collapse

Auteur Topic: Hoe Ver Ga Je...  (gelezen 24986 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anneli

  • Gast
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #50 Gepost op: 15 maart 2012, 22:18:09 »
Dat is ook zo, hoor, jassou. Ik ben nu nl 42 en hij 45.  :wink:

En mijn schoonzus mag in haar eigen visbouillon gaar koken.  :dry:

@roxymilan: wat een prachtige jurk is dat, zeg! En idd heel erg mooi om je rondingen! Vind het ook erg mooi dat hij helemaal van kant is, heel romantisch en stijlvol. Je sluier is ook schitterend! Bij elkaar een perfecte combi van klassiek en superhip. Als ik zelf niet zo'n mooie jurk had, zou ik er haast jaloers op worden!   :floating:
« Laatst bewerkt op: 15 maart 2012, 22:22:42 door Anneli »

jassou

  • Gast
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #51 Gepost op: 15 maart 2012, 22:26:03 »
En mijn schoonzus mag in haar eigen visbouillon gaar koken.  :dry:
:laugh: :laugh: :laugh:

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #52 Gepost op: 16 maart 2012, 10:40:34 »
@roxymilan: wat een prachtige jurk is dat, zeg! En idd heel erg mooi om je rondingen! Vind het ook erg mooi dat hij helemaal van kant is, heel romantisch en stijlvol. Je sluier is ook schitterend! Bij elkaar een perfecte combi van klassiek en superhip. Als ik zelf niet zo'n mooie jurk had, zou ik er haast jaloers op worden!  

 Tnx Anneli, ben er zelf ook zooooo blij mee en kan echt niet wachten tot ik m aan mag!!
« Laatst bewerkt op: 16 maart 2012, 10:40:49 door roxymilan »

Anneli

  • Gast
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #53 Gepost op: 16 maart 2012, 12:27:01 »
Ik vind dat jij vandaag wel iets te vieren hebt, roxymilan! Kijk naar je ticker: het is 2 maanden, 2 weken en 2 dagen tot je gaat trouwen. Mooie reden om lekker uit eten te gaan, toch?  :cool:

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #54 Gepost op: 16 maart 2012, 13:00:52 »
Whaha dat had ik nog niet eens gezien! Ja is wel echt een mijlpaal ja, we hebben straks een verjaardag dus het stukje taart zal dan ook voor ons ook om deze reden zijn :wink:

Anneli

  • Gast
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #55 Gepost op: 24 maart 2012, 23:36:51 »
Vandaag (na erom te vragen...) definitief bericht gekregen dat ze toch komen, compleet met de Griekse schoonouders van mijn broer. Die ken ik ook en die logeren daar op dat moment en ik vond het niet leuk voor ze als ze dan alleen in Engeland moeten blijven.

Dus nu ga ik morgen mijn nichtje bellen om te vragen of ze bruidsmeisje wil zijn en onze ringen dragen.  :)

Maar wie ik nu als getuige moet nemen weet ik nog steeds niet.  :blankstare:
« Laatst bewerkt op: 24 maart 2012, 23:37:32 door Anneli »

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #56 Gepost op: 25 maart 2012, 10:46:29 »
Heey Anneli!

Wat goed dat ze komen! En voor jou weer een klein offer om zijn schoonouders ook te vragen, wel super lief van je!
En super dat je nichtje nu toch nog bruidsmeisje kan zijn!

En qua getuigen, al eens in andere hoeken dan familie gekeken?
Vrienden, je buurman of misschien wel je vader of moeder?

Anneli

  • Gast
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #57 Gepost op: 25 maart 2012, 13:28:14 »
@Lies: ja, ben blij van dat vervelende gevoel af te zijn dat ze niet zouden komen. En het uitnodigen van zijn schoonouders is idd heel wat, want wij vieren 's avonds met maar 25 mensen, alleen naaste familie en beste vrienden. Het is dus best een inbreuk als daar twee relatief vreemden bij komen. Aan de andere kant ben ik ook wel eens bij hen op bezoek geweest op Kreta en heb toen niets dan hartelijkheid van ze ervaren, dus het was niet alleen om de problemen voor te zijn dat we ze toch hebben mee gevraagd. Het leek me ook daadwerkelijk niet leuk voor ze als ze alleen in Engeland moesten blijven, terwijl wij gezellig aan het feesten zijn. En wie weet dansen ze nog wel een sirtaki o.i.d. op mijn bruiloft voor ons geluk. (Voor de zekerheid ga ik bij de muziek voor de avond wel zoiets toevoegen, hahahaha - hoezo spontane actie... :laugh:)

Wat de getuige betreft... Ik overweeg het een na het ander, maar ik heb nog niet het juiste gevoel erbij. Komt vast wel, we hebben nog even...  :rolleyes:

Anneli

  • Gast
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #58 Gepost op: 25 maart 2012, 22:39:07 »
Heb vanmiddag mijn nichtje gebeld om te vragen of ze bruidsmeisje wil zijn. (1 van de 3, maar natuurlijk wel de "leader" zoals ik het haar even later zelf aan haar moeder hoorde vertellen, haha). Ze was er zooo blij mee! Zo leuk!!! :aww:

OsCarel

  • Gast
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #59 Gepost op: 13 april 2012, 00:35:11 »
Heb vanmiddag mijn nichtje gebeld om te vragen of ze bruidsmeisje wil zijn. (1 van de 3, maar natuurlijk wel de "leader" zoals ik het haar even later zelf aan haar moeder hoorde vertellen, haha). Ze was er zooo blij mee! Zo leuk!!! :aww:
Wat leuk dat je nichtje er zo gelukkig mee is dat ze bruidsmeisje mag zijn.
Jammer hoe je schoonzus tegen je doet.

Wij hebben onze datum gewoon geprikt en mijn broer gaf aan dat ie een crossmotor-iets in Engeland had, maargoed onze locatie was al geboekt. Hij laat dan dat motorgebeuren gewoon schieten, omdat ie de bruiloft van z'n kleine zusje belangrijker vindt dan wat dan ook. Als onze locatie nog niet vast stond op die datum en het nog niet allemaal precies geregeld was, had ik m'n datum best verzet voor hem. Ik weet hoe belangrijk dat crossen voor 'm is. Niet als ie met heel veel data kwam waarop het niet kon.

Cahira

  • Gast
Hoe Ver Ga Je...
« Reactie #60 Gepost op: 13 april 2012, 04:41:33 »
Pff, ik heb vol verbazing dit topic gelezen. Jeetje Anneli, wat een gedoe zeg.
Gelukkig met een goede afloop, dus hartstikke goed dat je voet bij stuk hebt gehouden wat betreft de datum.
Ik wist echt niet wat ik las! Wij hebben zelf de datum geprikt en oeps, dat bleek bij sommigen niet zo goed uit te komen. We kwamen er pas later achter dat het in de voorjaarsvakantie lag, en onze beste vrienden zijn dan precies 12,5 jaar getrouwd en wilden dit dus vieren door in die week op vakantie te gaan. Dit gooien wij dus compleet overhoop. Maar geen woord erover of wij niet op een andere datum konden hoor, zij verzinnen wat anders.

Maar weer even terug over jou. Ik ben blij voor je dat het zo gegaan is, en leuk dat je nichtje zo blij is. Wat betreft je getuige(n). Ik heb zelf mijn ouders gevraagd, ik heb namelijk geen broers en zussen. Ik kon ook kiezen voor mijn vriendinnen maar mijn ouders staan toch dichter bij me, en ik zou het moeilijk vinden om te kiezen tussen mijn drie beste vriendinnen terwijl ik maar twee getuigen mag nemen. Misschien een ideetje voor jou om je ouders te vragen?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards