collapse

Auteur Topic: Binnenlocatie Foto'S Gezocht  (gelezen 8963 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anikaa

  • Gast
Binnenlocatie Foto'S Gezocht
« Gepost op: 6 mei 2012, 18:16:42 »
Hallo allemaal,

Over iets minder dan 3 weken gaan wij al trouwen!
Op een prachtige lokatie waar een hele mooie tuin bij zit om foto's te maken.
Maar stel nou dat t toch niet zulk prachtig weer is als dat wij hopen.. dan willen we toch net zo'n mooie binnenlocatie hebben voor de foto's.
Heeft iemand misschien nog tips/ideeen voor een mooie binnenlocatie in Utrecht(Omgeving Zuilen/Maarssen)?
Alvast bedankt!

Groetjes Anikaa

Lieke23

  • Gast
Re: Binnenlocatie Foto'S Gezocht
« Reactie #1 Gepost op: 6 mei 2012, 19:05:08 »
Ik ken heel de omgeving niet, maar vaak heb je wel ergens een tuincentrum in de buurt waar je mooie foto's kunt maken.

October Bride

  • Gast
Re: Binnenlocatie Foto'S Gezocht
« Reactie #2 Gepost op: 6 mei 2012, 20:51:01 »
Misschien bij Kasteel de Haar in Haarzuilens?

Ik kwam net tijdens het zoeken ook nog de Metaal Kathedraal tegen. Geen idee of het jullie stijl is en of zij het verhuren of uitlenen voor dit soort doeleinden, maar ik ga zeker even contact opnemen voor mezelf, want het is wel precies wat wij zoeken! :biggrin:

Birdy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7501
  • Geslacht: Vrouw
Re: Binnenlocatie Foto'S Gezocht
« Reactie #3 Gepost op: 6 mei 2012, 22:11:36 »
Klassieke binnenlocaties zijn de botanische tuinen en de domtuin. Zelf vind ik een simpel viaduct of een tunnel ook heel mooi (bijv bij de Meern onder de A2 door of bij de Bilt richting de Uithof. Wat ik zelf ook heel mooi vind, is de universiteitsbibliotheek op de Uithof: heel strak met veel rood en zwart.

Bij Kasteel de Haar mag je trouwens geen foto's maken. Het is nu alleen toegestaan voor stellen die er ook trouwen.

Snoes

  • Gast
Re: Binnenlocatie Foto'S Gezocht
« Reactie #4 Gepost op: 6 mei 2012, 22:34:16 »
Het spoorwegmuseum in Utrecht. Vrienden hebben daar hele mooie trouwfoto's gemaak.

Birdy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7501
  • Geslacht: Vrouw
Re: Binnenlocatie Foto'S Gezocht
« Reactie #5 Gepost op: 7 mei 2012, 10:08:11 »
Ninus, ik zie het nu weer op de site ja. Maar wat duur zeg! Het wordt zo erg ontmoedigd. Overigens weet ik een weg om gratis in de tuinen te komen. Die ga ik hier niet plaatsen, maar je kunt me pb'en.

October Bride

  • Gast
Re: Binnenlocatie Foto'S Gezocht
« Reactie #6 Gepost op: 7 mei 2012, 23:03:44 »
Elina, heb jij ervaring met de Metaal Kathedraal? Heb ze net gemaild in ieder geval, ben benieuwd...!

Ninus, mag ik vragen waar jullie locatie in Oudewater is? Ga je je tot heks laten verklaren op je trouwdag? :wink:

Anikaa

  • Gast
Re: Binnenlocatie Foto'S Gezocht
« Reactie #7 Gepost op: 8 mei 2012, 16:58:10 »
Bedankt voor alle tips! Wij gaan nog even nadenken en overwegen.. Ga ook even contact opnemen met de fotograaf of hij nog leuke ideeen heeft voor een binnenlocatie.

October Bride

  • Gast
Re: Binnenlocatie Foto'S Gezocht
« Reactie #8 Gepost op: 22 mei 2012, 21:45:36 »
Oeps, zie je vraag nu pas ... Sorry!
Het is een oude machinefabriek, adres gegevens en dergelijke weten we nog niet. Schijnen erg mooie kleuren te hebben daar.

Ooooh, dan ben ik heel benieuwd! Care to share (evt. in PM) als je meer weet?

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Re: Binnenlocatie Foto'S Gezocht
« Reactie #9 Gepost op: 23 mei 2012, 12:01:23 »
Wij gaan bij slecht weer naar het spoorwegmuseum. Bij mooi weer naar een park in utrecht. Zijn maandag in het wilhelminapark geweest. Iemand anders nog een tip welk park we zeker moeten gaan kijken.

Birdy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7501
  • Geslacht: Vrouw
Re: Binnenlocatie Foto'S Gezocht
« Reactie #10 Gepost op: 23 mei 2012, 17:01:15 »
Julianapark? Wilhelminapark kan erg druk zijn.

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Re: Binnenlocatie Foto'S Gezocht
« Reactie #11 Gepost op: 25 mei 2012, 17:30:17 »
We gaan maandag in utrecht even kijken. Me schoonvader had het ook over julianapark dus daar gaan we zeker ook even kijken. Toen we in het wilhelminapark waren viel het opzich nog wel mee misschien ligt het ook aan het tijdstip?

We gaan ook zeker nog even bij lepelenburg kijken.

Gootje87

  • Gast
Re: Binnenlocatie Foto'S Gezocht
« Reactie #12 Gepost op: 29 augustus 2012, 15:49:34 »
@ Octoberbride: Had jij nog een mailtje terug gekregen van de metaal kathedraal? Zijn ook nog op zoek naar een fotolocatie en vind het er wel heel gaaf uitzien!
Dus was even benieuwd of je wat had gehoord.

October Bride

  • Gast
Re: Binnenlocatie Foto'S Gezocht
« Reactie #13 Gepost op: 29 augustus 2012, 15:58:52 »
@ Octoberbride: Had jij nog een mailtje terug gekregen van de metaal kathedraal? Zijn ook nog op zoek naar een fotolocatie en vind het er wel heel gaaf uitzien!
Dus was even benieuwd of je wat had gehoord.
Zie mijn reactie op je PM'etje! :)

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Binnenlocatie Foto'S Gezocht
« Reactie #14 Gepost op: 11 februari 2013, 16:07:12 »
Wij willen onze trouwfoto's gaan maken in de bioscoop bij ons op de hoek!
Nu was ik benieuwd wie dit nog meer hebben gedaan en of jullie misschien nog leuke ideetjes/voorbeelden hebben?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards