collapse

Auteur Topic: Onze Geweldige Trouwdag!  (gelezen 5634 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lieke23

  • Gast
Onze Geweldige Trouwdag!
« Gepost op: 4 mei 2012, 16:11:01 »
Op 27 april 2012 zijn wij dus getrouwd. Het was echt een geweldige dag en we hebben gelukkig erg mooi weer gehad! Ik heb vast wat fotos die door de gasten zijn gemaakt. Binnen een maand krijgen we de fotos van de fotograaf, dus dan komen er nog wat bij!

De avond voor ons huwelijk ben ik naar mijn ouders gegaan. Eerst nog even langs de nagelstyliste geweest om mijn nagels mooi te laten vijlen en lakken (zon wit randje). Mijn zus bleef ook bij mijn ouders slapen en mijn broertje woont nog thuis. We hebben 's avonds met z'n alle een borrel gedronken en rond 23:00 uur ben ik naar bed gegaan.

De volgende ochtend werd ik om 6:15 uur wakker, uit mezelf... Iets wat normaal gesproken nooit zou gebeuren! Haha. Vol adrealine was ik natuurlijk meteen wakker. Tot mijn verbazing was ik de laatste die beneden was (op mijn broertje na). Iedereen was al wakkeer en mijn zus en moeder hadden zelfs al gedoucht.
Janneke (de kapper & visagist) was er om 07:00 uur. Ze begon met de make-up van mijn moeder en daarna het haar van mijn zus. Daarna was ik aan de beurt. Alles verliep prima volgens planning. De fotograaf was er om 9:45, en had wat fotos gemaakt van het aankleden enzo. Erg leuk! Nu begon de spanning toch wel op te lopen. Daarna werd ik door mijn dus en mijn moeder in mijn jurk gehesen! Hij ging prima over mijn hoofd, zonder mijn kapsel te verpesten.

Toen ik mijn jurk aan had, kwamen de familie van mijn (toen nog) AS binnen. Wat een timing! We hebben even wat gedronken met z'n allen. En om 10:30 uur was het dan zover! Mijn AS kwam aanrijden in de super mooie trouwauto en belde bij mijn ouders aan. Ik maakte met een bonkend hart de deur open. Daar stond mijn super mooie mannetje! Hij zag er echt super mooi uit, in een mooi donker Italiaans pak. Met een glansstreep erop zeg maar. Lastig om op de fotos te zien, maar erg mooi!

We hebben nog wat fotos gemaakt bij het huis en nog wat gedronken. Daarna zijn we richting Kasteel Aldendriel gegaan (de trouwlocatie). Daar hebben we eerst wat fotos gemaakt. Vervolgens nog een broodje gegeten en wat gedronken. Daarna was het tijd voor ons om in een andere zaal te gaan zitten. De eerste gasten waren er al om 13:15 uur. Zij hebben een kop koffie gedronken en zijn daarna in de Ridderzaal gaan zitten.

Het wachten tot 14:00 uur ging verbazend snel. Ineens was de gastvrouw van de Aldendriel bij ons, om te vertellen dat Tommie (mijn man) klaar kon gaan staan om de zaal binnen te lopen. Het nummer 'Alles is liefde' werd hierbij gedraaid. Daarna was het mijn beurt! Aan de arm van mijn vader, wat was ik zenuwachtig! Hierbij werd het nummer 'Dochters' gedraaid. Het was een erg mooi moment, met de nodige tranen.

De ceremonie was erg mooi, de ambtenaar had er een erg leuk en persoonlijk verhaaltje van gemaakt. Het was echt het mooiste moment van de dag. We hebben natuurlijk beide volmondig JA gezegd. Daarna met trillende handjes elkaars ringen omgedaan en de akte ondertekend. Na de ceremonie zijn de gasten naar de ontvangstzaal gegaan en kregen bellenblaasjes van de ceremoniemeesters. Op die manier hebben wij de trouwzaal verslaten, tussen 100-en belletjes! Erg mooi.
Mijn man had toen nog een leuke verassing! Hij had aan de binnenkant van de kraag van zijn overhemd 'Just Married' laten borduren! Hij deed op een gegeven moment zijn stropdas af en zijn kraag omhoog. Ik had echt zoiets van: wat ben jij nou aan het doen.. Haha. Erg leuk. Zo is hij dus de trouwzaal uitgelopen!

Daarna was het tijd voor een toost met de bruidstaart. We hebben hem samen aangesneden en het eerste hapje genomen. Hij was erg lekker! We hebben even lekker geborreld met de gasten. Vervolgens zijn buiten familiefotos gaan maken. Na de familiefotos nog even een drankje gedaan en daarna zijn wij fotos gaan maken bij de Tongelaar. Een ander kasteel in Mill, daar is de opa van mijn man geboren. Dus samen met zijn oma zijn we daar fotos gaan maken. Vervolgens ook nog wat fotos bij De Bus, een mooie vijver daar in de buurt.

Rond 17:00 uur waren we klaar met de fotos en zijn we terug naar de Aldendriel gegaan. Even lekker op het terras gezeten en nagekletst met onze gezinnen. Mijn zus en mijn schoonzusje waren ineens met vanalles in de weer en wij mochten niet meer naar binnen. Even later waren ze klaar.. Ze hadden een hele fotocollage gemaakt van mij en mijn man! Erg leuk, dit werd geprojecteerd op een groot scherm en zou de hele avond blijven hangen.
om 18:00 uur tot 20:00 uur hebben we heerlijk met onze gezinnen en oma gedineerd. Het eten was heerlijk!

Vervolgens begon om 20:30 uur het feest. Ook dit was weer helemaal geweldig. Alle gasten hebben lekker mee gefeest en er is veel gedanst. Er waren 's avonds zon 70 gasten. Het was niet te druk en niet te rustig, precies goed. Iedereen spreekt er nu nog over, hoe gezellig het was! Erg leuk!

Om 01:00 uur was het feest afgelopen, voordat iedereen weg was was het gauw 01:30 uur. Daarna hebben we nog even nagekletst met onze gezinnen. Om 02:30 uur was onze taxi er en zijn we naar huis gegaan.

Thuis was het hele huis van binnen en buiten mooi versierd! Leuk om zo thuis te komen. Mijn man en ik hebben samen nog een drankje gedaan en hebben toen nog lekker nagenoten van de dag!
Het was echt fantastisch! Alles is rustig verlopen volgens planning, geen gestres. Nu wachten tot september tot we op 'huwelijksreis' gaan! Haha.

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Onze Geweldige Trouwdag!
« Reactie #1 Gepost op: 4 mei 2012, 16:50:28 »
Lieke en man, van harte gefeliciteerd! Was zo te lezen een super mooie dag. Geniet er nog maar lekkervan na.
Leuke foto's ook en jullie stralen zo mooi. Dat just married in zijn kraag, erg origineel!
« Laatst bewerkt op: 4 mei 2012, 16:51:03 door junebride »

twijfeltje

  • Gast
Onze Geweldige Trouwdag!
« Reactie #2 Gepost op: 4 mei 2012, 16:56:21 »
Gefeliciteerd Lieke!
Mooi om te zien

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Onze Geweldige Trouwdag!
« Reactie #3 Gepost op: 4 mei 2012, 17:08:00 »
Gefeliciteerd!

Veer

  • Gast
Onze Geweldige Trouwdag!
« Reactie #4 Gepost op: 4 mei 2012, 18:10:56 »
Gefeliciteerd!! Mooi verslag en mooie foto's. Leuk die belletjes. In september ga ik die ook laten uitdelen door de CM's.

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Onze Geweldige Trouwdag!
« Reactie #5 Gepost op: 4 mei 2012, 20:18:54 »
Mooi hoor! Gefeliciteerd! Wat leuk van die 'verrassingskraag';-)

Chantal_84

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 48
  • Geslacht: Vrouw
Onze Geweldige Trouwdag!
« Reactie #6 Gepost op: 4 mei 2012, 21:16:52 »
Volgens mij hebben jullie een hele mooie dag gehad! Gefeliciteerd!

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Onze Geweldige Trouwdag!
« Reactie #7 Gepost op: 4 mei 2012, 21:42:56 »
Leuk verslag met mooie foto's en wat super leuk van je man met zijn kraag. Gefeliciteerd en geniet van jullie wittebroodsweken.

Lieke23

  • Gast
Onze Geweldige Trouwdag!
« Reactie #8 Gepost op: 5 mei 2012, 12:34:53 »
Dankjulliewel! Ik was ook echt verrast door die kraag!

Die bellenblaas werkte erg goed, wij hadden van die kleine champagneglaasjes. Er kwamen heel veel belletjes uit 1 keer blazen. We hadden er nog over nagedacht om een bellenblaaspistool erbij te kopen. Maar dat was dus echt niet nodig!

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Onze Geweldige Trouwdag!
« Reactie #9 Gepost op: 5 mei 2012, 12:50:16 »
Gefeliciteerd Lieke! Wat een leuk verslag en ook leuke foto's!

Anneli

  • Gast
Onze Geweldige Trouwdag!
« Reactie #10 Gepost op: 5 mei 2012, 15:43:44 »
Dat ziet er uit naar een prachtige dag! Erg leuk om te zien en te lezen! Wat zagen jullie er mooi uit en wat leuk, dat "just married" onder zijn kraag.Gefeliciteerd!

speedymd

  • Gast
Onze Geweldige Trouwdag!
« Reactie #11 Gepost op: 5 mei 2012, 22:33:37 »
Beste Lieke en as man,

wat leuk om te lezen dat jullie zo'n fantastische dag hebben gehad.

Ik en mijn as moeten nog 80 dagen wachten en dan hoop ik ook zo'n leuke dag te mogen beschrijven.

geniet van jullie tijd samen.

groetjes van wendy

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Onze Geweldige Trouwdag!
« Reactie #12 Gepost op: 6 mei 2012, 16:27:49 »
Prachtig!!! Gefeliciteerd!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards