collapse

Auteur Topic: Trouwen In Augustus 2012  (gelezen 139238 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #75 Gepost op: 7 juni 2012, 11:56:28 »
@jufsam... hmmm hapjes die je een dag van te voren kan maken... En voor 100 gasten.... pfff. Wat wij hier heel veel doen op feestjes zijn zalmwraps weet niet of je dat kent, deze kun je een dag van te voren maken (schijnen zelfs nog lekkerder te zijn als net van te voren klaar maken).. of een heel groot bord met rundvleessalade en heeeellll veeelll stokbrood.. Satestokjes?? zelf maken.. zijn ze lekker goed gemarineerd...

Nou ik heb precies het zelfde.. Voel me soms ook een bridezilla en mjn lieve as noemt ook nog wel eens zo!! grrrrr.... denk dat dat toch met de stress te maken heeft.. en bij mij in ieder geval met een as die heel veel aan mij overlaat... en ik ben al zo'n stresskip!!

JufSam

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #76 Gepost op: 7 juni 2012, 13:36:08 »
@ikke89: Zalmwraps, lekker!  Dat is wel een goed idee.  Wij zaten zelf te denken aan het eind van de avond lekker patatjes te serveren als een soort late snack zeg maar. Maar om de kosten te onderdrukken zouden we ze zelf kunnen bakken, maar dat gaat wel heel erg stinken ben ik bang.

Heel even een klaagmoment van mijn kant:
Ik kom er net achter dat er van de 14 mensen die uitgenodigd waren voor m'n VGF er maar 6 komen! En alleen familie,  geen 'vrienden'.   Erg balen dat je erachter komt dus gewoon geen echte vrienden te hebben. Zo blijkt maar weer dat ware vriendschap zelden bestaat... :sad:

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #77 Gepost op: 7 juni 2012, 16:44:41 »
oeww lekkere late night snack @jufsam... voor de zalmwraps heb je ook nog ontzettend veel varianten... kipfilet (of die kipfiletreepjes van de aldi met honing-mosterd saus!!)

maar das echt wel heel erg balen! heb ze een 'goede' reden om niet te komen???

Ligt het aan mij, maar als ik zo rond gelezen te hebben is er altijd wel iets met de VGF... zo niet zijn er wel mensen die moeilijk doen over de bruiloft...
Waarom kunnen mensen niet gewoon de keuzes respecteren!!!???

JufSam

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #78 Gepost op: 7 juni 2012, 17:32:13 »
Nee @ikke89, ze hebben helemaal geen goede reden.
M'n zusje organiseert het samen met mn nicht en ze willen het graag voor iedereen als verrassing houden, wat erg leuk is!! Er zijn er drie die afzeggen omdat ze niet weten wat ze gaan doen op VGF. De andere hebben allerlei smoezen van ik kan niet etc...Die standaard dingen.
Erg jammer! Maar gelukkig zijn de belangrijkste er wel! =) Daar ben ik dan wel blij om! Maar gewoon balen dat je dacht dat je vrienden had en die je dus blijkbaar niet hebt.

Maar goed...Ik vind die wraps echt een super leuk idee! Dus daar ga ik me zeker in verdiepen, dank je wel Ikke89!!

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #79 Gepost op: 8 juni 2012, 15:03:11 »
Inderdaad altijd wel wat....

Bij mij wil mijn beste vriendin, die ik ken van de kerk, niet op mijn bruiloft komen, omdat ik ga trouwen met een jongen die niet gelovig is.

Een andere goede vriendin reageerde ook al niet echt enthousiast en ik durf nu al te voorspellen dat die ook af gaat zeggen.. Niet met dezelfde reden overigens.

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #80 Gepost op: 8 juni 2012, 18:06:45 »
@jufsam.. dat zijn wel echt domme smoezen.. zucht.. helaas leer je op die manier wel je echt vrienden kennen..
@kwarkje.. vind het erg raar dat mensen zo reageren... Als ze het niet met jou keuze eens zijn, laat ze dat lekker voor zich houden... Maar dan nog het s jou keuze!!  

Ik snap niet dat mensen zich overal mee moeten bemoeien!! word er soms zoooooooo moe van!!!

Er is er bij mij maar 1 die moeilijk/raar doet en dat is mijn schoonzus/cm.. wil perse overal mee die dag terwijl we hebben aangegeven dat wij dat niet willen... En ook over mijn VGF doet ze moeilijk... maar ze kijkt maar even hoe ze alles oplost.. Ben nogal eigenwijs en als ik iets niet wil gebeurt het ook niet...!!!

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #81 Gepost op: 9 juni 2012, 08:00:14 »
Hoe komt het dat jullie al op de hoogte zijn van jullie VGF?  :blink:

Ik weet niet eens of er een VGF komt en al het komt, dan bemoei ik me er echt totaal niet mee... Ik heb al genoeg zaken om me druk over te maken eigenlijk.  :wink:

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #82 Gepost op: 9 juni 2012, 11:18:18 »
Omdat ik ooit samen met een vriendin heb afgesproken dat als we gaan trouwen wij elkaars VGF organiseren... En bij mij as is het zn beste maatje...
En daarbij is er hier en daar ook een beetje gezeur... Dat heeft ze tegen mij gezegd omdat ze niet goed weet wat ze er mee aan moest...  

Ik bemoei me er niet mee, maak me er verder ook niet druk over... Vertrouw haar compleet... heb alleen gezegd dat als er iemand moeilijk doet die persoon kan kiezen om mee te gaan of niet. ZO niet dan is het voor mij heel duidelijk...

Maar zo doende weet ik al wel wat af over mij VGF!!

Mir1013

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #83 Gepost op: 12 juni 2012, 20:10:18 »
Omdat ik ooit samen met een vriendin heb afgesproken dat als we gaan trouwen wij elkaars VGF organiseren... En bij mij as is het zn beste maatje...
En daarbij is er hier en daar ook een beetje gezeur... Dat heeft ze tegen mij gezegd omdat ze niet goed weet wat ze er mee aan moest...  

Ik bemoei me er niet mee, maak me er verder ook niet druk over... Vertrouw haar compleet... heb alleen gezegd dat als er iemand moeilijk doet die persoon kan kiezen om mee te gaan of niet. ZO niet dan is het voor mij heel duidelijk...

Maar zo doende weet ik al wel wat af over mij VGF!!

Ik heb zojuist bovenstaand gelezen en vind het wel een beetje jammer dat sommige mensen zo moeilijk doen en je keuzes niet respecteren.

Mijn zusje en een goede vriendin organiseren mijn VGF en die houden allebei stevig hun mond dicht al hebben ze beiden wel aangegeven dat er wat gezeur is geweest links en rechts maar dat ik dat achteraf nog wel hoor. Prima, ik heb namelijk genoeg om me druk om te maken nu.

Mijn moeder dacht ook even aan te moeten geven dat ze toch wel bepaalde muziek wilde horen op ons feest omdat de 'oudjes'ook wilden dansen... Zucht! Mijn vader is overleden en mijn moeder heeft een nieuwe vriend, ik zit er echt niet op te wachten dat zij daar de show gaat stelen met haar vriend. Dus het gaat mooi zoals wij het willen...egoistisch? Ja,misschien wel. Maar wij doen er ook alles aan om er voor onze gasten ook een prachtige geheel verzorgde dag van te maken,toch?!
Maar nu houd ik op met mijn geklaag.

Suggesties voor hapjes:

Salamirolletjes met monchou
Komkommerschijfjes met toefje krabsalade
Stukje vijgenbrood met een stukje brie

Was mijn inspiratie weer!

JoyceTG

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #84 Gepost op: 15 juni 2012, 21:43:10 »
Wij hebben vanavond eindelijk onze trouwringen uitgezocht! We waren er zo uit gelukkig!

Ik zal eens kijken naar die zelfbruiningsmethode...maar misschien dat ik wel voor de spraytan ga! Maar dat zie ik nog wel eventjes tegen die tijd!
De bruidsmake-up en mn nagels zijn ook geregeld dus er valt weer een kleine last van mn schoudertjes af ;-)
Mn schoonzus zou dat eigenlijk doen, maar zij zag het toch niet zitten dus moest t nu nog ff regelen.

Ik denk dat we allemaal beetje gaan stressen nu als ik dat zo lees. Ik denk dat het nog wel meevalt met onze bridezilla gedrag! Hihi! Althans...dat hoop ik dan maar!

@kwarkje jammer inderdaad dat sommige mensen zo reageren. Erg jammer ook dat je ene vriendin dan ook niet wilt komen.

Bij mijn AS in de familie staat de kerk ook nogal hoog in t vaandel...maar ik ben er gewoon 0,0% mee opgegroeid, heb ook gezegd dat ik het heel schijnheilig zou vinden als ik dus voor de kerk zou trouwen. Ze hebben het maar te respecteren en anders is het pech. Het is onze dag!

Over onze VGF heb ik geeeeeeen idee wat er gaat gebeuren. Er komt wel wat, daar ben ik inmiddels wel achter. Maar hoe, wat en wanneer...geen flauw idee! Ben dan ook erg benieuwd!

Ik ben trouwens ook heeeeeeeeel erg benieuwd naar het pak van mijn AS...hij heeft alles zegtie, behalve zn sokken. Bij de zaak waar hij het pak heeft gekocht hadden ze niet de juiste kleur sokkeen. Uhhh...oke, wat kan ik verwachten? Maar ja, de jurk is ook 1 groot misterie voor hem dus het pak van hem is een misterie voor mij!

Veer

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #85 Gepost op: 16 juni 2012, 12:20:31 »
[font="Century Gothic"]
Veer: Dank je wel voor deze sites! Ik ga hier eens op mijn gemakkie naar kijken… Wat ziet Jonas er ontzettend lief uit zo zeg!

Ik ga me een beetje een bridezilla voelen en dat was precies hetgeen dat ik wilde voorkomen!! Ben ik de enige??

Liefs
[/font]

Graag gedaan. Jonas zag er heel mooi uit. Ik ben benieuwd hoe er over drie maanden gaat uit zien. Heb je al iets moois gevonden?

Dat idee heb ik soms ook. Dat ik een bridezilla ben. Maar wil echt een fjne dag waar we met veel plezier aan kunnen terug denken. Het mag geld kosten maar het moet wel verdedigbaar blijven. Ik ben blij dat we de offerte van onze trouwkaarten aangepast is dat geeft me rust. Denk wanneer je vriendelijk blijft en geduld hebt dat het met ons wel mee valt. Ik ben niet gaan roepen zoals je in die programma's ziet haha.

Deze hapjes stonden in een voorbeeld buffet van onze cateraar:
 - Mini croissantjes met geitenkaas/honing vulling en evenveel met een vegetarische vulling

 - Ciabatta sneetjes met verschillende tapenades

 - Soto mozzarella balletjes met olijf op een prikkertje

 Mini hartige taartjes
« Laatst bewerkt op: 16 juni 2012, 12:22:44 door Veer »

Roos819

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #86 Gepost op: 26 juni 2012, 12:11:57 »
Dag mensen,

Heb even weer de vorderingen van iedereen gelezen en het aftellen begint nu!
Nog 5 en een half week en ik onze dag begin! :biggrin:
We hebben afgelopen vrijdag de laatste uitnodigingen op de bus gedaan.
Alleen maar positieve reacties gehad! Erg blij!
En mijn AS heeft ook eindelijk zijn pak uitgezocht, ik wilde persé mee want
ik wil liever niet dat hij in een zwart pak op de bruiloft komt.
We hadden alle drie een andere kleur qua pak in ons hoofd (mijn AS, schoonmoeder & ik)
maar het is mijn kleur geworden! Jippie!
Ik ben nu bezig met leuke ideeën op te doen voor de trouwreportage. Wil namelijk niet
zo'n standaard reportage maar ook heel wat maffe/spontane foto's!
Over mijn VGF, ik weet dat het apart is, en ik weet de datum ook! Mijn vriendin heeft
zich versproken.. Oeps! Maar wel balen want dat valt samen met de buurtbarbecue waar we
dus na ons trouwen gaan wonen, en dat is nu net een uitgelezen kans om de buurt te leren
kennen! Maar ja, dat is niet anders. Ik heb wel al gehoord dat een van mijn beste vrienden
niet op het VGF kan komen. Maar dat is niet anders, we drinken een andere keer wel een
borrel! :)
Het jurkje voor ons dochtertje maakt mijn moeder zelf, helemaal naar wat ik wil! Het wordt
echt een super leuk ding!
Ook hebben we onze huwelijksreis geboekt! We gaan naar Italië! Aan zee :) Love it! Zonder
ons dochtertje zodat het echt een huwelijksreis is!
Oh ja! Versieringen, daar ben ik ook druk mee aan het uitzoeken!

@joyce; ik heb tule gekocht in een stoffenzaak, volgens mij was dat iets van €2,- per meter! Echt super goedkoop!

@Kwarkje Ik ben zelf ook kerkelijk opgevoed en gelovig maar vind dit wel heel raar dat je vriendinnen zo reageren! Ook niet erg christelijk. Heb je naaste lief is het toch? Maar maak je niet dik, anderen kletsen en vinden van alles over je maar je moet je eigen leven leiden en als jij je hier lekker bij voelt wie zijn die anderen dan om over je te oordelen? Geniet van alle voorbereidingen nog!

@Mir1013, dat hebben wij ook gehad iemand zei dat de muziek niet te hard moest staan anders gingen ze weg van het feest. Nou prima, doe maar, ik maak me er niet druk om. Het is ons feestje!

Iemand die al een leuke bruidstaart heeft uitgezocht en ideeën wil delen hierover?!

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #87 Gepost op: 26 juni 2012, 12:19:07 »
Ik geniet zeker hoor. De laatste tijd ben ik ontzettend 'zen'  over onze trouwerij. Alles wat voor mij belangrijk is, is geregeld of zijn we mee bezig. Dus wat mij betreft kan er weinig meer verkeerd gaan  :laugh:

Die vriendin is echt heel extreem in haar geloof. Vorige keer zou ik met mijn AS naar de kerk toe komen, maar mijn band was lek. zij gelooft dat direct dat de duivel daarvoor heeft gezorgd omdat die niet wil dat mijn vriend naar de kerk gaat. Ik ben zelf ook gelovig, maar ik heb niet het gevoel dat God zich met elk kleine, onbelangrijke detail bezig houdt of dat de duivel mijn fietsband door kan prikken hoor  :blink:

Maargoed, als je zo extreem bent, dan is het ook wel logisch dat ze er moeite mee heeft. Ik kan er wel vrede mee hebben daardoor. Mezelf er boos over maken, daar heb ik alleen mezelf mee.

Verder heb ik heeel erg het vermoeden dat ik de 28e van deze maand mijn VGF heb. Mijn zusje wil opeens met me uit eten en naar de bioscoop en ze zei dat ik iets leuks aan moest trekken. Misschien ben ik paranoia, maar ik heb gewoon een heel sterk voorgevoel  :tongue: Ach, ik zie het wel  :laugh:

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #88 Gepost op: 26 juni 2012, 16:30:54 »
Leuk om alle voorbereidingen te lezen!! nog 2 maanden hierzo..
Wil dit weekend de kaarten voor de daggasten gaan rond brengen.. Ben erg benieuwd naar de reactie!!

En als het goed is begin ik volgende week bij mijn nieuwe baan. Nu twijfel ik heel erg of ik die nieuwe collega's ook moet uitnodigen?! Ik werk er dan een kleine 2 maanden.. Iemand advies???

En doordat ik daar weer weekenden ga werken heb ik de datum moeten vragen voor mijn vrijgezellenfeest. Niet gehele leuk maar ik weet dat hij 7 juli is.. Vrij vroeg maar dat kon niet anders in verband met dorpsfeestjes en vakantie van mijn getuige die ik er perse bij wilde hebben! Hoorde al wel dat ze een geintje wilde uithalen. Die dag is er nl ook beachvolleybal toernooi en daar zouden wij aan mee doen... Tenminste dat was gezegd. Ze wilde mij daar naar toe halen in mn volleybalteneu. Maar dat gaat nu (best een beetje jammer) niet door..  

Bruidstaart nog niet uitgezocht hier.. Krijgen we van de feestlocatie. En daarmee moeten we nog een afspraak maken. Maar dat kan pas als ik mijn rooster weet..

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #89 Gepost op: 26 juni 2012, 18:55:04 »
Oeh, spnnend joh een nieuwe baan zo vlak voordat je gaat trouwen.

Ik ben in april bij mijn nieuwe werk begonnen. Had op mijn vorige werk alle adressen gevraagd om iedereen uit te nodigen, maar ik spreek niemand meer van mijn oude baan, dus ik heb ze ook weer van de lijst gehaald. mijn nieuwe collega's heb ik allemaal uitgenodigd voor bij het stadhuis en een aantal ook voor de receptie.  :)  Maar ik heb dan ook extreem leuke collega's waar ik al vanaf dag 1 een klik mee had  :laugh:

Ik werk ook onregelmatig, maar heb geen datum gekregen van mijn VGF. Ik maakte me daar eerst ook zorgen over, maar als ze het doen op een 'verkeerde'  datum, dan is dat hun fout, niet de mijne. Dus ik heb het losgelaten.

Roos819

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #90 Gepost op: 26 juni 2012, 19:33:31 »
Handig, ik had even aangeklikt dat ik mail krijg als er op dit forum wordt gereageerd en dat bevalt me wel! :wink:

@ikke89; ik zou gewoon een kaart sturen naar je werk, en je collega's geven zelf wel aan of ze kunnen en willen komen of niet. En zo heb je in ieder geval niemand gepasseerd! :)

@Kwarkje; das best heftig.. Maar je hebt wel gelijk, je boos erom maken is niet echt relaxed, maar wel oh zo begrijpelijk! Gaan jullie wel in de kerk trouwen dan? Wij hebben net 2 weken geleden gesprek met de dominee gehad! Een heel leuk gesprek, maar ja, ik ben al vanaf mijn 1e vriendinnen met zijn dochter, ben overal met ze mee op vakantie geweest dus die man ken ik gewoon super goed! Ik weet zeker dat hij er een topdienst van gaat maken!

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #91 Gepost op: 26 juni 2012, 19:39:01 »
Nee, wij hebben geen kerkdienst. Aan de ene kant vind ik dat wel jammer, maar aan de andere kant voelde het voor mij ook wel hypocriet; ik ben namelijk niet bij een kerk of gemeente aangesloten. En dan opeens wel in de kerk trouwen...  :huh:  Dat voelt niet goed. Maar ik ga wel tijdens mijn gelofte iets zeggen over God :)

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #92 Gepost op: 26 juni 2012, 21:55:14 »
@kwarkje zeker wel spannend. Heb er dan ook ontzettend zin in! Oude collega's heb ik geen last van. Heb de laatste 4 maanden zonder werk gezeten. Tjah werkzaam in de kinderopvang he... Gelukkig hebben we goed gespaard!!!

@roos819. dat vind ik een goed idee.. Denk dat ik dat maar doe!!
Wel fijn dat je de dominee al zo goed kent! dan heb je er waarschijnlijk wel een super goed gevoel over!! das ook fijn.

Roos819

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #93 Gepost op: 27 juni 2012, 09:30:53 »
@Kwarkje; das inderdaad wel jammer, maar wel goed hoe je ermee omgaat!

@Ikke89; Das zeker heel fijn! Enne, ook wel superhandig want je krijgt maar één mail en dan kunnen er meerdere reacties zijn! :) Dus je wordt niet overspoeld met mailtjes..

Hoe gaat het verder met jullie voorbereidingen? Zoeken jullie ook foto's van anderen uit om ideeën op te doen voor de trouwreportage of ben ik de enige die dat doet?
Oh en een bruidstaart! Hebben jullie al iets uitgezocht?

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #94 Gepost op: 27 juni 2012, 09:58:45 »
Ja, wij hebben al een taart uitgekozen! En ook een proeverijtje gehad, dat kan ik echt aanraden!!  :laugh:  Dit
 wordt onze taart ongeveer.

En ik kijk ook foto's van anderen hoor!! Maar kom nog niet echt dingen tegen die heel erg bij ons passen, dus waarschijnlijk wordt het toch weer anders dan bij anderen  :)

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #95 Gepost op: 27 juni 2012, 13:39:57 »
Oh jee, heb hier al een hele tijd niet meer meegelezen! Leuk om nu weer ff de voortgang te lezen. Al zenuwen hier? Bij ons nog helemaal niet. We moeten nog van alles, maar hebben het volste vertrouwen dat het allemaal wel goed komt. De kaarten zijn besteld, dus die kunnen volgende week de deur uit. Over een week of 2 gaat vriendlief eindelijk op zoek naar een pak. Binnenkort een afspraak maken om m'n jurk af te passen. Verder met kleine dingetjes bezig zoals aankleding, bedankjes etc. Leuk werk!

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #96 Gepost op: 27 juni 2012, 21:53:56 »
Ohh, ik ben zo teleurgesteld. Iemand heeft helemaal verraden dat ik een VGF krijg, wat we gaan doen en wie er meegaan. Ik ben echt verdrietig erover.  :sad:  Nu kan ik helemaal niet meer spontaan reageren als het straks zo ver is  :sad:

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #97 Gepost op: 27 juni 2012, 22:23:50 »
@kwarkje oww wat ontzettend jammer!! en wat ontzettend lullig.. Waarom moet er met een VGF altijd wat gebeuren?? zo jammer..

Even een heel groot stukje frustratie. Ik smste net mijn stiefzus (cm) of we van het weekend de kaarten op kunnen halen. Toen kreeg ik terug dat het goed was, alleen dat er geen briefje in zat (daarom lagen ze daar) omdat mijn andere cm (zus van vriend) er weer eens niet mee eens is. Mevrouw ligt continu dwars. Mijn vgf word georganiseerd door mijn getuige/beste vriendin. Was ze het niet mee eens.
WIj willen graag niemand mee hebben met foto's maken, is mevrouw gepikeerd over. Met pak kopen van mn vriend wilde ze perse mee, maar dat wilde hij niet. En nu dit weer... Wel overal in spraak over willen hebben, maar als het er op aan komt dan laat ze niks van zich horen.
Ze zit nu 2 weken in turkije dus kan er helaas niet op aan spreken. En hoop dat de boosheid een beetje gezakt tegen de tijd dat ze terug is (vlak voor mijn vgf). Want ik ben bang dat het dan uit de hand loopt en er gigantische ruzie ontstaat. pfffff

Sorry voor het lange verhaal, maar moest het hier even kwijt.

JufSam

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #98 Gepost op: 27 juni 2012, 22:54:13 »
Hallo allemaal!!

Heb weer een tijdje niks laten weten doordat ik een paar knopen moest doorhakken. Qua studie, werk etc.
wij zijn nu bezig met onze bedankje!! Echt super leuk!! We hebben hartjes van strijkkralen gemaakt met daarin de datum en onze namen en dan komt er een lintje aan!

Wat een gedoe is dat toch altijd met die VGF. De één kan het niet geheim houden en de andere komen niet opdagen of zijn het er niet mee eens... Hebben ze ooit bedacht dat dit voor diegene is die gaat trouwen in plaats van voor hunzelf? ( Sorry, dit zat me even dwars als ik zo alles lees van andere)

@Kwarkje..Wat een prachtige taart!! Jaloers!! :) Echt super gaaf!

@ikke89  Wat een pech zeg, Wat vervelend dat de ene CM zo dwars ligt. Lastig om mee om te gaan ook lijkt me. Maar onthou, het is jullie bruiloft!!

Ik begin een beetje zenuwachtig te worden...ik heb ergens het gevoel dat volgende week zaterdag mijn VGF is want dat is namelijk de enige vrije zaterdag die ik nog heb tot het trouwen...dus het wordt wel spannend nu.

Zijn jullie de dagen ook al aan het aftellen?

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #99 Gepost op: 28 juni 2012, 08:20:56 »
Oh meiden, wat een gedoe allemaal zeg! Ben blij dat ik dat (nog) niet heb! Verder ben ik helemaal nog niet aan het aftellen, het duurt voor m'n gevoel nog best lang. Ook zenuwen voor een VGF heb ik niet, dat laat ik lekker op me afkomen. Nu ben ik wel een behoorlijk nuchter type hoor, gelukkig! :wink: Ik ben blij dat ik niet al 2 maanden van te voren aan het stressen ben!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards