collapse

Auteur Topic: De Afvallers 2013  (gelezen 153107 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

idgnkv

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #75 Gepost op: 15 mei 2012, 20:30:27 »
Tip: Ga eens aan het einde van de middag naar de markt. Dan wordt er heel vaak groente en fruit voor een lage prijs aangeboden. Zo hadden wij vorige week drie bakken aardbeien voor drie euro :)

Als je bang bent dat je niet genoeg fruit binnenkrijgt, dan kun je heel makkelijk smoothies maken. Dan kom je zo aan de twee stuks fruit op een dag. Qua groente: voor mij is het heel makkelijk; ik eet geen vlees, dus eet ik eigenlijk standaard meer groente. Anders misschien 's middags een salade i.p.v. brood. Dan wel oppassen met dressing natuurlijk.
« Laatst bewerkt op: 15 mei 2012, 20:34:25 door idgnkv »

chantal3-9

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5952
  • Geslacht: Vrouw
De Afvallers 2013
« Reactie #76 Gepost op: 16 mei 2012, 13:40:30 »
Of groente op je brood; een avocado en een tomaat op volkorenbrooed met een beetje peper en zout is heerlijk!
Probeer ook weer niet teveel fruit te eten; veel suikers, wisselende suikerspiegel en daardoor meer trek.

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
De Afvallers 2013
« Reactie #77 Gepost op: 16 mei 2012, 13:44:09 »
Ik zou hier ook wel willen meeschrijven.

Al een aantal jaren probeer ik wat kilo's kwijt te raken, met 5 kilo zou ik al blij zijn..
Vanaf maandag poging 361 haha maar tot nu toe gaat het best heel goed.
Het stomme is dat ik weet dat ik het kan, voor 5 jaar terug ben ik 18 kilo afgevallen en daarvan dus nu 5 aangekomen..

Ik wil afvallen dmv niet meer te snoepen, want dat is echt mijn probleem..

LindaVelde

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #78 Gepost op: 23 mei 2012, 15:25:07 »
Voor mij heeft http://www.way-of-life.nl/home.html heel erg geholpen.

Het heeft zelfs een "eet wat je wil" dag :biggrin:

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
De Afvallers 2013
« Reactie #79 Gepost op: 29 mei 2012, 12:22:53 »
Hey dames,

De vorige keer vertelde ik dat ik niet perse wilde afvallen, maar ben nu helemaal om.
Ik heb zojuist een medisch onderzoek gehad op werk en ik ben heel erg geschrokken van de getallen.
Ik had mezelf al ff niet gewogen en dacht dat het allemaal wel mee viel, maar niet dus!
Vanaf nu ben ik ook op dieet en hoop ik wat kilo's kwijt te raken!

kwarkje

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #80 Gepost op: 29 mei 2012, 19:14:05 »
Ik ben net terug van vakantie en.... aangekomen  :mad:  Toetjes buffet is geen goed idee voor mij... ben zo dol op ijs en mousse enz enz. Maar we gaan weer sporten, samen... dus ben nu weg om hard te gaan lopen  :laugh:

ikseltje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 211
  • Geslacht: Vrouw
De Afvallers 2013
« Reactie #81 Gepost op: 4 juni 2012, 16:47:49 »
Hoi hoi,
Ook ik kom hier maar eens meebuurten.
Nadat we afgelopen weekend de bruiloft van mijn schoonbroer en schoonzus gehad hebben, ben ik per vandaag echt begonnen met onze eigen voorbereidingen.
De eerste feestlocaties zijn gebeld voor een bezichtiging en nu moet ik er zelf ook aan geloven.
Per vandaag wil ik me fysiek ook klaarstomen voor ons huwelijk volgend jaar.
26 juni ga ik naar de plastisch chirurg voor een eerste intake voor een borstverkleining en ook gewichtsverlies hoort hierbij!
De app waar verschillenden hierover spreken heb ik ook eens gedownload en vooralsnog lijkt het me een uitkomst!
Ik ga er in ieder geval weer vol tegenaan!

2juli2013

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #82 Gepost op: 5 juni 2012, 14:40:06 »
Hey allemaal,

Ik ga ook meedoen :wink:

Ben afgelopen half jaar 10 kilo kwijt geraakt.
Niet speciaals voor gedaan, behalve eten wat mijn lichaam mag.
(heb vele voedselintoleranties, en als ik dat allemaal elimineer gaat het goed)
En dus "vlogen" de kilo's er af.
Met nog een dik jaar in het vooruitzicht, wil ik nog een kilo of 20 kwijt.
Ben sinds 1,5 maand erbij gaan sporten (3 keer in de week) omdat ik mijn vriend beloofd heb volgend jaar een bikini aan te doen :wink:
Al met al een hele uitdaging dus :wink:

kwarkje

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #83 Gepost op: 10 juni 2012, 11:29:24 »
Het lukt me maar niet om af te vallen, grrr!!

Ik heb besloten dat ik het brooddieet ga proberen.  :)
Lijkt me vrij gemakkelijk vol te houden, geen gezeur met kcal tellen, gewoon 2 of 3 dagen per week alleen maar brood eten.

Heeft iemand er ervaring mee?

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
De Afvallers 2013
« Reactie #84 Gepost op: 10 juni 2012, 11:51:21 »
Een brooddieet klinkt hemels voor mij!! Ik ben gek op brood!  :rolleyes: Dat is ook het enige wat ik echt mis tijdens mijn dieet en het eerste dat ik wil eten als mijn kuur er op zit. De teller staan bij mij nu op -18 en ik wil er nu nog zeker 17 kilo af hebben. Ik heb nog een jaar te gaan dus moet lukken! Ik zit op dit moment weer in de stabilisatie fase. Half juli mag ik weer met een nieuwe kuur starten, kan nu al niet wachten!

Ik ben benieuwd hoe het je gaat bevallen Kwarkje!

misseagle

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #85 Gepost op: 10 juni 2012, 12:21:45 »
Hoi allemaal,

Ik voeg me ook even toe.
Al voordat ik ten huwelijk ben gevraagd wilde ik afvallen en dit keer serieus want heb het vaker geroepen.
Ik heb gisteren qua "snoepen" voor het eerst gezondigd in maanden! Dat klinkt stom dat ik daar zo blij mee ben maar ben trots op mezelf.
Wel baal ik er een klein beetje van, maar het was tijdens het voetbal en er waren vrijwel alleen ongezonde dingen (behalve paprika's en om nu alleen dat te eten als avondeten is ook niet goed) dus heb ik ook mini worstenbroodjes op, een mini mini pizza (5 cm) en paar stukjes frikandel (kleintjes).
Zoals ik al zei... er was gewoon niets gezonds dus dan heel moeilijk om dan maar niets te eten terwijl je honger hebt.

Maar goed, dat terzijde. Ik heb overgewicht en moet echt afvallen. Ik durf niet op de weegschaal omdat ik me dan echt enorm kut ga voelen maar ik gok dat ik zo'n 90 kg weeg terwijl ik maar 1.65m ben!

Ik ben nu 4x in de week een half uur intensief aan het sporten met de Wii en ik wil nog meer erbij want ik kom niet aan dat half uur per dag flink bewegen denk ik.

Ik ontbijt ook voortaan.. en gezond.. smoothies met yoghurt en fruit of groene smoothies..
Dus die groente komt wel genoeg binnen!

Las ook iets over advocaat op brood met tomaat, ga ik eens proberen voor de lunch bijv!

Nou ik hoop dat ik binnenkort gewoon weer maatje 40 aankan (nu is dat vaak 44) dus dat is mijn doel!
En dat mijn enorme zwangere buik (die dus niet zwanger is want ik heb gewoon een dikke buik) ook wat vermindert!

OsCarel

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #86 Gepost op: 10 juni 2012, 14:07:17 »
Hoi, hier ging het een tijdje niet zo lekker. Maar ik heb de motivatie weer terug en het gaat weer lekker.
Ik heb een website gevonden waar je makkelijk je gewicht in kunt vullen. Simpel en alleen voor gewicht. Handig voor een controlfreak als ik.

Eten invullen doe ik op eetmeter van het voedingscentrum. Ik eet koolhydraatarm en daar kan ik dat mooi zien.

gympie

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #87 Gepost op: 10 juni 2012, 16:42:50 »
Ook ik zit nu in een kuur. Ook idd koolhydraatarm maar heb net gezondigd. Ik stond gewoon te trillen op mijn benen
nou dat is ook niet gezond. Ik heb nog maar 8 maandjes en er moet echt nog wel wat vanaf. Hopelijk hou ik het vol. Het gaat
hier in ieder geval met vlagen. De ene dag denk ik, ik moet echt nu afvallen en (voor mij) heel dun worden en de andere dag denk ik:
het is goed zo! Moeilijk hoor. Ik heb van nature geen slanke bouw maar vrij stevig, veel spieren (is een keer gemeten).
Dus ik zal nooit maat 36 krijgen maar voor nu hoop ik 42. Maar sommige dagen hoop ik op 40. We kijken maar per dag. En eigenlijk moet ik nu ook al blij zijn. ben al ruim 2 maten kwijt in 6 maanden. Zit me net te bedenken dat dat voor mij als zoetekauw ook al een goede prestatie is.

kwarkje

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #88 Gepost op: 10 juni 2012, 16:46:39 »
Echt wel knap hoor gympie!

Ik hoef niet persé in kilo's wat kwijt; ik heb lange tijd 98 kilo gewogen en weeg nu 91,5; een prima gewicht bij mijn lengte van 1.90!

Maar mijn buikje dat wil maar niet wegtrekken en dat vind ik gewoon ontzettend jammer. Wie weet lukt het met dat brooddieet.

En ik sport nu ook weer 3 keer per week: 1 keer zumba, 1 keer tae bo en 1 keer CX training probeer ik te doen...

gympie

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #89 Gepost op: 10 juni 2012, 16:51:09 »
Dat is lekker actief, houden zo! En dan trekt dat buikje misschien vanzelf wel weg. Ik weet eigenlijk niet goed wat ik weeg
want daar word ik depri van maar ik ben 1.70 en hoop straks onder de 90 te zitten. Moet dus wel een keer wegen haha
maar goed voorlopig nog maar even niet :wink:

OsCarel

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #90 Gepost op: 10 juni 2012, 17:21:01 »
Ook ik zit nu in een kuur. Ook idd koolhydraatarm maar heb net gezondigd. Ik stond gewoon te trillen op mijn benen
nou dat is ook niet gezond. Ik heb nog maar 8 maandjes en er moet echt nog wel wat vanaf. Hopelijk hou ik het vol. Het gaat
hier in ieder geval met vlagen. De ene dag denk ik, ik moet echt nu afvallen en (voor mij) heel dun worden en de andere dag denk ik:
het is goed zo! Moeilijk hoor. Ik heb van nature geen slanke bouw maar vrij stevig, veel spieren (is een keer gemeten).
Dus ik zal nooit maat 36 krijgen maar voor nu hoop ik 42. Maar sommige dagen hoop ik op 40. We kijken maar per dag. En eigenlijk moet ik nu ook al blij zijn. ben al ruim 2 maten kwijt in 6 maanden. Zit me net te bedenken dat dat voor mij als zoetekauw ook al een goede prestatie is.
Daar heb ik niet zoveel last van. Ik mag ook best veel eten, zolang ik maar een beetje laag in de koolhydraten blijf.
Ik heb nog maar drie maanden tot de bruiloft. Mijn jurk is besteld in een maat 46 maar ik ben 5 kilo lichter dan toen ik ging passen.

gympie

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #91 Gepost op: 10 juni 2012, 17:39:47 »
He super! Ik mag ook wel veel eten maar alleen groenten en daar hou ik dus niet zo van.
De meeste gaan wel maar met een aardappeltje, ja en dat is dus nu uit den boze. Maar goed,
we gaan weer vrolijk verder en we zien wel. Spannend, gaat voor jou nu heel snel. Ik neem aan
dat je dan nog wel een keer moet gaan afpassen.

kwarkje

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #92 Gepost op: 10 juni 2012, 18:20:24 »
Ik heb me weer laten verleiden tot het eten van een extra boterham en twee koekjes. Het is soms ook best lastig als je in de zorg werkt; er staat altijd en overal eten...  :mad:

gympie

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #93 Gepost op: 10 juni 2012, 18:34:02 »
Gewoon weer verder gaan en dit vergeten. Neem je thuis nog een lekker worteltje extra  :biggrin:

OsCarel

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #94 Gepost op: 10 juni 2012, 19:11:24 »
He super! Ik mag ook wel veel eten maar alleen groenten en daar hou ik dus niet zo van.
De meeste gaan wel maar met een aardappeltje, ja en dat is dus nu uit den boze. Maar goed,
we gaan weer vrolijk verder en we zien wel. Spannend, gaat voor jou nu heel snel. Ik neem aan
dat je dan nog wel een keer moet gaan afpassen.
Ik eet juist vooral veel vlees en vis. Jurk komt 14 juli binnen. Nog even geduld dus.

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
De Afvallers 2013
« Reactie #95 Gepost op: 11 juni 2012, 18:05:28 »
Pff nou ik was vanochtend op de weegschaal ook niet heel blij.. Gister alvast mijn verjaardag gevierd en naar mijn idee niet gek veel gegeten. Maar toch... taartje, af en toe een hapje en sinds lange tijd weer eens frisdrank ipv alleen water... Is terug te zien helaas.. Nu dus maar weer flink aan het water en hopen dat ik het dan snel kwijt ben. Nog erger is dat ik nog 2 stukjes van mijn lievelingstaart over heb....

misseagle

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #96 Gepost op: 11 juni 2012, 20:30:53 »
Ik zou avocado kiezen. Alhoewel brood met advocaat en slagroom ms wel een enorme hit is! Niet om af te vallen ws :wink:

Hahaha ja stomme ik.. was net iets over Rusland aan het lezen.. dick advocaat en dan hier ook nog.. toch niet zo goed in multitasken blijkbaar ;-)Had een teamdag en wat kregen we als lunch?
Broodje kroket!

Terwijl ik gisteren al mijn zondig dag had!
Heel irritant dus.

Net maar even extra gesport.
Want was net zo lekker bezig....

gympie

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #97 Gepost op: 11 juni 2012, 20:32:16 »
@mo 23: Dat zie je toch niet gelijk? Is het gewoon niet wat vocht wat je vast houdt?
Natuurlijk alvast gefeliciteerd

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
De Afvallers 2013
« Reactie #98 Gepost op: 13 juni 2012, 10:56:43 »
@Gympie, bij het dieet dat ik volg, moet je iedere dag op de weegschaal staan. En ja helaas zie je dan meteen terug als je een dag veel te veel hebt gegeten.. Niet dat dat nou dan meteen allemaal blijft zitten en de alarmbellen moeten gaan rinkelen, maar het is toch even een minder momentje...

misseagle

  • Gast
De Afvallers 2013
« Reactie #99 Gepost op: 13 juni 2012, 14:34:04 »
Ook dan kan het vocht zijn wat je ziet.. niet perse het eten dat je teveel hebt gegeten.. ;-)
En ik weet niet of je bent gaan sporten maar dan kweek je eerst spieren he en die zijn zwaar!

Mij lijkt zo'n dieet en dan elke dag op de weegschaal echt niet goed!
Heel de-motiverend!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards