collapse

Auteur Topic: Trouwschoenen Verven  (gelezen 18559 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LovelyMe

  • Gast
Trouwschoenen Verven
« Gepost op: 22 februari 2009, 16:24:33 »
Hoihoi,

De verkoopster van de bruidswinkel raadde mij af om schoenen te verven (of laten verven), omdat je dan kringen erop kunt krijgen. Heeft iemand haar bruidschoenen laten verven en hoe is het resultaat? Blijft het een beetje mooi?

Ik weet dat je dat alleen met satijnen schoenen kunt doen en heb een mooi paar van Rainbow op het oog.

Herah

  • Gast
Trouwschoenen Verven
« Reactie #1 Gepost op: 22 februari 2009, 17:20:12 »
Haai!

Mijn schoenen zijn als het goed is inmiddels geverft. Donderdag ga ik weer mijn jurk passen dus ik neem aan dat ik de schoenen dan ook zie. Ik zal je laten weten wat het resultaat is! De winkel heeft het laten doen, dus het is hun verantwoordelijkheid dat het er goed uitziet. Mocht het toch niet goed zijn dan zal ik er zeker wat van zeggen en ben ik niet van plan er toch voor te betalen! Ik ga uit van een goed resultaat...

Herah

Celina2009

  • Gast
Trouwschoenen Verven
« Reactie #2 Gepost op: 23 februari 2009, 16:00:46 »
Zelf heb ik ook wel eens schoenen laten verfen maar ik zou er zelf niet aan beginnen en zeker niet met mijn dure schoenen haha.

Kleintje

  • Gast
Trouwschoenen Verven
« Reactie #3 Gepost op: 24 februari 2009, 11:55:11 »
Ik heb mijn (Rainbow) schoenen vooraf laten verven, omdat ik roze schoenen wilde. Ik was hier heel erg tevreden over, het was precies dezelfde kleur als het meegeleverde stukje stof. Ik heb er ook een spuitbus bij gekocht om de schoenen te beschermen tegen water (en dus kringen). Na de bruiloft had ik ook geen kringen. Maar toen ik ze later weer een keer aanhad en er wel een beetje water op is gekomen heb ik wel heel lichtjes een kring gekregen.

Mijn tip is dus: Blijf de schoenen goed inspuiten met waterafstotend spul.

augustus09bruid

  • Gast
Trouwschoenen Verven
« Reactie #4 Gepost op: 24 februari 2009, 18:11:29 »
ik heb mijn trouwschoenen ook laten verven, omdat ze in ivoorwit waren en dat paste niet mijn kleur rok. En het is echt fantastisch mooi gedaan, ik vind de schoenen nog mooier in de kleur wat ze hebben gespoten dan in invoorwit.
het is precies de kleur van mijn rok en ben er dus erg tevreden mee!!

Maar moet ik de schoenen inspuiten voor de bruiloft? Met wat voor spul... misschien handig om te weten :wink:  :cool:

Kleintje

  • Gast
Trouwschoenen Verven
« Reactie #5 Gepost op: 25 februari 2009, 11:10:27 »
Ik heb mijn schoenen besteld bij Avenue in Rotterdam, waar ik ook mijn jurk vandaan heb. Zij hebben de schoenen laten verven en toen ik ze op kwam halen, raadden ze me aan om er een spuitbus vochtwerend spul bij te kopen om het te beschermen. Het zorgt er tegelijkertijd ook voor dat de verf niet afgeeft (wat meestal wel voor komt bij geverfde schoenen). Ik geloof dat het ongeveer 10 euro kostte.  

Misschien kun je het even navragen waar je de schoenen vandaan hebt, en anders bij een schoenmaker ofzo. Die zal er meer verstand van hebben en ook wel van dat spul verkopen.
« Laatst bewerkt op: 25 februari 2009, 11:11:22 door Kleintje »

Herah

  • Gast
Trouwschoenen Verven
« Reactie #6 Gepost op: 9 maart 2009, 14:32:15 »
Haai,

Ik had beloofd nog even te laten weten hoe mijn schoenen zijn geworden: echt héél erg mooi! Je ziet in principe niet dat ze zijn geverfd, alleen als je van dichtbij de randjes aan de binnenkant van de schoen bekijkt dan zie je het wel. Maar als ik ze aanheb zie je helemaal niks! Kortom: een expert kun je dat prima laten doen! Ik ga ook nog even navragen over beschermende spray, wil ook niet dat ze gaan afgeven en je moet altijd maar afwachten wat voor weer het wordt... !

Herah

strawberry

  • Gast
Trouwschoenen Verven
« Reactie #7 Gepost op: 10 november 2010, 11:48:50 »
Wie van jullie weet of en waar dat ook kan met leren schoenen? Ik wil heel graag een kleurtje op maat, maar geen satijn!

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Trouwschoenen Verven
« Reactie #8 Gepost op: 10 november 2010, 15:24:23 »
Met leren schoenen kan het niet...

Karin1982

  • Gast
Trouwschoenen Verven
« Reactie #9 Gepost op: 10 november 2010, 20:53:24 »
ik heb nog niet zo lang geleden mijn leren witte schoenen laten verven bij de schoenmaker!
« Laatst bewerkt op: 10 november 2010, 20:53:35 door Karin1982 »

strawberry

  • Gast
Trouwschoenen Verven
« Reactie #10 Gepost op: 10 november 2010, 21:02:39 »
Hee cool, ga dat ook eens aan mijn schoenmaker vragen of het kan! Maar zou eigenlijk wel graag de precieze kleur willen kunnen bepalen... kon dat bij jou, Karin?

Karin1982

  • Gast
Trouwschoenen Verven
« Reactie #11 Gepost op: 10 november 2010, 21:05:17 »
euhm nou ja ik had gewoon zwart, dus makkelijker kon het niet!

Broekkie

  • Gast
Trouwschoenen Verven
« Reactie #12 Gepost op: 11 december 2010, 11:19:31 »
wij hebben werkelijk waar het halve lang afgereden voor schoenen
voor onze bruidskids (3).
echt waar nergens te vinden.

uiteindelijk via een tip hier op tf zijn we naar beverwijk gegaan,
daar verkoopt zon pakistaan jurkjes, pakjes en schoentjes.
eindelijk !

we hebben 1 paar gekocht, de kleur was niet de goede, dus hebben we ze bij de
schoenmaker laten spuiten.
resultaat was goed.
en ze zijn nog steeds goed

Eln

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1100
  • Geslacht: Vrouw
Trouwschoenen Verven
« Reactie #13 Gepost op: 11 december 2010, 16:45:50 »
Hoeveel heeft het jullie gekost om satijnen schoenen te laten verven? Ik vind die schoenen alleen al zo duur, laat staan als er ook nog eens een heel bedrag voor het verven bij komt!

Fee

  • Gast
Trouwschoenen Verven
« Reactie #14 Gepost op: 12 december 2010, 00:05:13 »
Ik dacht dat het verven iets van 30 of 40 euro was.

Meisjemetderodeharen

  • Gast
Trouwschoenen Verven
« Reactie #15 Gepost op: 19 maart 2012, 09:21:56 »
Je kunt het ook zelf doen! Ik heb een filmpje gemaakt waarin ik voordoe hoe je schoenen kunt verven.

http://youtu.be/QN8Ny8HWZ2U
« Laatst bewerkt op: 19 maart 2012, 09:23:03 door Meisjemetderodeharen »

lauraatjeh

  • Gast
Trouwschoenen Verven
« Reactie #16 Gepost op: 20 maart 2012, 09:28:17 »
Kost inderdaad 40 euro (Bij de Bruidshoek in ieder geval). Wij verkochten er ook altijd zo'n spray bij, nooit klachten gehad voor zover ik weet... (Al zei ik er altijd wel bij dat er met water goed uitgekeken moest worden)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards