collapse

Auteur Topic: Boefke79 Is Getrouwd Met Haar Man!  (gelezen 6095 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Boefke79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
Boefke79 Is Getrouwd Met Haar Man!
« Gepost op: 28 april 2012, 17:15:00 »
Ook wij zullen een trouwverslag hierbij plaatsen. Foto's volgen later meer, hierbij vast één die ik via via heb gekregen;)
[attachment=19066:taart snijden 25 april.jpg]
Na hele intensieve weken vóór ons huwelijk is de dag zelf ons heel erg meegevallen en toch zo geworden als wij ooit gehoopt hadden.
Mijn schoonvader is 8 dagen voor onze bruiloft overleden en ondanks alles hebben wij (ook in overleg met de schoonfamilie, want zelf zou ik het nooit gedaan hebben) toch deze dag door laten gaan.

De ochtend zijn we in alle rust naar het gemeentehuis gegaan voor een korte ceremonie. We kozen voor een gratis tijdstip dus ons was steeds verteld rekening te houden met een sober karakter en er zou geen persoonlijk woord zijn. Nou, het moment zelf was toch heel anders. Er werd veel gevraagd en ze las zelfs een gedichtje voor. We hebben er ruim 20 minuten gezeten. Dus toen we daar weer buiten stonden was het snel afscheid nemen van elkaar en rennen naar de kapper voor mij.
Daarna keerde ik terug naar mijn ouderlijk huis, waar mijn lief ook was, maar gezien de ruimte hoefden we daar elkaar niet tegen te komen. Op momenten dat ik in de woonkamer was (voor makeup en lunch) werd mijn lief naar achter verbannen en toen ik naar boven ging om me om te kleden mocht hij in de woonkamer. Al met al was het best een leuke situatie.
Om 12.15 uur waren we dan allebei helemaal klaar voor het moment supreme... En dus liep hij naar de voordeur en kwam ik de trap af voor de filmman en fotograaf... Daarna elkaar zien... Wat blikken al kunnen zeggen! Geweldig. Ik had hem al eens in zijn pak gezien met passen, maar toch is het heel anders op de dag zelf.
Daarna ons nog laten bewonderen door de familie's.
Wij vertrokken eerst naar onze fotolocatie. We hadden geen alternatief kunnen vinden dus we gingen toch het bos in, maar dit ging ook zonder problemen, want het was droog.
Daar hebben we foto's samen gemaakt. Daarna werden onze hondjes nog gebracht waarmee we op de foto zijn gegaan en daarna ook nog de familiefoto's! Heel leuk om te doen, terwijl ik normaal nooit op een foto wil!

Om 15.30 uur starte onze kerkdienst voor de kerkelijke inzegening. Een dienst die gestart werd met een stukje over mijn schoonvader en het gemis. Pastoor heeft dat mooi verwoord en niet te lang gemaakt, maar ook niet te zwaar. Ook hadden we een persoonlijk mooi wit hart waxinelichtje branden bij de bloemstukjes voor onze ouders. Het paste niet bij mijn bruidsboeket.
Al met al was het even slikken, maar we konden ook genieten van onze dag. De dienst was verder persoonlijk, lachwekkend en intiem. Precies wat we gehoopt hadden...

Daarna naar de locatie voor een toostmoment en het aansnijden van de taart voor de foto's.
Aansluitend had mijn man een persoonlijke tekst geschreven naar aanleiding van het gemis van zijn vader. Dit werd voorgelezen door zijn petekind en daarna konden we gaan eten van een heerlijk buffet. Dit was niet het buffet wat we besteld hadden, maar dat mocht op dat moment de pret niet drukken. Iedereen heeft heerlijk gegeten.

De receptie kwam al snel hierna en ook hier kwamen vele mensen op af. Een mooi uur, waar ik ook nog even een rondje heb gemaakt langs alle tafels voor een kort gesprek. Hele mooie en lieve reacties die ons goed deden. We hadden onze cm's wel gevraagd om naast het lijstje waarin we zelf gevraagd hadden ons niet persoonlijk te laten condoleren deze dag door de gasten. Dit werd iedereen ook nog eens gezegd en daar is gehoor aan gegeven. Dat was wel heel fijn. Er waren mensen die nog niet op de hoogte waren van deze situatie, maar men pakte het allemaal heel goed op. Voor ons heel fijn. Schoonvader was toch overal bij voor ons gevoel.

Het avondfeest was een klapper! We hebben gedanst en gelachen.. net als onze gasten. De reacties waren allemaal erg positief en zo voelden wij het ook de hele dag, dus ik geloof dat iedereen genoten heeft.
Men heeft wel laten weten dat we dingen gedaan hebben die ze nooit verwacht hadden, maar het paste bij ons en men vond het geweldig! En daar draait het toch allemaal om?!

Van voor tot achter hebben we genoten van elkaar en van onze gasten! De trouwbeloftes die we persoonlijk geschreven hadden en elkaar in de kerk beloofd hebben, gaan we uittypen en op canvas plakken of schrijven. Die komen dan naast onze canvas receptieboeken te hangen boven de trap.
Onze zelfgemaakte enveloppenkist wordt/ is gevuld met andere persoonlijke dingen die bij deze dag horen (zelfgemaakt ringkussen, antennelintjes en kerkversiering, kerkboekje, trouwkaars, en nog meer kleine dingen die horen bij deze dag).
De dag zelf is voorbij,maar ik merk dat we wel nog in deze roes leven van deze dag... Dus ik hoop dat dit nog even blijft hangen!
We wachten nu op de film en foto's, maar die verwachten we eind volgende week pas, dus nog even geduld!
« Laatst bewerkt op: 1 mei 2012, 11:37:07 door Boefke79 »

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Boefke79 Is Getrouwd Met Haar Man!
« Reactie #1 Gepost op: 28 april 2012, 17:35:18 »
Wat een mooie dag ondanks het verdriet om je schoonvader

HFYB

  • Gast
Boefke79 Is Getrouwd Met Haar Man!
« Reactie #2 Gepost op: 28 april 2012, 17:37:05 »
Mooi verwoord! Het is natuurlijk het belangrijkste dag jullie een fijne dag hebben gehad!

Ben benieuwd naar de foto's!!

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Boefke79 Is Getrouwd Met Haar Man!
« Reactie #3 Gepost op: 28 april 2012, 18:12:34 »
Boefke, wat een super mooie dag zo te lezen en wat heerlijk dat jullie zo hebben kunnen genieten ondanks het verse verdriet. Leef nog maar heerlijk op je roze wolk en heel veel geluk samen.
Ben benieuwd naar de foto's.

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Boefke79 Is Getrouwd Met Haar Man!
« Reactie #4 Gepost op: 28 april 2012, 20:03:20 »
Wat heerlijk dat het zo goed en mooi vferlopen is! Super benieuwd naar je foto's!

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Boefke79 Is Getrouwd Met Haar Man!
« Reactie #5 Gepost op: 28 april 2012, 20:22:07 »
Mooi zeg, fijn dat het zo goed ging en het toch helemaal jullie dag was!

Diamond

  • Junior
  • **
  • Berichten: 122
  • Geslacht: Vrouw
Boefke79 Is Getrouwd Met Haar Man!
« Reactie #6 Gepost op: 28 april 2012, 23:14:19 »
Gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Wat een gemengde emoties zullen er geweest zijn, ik vind het een heftig verhaal.
Maar heel fijn dat jullie het echt als "jullie" dag hebben beleefd.
Geniet er nog een tijdje van.

Cahira

  • Gast
Boefke79 Is Getrouwd Met Haar Man!
« Reactie #7 Gepost op: 28 april 2012, 23:59:30 »
Allereerst gefeliciteerd met jullie huwelijk.
En wat fijn dat jullie hebben kunnen genieten van jullie dag.
Ik wens jullie heel veel geluk samen.

twijfeltje

  • Gast
Boefke79 Is Getrouwd Met Haar Man!
« Reactie #8 Gepost op: 29 april 2012, 01:23:14 »
Een mooi verhaal van jullie trouwdag.
Knap dat jullie het zo op hebben kunnen pakken.
Fijn dat je er zo op terug kunt kijken.
En nogmaals gefeliciteerd natuurlijk!
Heel veel geluk samen.

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Boefke79 Is Getrouwd Met Haar Man!
« Reactie #9 Gepost op: 29 april 2012, 12:27:24 »
Boefke wat fijn dat jullie genoten hebben van jullie mooie dag. Geniet nog lekker na van jullie dag en ik ben ook erg benieuwd naar de foto's

Anneli

  • Gast
Boefke79 Is Getrouwd Met Haar Man!
« Reactie #10 Gepost op: 29 april 2012, 16:21:07 »
Och Boefke, wat fijn dat jullie toch z'n heerlijke dag hebben gehad ondanks het overlijden van je schoonvader. Dat geeft mij ook goede moed voor onze grote dag, waar mijn vader helaas niet meer bij zal kunnen zijn. Ben blij je mooie verslag te hebben gelezen! En benieuwd naar de foto's, natuurlijk!

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Boefke79 Is Getrouwd Met Haar Man!
« Reactie #11 Gepost op: 29 april 2012, 18:22:39 »
Boefke, wat fijn dat jullie, ondanks alle emoties, zó hebben genoten van jullie dag.
Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk

deniesje

  • Gast
Boefke79 Is Getrouwd Met Haar Man!
« Reactie #12 Gepost op: 29 april 2012, 19:41:44 »
Lieve boefke,

Met kippenvel heb ik je verslag gelezen. Wat moet het ontzettend moeilijk zijn geweest om ondanks de emoties van verdriet te kunnen genieten van het moois in het leven.
Ik ben erg benieuwd naar je foto's!
Ben blij om te lezen dat jullie het ondanks het grote gemis en verdriet als een mooie en liefdevolle dag hebben ervaren, respect!
Van harte gelfeliciteerd met jullie huwelijk! Heel veel liefde, gezondheid, geluk en vrolijkheid voor de toekomst!

blondbruidje

  • Gast
Boefke79 Is Getrouwd Met Haar Man!
« Reactie #13 Gepost op: 30 april 2012, 11:13:13 »
Boefke, dat klinkt als een prachtige, met emoties gevulde dag zeg! Fijn dat jullie er wel van hebben kunnen genieten en dat je sv op een mooie manier is betrokken bij het huwelijk.

Ik ben erg benieuwd naar de foto's!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Boefke79 Is Getrouwd Met Haar Man!
« Reactie #14 Gepost op: 30 april 2012, 13:29:47 »
Lieve Boefke & Man!

Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Het is een prachtig verslag van een geslaagde dag, zo te lezen. Geniet nog even lekker na! :wink:


Liefs, JM

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Boefke79 Is Getrouwd Met Haar Man!
« Reactie #15 Gepost op: 1 mei 2012, 09:47:05 »
Van harte Boefke! Fijn dat het toch een hele mooie dag voor jullie is geworden!

Boefke79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
Boefke79 Is Getrouwd Met Haar Man!
« Reactie #16 Gepost op: 1 mei 2012, 11:38:50 »
Dank jullie wel voor alle felicitaties!
Ik hoop eind deze week meer foto's te hebben...
Kom er nu ook achter dat we er nog een aantal moeten maken en hoop dat de fotograaf er een aantal heeft van de spullen die we nu niet meer hebben, maar waar er zelf geen van gemaakt zijn (zoals bloemstuk apart, taarten ed)... We wachten het af!

snowbunny

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 525
  • Geslacht: Vrouw
Boefke79 Is Getrouwd Met Haar Man!
« Reactie #17 Gepost op: 1 mei 2012, 18:52:10 »
van harte!

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Boefke79 Is Getrouwd Met Haar Man!
« Reactie #18 Gepost op: 6 mei 2012, 16:28:31 »
Wat een mooie en emotionele dag hebben jullie gehad... Gefeliciteerd!!!

Veer

  • Gast
Boefke79 Is Getrouwd Met Haar Man!
« Reactie #19 Gepost op: 6 mei 2012, 16:53:34 »
Gefeliciteerd, een mooie foto! Fijn dat jullie een geslaagde dag hebben gehad. En dat je schoonvader er voor jullie toch bij was. Het kan ook niet anderen want hij was in jullie gedachten en ook bij jullie familie in gedachten.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards