collapse

Auteur Topic: Foto Als Bedankje, Wie Kan Dit Nog Op Dezelfde Dag Er Aan Knutselen?  (gelezen 7734 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sophos

  • Gast
Hoi hoi!

Ik wil graag een trouwfoto als bedankje meegeven, dat betekent dus gelijk foto's afdrukken voor het einde van de feest. Alleen een foto meegeven vind ik saai, dus wil ik er nog iets aan hangen bijv gelukspoppetjes of een bedankkaartje.

Ik vroeg me af of jullie dat ook gedaan hebben. Ik wilde misschien de kinderen dat laten doen, want ik ga dat niet op de grote dag nog er aan knutselen. Doet een fotograaf dat ? of iemand anders die ik beter kan aanwijzen?

groetjes

twijfeltje

  • Gast
Foto Als Bedankje, Wie Kan Dit Nog Op Dezelfde Dag Er Aan Knutselen?
« Reactie #1 Gepost op: 12 maart 2012, 15:17:02 »
Phoe, lastig klusje om iemand voor te vinden.
In de zin dat dat niet het leukste taakje is om te doen die dag.
Je ceremoniemeester?

Ik heb van vrienden later een kaart met foto opgestuurd gekregen als bedankje.
Als je het echt de dag zelf wilt doen, zou ik het niet te ingewikkeld maken.
Evt in een lijstje (Bij de IKEA voordelig te krijgen)
Makkelijker dan een poppetje eraan hangen denk ik.
Dan blijft de foto ook niet meer staan lijkt me.
Je zou het natuurlijk wel aan je fotograaf kunnen vragen.
Wie drukt de foto's af?
Bij een 1-uurs service?

Zou je het niet sowieso liever zelf willen doen achteraf?
Ik heb niemand laten helpen bij de bedankjes, omdat IK het tenslotte zelf was die de mensen bedankte. (Wij dan)

jassou

  • Gast
Foto Als Bedankje, Wie Kan Dit Nog Op Dezelfde Dag Er Aan Knutselen?
« Reactie #2 Gepost op: 12 maart 2012, 15:43:44 »
Zou je het niet sowieso liever zelf willen doen achteraf?
Ik heb niemand laten helpen bij de bedankjes, omdat IK het tenslotte zelf was die de mensen bedankte. (Wij dan)

Ik ben het hiermee eens, vooral met dat laatste. Ik zou het zelf best zuur vinden om als ceremoniemeester aan het eind van al mijn taken (aan het eind van de dag) ook nog eens aan een tafeltje mag gaan zitten om de bedankjes van iemand anders in elkaar te draaien. Waarom niet achteraf sturen? Kunnen jullie er ook nog iets leuks persoonlijks opschrijven!

Anders zou ik het gewoon bij die foto houden, of het ding wat je erbij wil doen zo weinig mogelijk arbeidsintensief maken. Bijvooorbeeld een sticker met voorbedrukt tekstje ofzo.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Foto Als Bedankje, Wie Kan Dit Nog Op Dezelfde Dag Er Aan Knutselen?
« Reactie #3 Gepost op: 12 maart 2012, 15:46:51 »
Je kunt toch vragen aan de fotograaf om er echt een kaartje van te maken? Vriendin van me had dat. Dus dat de fotograaf na een uurtte ofzo weer terug kwam met het kaartje. Dit kaartje kan van te voren al ontworpen worden. Hoeft alleen maar een foto of meerdere ingeplakt te worden. Is voor de fotograaf 3 min werk op de dag zelf en afdrukken dan maar. Dat kunnen ze zo regelen bij een copy shop. Tenminstebij die vriendin wel en de fotograaf van haar had gezegd dat meer het op die manier deden.

Edit: wij hebben overigens achteraf een bedank kaartje gestuurd (zelf ontworpen) met foto's. Onze copy shop heeft het ter plekke gelijk afgedrukt, was binnen 20 minuten klaar, dus kan prima op de dag zelf, als ze dit van te voren weten, kunnen ze er tijd voor inplannen.
« Laatst bewerkt op: 12 maart 2012, 15:51:02 door Jof »

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Foto Als Bedankje, Wie Kan Dit Nog Op Dezelfde Dag Er Aan Knutselen?
« Reactie #4 Gepost op: 12 maart 2012, 15:47:59 »
Wij willen ook een foto als bedankje. Hoe we het precies gaan uitvoeren weten we ook nog niet!

We hebben een aantal ideetjes. Of de foto in een passepartout (met tekst op de passepartout) laten stoppen, door het bedrijf die de foto zal afdrukken.

Of (dat is mijn voorkeur) we gaan met een slinger/slingers op de foto ( bv 'bedankt' en de datum / onze namen ) en dan een 3luik oid laten afdrukken.

De foto kunnen we evt ook in een houder met knijpertje doen, maar ook daar zijn we nog niet over uit. Kortom, aan mij heb je ook niet zo veel, ik blijf meelezen voor de tips :biggrin:

sophos

  • Gast
Foto Als Bedankje, Wie Kan Dit Nog Op Dezelfde Dag Er Aan Knutselen?
« Reactie #5 Gepost op: 12 maart 2012, 15:52:17 »
Gelijk hebben jullie, ik zou me ook niet zo goed voelen als ik iemand alsnog een taakje geef op de dag. Maar om dan op het  feest met lege handen naar huis gaan..

jassou

  • Gast
Foto Als Bedankje, Wie Kan Dit Nog Op Dezelfde Dag Er Aan Knutselen?
« Reactie #6 Gepost op: 12 maart 2012, 15:54:30 »
Het is helemaal niet erg mensen met lege handen naar huis te laten gaan! De bedankjes-als-meeneem-ding ken ik bijvoorbeeld helemaal niet, in onze omgeving stuurt het koppel altijd na afloop een bedankkaartje met geschreven tekst. Dat kan dus ook. :)

Nogevengeduld

  • Gast
Foto Als Bedankje, Wie Kan Dit Nog Op Dezelfde Dag Er Aan Knutselen?
« Reactie #7 Gepost op: 12 maart 2012, 16:11:25 »
Zover ik weet zijn fotobedankjes afgedrukt door de fotograaf erg duur. Het zijn nabestellingen en onaardig gezegt daar verdienen ze op.
Om het goedkoper te maken zou ik iemand (cm of zo) naar de dichtsbijzijnde 1 uur service laten gaan en daar een foto gemaakt door iemand die is meegegaan naar de fotolocatie laten afdrukken. Via vistaprint o.i.d stickers ontwerpen en die erop plakken.

In onze omgeving zijn de "direct meenemen" bedankjes wel standaard.
Wij hadden een klein snoeppotje met daarin snoepjes in de kleuren van onze dag.
« Laatst bewerkt op: 12 maart 2012, 16:12:26 door Nogevengeduld »

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Foto Als Bedankje, Wie Kan Dit Nog Op Dezelfde Dag Er Aan Knutselen?
« Reactie #8 Gepost op: 12 maart 2012, 16:49:59 »
Let wel op dat de 1 uur service wel bij een echte fotozaak laat doen. Hema, kruidvat etc heeft echt trieste kwaliteit! (ik dacht altijd dat het meeviel maar heb het laatst bij beiden gedaan en vond het echt triest!)

Nogevengeduld

  • Gast
Foto Als Bedankje, Wie Kan Dit Nog Op Dezelfde Dag Er Aan Knutselen?
« Reactie #9 Gepost op: 12 maart 2012, 18:03:22 »
Eens met Jof  :)

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Foto Als Bedankje, Wie Kan Dit Nog Op Dezelfde Dag Er Aan Knutselen?
« Reactie #10 Gepost op: 12 maart 2012, 18:27:49 »
Los naast elkaar geven geen optie?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards