collapse

Auteur Topic: Hoe Ver Ga Je...  (gelezen 25030 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gympie

  • Gast
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #25 Gepost op: 12 maart 2012, 16:02:30 »
ja daar ben ik idd ook erg benieuwd naar of je m al hebt verstuurd.

En ik sluit me helemaal bij sofraine aan. Van dit soort belachelijke situaties die je beschrijft ga je gewoon spontaan
tegen je eigen computer zitten praten haha :biggrin:

Nou meid succes en hou je poot stijf :biggrin:Ik zit me nu net trouwens te bedenken dat je schreef dat het al heel lang niet lekker zat in jullie gezin en dat het een conflict vermijdend geheel is geweest al die tijd.

Ik denk dat je dan ook een bepaald 'rollenspel' ontwikkeld in hoe je reageert op en naar elkaar en dat jouw reactie vaak
de aanpassende is (of is geweest) en dan zou het 'logisch' zijn dat je broer op deze manier reageert, kun je toch niet nog
een keer aanpassen...... (dat verwacht hij, omdat het misschien al die tijd zo is geweest).

Dat zou wel verklaren waarom hij je moeder heeft gebeld. Maar wat ik me ook afvroeg is: wat zei je moeder?

Succes en tijd om dat eens om te gaan draaien (het 'rollenspel')
« Laatst bewerkt op: 12 maart 2012, 15:43:59 door gympie »

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #26 Gepost op: 12 maart 2012, 18:42:05 »
Jeetje meis wat zit jij in een lastig parket.
Hopelijk komt het niet tussen jou en je oudres in te staan, iets waar ik niet vanuit ga, het is al lastig genoeg!
Veel sterkte ermee en hou ons op de hoogte!!

Anneli

  • Gast
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #27 Gepost op: 12 maart 2012, 19:54:12 »
The story continues...

Vanochtend ontvingen wij een PS-mail van mijn broer, waarin hij zei dat zij zo ongelukkig zijn met de situatie. Zij willen o zo graag op onze bruiloft komen, maar zelfs als ze een manier zouden vinden om toch te komen, zouden ze dan die dag zo gehaast en gestrest zijn als ze helemaal niet zouden willen op onze trouwdag. En dan de mooiste zin, waar ik echt heel boos om werd gezien de enorme vracht data van ze waar ik al daadwerkelijk rekening mee had gehouden:

Again, we do understand that you have to plan your wedding according to what is best for you, but purely from our point of view, we just wish that you would have asked us if this particular date was going to be suitable.  

Ik heb mijn eigen brief nog veranderd en erin aangetoond hoe ongelooflijk veel rekening wij al met hun beperkingen hebben gehouden. En toen heb ik hem opgestuurd. Ik verwacht er niet veel van - althans niet dat ze nu ineens bedenken dat ze wel kunnen komen. Maar je weet het nooit, het kan altijd meevallen.

Onze datum blijft dus staan. Ik heb zelfs vanmiddag met de burgerlijke stand gebeld om hem te reserveren. Me door het hele gebeuren op een vervelende manier bewust van wat ik deed, terwijl zoiets toch eigenlijk alleen leuk hoort te zijn!

Maar ik moet echt zeggen: het voelt heel erg goed om eens niet met alle grillen mee te gaan. Ik las hierboven de opmerkingen over het "rollenspel" en dat was precies het gevoel dat mijzelf vandaag ook was bekropen. Ik kan mijn leven toch niet aanpassen aan wat er voor hun suitable is?! En zo gaat het wel al heel erg lang, elke kerst weer (dan komen ze altijd over voor de feestdagen). Alles wordt om de lieve vrede altijd maar gedaan zoals het hen uitkomt. En daar heb ik al heel lang genoeg van. Dus het voelt uitstekend om nu eens duidelijk te zijn in "tot hier en niet verder".

@gympie: mijn moeder is niet goed in dit soort dingen. Zij blaat er met alle goede bedoelingen vaak veel te veel uit. Maar nu had ze gezegd dat het ons feest was, dat zij het organiseerde noch betaalde, dus dat ze er niets over te zeggen had. Voor haar doen erg stoer, hoor.

@Lies86: nee, ik ben niet bang dat dit tussen mijn ouders en mij in komt te staan. Het zou wel tussen mijn ouders en mijn broer kunnen komen te staan, maar dat wordt dan traditiegetrouw vast niet uitgesproken.  :wink: Maar als ze besluiten niet te komen, zal dat mijn ouders wel veel verdriet doen. Ik denk dat het uiteindelijk voor hen moeilijker zal zijn dan voor mij.

Overigens had ik eerst een zin in mijn mail over dat ik mijn broer als getuige had willen vragen (want dat overwoog ik - ook al weer vanwege mijn ouders - nog steeds), maar die heb ik geschrapt. Ik wil het helemaal niet. Dan kan ik beter mijn vader zelf vragen. Of iemand anders die de afgelopen 10 jaar wel heeft laten zien dat hij/zij van me houdt.  :cool:

jassou

  • Gast
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #28 Gepost op: 12 maart 2012, 20:16:46 »
Again, we do understand that you have to plan your wedding according to what is best for you, but purely from our point of view, we just wish that you would have asked us if this particular date was going to be suitable.  

After plenty of discussion, this date is suitable to us. We hope to see you there.

Ik vraag me trouwens af waarom ze dan zo in de stress zouden zitten op jullie trouwdag als zij de dag erop zouden moeten reizen. Daar doe je de dag vantevoren toch niets aan, of zitten ze anders ook de dag voor ze reizen nerveus op de bank nagel te bijten? Tijd dat hij leert dat hij niet de zon van ieders universum is.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #29 Gepost op: 12 maart 2012, 21:13:50 »
... Echt ongelofelijk.. :\

Krijg het er zelf gewoon benauwd van, omdat ik me zo goed voor kan stellen hoe frustrerend dit moet zijn voor jullie! Stoer van je moeder, dat ze zo voor jullie is opgekomen. Geeft aan dat zij er ook wel klaar mee is.

Knap dat je nu ook de knoop van het getuige-schap hebt doorgehakt, ben het helemaal met je eens dat je daar beter iemand voor kan kiezen die wel in goede en slechtere tijden voor jou klaarstaat!

Charley

  • Gast
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #30 Gepost op: 12 maart 2012, 21:46:10 »
Again, we do understand that you have to plan your wedding according to what is best for you, but purely from our point of view, we just wish that you would have asked us if this particular date was going to be suitable.  

Jemig! Wat een nare situatie. Ik hoop dat je ondanks alles toch kan genieten van de voorbereidingen. Goed van je dat je de datum hebt vast gelegd!

gympie

  • Gast
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #31 Gepost op: 12 maart 2012, 21:50:53 »
Dit is echt te gek voor woorden, dat je een datum moet aanpassen vanwege hun. Waar haalt ie het lef vandaan???
Ik vind het echt ongelooflijk dat hij dat uberhaupt opschrijft!

Wat zegt je man daarvan? die staat toch zeker ook met zijn oren te klapperen?

Ik sluit me aan bij de zin van jassou!!

Gefeliciteerd met het reserveren van je datum (laten we maar richten op de positieve dingen, de negatieve kosten veel
te veel energie, en die heb je nu hard nodig voor je trouwerij), wanneer ga je weer voor je jurk?
« Laatst bewerkt op: 13 maart 2012, 03:12:56 door gympie »

Anneli

  • Gast
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #32 Gepost op: 12 maart 2012, 22:15:13 »
Mijn man zegt: "WIJ gaan toch trouwen?" En verder is hij heel goed in dit soort dingen naast zich neerleggen. En oja, hij zegt ook: "Zie je wel, we hadden gewoon op de fiets naar het stadhuis moeten gaan en aan de balie trouwen." Maar dat is meer om mij te pesten en omdat hij sowieso de uitvoeriger bruiloft alleen leuk vindt omdat ik het zo leuk vind.  :)

Ik vind de zin van Jassou ook erg geslaagd! Jammer dat ik mijn mail al verstuurd heb...

@jassou: ze wonen in Engeland. Wel 45 minuten vliegen! Belastend en stressvol, hè?

Ik voel me al een heel stuk beter. Maak wel de hele tijd grappen over dat ik een jurk heb met een fish-pattern (mijn schoonzus denkt dat een zeemeerminnenmodel zo heet, dat mijn jurk een zeemeerminnenmodel heeft, dat dat voor mij onflatteus is en dat zij verstand van mode heeft). Maar intussen zwijmel ik gewoon heerlijk bij de plaatjes.  :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:    

Wordt vervolgd.  :wink:

jassou

  • Gast
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #33 Gepost op: 13 maart 2012, 08:20:10 »
Een zeemeerminnen model heet een fishtail silhouette, een fish pattern is een jurk met vissenpatroon, dus met een stof van schubben of visseplaatjes. Onze familie woont ook in Engeland, dus wij reizen ook af en aan. Dat is soms stressvol, maar dat doe je gewoon voor elkaar.

Anneli

  • Gast
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #34 Gepost op: 13 maart 2012, 09:44:29 »
Dat vind ik ook! Omgekeerd zou ik er niet over piekeren het niet te doen. Maar ja.

Een jurk met schubbenmotief zou op zich wel heel kek kunnen zijn! Gebaseerd op van die sluierstaartvissen of zo... daar kun je vast iets moois van maken! Ik heb gisteravond al een portret van mezelf gemaakt voor mijn aanstaande in een letterlijk visvormige bruidsjurk. Een hele dikke vis, natuurlijk. Hij vond het erg leuk dat hij nu toch vast een voorproefje kreeg van wat ik aan ga trekken... :biggrin:

Lieneke85

  • Gast
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #35 Gepost op: 13 maart 2012, 11:29:17 »
Ik herken in dit in veel mindere mate in mijn schoonfamilie. Door wat misverstanden hebben mijn as en zijn broer een tijdje geen contact gehad. Onze datum was allang bekend toen we hoorden dat zij rond die tijd hun tweede kindje verwachten. Omdat het contact toch al niet goed was kwam dat eigenlijk goed uit. Ze zouden dan toch niet komen, ook al zouden we ze uitnodigen.
Ondertussen is het een en ander uitgepraat en is de relatie wel verbeterd, gelukkig.

In jouw geval zou ik zeker voor jullie zelf kiezen! Zo maak jij jouw punt en moeten zij zich maar aanpassen, in plaats van andersom. Zo iemand als je schoonzus zou ik niet eens op mn bruiloft willen, als begrijp ik dat je broer en nichtje daar dan ook bij horen. Kies voor jezelf, maak je punt en het komt wel goed! Sterkte ermee!

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #36 Gepost op: 13 maart 2012, 20:40:02 »
You rock girl!
Hou de eer aan jezelf. neus omhoog, tieten naar voren, kont naar achteren en gaan met die banaan!
En nu er echt helemaal jullie feestje van maken en niet dat van hen!!!!
Hotsaaaaaaaaaa

twijfeltje

  • Gast
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #37 Gepost op: 13 maart 2012, 21:39:49 »
Goed gedaan.
Hoe vervelend het ook is, goed dat je duidelijk bent geweest.
Een bruiloft regelen is al genoeg werk, maak het zo stress-vrij mogelijk.
Succes verder!

Anneli

  • Gast
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #38 Gepost op: 14 maart 2012, 00:10:49 »
Nou, geloof het of niet - en wat er uit komt moeten we ook nog maar zien (zei zij wantrouwend) - maar mijn mail lijkt daadwerkelijk indruk gemaakt te hebben. Ze zijn aan het kijken wat er te regelen valt. Nu kan ik ook best dramatisch schrijven, al zeg ik het zelf, maar ik was toch helemaal niet zeker van enige kans van slagen.

We kregen een mail waarin stond dat alles berustte op een misverstand over de beschikbare data. En dat zij het gevoel hadden gehad dat het ons niet interesseerde of zij kwamen en dat we ondanks de waslijst helemaal geen rekening leken te hebben gehouden met de data. Sja. Maar ze geloofden wel wat ik had geschreven, dat we daar juist voortdurend rekening mee gehouden hadden.

Instinctief heb ik eerst heel kwaad gereageerd en toen een beetje per mail geruzied met mijn broer. (Verstandig...) Maar later op de dag heb ik mijn broer maar een mail gestuurd of we niet eens gewoon moeten praten. Niet over de bruiloft, maar over alles.

Het klinkt misschien allemaal heel zwak en toegeeflijk, maar vergeet niet, dat mijn broer uit dezelfde verzwijgcultuur komt als ik. Ook hij is gewend naar dingen te raden i.p.v. ze uit te spreken.

Hoe dan ook ben ik erg blij dat ik mijn eerste mail gestuurd heb. Want daarmee heb ik toch paal en perk gesteld aan hun gedirigeer. En ik vind het toch wel opvallend, dat ze ineens wel iets kunnen proberen te regelen als je eens een keer niet toegeeft. Dat zal ik onthouden.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #39 Gepost op: 14 maart 2012, 10:18:41 »
Wauw Anneli, dat had niemand gedacht! En ik snap heel goed dat je toch wilt proberen het uit te praten, het blijft je broer.. Fijn dat je nu eindelijk doorgedrongen bent tot ze! ( al is het maar een beetje!)

En dat stukje uit hun gebruiksaanwijzing zou ik idd zeker onthouden! haha

gympie

  • Gast
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #40 Gepost op: 14 maart 2012, 12:14:48 »
Voor jou inderdaad heel fijn dat ze nu even indimmen. En ik zou gewoon ook heel duidelijk herhalen dat het
jouw dag is! En dat het aan hem blijft of hij komt.

Maar ik vind zoiezo dat jij geen rekening hoeft te houden met zijn beschikbare data. Jij trouwt toch.

En nee hoor helemaal niet toegeefelijk. Je hebt toch duidelijk je punt gemaakt nu. Het blijft toch je broer, maar wel je poot stijf houden hoor :tongue:

succes

twijfeltje

  • Gast
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #41 Gepost op: 14 maart 2012, 13:23:47 »
Fijn!

Ook goed om eens in gesprek te gaan.
Blijf dan vriendelijk, maar niet toegeeflijk worden he.
Blijf bij je standpunten.

Anneli

  • Gast
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #42 Gepost op: 15 maart 2012, 15:37:43 »
Pfffff. Zo vermoeiend allemaal en het leidt me zo af van alle leuke dingen die bij de voorbereidingen horen. Maar ik ben daar weer mee aan de slag en het plezier komt druppelsgewijs weer terug.

Mijn broer heeft positief gereageerd op het voorstel onze relatie nieuw leven in te blazen. Blijkt alleen dat hij en ik echt in twee werelden leven waar het de herinnering aan wat we ooit hadden betreft. Wat voor mij een hele hechte, betrokken band (ik gebruikte zelfs het woord vriendschap) was, is in zijn perspectief een relatie van twee kinderen, die verstrikt was in allerlei problemen. Dat verschil begrijp ik niet en ik denk dat zijn vervormde herinnering uit iets anders voortkomt (namelijk uit wat zijn vrouw hem heeft wijsgemaakt). Maar ik probeer het te negeren en het positieve te zien in zijn gedeelde wens het contact te herstellen.

Mijn schoonzus heeft me nog eens een mail gestuurd over dat wat intussen een fish-bone-style is geworden alleen flatteus is als je 1,90 bent en 40 kilo weegt. Dat relateerde ze overigens aan zichzelf, dat het haar niet zou staan. Zij is graatmager maar met vrij brede heupen. Ik kon er eigenlijk allen nog maar een beetje om lachen. En ik heb het weer klaargespeeld haar vriendelijk te antwoorden. Gewoon omdat ik zelf zo zeker ben van mijn jurk. Alleen als ze er op de trouwdag zelf iets over zegt, sla ik mijn bruidsboeket op haar kop stuk. :mad:  :laugh:

Of ze komen weten we nog niet zeker. Maar ze zijn er aan aan het werk. Nou ja, we zien wel.  :wink:

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #43 Gepost op: 15 maart 2012, 16:21:39 »
Pffff jeetje Anneli wat een verhaal zeg en wat vermoeiend zeg!!

Enne...laat die schoonzus van jou maar lekker lullen! Ik heb toevallig ook aardige rondingen én een fishtail (fishbone-style ) jurk en die jurken zijn juist gemaakt voor vrouwen met wat rondingen. Als je een graatmagere plank bent heb je niks om die jurk mee te vullen en hangt ie als een hobbezak om je lijf. Ik zou idd ook mn boeket op dr kop stuk slaan als ze er op je bruiloft wat over zegt en haar op t 1e vliegtuig naar huis zetten. Sorry dat ik het zeg maar wat lijkt ze me een naar mens...
Het klinkt gemakkelijk maar probeer je hier niet teveel druk over te maken en je te richten op de leuke dingen en de voorpret van de voorbereidingen! Want voor je het weet is het al zover en heb je helemaal niet van a l die voorpret kunnen genieten!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #44 Gepost op: 15 maart 2012, 17:05:50 »

Alleen als ze er op de trouwdag zelf iets over zegt, sla ik mijn bruidsboeket op haar kop stuk. :mad:  :laugh:


Stuk taart in dr gezicht duwen doet vast ook wonderen voor je aggressie!

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #45 Gepost op: 15 maart 2012, 17:05:59 »
Zonde van je bruidsboeket anneli!
Kan je veel beter die lellijke vaas die je vast wel van haar en anders van een oudtante krijgt voor gebruiken!

Het gaat niet om wat andere vinden van jou jurk, het gaat erom wat jij ervan vind!
Jij bent verliefd op je jurk (wat ik me kan voorstellen, hij is briljant!!)
Ben dan ook erg benieuwd hoe hij op jou lichaam staat, kan alleen nog maar mooier zijn!

Hopelijk komen je broer en jij tot een goed gesprek, om alle goede herinneringen nog eens op te halen.
Zal best spannend zijn, maar is misschien wel het beste.

Op naar alle leuke dingen!

jassou

  • Gast
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #46 Gepost op: 15 maart 2012, 17:16:05 »
Haha, moet toch wel lachen om je schoonzus. Hoewel het over email niet zo lekker overkomt, zeggen we bij dat soort opmerking altijd "oh, bless you! (optioneel: you're so funny)" Wel zorgen dat je de juiste net-niet-helemaal-duidelijke neerbuigende toon erin houdt. Als ze (in persoon) dan doorgaat heb je altijd nog de condescending smile (denk Sheldon Cooper).

(bedenk me net dat ze die mail net pas heeft gestuurd, nadat je je jurk dus hebt gekocht. Ze verspilt haar energie: The train has left the station!)

Het feit dat je met je broer nog wel over dingen als het verleden en jullie relatie kan praten, zegt ook al veel over jullie relatie. Als die echt niet meer te redden zou zijn, praat je daar niet (meer) over. Misschien ben je gewoon op weg naar een nieuw soort relatie met je broer, als twee volwassenen, met ieder een eigen ontwikkeling naar die staat van volwassenheid. Jij bent waarschijnlijk ook niet meer dezelfde persoon die je was als kind, dan is het logisch dat je relatie met de mensen die je had als kind ook verandert.
« Laatst bewerkt op: 15 maart 2012, 17:18:32 door jassou »

Anneli

  • Gast
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #47 Gepost op: 15 maart 2012, 19:58:24 »
@Lies: je hebt gelijk, zeker zonde... Vooral omdat waarschijnlijk een bevriende collega mijn boeket gaat maken en daar dan natuurlijk uren liefdevol werk in heeft zitten (van een anonieme bloemist zou het me een heel klein beetje minder kunnen schelen). :wink: (En dank je, ja, mijn jurk is idd briljant, hè... zucht & zwijmel...) :biggrin:

@jassou: wat mijn broer betreft heb je gelijk - al moet ik er bij zeggen dat wij 31 en 33 waren toen de vervreemding begon. Dus ik dacht dat we dat kind-stadium wel voorbij waren toen. Maar mijn broer heeft tot vlak voor zijn 30e thuis gewoon (hij is de oudste), ik ging op mijn 24e definitief het huis uit. Dus misschien was hij voor zijn gevoel nog een kind, maar ik voor het mijne niet echt. Dat zou wellicht het verschil in perceptie kunnen verklaren.

Ik moest erg lachen om de Sheldon Cooper-benadering en vooral om "you're so funny", want dat is hier namelijk, voorzien van het dikke Griekse accent van mijn schoonzus, een gevleugeld woord, omdat zij dat als ze vrolijk is altijd héél overdreven zegt (ze is een beetje een nepperd, dus dan klinkt het altijd een beetje fake). Maar nu ben ik aan het roddelen. Foei! :blink:

@roxymilan: zonder rondingen is een mermaid zeker niet mooi! Ik ben nu meteen nieuwsgierig naar jouw jurk. Heb je al ergens een plaatje staan hier?  :)

Ik kan nog steeds geen mermaid of vissengraat in mijn jurk ontdekken, behalve dat het lijfje iets verlengd is. Maar echt maar iets, in als: de rok begint niet bij de taille al wijd uit te lopen, maar meer vanuit de heupen. Naar mijn idee is een mermaid nauwsluitend tot minstens halverwege je dijen en dan wijd uitlopend. Dat klopt toch? Wel een mooi model ook, overigens. Heb er op de Love & Marriagebeurs een heel aantal voorbij zien komen tijdens de modeshow en daar waren heel mooie en leuke jurken bij!
« Laatst bewerkt op: 15 maart 2012, 20:00:08 door Anneli »

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #48 Gepost op: 15 maart 2012, 20:58:03 »
@Anneli maak je niet druk, je jurk is echt PRACHTIG!!! Super chique, elegant en classy vind ik m! En of t echt een fishtail is, tja het lijfje loopt wel iets door maar je hebt ook jurken waar het idd nog verder doorloopt. Weet niet wat de norm is vanaf wanneer t fishtail genoemd wordt Mijne is igg wel duidelijk een fishtail, ik zal even mijn jurk hier laten zien, dan kun je mijn "fishbonestyle" zien!  
Ik haal ze op een later moment wel weer even weg...
En hopelijk kun je dingen uitpraten met je broer, wel vreemd dat hij zo'n andere beleving heeft van jullie jeugd samen. Misschien kun je hem dat ook eens vragen hoe dat komt dat hij daar zo op terugkijkt. Of dat hij wellicht een btje 'geindoctrineerd' is door die leuke schoonzus van je...
« Laatst bewerkt op: 1 april 2012, 15:02:15 door roxymilan »

jassou

  • Gast
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #49 Gepost op: 15 maart 2012, 21:16:30 »
Ik kan nog steeds geen mermaid of vissengraat in mijn jurk ontdekken, behalve dat het lijfje iets verlengd is. Maar echt maar iets, in als: de rok begint niet bij de taille al wijd uit te lopen, maar meer vanuit de heupen. Naar mijn idee is een mermaid nauwsluitend tot minstens halverwege je dijen en dan wijd uitlopend. Dat klopt toch?

Klopt, wat jij hebt is namelijk een fit and flare. Niet dat het zin heeft om daarover weer in discussie te gaan met je schoonzus, want dan wordt ze namelijk min of meer in een hoek gedreven om nog specifieker te zeggen dat ook die stijl je niet zal staan, volgens haar. Laat dat maar. Straks zie je er geweldig uit op je bruiloft, en daar bereik je meer mee. :)

Ergens had ik in mijn hoofd dat jij en je broer allebei wel wat langer uit huis, en uit elkaars veld waren, dus dat daar een gat zat in tijd ofzo. Ach ja, veronderstellingen he? :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards