collapse

Auteur Topic: Een Keer Wat Anders  (gelezen 5384 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurits

  • Gast
Een Keer Wat Anders
« Gepost op: 31 januari 2012, 21:06:12 »
Hallo allemaal,

Heeft iemand van jullie ervaring met de Scilly eilanden? Mijn aanstaande heeft laatst bij een reisprogramma beelden gezien van Cornwall en daar maakten ze een uitstapje naar de Scilly eilanden. Eigenlijk zouden we geen reis doen maar ik wil haar toch verrassen. Nu heeft ze al enkele malen een 'hint' gegeven dat als we zouden gaan zij dit een leuke lokatie zou vinden voor een korte huwelijksreis. Wij zijn beiden niet van de lange verre reizen en we vinden 5 dagen van huis lang genoeg, ook vanwege het feit dat we aardig wat dieren te verzorgen hebben.

Vraag blijft dus, heeft iemand ervaring met die eilanden. Overigens, de reis zou dan half spetmeber plaatsvinden.

Alvast bedankt!

Groetjes
Maurits

jassou

  • Gast
Een Keer Wat Anders
« Reactie #1 Gepost op: 31 januari 2012, 21:34:55 »
Niet met de Scilly eilanden, maar de andere hebben we allemaal wel gehad (ilse of man, shetlands, orkneys). Skye schijnt ook mooi te zijn. Mischien dat je met evenveel reistijd de Faroe eilanden eens zou kunnen proberen? In feite is dat Deens, niet Brits, maar wel officieel een van de mooiste eilandengroep van noord europa.

Maar goed, als je naar de scilly eilanden wilt heb je hier dus niets aan ;-)

Maurits

  • Gast
Een Keer Wat Anders
« Reactie #2 Gepost op: 8 februari 2012, 19:27:58 »
Niet met de Scilly eilanden, maar de andere hebben we allemaal wel gehad (ilse of man, shetlands, orkneys). Skye schijnt ook mooi te zijn. Mischien dat je met evenveel reistijd de Faroe eilanden eens zou kunnen proberen? In feite is dat Deens, niet Brits, maar wel officieel een van de mooiste eilandengroep van noord europa.

Maar goed, als je naar de scilly eilanden wilt heb je hier dus niets aan ;-)
Maakt niet, toch bedankt voor de info! Denk dat de Faroer iets te fris zijn half september. Heb inmiddels wat collega's uit de UK gesproken maar die zijn er niet bekend mee. Hoorde wel dat Kate en William er op huwelijksreis zijn geweest, dat is dan wel weer bijzonder!

Charley

  • Gast
Een Keer Wat Anders
« Reactie #3 Gepost op: 12 februari 2012, 21:04:28 »
Niet op de eilanden zelf geweest, maar wel langs Land's End gekomen op doorreis door Cornwall. Het is er fantastisch mooi, ik zou zo terug willen. Met de UK in het geheel vind ik dat het net als hier alle kanten op kan. Overigens was mijn doorreis begin september en we hebben zeer mooi weer gehad.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards