collapse

Auteur Topic: Huwelijksreis Begin Juni  (gelezen 26984 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marjolein1987

  • Gast
Huwelijksreis Begin Juni
« Reactie #25 Gepost op: 30 mei 2012, 11:13:57 »
als ik zo op internet rondkijk zit cyprus er helaas niet in voor ons met ons budget van max 1500 euro... :sad:

@keecee: dank je voor de tip! ik ga het eens bekijken op internet, ben benieuwd!

 wat betreft de elizawashere: ik heb nog nooit iets geboekt via internet en vertrouw dat ook niet zo ( :blink: ) als je via die site boekt moet je wel zelf je eten inslaan enzo? of hoe gaat dat precies? qua prijs scheelt zij niet heel erg met een all inclusief...

Pepper

  • Gast
Huwelijksreis Begin Juni
« Reactie #26 Gepost op: 30 mei 2012, 11:28:37 »
Ik boek altijd via internet, ook internationale sites. Het is net zo betrouwbaar als via een reisbureau (ik vind het zelf meer betrouwbaar, want ik kies alles zelf uit). Eliza is prima te vertrouwen, maar het is niet all inclusive inderdaad.Ik denk dat als je goed rondkijkt (bookings.com) dat er zeker wel iets voor Cyprus te vinden is.

~M*M~

  • Gast
Huwelijksreis Begin Juni
« Reactie #27 Gepost op: 30 mei 2012, 11:38:15 »
Booking.com is vaak duurder dan vergelijkbare sites als
ebookers, expedia, hotels.com en andere. het loont ff te speuren. viel mij op dat bij expedia vaak geen ontbijt inbegrepen is en bij andere dan weer wel.

jootje22

  • Gast
Huwelijksreis Begin Juni
« Reactie #28 Gepost op: 6 juni 2012, 10:50:36 »
Als je op www.wereldradar.nl je budget invult dan kun je zien welke reizen er allemaal te krijgen zijn.

misseagle

  • Gast
Huwelijksreis Begin Juni
« Reactie #29 Gepost op: 7 juni 2012, 09:33:49 »
Wij hebben een aantal ideeen over ons huwelijksreis.
En dat gaan we toch bij een reisbureau navragen.
We vergelijken het allemaal sowieso met zelf boeken via internet...

Maar omdat het niet zomaar een reis naar 1 land is, lijkt mij het fijner als het door een organisatie geregeld wordt want dan weet je zeker dat je niets vergeet haha...

Maar goed, sowieso prijsvergelijking doen!

ps booking.com vind ik super fijn, al is het alleen al omdat je het vaak tot 24 uur van te voren kosteloos kunt annuleren!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Huwelijksreis Begin Juni
« Reactie #30 Gepost op: 14 juni 2012, 22:33:40 »
Heb je wel eens gedacht aan Jamaica? Veel hotels die couples only zijn, groen, cultuur en max 10 uur vliegen. Zit je al voor 2400 9 dagen all-in..( prijs gebaseerd op sept. 2012 is dus een indicatie) .ik werk op een reisbureau en ik zou je toch aan willen raden om er eens goed voor te gaan zitten. Als je naar ren goed reisbureau gaat kan een ervaren medewerker je echt aan je droomreis helpen zonder dat je met 5000 andere nederlanders in hetzelfde dorp op Kreta terecht komt!

misseagle

  • Gast
Huwelijksreis Begin Juni
« Reactie #31 Gepost op: 15 juni 2012, 10:37:31 »
Nou 2400 is dat pp?
Maar wij hebben slechts 3000 in totaal voor reis, hotel, besteding daar..
en we willen minimaal 12 dagen.. dat is ook een eis.
Dus dan zijn al die dingen veel te duur.

Leo1986

  • Gast
Huwelijksreis Begin Juni
« Reactie #32 Gepost op: 14 juli 2012, 13:40:23 »
Wij zijn vorig jaar op Cyprus geweest, super mooi! Wij waren voor het verblijf + vlucht (hadden een appartement) ongeveer €1000 kwijt. Wij zaten toen wel in Paphos (=toeristisch) maar wel gezellig.

Verder vind ik Mallorca ook erg mooi groen, middelandse zee is ook altijd wel redelijk warm (warmen dan de atlantische oceaan). Wij zaten toen in een plaatsje in het zuiden maar volgens mij liggen aan de west kant van het eiland mooie kleine plaatsjes (met excursie langs gekomen).  

Wij zijn ook aan het zoeken. Had al een rondreis door Jordanië gezien met daarna een aantal dagen dode zee. Nu mijn as nog zover zien te krijgen. Hij vindt eigenlijk 4,5 uur vliegen de max. dus ben benieuwd waar we op uit gaan komen...

marjolein1987

  • Gast
Huwelijksreis Begin Juni
« Reactie #33 Gepost op: 14 juli 2012, 15:29:06 »
Waar heb je de reis geboekt naar Cyprus als ik vragen mag?

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Huwelijksreis Begin Juni
« Reactie #34 Gepost op: 14 juli 2012, 15:48:04 »
Wij gaan in oktober (herfstvakantie) ook naar cyprus. Wij hebben logies met ontbijt en we betalen 300 euro per persoon. Wij hebben geboekt via actie van de dag en daar komt cyprus regelmatig voorbij.

Leo1986

  • Gast
Huwelijksreis Begin Juni
« Reactie #35 Gepost op: 14 juli 2012, 18:17:48 »
Wij zijn toen met Oad gegaan. Zaten in Anemi. Mooi appartement!

kim89

  • Gast
Huwelijksreis Begin Juni
« Reactie #36 Gepost op: 15 juli 2012, 20:00:35 »
Als je naar cyprus wil kan ik je aanraden om deze gewoon zelf te boeken en dit niet via een reisbureau te gaan doen! Als je nu al weet wanneer je op huwelijksreis gaat scheelt het je heel veel geld om de vliegtickets alvast te kopen! Wij zijn afgelopen november in cyprus geweest nadat ik er een aantal jaar geleden een tijd stage heb gelopen. In november zijn wij via duitsland gevlogen (dit was iets goedkoper) maar dat ligt er denk ik ook een beetje aan waar je woont :wink:
En een hotel zou ik gewoon regelen via inderdaad bijv booking.com  Ik kan het hotel capo bay in protaras heel erg aanraden... al valt dit misschien wel net iets buiten het budget.... Mijn ouders zaten toen zij mij kwamen bezoeken in windmills hotel apartments ook in protaras deze is wat goedkoper maar wel erg gezellig! En het straatje waar deze ligt is ook erg leuk met allemaal gezellige restaurantjes, winkeltjes en kroegjes!
Als je in protaras of omgeving gaat zitten (maar kan eigenlijk vanuit heel cyprus omdat het maar klein is) is een excursie naar Famagusta de spookstad een aanrader!
Wat ik je ook absoluut kan adviseren is het huren van een autootje! Cyprus is maar klein en zo kan je alle kanten van het eiland gemakkelijk bekijken! Wij hebben zelf rondgereden van hotel naar hotel met een paar dagen relaxen in het capo bay hotel vind ik de mooiste manier om cyprus te ontdekken maar daar zit je misschien niet echt op te wachten als je op huwelijksreis bent!
Let er wel op dat als je een auto huurt je niet zelf in het turkse deel gaat rijden want dan ben je niet verzekerd!
Mocht je nog tips nodig hebben? Ik weet aan de andere kant van cyprus (paphos enz wat ik hier al meer voorbij heb zien komen) ook nog wel een hotel enz maar dan moet ik ff onze vakantiedocumenten opzoeken. Dus dan moet je het maar even laten weten :wink:

marjolein1987

  • Gast
Huwelijksreis Begin Juni
« Reactie #37 Gepost op: 23 juli 2012, 18:16:23 »
Dank je wel voor de info. Ik las vandaag op internet dat er maar heel weinig all inclusive hotels zijn. Waarom is dat? Als we daar heen gaan willen we het liefst in het turkse deel( heb namelijk niks met griekenland :blink:  )

Jassou

  • Gast
Huwelijksreis Begin Juni
« Reactie #38 Gepost op: 23 juli 2012, 19:42:56 »
Er is geloof ik maar weinig in het turkse gedeelte (een hele vervelende geschiedenis ook, maar goed), maar de rest is geen griekenland, maar gewoon cyprus :wink:
« Laatst bewerkt op: 23 juli 2012, 19:43:23 door Jassou »

Little1

  • Gast
Huwelijksreis Begin Juni
« Reactie #39 Gepost op: 25 juli 2012, 11:05:16 »
Als je nog zoekende bent, dan is Bali misschien een leuke optie?
Eind mei, begin juni dit jaar zijn wij er 17 dagen geweest als Honeymoon en het is was echt geweldig!!!
Wat een mooi land! Regenwoud, vulkaan, overheerlijk eten, mooie zandstranden en veel te doen. Owja en de mensen zijn ook nog eens heel erg aardig. We hebben voor de reis ongeveer € 2.600 betaald, dit is wel excl. excursies maar wij waren dan ook 17 dagen en hebben een rondreis gemaakt dus dat is wellicht iets duurder.
Als ik je een reisbureau mag adviseren, wij hebben bij 333 travel geboekt via internet en zijn echt super tevreden over ze. Alles was tot in de puntjes geregeld.
Wat misschien een nadeel is is dat het lang vliegen is (wij hadden overstap op Jakarta, eerste stuk was 17 uur, tweede stuk 1,5 uur) maar we zijn 3 weken daarvoor naar Griekenland geweest ( 3,5 á 4 uur vliegen) en eigenlijk vonden we het reuze meevallen.
Tuurlijk stel je je erop in als je zo lang moet vliegen, maar buiten dat is het vliegtuig een stuk beter (je krijgt kussentjes, deken, sokken en zelfs zo'n slaapmasker haha) en wij hadden ook een eigen schermpje dus je kon lekker films kijken of een game spelen.

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis Begin Juni
« Reactie #40 Gepost op: 20 september 2012, 16:46:20 »
Cyprus is zeker aan te raden! wij zijn er dit jaar eind april/begin mei geweest en het was al rond de 25 graden! Heel mooi eiland, zaten zelf in Pafos. Zijn via Ryanair gevlogen naar Larnaka, een auto voor de hele week gehuurd en ons super vermaakt!

Voor onze eigen huwelijksreis gaan we inderdaad ook eerst naar een reisbureau. Gewoon om ideeen op te doen, heb nog geen idee wat ik wil, weet wel dat ik iets voor ons doen aparts wil. Wil zelf graag naar Canada, Ijsland, Sri Lanka, Maleisie of iets dergelijks, maar geen idee wat qua budget ook haalbaar is, wil in elk geval indrukwekkende natuur zien.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: Huwelijksreis Begin Juni
« Reactie #41 Gepost op: 20 september 2012, 18:49:09 »
Wij hebben onze huwelijksreis geboek! Wij gaan naar Egypte...
Mooi weer, genoeg excursies te doen, en wij zitten in een couples only hotel. Dus geen kinderen die er rond rennen. Wij gaan 12 dagen, vliegen first class en hebben een deluxe kamer geboekt in het hotel. En dit alles voor rond de 2600€  voor 2 personen. Oja dit hotel is all inclusieve en heeft op zoover een 9,2 als beoordeling.  Misschien is dit wat voor jullie?

Ik kijk er al naar uit.... Moet alleen iets minder als een jaartje wachten hihi!

marjolein1987

  • Gast
Re: Huwelijksreis Begin Juni
« Reactie #42 Gepost op: 25 december 2012, 15:42:46 »
Hallo!

We hebben gister eindelijk wat brouchures gehaald bij het reisbureau van cyprus en turkije.
Nu blijkt cyprus best prijzig te zijn dus dat word het denk ik niet.
Turkije vinden we ook erg leuk maar onze eisen zijn denk ik te hoog!
We zijn n.m. 2 jr terug in bodrum geweest, mooi bergachtig gebied, aan het strand, kleinschalig hotel zonder kinderen... Heerlijk was dat!
Nu zoeken we dus nog zoiets maar niet in hetzelfde gedeelte van turkije. Naar ons idee houden we dan alleen nog de plaatsen over waar je ellelange stranden met tientalle hotels op een rijtje staan, over.

Iemand dus, op dit vlak, nog meer tips?

marjolein1987

  • Gast
Re: Huwelijksreis Begin Juni
« Reactie #43 Gepost op: 25 december 2012, 15:44:03 »
Ow ja, budget: 1500-1600 euro...liefst 10-11 dgn

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis Begin Juni
« Reactie #44 Gepost op: 25 december 2012, 22:16:41 »
Hoi Maartje

Ik zou echt eens goed zoeken op internet. Cyprus hoeft niet heel duur te zijn. Met name correndon vliegt op noord cyprus.

Wij zijn er zelf inmiddels geweest. Het is erg mooi en een auto huren is zeker aan te raden. Ik denk dat wij in een week tijd (inclusief reis) zo'n 1000 tot 1250 euro uitgegeven hebben. Wij hebben een jeep safari gedaan en drie dagen een auto gehuurd. We hebben daar ook best veel gedaan. Alleen de aankomstdag en een andere dag hebben we aan het zwembad doorgebracht

All inclusive hadden wij niet. Wij hebben elke dag gewoon een restaurantje opgezocht en dat is goed te doen. Per dag waren we tussen de 25 en 45 euro kwijt voor het avondeten.

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Huwelijksreis luxe hotel all inclusive
« Reactie #45 Gepost op: 21 juli 2013, 17:09:05 »
Na alle spanningen van de voorbereidingen en het huwelijk zelf willen we graag uitrusten en genieten in een super luxe hotel. Iemand nog tips? Budget ong. 1500 p.p.

Alvast bedankt voor de tips

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Huwelijksreis luxe hotel all inclusive
« Reactie #46 Gepost op: 21 juli 2013, 19:02:22 »
Hotel Dominicana, Dominicaanse Republiek.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Huwelijksreis luxe hotel all inclusive
« Reactie #47 Gepost op: 21 juli 2013, 19:09:26 »
Wanneer wil je vertrekken?

Jorien26

  • Gast
Re: Huwelijksreis luxe hotel all inclusive
« Reactie #48 Gepost op: 23 juli 2013, 13:33:12 »
wij zijn naar lux grand gaube geweest op mauritius (via mauritiustravel) écht een aanrader. Er zijn ook mensen die niet all-in zitten daar, dus de a-la-carte restaurants zijn echt supergoed (en dus wel all in als je all in geboekt hebt). De cocktails zijn geweldig en de ober loopt op het strand dus ook daar kan je cocktails e.d. bestellen  :cool2:

mauritius is zowiezo prachtig, we hadden echt het bounty-gevoel daar

edit: voor 15 dagen hebben we ongeveer 3200 betaald. vermeld er zeker bij dat het je huwelijksreis is, met bewijs (trouwboekje) krijg je veel korting, anders waren we zo'n 4500 kwijt geweest...

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Huwelijksreis luxe hotel all inclusive
« Reactie #49 Gepost op: 24 juli 2013, 14:42:13 »
Bedankt voor de tips! Ik ga eens kijken. We willen de eerste week van juni weg.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards