collapse

Auteur Topic: Trouwen In Augustus 2012  (gelezen 139225 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #100 Gepost op: 28 juni 2012, 08:42:07 »
Ik ben voor mezelf ook vrij nuchter, maar ik vind het gewoon lullig voor mijn moeder en zusje, die dit helemaal voor mij hebben georganiseerd en geheim gehouden en dat zij het nu zo verknalt op (waarschijnlijk) het laatste moment.

Roos819

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #101 Gepost op: 28 juni 2012, 10:44:17 »
@Kwarkje; Wauw die is erg mooi! Mijn nicht maakt de taart en zoiets kon ze nog niet maken, maar ik heb een hele mooie andere taart gezien die mijn as zelfs nog mooier vindt! :biggrin:Mijn beste vriendin heefft volgens mij per ongeluk de datum van het vgf verraden. Ik moest heel hard lachen, ze zegt; je wordt vast al zenuwachtig voor 14, eh ik bedoel 3 augustus. Ik zei; dus 14 juli hebben we ons vgf? Ze werd zo rood! Hahahaa, moest zo hard lachen!
Maar ik weet dus echt niet wat er gaat gebeuren en dat vind ik best spannend! Ik heb overal wel keiveel zin in! Nou maar 5 weken en 1 dag tot de bruiloft! Aaaaah! (A)

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #102 Gepost op: 28 juni 2012, 11:02:13 »
Hier nog 50 nachtjes slapen  :)

Miojn schoonzus schijnt op mijn verjaardag ook haar mond voorbij te hebben gepraat, maar ik heb dat helemaal niet meegekregen... Maar schoonmoeder was niet zo subtiel  :blink:

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #103 Gepost op: 28 juni 2012, 11:18:56 »
@blondbruidje.. hoe doe je dat niet stressen?? wou dat ik dat ook kon.. Maar ben van mezelf al een stress kip.. En as is zooo ontzettend nuchter overal in...pff

Ben stiekem al wel aan het aftellen... Moet vandaag ook bellen naar de fotograaf om weer een afspraak te maken.. pfffff

JufSam

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #104 Gepost op: 29 juni 2012, 11:11:43 »
Ik ben stiekem echt al aan het aftellen!! hihi
Hier nog 36 dagen(!!!) en 56 dagen! Helemaal leuk!

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #105 Gepost op: 29 juni 2012, 11:25:30 »
2 keer trouwen juf sam? vertel!

Hier is het nu nog precies 7 weken... Klinkt eigenlijk nog best ver weg!

Vanavond hebben we onze 4e dansles; we leren een foxtrot voor de openingsdans.

Anneli

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #106 Gepost op: 29 juni 2012, 12:43:45 »
Augustus nadert met rasse schreden... En alles heeft zo lang stil gelegen! Dit weekend moeten we echt de uitnodigingen maken. En vooral moeten we ook heel snel het vervoer en een fotograaf regelen. Aaaarrggh! Maar sinds gisteren heb ik er gelukkig wel weer heel erg veel zin in.  :biggrin: :biggrin: :biggrin:  

Volgende week komen de bruidsmeisjesjurkjes binnen, ik ben zoooo benieuwd!  :juggle:

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #107 Gepost op: 29 juni 2012, 13:02:21 »
Wij hebben de kaarten een maand geleden al verstuurd. Ik werd namelijk helemaal gek van de mensen die al samen een busje aan het regelen waren terwijl de helft daggast is en de andere helft gewone gasten. Dus ik had zoiets van hoppa, kaarten de deur uit en zoeken jullie het daarna zelf maar lekker uit :tongue:

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #108 Gepost op: 29 juni 2012, 13:14:54 »
Bij ons gaan de kaarten dit weekend de deur uit!!! Ben zooooo benieuwd naar de reacties!!

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #109 Gepost op: 29 juni 2012, 13:18:59 »
Hebben jullie een datum gegeven waarop je graag antwoord wil hebben gekregen?

Wij hadden erop gezet voor 1 augustus, via de ceremoniemeester. Dus ze hebben nog een maand. Maar toch valt het aantal reacties me wel tegen tot nu toe. :sad:

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #110 Gepost op: 29 juni 2012, 14:18:39 »
Wij hebben ook voor 1 augustus op de kaart gezet, dus ze hebben nog meer dan een maand om te reageren.

Onze kaarten zijn zaterdag op de bus gegaan en we hebben al veel leuke reacties ontvangen. Vooral dat de kaart zo mooi is, maar niet een definitieve 'ja ik ben er ook bij'. Als ik van degene van wie ik dat gehoord heb verder niets hoor ga ik er vanuit dat ze daarmee hebben aangegeven dat ze wel komen!

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #111 Gepost op: 29 juni 2012, 14:21:05 »
Mooi dat je al zoveel reacties hebt gekregen :)

Misschien zijn mensen ook wel niet zo blij dat we gaan trouwen. Is best snel gegaan allemaal, dus misschien zijn ze het er ten diepste niet mee eens ofzo... Je gaat je vanalles in je hoofd halen als je niks hoort.

Maar ik ga me er niet durk om maken; al zijn alleen mijn AS en mijn rechtstreekse familie er, daar gaat het om :)

Veer

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #112 Gepost op: 29 juni 2012, 15:07:41 »
Leuk dat hier ook de uitnodigingen verzonden zijn. Ik heb de onze vandaag opgehaald. En de genodigden vragen we voor 5 augustus aan ons te laten weten of ze wel of niet gaan komen. Heel spannend. Het was vandaag druk de laatste schooldag van onze drie kleuters. Die hebben nu twee maanden vakantie. De juf kregen een a4 met daar op een gedicht en leuke foto's erop en een roos. Ze waren er blij mee. :biggrin: Nog twee maanden en drie weken tot onze grote dag. Heel spannend vind ik het. Er is veel geregeld alleen de puntjes op de i moeten nog gebeuren.

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #113 Gepost op: 29 juni 2012, 16:37:59 »
Hebben jullie een datum gegeven waarop je graag antwoord wil hebben gekregen?

Wij hadden erop gezet voor 1 augustus, via de ceremoniemeester. Dus ze hebben nog een maand. Maar toch valt het aantal reacties me wel tegen tot nu toe. :sad:

Hier ook niet van iedereen wat gehoord hoor na de kaarten. Sommige mensen komen gewoon denk k!

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #114 Gepost op: 29 juni 2012, 16:47:34 »
wij hebben er ook een datum op gezegd. Zou uit mijn hoofd dacht ik 22 augustus. Anderhalve week voor de bruiloft. Heb wel begrepen dat er altijd mensen zijn die zich niet afmelden, maar dat je vaak 's avonds niet eens in de gaten hebt wie er wel of niet zijn geweest!

Misschien een stomme vraag, maar klikt het tussen jullie cm's wel goed?? Ik heb er 2 maar de een (zus van as) is zoooo moeilijk en egoistisch. Zij snapt niet dat mijn stiefzus ook nog andere dingen aan haar hoofd heeft (bijna een jaar geleden dat 1 van de tweeling waar ze zwanger van was is overleden).
Helaas weet ik nu wat er op t briefje staat wat bij de kaart komt (die zou er eerst al niet zijn), maar als ik me er niet mee bemoeit had, had 1: mijn stiefzus overal de schuld van gekregen, want zij had andere dingen aan haar hoofd (volgens schoonzus) en 2 had zij haar zin doorgedreven. (wat ze met alles al probeert (vgf e.d.)

Pff moest het weer even van mn afschrijven... Baal er goed van, want in de rest van de voorbereidingen gaat alles juist wel super!!

Veer

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #115 Gepost op: 29 juni 2012, 16:56:07 »
Zo jammer dat het niet klikt tussen de cm's. Dat zou bij die van ons het probleem zijn omdat de twee meiden hele goede vriendinnen van elkaar zijn. Jammer dat de tekst op het briefje geen verrassing meer is maar goed dat je hebt weten te regelen. Het is heel wat een kindje verliezen. Gelukkig gaan de andere voorbereidingen wel goed.

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #116 Gepost op: 29 juni 2012, 16:57:16 »
Het is wat he, met die schoonfamilie?

Ergens is het wel heel ontnuchterend dat zoveel mensen er problemen mee hebben... Blijkbaar hoort het er gewoon bij  :rolleyes:

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #117 Gepost op: 30 juni 2012, 18:01:03 »
Nou, de kogel is door de kerk... die vriendin die twijfelde of ze zou komen omdat ik met een ongelovige jongen ga trouwen heeft afgezegd. Ergens ben ik boos en teleurgesteld, maar aan de andere kant heb ik ook zo'n gevoel van fuck you.

Anneli

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #118 Gepost op: 30 juni 2012, 22:35:22 »
Pffff, echt waar, kwarkje? Hoe ruimdenkend en tolerant... Uche uch. Lekker laten gaan, inderdaad. Aan zo'n soort vriendin heb je toch weinig.

Hier werd vanochtend 2 keer gebeld en een groot pakket afgeleverd: de jurkjes en schoentjes voor de bruidsmeisjes zijn binnen!
Ik heb wel drie stuks bruidsmeisjes... Was zelf ook zo graag ooit bruidsmeisje geweest als kind, dus nu wilde ik mijn nichtje en de ongeveer even oude dochters van twee van mijn beste vriendinnen niet teleurstellen. Nou ja, dat klinkt een beetje negatief, maar ik vind het zelf ook heel leuk en schattig, natuurlijk!

Was best een beetje zenuwachtig over de jurkjes, want had ze via internet besteld, bij mooie-kleertjes.nl. Dan is het toch altijd maar afwachten of alles goed zal gaan en vooral of het aan je verwachtingen voldoet. Maar dat deed het! Wat een snoeperige jurkjes en schoentjes! De droom van de 3 dames gaat helemaal uitkomen! (Als de jurkjes tenminste passen, dat gaan we binnenkort uitproberen...). :biggrin:

Hier is alvast een impressie... (Er staan 2 verschillende schoentjes onder de jurk, want er waren verschillende wensen).

HFYB

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #119 Gepost op: 1 juli 2012, 10:40:54 »
Hier nog 54 dagen!

Vind het nu wel spannend worden, maar veel tijd om zenuwachtig te zijn is er niet.
Wij hebben namelijk vorige maand een huis gekocht en 1 augustus is de overdracht van de woning.
En wij trouwen de 24e. Gelukkig hebben wij vanaf 13 augustus lekker drie weken vrij.

Ik heb nu wel geleerd dat wat je ook doet om het andere naar hun zin te maken er zijn altijd
wel mensen die gaan zeuren. Dus gewoon op je eigen manier je dingen regelen en dan komt het
meestal wel goed!

Zijn er nog meiden die ergens tegenaan lopen (behalve familie/vrienden) met de voorbereiding?

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #120 Gepost op: 3 juli 2012, 16:10:03 »
@HFYB wij lopen verder helemaal nergens tegen aan. Alle voorbereidingen gaan super goed. Uitzondering dan gezeur met cm's. Ben heel hard aan het hopen dat het ook zo blijft gaan!!

Afgelopen zaterdag is het helemaal uit de hand gelopen. Nadat wij het briefje hadden veranderd (wat de cm's hadden goed hadden moeten regelen) ben ik uit m'n vel gesprongen tegen mn schoonmoeder. Die begon namelijk ook nog te vertellen dat zij (en mijn 2 schoonzusjes) vonden dat mijn vrijgezellen feest niet goed geregeld werd! PARDON!! Dat zij meer geld uit te geven hebben dan mijn familie, ja leuk, maar hou daar even rekening mee... En kom bij mij niet aan mijn vrienden en familie. Later werd mijn as gebeld door zijn zus (cm die moeilijk doet) dat ze t allemaal niet zo bedoelde, dat ze t niet leuk vond zo.. en als toppunt of wij haar naam niet van de kaarten konden halen!!! Alles is al gedrukt!! pfff.... En dat moet ik rustig blijven............

Sam

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #121 Gepost op: 3 juli 2012, 20:55:12 »
Beste Anneli,

Ik ben wilde, of je al een fotograag gevonden hebt. Ik ben Sam en woon in Rijswijk ZH. Ik ben een Hobby Fotograaf en ik ben op zoek naar mensen, die me vertrouwen zouden, om hen bruitlof te fotograferen. Je kun mijn fotos here kijken www.secham.org/blog . (Oh ja ik ben frans...). Ik zou geen geld verlangen behalve mischien de benzine voor de auto. Je kun me op info@secham.org schrijven. Tot ziens.

Augustus nadert met rasse schreden... En alles heeft zo lang stil gelegen! Dit weekend moeten we echt de uitnodigingen maken. En vooral moeten we ook heel snel het vervoer en een fotograaf regelen. Aaaarrggh! Maar sinds gisteren heb ik er gelukkig wel weer heel erg veel zin in.  :biggrin: :biggrin: :biggrin:  

Volgende week komen de bruidsmeisjesjurkjes binnen, ik ben zoooo benieuwd!  :juggle:

Anneli

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #122 Gepost op: 4 juli 2012, 00:25:55 »
Een gratis fotograaf?! Ik zal eens op je site kijken, Sam.

Vandaag hebben we de ringen opgehaald! Ze zijn erg mooi geworden! Kan niet wachten tot we ze kunnen gaan dragen! Ze zijn gemaakt door Elsbeth Baarslag (L*sieraden) in Amsterdam. Een heel leuk iemand ook nog! En ze zijn niet alleen mooi, ze zitten ook nog in een spectaculaire verpakking, haha.

Ik heb meteen een andere ring met een grote steen die er altijd af valt bij haar achter gelaten om hem opnieuw te zetten en er haar eigen draai aan te geven. Heb er wel vertrouwen in dat hij mooi wordt, maar ben er toch een beetje zenuwachtig over, omdat ik erg aan de ring gehecht ben. Ik heb hem van J. gekregen toen we een half jaar samen waren. En hij was al heel mooi, maar dus helaas niet echt te dragen omdat je de steen altijd dreigt te verliezen. Spannend.

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #123 Gepost op: 4 juli 2012, 08:31:00 »
Leuk te lezen hoe het iedereen vergaat! Hier gaat alles z'n gangetje wel wat. Volgende week donderdag de jurk weer passen voor het op maat maken. Vrijdag voor een pak voor AS op pad en ik zal vandaag ff bellen met het gemeentehuis om een afspraak te maken. Zo gaan we rustig door. De trouwkaarten zijn onderweg naar ons en ik heb een paar stempels besteld via Etsy, zodat ik heel gemakkelijk ons 'logo' de hele dag terug kan laten komen.

Dit weekend wil ik op zoek naar wat spulletjes voor de lunch bij ons thuis. Heb heel mooi wegwerpspul gezien van bamboe (of een ander natuurlijk materiaal). Dus waarschijnlijk gaan we dat kopen. Past ook weer precies bij ons thema/sfeertje. Leuk werk hoor, die voorbereidingen!

Anneli

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #124 Gepost op: 4 juli 2012, 20:06:49 »
Onze trouwkaarten zijn vandaag ook binnen gekomen! Had ze gemaakt en besteld bij Abelli en ik ben wel tevreden met het resultaat. Nu moet ik morgen inlegvellen knutselen, zodat ze weg kunnen. Moeten we eerst nog heel duidelijk beslissen wie welk gedeelte van de dag welkom is, dan weet ik hoeveel verschillende tekstjes ik moet maken. Als ik dat morgen af heb, kunnen ze nog net precies 6 weken voor de bruiloft de deur uit. Doorwerken dus... :rolleyes:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards