bij te houden, dat ook ik erg blij ben met dit topic! Zelf trouwen mijn AS en ik op 8 juni! En zijn vollop bezig met de voorbereidingen, maar moeten nog best wat dingen vastleggen!
Wij zelf willen een vrij intieme bruiloft en houden het klein, trouw liever met mensen om me heen die echt veel voor me betekenen.

Maar gezien ik zo moet werken, zal ik mezelf nog even in het rijtje toevoegen en ga ik zeker dit onderwerp/topic in de gate houden!

Roxymilan - 1 juni 2012
Marijke86 - 1 juni 2012
Liesje1984 – 1 juni 2012
Blitzey - 1 juni 2012
Eertje - 6 juni 2012
Shuhi - 6 juni 2012
Roossje - 8 juni 2012
Iris2012 - 9 juni 2012
Ron&Wil1977 - 15 juni 2012
Mikey - 20 juni 2012
Nicje - 20 juni 2012
Diana81 - 22 juni 2012
Charizz- 22 juni 2012
Dootje25 – 29 juni 2012
Ikke87 - 30 juni 2012

dootje25

  • Gast
Juni 2012
« Reactie #62 Gepost op: 8 februari 2012, 13:26:13 »
Woehoe, morgen weer gesprek met cateraar, over de tent en de inrichting en het diner! Hoop dat we nu eens o knopen kunnen door hakken!! Hebben echt al tien offertes gehad en wil het nu wel eens geregeld hebben!! Zal proberen wat foto toe te voegen zodat jullie en beetje en idee krijgen wat onze bedoeling is! Krijgen hele verschillende reacties als wij zeggen: we geven het feest in en tent maar het is natuurlijk geen gewone party tent of zo!! Wij vinden het helemaal gaaf en aangezien het onze dag is...
Momenteel ben ik aan het kijken naar wat we willen met de bruidstaart, eigenlijk wil ik 2 taartenzodat de kinderen van as ook en taart kunnen aansnijden...

ohé en heb nog steeds geen schoenen... Ga maar weer eens verder met internet af struinen!! Wat doen jullie met je nagels op de dag?? Ik ben nagel styliste, dus gewoon benieuwd!!

dootje25

  • Gast
Juni 2012
« Reactie #63 Gepost op: 8 februari 2012, 16:46:22 »
Hierbij wat foto s de tent en inrichting, er zal geen witte vloer in komen zoals op de foto!!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2012
« Reactie #64 Gepost op: 8 februari 2012, 17:06:29 »
@Roxymilan: Wij nodigen wel collega's uit, van mijn werk allemaal ( zijn er maar 10 ) en van AS zijn werk ook een stuk of 10. Dat zijn alleen de andere leidinggevenden op zijn werk en de collega's waar die ook wel mee op stap gaat en regelmatig ziet buiten werk ( hij heeft dan ook 60 collega's..). Gewoon uitnodigen wie jij zelf wilt uitnodigen toch? En als je er niet zoveel mee hebt, niet doen. Dan voegt het ook niets toe aan zo'n dag toch?

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2012
« Reactie #65 Gepost op: 8 februari 2012, 17:19:07 »
@Eertje wat fijn dat je een nieuw oppasgezin hebt gevonden! Dat geeft vast weer wat meer rust, ook voor wat betreft dat andere denk ik :wink: (je weet vast wel wat ik bedoel :))

@Roossje welkom bij de club! Hebben jullie al veel geregeld of moet er nog veel gebeuren?

@Dootje wauw wat mooi zeg die tent, dat ziet er echt heel gaaf uit! Waar gaan jullie die neerzetten dan?
En voor wat betreft nagels: ik laat acrylnagels zetten denk ik. Heb ik al eens eerder gehad en vond ik erg mooi. Heb van mezelf helemaal geen mooie nagels dus vandaar dat ik wel kunstnagels wil nemen. Leuk dat je nagelstyliste bent! Als je nog leuke tips hebt? :wink:
Mijn schoenen heb ik bij Light in the box besteld voeg nog wel even een foto toe. Misschien kun je op die site wel wat leuks vinden?


Oh en wij hebben vandaag een proefdruk van onze kaart binnengekregen en hij is echt superleuk! Dus ga m binnenkort ff doormailen aan die vrienden van ons en dan kijken of zij die evt. kunnen maken. En anders kunnen we m gewoon via de website bestellen. Het is deze kaart: http://www.kaartmix.nl/b_site/trouwkaartencol/diadolce/html/12.html
Maar dan met wat andere tekst en op de voorkant staat : Wij gaan trouwen!@JM lees net je reactie we waren waarschijnlijk tegelijk aant typen :wink: Voor mijn gevoel kan ik niet een aantal collega's wel uitnodigen en de rest niet. Het is niet zo dat ik echt duidelijk met een aantal collega's echt veel closer ben of ze ook privé zie ofzo. Dus op basis daarvan kan ik moeilijk een onderscheid maken. Dus voor mij is het dan of allemaal uitnodigen (en dan zal er waarsch een deel komen) of niemand. Maar omdat we best wel een groot feest geven, vind ik het toch wel leuk ze uit te nodigen. Ik zou het ook wel leuk vinden als er een aantal komen

Roosje123

  • Gast
Juni 2012
« Reactie #66 Gepost op: 8 februari 2012, 17:28:27 »
Hallo!!

Hier nog een bruidje die gaat trouwen!! En wel op 1 juni 2012! Leuk hoor, al jullie verhalen! Ik zal proberen ook mijn ervaringen te delen, maar druk druk druk!

Roxymilan - 1 juni 2012
Marijke86 - 1 juni 2012
Liesje1984 – 1 juni 2012
Blitzey - 1 juni 2012
Roosje123 - 1 juni 2012
Eertje - 6 juni 2012
Shuhi - 6 juni 2012
Roossje - 8 juni 2012
Iris2012 - 9 juni 2012
Ron&Wil1977 - 15 juni 2012
Mikey - 20 juni 2012
Nicje - 20 juni 2012
Diana81 - 22 juni 2012
Charizz- 22 juni 2012
Dootje25 – 29 juni 2012
Ikke87 - 30 juni 2012

Madelicious

  • Gast
Juni 2012
« Reactie #67 Gepost op: 8 februari 2012, 23:01:30 »
Hallo Juni bruidjes,

Wat leuk om te lezen dat iedereen knopen aan het doorhakken is. Wij hebben gisteren ook aardig wat knopen doorgehakt.

- We hebben besloten om niet in een hotel te slapen, maar lekker thuis, we geven liever    ons geld uit aan onze huwelijksreis
- we hebben een optie op de kerk!
- Maandag ben ik bij de kapper geweest en heb ik een mooi kapsel gevonden, kan alleen helaas niet de foto's uploaden, want de bestanden zijn te groot en ik krijg ze niet kleiner :sad:
- Vandaag hebben we ons aangemeld voor een workshop zelf trouwringen maken bij een edelsmid en dat gaat op 1 maart al gebeuren

@Eertje: Als je het leest is het veel geld ja, maar het is echt ons streven (we zien het als een sport hoor) om onder die € 10.000 te blijven... We doen ook veel dingen zelf en houden ons feest bijv in een tent op een scouting terrein, zodat de kinderen op ons feest ook lekker kunnen spelen

@Dootje25: wat een mooie tent gaan jullie, is dit ook hoe jullie de tent gaan inrichten? Wij weten nog niet wat we moeten kiezen een aluhal of pagodetenten. Hoe groot is jullie tent, want daar zijn we een beetje mee aan het klooien, neem je een 6x21 of 5x25, kortom deze knoop is nog niet doorgehakt, dus als je nog tips hebt, graag.

@roxymilan: bedankt voor de tip van light in the box, heb er een hoepelrok gevonden, die €45,- goedkoper is dan in de winkel. Heb je er goede ervaringen mee? Leuke schoenen trouwens..

Zal mezelf ook ff tovoegen aan de lijst van bruidjes
Roxymilan - 1 juni 2012
 Marijke86 - 1 juni 2012
 Liesje1984 – 1 juni 2012
 Blitzey - 1 juni 2012
 Roosje123 - 1 juni 2012
 Eertje - 6 juni 2012
 Shuhi - 6 juni 2012
 Madelicious - 8 juni 2012
 Roossje - 8 juni 2012
 Iris2012 - 9 juni 2012
 Ron&Wil1977 - 15 juni 2012
 Mikey - 20 juni 2012
 Nicje - 20 juni 2012
 Diana81 - 22 juni 2012
 Charizz- 22 juni 2012
 Dootje25 – 29 juni 2012
 Ikke87 - 30 juni 2012

dootje25

  • Gast
Juni 2012
« Reactie #68 Gepost op: 8 februari 2012, 23:28:55 »
@Eertje wat fijn dat je een nieuw oppasgezin hebt gevonden! Dat geeft vast weer wat meer rust, ook voor wat betreft dat andere denk ik :wink: (je weet vast wel wat ik bedoel :))

@Roossje welkom bij de club! Hebben jullie al veel geregeld of moet er nog veel gebeuren?

@Dootje wauw wat mooi zeg die tent, dat ziet er echt heel gaaf uit! Waar gaan jullie die neerzetten dan?
En voor wat betreft nagels: ik laat acrylnagels zetten denk ik. Heb ik al eens eerder gehad en vond ik erg mooi. Heb van mezelf helemaal geen mooie nagels dus vandaar dat ik wel kunstnagels wil nemen. Leuk dat je nagelstyliste bent! Als je nog leuke tips hebt? :wink:
Mijn schoenen heb ik bij Light in the box besteld voeg nog wel even een foto toe. Misschien kun je op die site wel wat leuks vinden?


Oh en wij hebben vandaag een proefdruk van onze kaart binnengekregen en hij is echt superleuk! Dus ga m binnenkort ff doormailen aan die vrienden van ons en dan kijken of zij die evt. kunnen maken. En anders kunnen we m gewoon via de website bestellen. Het is deze kaart: http://www.kaartmix.nl/b_site/trouwkaartencol/diadolce/html/12.html
Maar dan met wat andere tekst en op de voorkant staat : Wij gaan trouwen!

@JM lees net je reactie we waren waarschijnlijk tegelijk aant typen :wink: Voor mijn gevoel kan ik niet een aantal collega's wel uitnodigen en de rest niet. Het is niet zo dat ik echt duidelijk met een aantal collega's echt veel closer ben of ze ook privé zie ofzo. Dus op basis daarvan kan ik moeilijk een onderscheid maken. Dus voor mij is het dan of allemaal uitnodigen (en dan zal er waarsch een deel komen) of niemand. Maar omdat we best wel een groot feest geven, vind ik het toch wel leuk ze uit te nodigen. Ik zou het ook wel leuk vinden als er een aantal komen


De tent zetten we bij mijn schoon ouders in het weiland!! Bedankt voor je tip over ligt in thee box ik heb zojuist ook schoenen besteld daar!!!!   :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:

roossje

  • Gast
Juni 2012
« Reactie #69 Gepost op: 9 februari 2012, 10:23:21 »
@roxymilan: nou we beginnen ook eindelijk aardug wat knopen door te hakken en nieuwe struikelpunten te verzinnen, volgens mij wordt ik echt zon bridezilla:P

Maar heb in ieder geval mijn jurk al:D, schoenen ( die ik nog steeds moet inlopen :s), lingerie enz. Locatie staat vast en zowaar hebben we eindelijk onze dagindeling! En heb ik vorige week mijn bloemen geregeld. Ook kapper en visagiste, ga rond april voor proefkapsol, ben erg benieuwd dus!En huwelijksreis is geboekt.
Wij trouwen wel vrij vroeg, 11uur dus ben erg benieuwd hoe vroeg ik mijn bed uit zal moeten:) Ook ik had eerst een vrij uitgebreide dag, maar heb het ingekort. Wij hebben wel een receptie, maar ipv diner doen wij nu een uitgebreid lunchbuffet met vooraf een toast! Daarna fotoshoot en dan is het eigenlijk de bedoeling dat manlief en ik dan saampjes naar ons hotel gaan. Heb super mooi en luxe hotelkamer gevonden, wel beetje cliche hotel, maar de kamer, echt top! Althans je moet er wel van houden!
Mijn link
<< hotelkamer
Verder moet ik nog mijn fotograaf regelen, pak AS, bruidsmeisje/jonker kleding, bedankjes, kaarten enz.

Zag gisteren dat het exact 4 maanden tot de bruiloft is, wat gaat de tijd hard!!!!!
« Laatst bewerkt op: 9 februari 2012, 10:23:45 door roossje »

dootje25

  • Gast
Juni 2012
« Reactie #70 Gepost op: 9 februari 2012, 10:56:15 »


@Dootje25: wat een mooie tent gaan jullie, is dit ook hoe jullie de tent gaan inrichten? Wij weten nog niet wat we moeten kiezen een aluhal of pagodetenten. Hoe groot is jullie tent, want daar zijn we een beetje mee aan het klooien, neem je een 6x21 of 5x25, kortom deze knoop is nog niet doorgehakt, dus als je nog tips hebt, graag.



Wij gaan voor een alu hal, van 20 bij 30 aan de lange kant komen 2 pagode tenten van 5 bij 5, daartussen komt een terras, als we mooi weer hebben willen we naar buiten kunnen.
De tent gebruiken wij ook om te dineren, hij zal een dag voor de bruiloft op gebouwd worden, en in 2 delen verdeeld door middel van kamer schermen... 1 deel is dan al klaar voor het avond feest, het andere deel zal ingericht worden om te dineren. Wanneer het diner afgelopen is, kunnen de dag gasten even lekker op het terras zitten (bij slecht weer in het gedeelte van de tent wat al klaar staat voor de avond)
Dan wordt dus het diner gedeelte opgeruimd en ook klaar gemaakt voor de avond, kamerschermen er tussen weg en klaar!!!
ohw wij hebben 50 daggasten en daar komen er s'avonds 150 gasten bij...
Wij willen de inrichting ook zoals op de foto, het licht kan je in stellen op allerlei kleuren, bij ons wordt dit blauw of paars!!

De grootte van de tent is wel heel afhankelijk van het aantal gasten, als je verhuurders van tenten vraagt kunnen ze je exact vertellen hoeveel vierkante meter je moet hebben voor het aantal personen!

shuhi

  • Junior
  • **
  • Berichten: 50
Juni 2012
« Reactie #71 Gepost op: 9 februari 2012, 11:27:26 »
Hallo allemaal,
Het Wordt steeds leuker en gezelliger hier met al jullie verhalen.

Knopen door hakken zijn wij inmiddels heel goed in geworden :-)  locatie is er.
Dinsdag jurk besteld, nog net op tijd op 18 mei pas afspraak, en 30 mei laatste keer en alles goed is kan die dan gelijk mee.
Gister woensdag, pak van AS gekocjt wordt op maat gemaakt en is 7 maart klaar.
Alles goed passend bij elkaar en dat was wat we wilde :-)
Mijn dochter was al voor zien van een mooie jurk, nu alleen nog voor mijn zoon op zoek naar een mooi pak.
Komt ook goed!
Koetsen zijn besteld, alleen nog kaarten en ringen.........

eertje  6 juni past achteraf heel goed bij ons, en dat heeft allemaal temaken met een dobbelspel. Heel kort voor de grap waren wij 2 jaar geleden aan het dobbelen en toen zijn mijn vriend diegene de 2 x 6 gooid vraagt de ander ten huwelijk...........
Afijn ik win nooit wat en toen op eens had 2 x 6 gegooid...... je raad het al ik zou hem ten huwelijk moeten vragen he ik niet gedaan, ik vond dat hij dat, moest doen. Een jaar gevraagd maar niks, en toen heb ik het 21 nov zelf maar gedaan. Met behulp van mijn werkgever en collega's. Op een wel hele specia
e manier. En uiteraard is dat dobbelspel daar ook tersprake gekomen.
Ik heb voor iedereen een word document gemaakt met foto en tekst, en daarin als afbeelding 2 dobbelstenen die op 6 stonden en daar onder de tekst we dobbelen nog even voor de datum maar dat zal in 2012 zijn....... toen was mijn dochter die zei he moet je nu kijken die dobbelstenen staan op 6 6 en daaronder 2012 dus jullie gaan trouwen op 6 juni 2012.
Dit vonden wij heel leuk gevonden en zijn daar mee door gegaan!!!
In de hoop dat mijn moeder in juni dit nog mee zou mogen maken, maar helaas is zij 15 december overleden, ben wel heel blij dat zij wist dat wij gaan trouwen.

En wat betreft het uitnodigingen van collega's jullie begrijpen dat ik hier niet echt onderuit kom :-)  ik nodig de collega's uit die in mijn team werken de partners, zijn ook welkom, maar of ze allemaal komen dat is de vraag omdat ons werk gebied erg groot is,en verschillende collega's uit Noord Holland moeten komen en zij de volgende dag weer erg vroeg moeten beginnen. Mijn AS nodig een paar collega's met partner uit alleen waar hij contact met heeft.
We zetten het in elk geval wel op de kaart of iedereen wil laten weten of ze komen ja of nee.

We maken er s avonds een leuk feestje van niet super groot, maar gewoon gezellig met mensen om ons heen die we erg graag bij willen hebben.

Groetjes allemaal weer en veel succes met alle voorbereidingen!

famke

  • Gast
Juni 2012
« Reactie #72 Gepost op: 9 februari 2012, 13:18:08 »
@ roossje, 4 maanden nog maar, die zijn snel om. Wij gaan in november 2012 trouwen, maar zijn nog niet uit over de datum:-) Wel heb ik mijn jurk al en de locatie en de fotograaf. Een super aardige en leuke vrouw die ook creatief is. Mijn nichtje had haar ook gehad en ze was absoluut niet duur. Ik krijg mijn reportage voor € 300,= nl. Ze heeft ook een website http://www.leisphotography.nl, misschien ook iets voor jullie? Doe haar de groeten maar van Famke en Jeroen als je haar belt.

Marijke86

  • Gast
Juni 2012
« Reactie #73 Gepost op: 9 februari 2012, 13:43:51 »
Hallo dames,

Er is weer veel geschreven zeg!

@Dootje25
Wat een mooie jurk heb je, hij staat je prachtig! Wij versturen de kaarten zo'n 8 weken voor de bruiloft dus rond 1 april, wij hebben 3 versies van de kaart, daggasten, receptie en feestgasten. Wij hebben ze al in huis. En wat leuk dat jullie als locatie ook een tent hebben, wij doen dit namelijk ook. De tent zal 10x 15 zijn en dan nog 2 uitbouwen van 5x5 eraan, hij zal bij mijn ouders in de tuin komen te staan. Wij zitten in totaal op zo'n 120 gasten. Zijn nu met de vergunningen ervoor bezig. Leuke inrichting!

@Eertje
Dankje, heb er lang over nagedacht hoe ik de save the date en een kerstkaart zou kunnen verbinden. Toen heb ik de ringen maar in een kerststuk gehangen. Heb jammer genoeg geen tip voor je schoenen, ik heb namelijk altijd het omgekeerde probleem. Ben nu aan het test lopen met zooltjes in mijn schoenen en als dat genoeg opvulling is gaat hij ze erin maken of ik krijg nog andere om te testen.

@Ikke87
Wij nemen waarschijnlijk roze, wit en zilver, maar we moeten nog precies afspreken hoe en wat.

@Roxymilan
Ik ken het, de mijne krijgt nu eindelijk ook wat meer interesse in de voorbereidingen. Ik hang een paar kaarten op het werk op, het zijn er ook meer dan 25. Ze moeten alleen even laten weten wie er komt en met partner of niet. Omdat het bedrijf van mijn vader is en ik iedereen al jaren ken nodig ik ze ook allemaal uit met partner. Wat fijn dat ze misschien toch nog de kaarten voor jullie maken, ik duim voor je en inderdaad is het misschien voor die vriend wel fijn en wat afleiding. Mooie schoenen heb je, ik kan er geen zonder bandje dragen dan wordt ik ze kwijt..

@ Bride from Nijkerk
Dankje, en de tijd vliegt inderdaad!

@Blitzey
Gefeliciteerd nog met jullie ondertrouw!

@Missy-ila
Wat een leuke spullen heb je weer geknutseld! Ik moet er ook nodig weer mee aan de slag maar moet nog wat spulletjes kopen.. En natuurlijk ben je hier meer dan welkom!

@Shuhi
Lastig is dat als je het niet zeker weet, maar het is je inmiddels gelukt

@Madelicious
Was het gelukt met het proefkapsel, ik heb 22 maart pas mijn proefkapsel en make-up heb er al zin in! De schoenen heb ik bij Koonings gekocht daar komt ook mijn jurk vandaan. Maar je zou eens op internet kunnen zoeken ze zijn van Pink het is model Sugar. En wat leuk dat jullie de trouwringen zelf gaan maken. Ook wij hebben een tent!

@Roossje
Wat een mooie kamer, wij slapen zeer waarschijnlijk gewoon thuis.

Wij zijn dus weer terug van weggeweest, hebben een lekker rustig weekend gehad hebben er echt van genoten. Verder heeft mijn vriend zijn neef (DJ) gebeld hij wil voor het draaien incl. installatie, licht etc. 425 euro hebben dus dat valt echt mee! Ook zijn we nu ook met de vergunningen voor de tent bezig. Ben bij de schoenmaker geweest en ben nog over vanalles en nog wat aan het denken. Krijg het nog niet allemaal op een rijtje maar het zal wel goedkomen.

Blitzey

  • Gast
Juni 2012
« Reactie #74 Gepost op: 9 februari 2012, 17:11:49 »
ff EGO.... :unsure:

Verkletst mijn moeder zich net aan de tel. wanneer mijn vrijgezellenfeestje is :sad:  Dat had ik echt niet willen weten...

Dilemma!?!?! Doe ik net alsof ik niets weet.... OF zeg ik tegen mijn vriendinnen dat ik het weet???
Beide opties zijn lullig, maar welke het minst...


(of zou mijn moeder mij op een dwaalspoor brengen?? Normaal kan ze juist echt eeuwig zwijgen!)



Reacties op jullie schrijven volgen ASAP...moet nu eerst naar school...joepie :cool:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards