collapse

Auteur Topic: Trendy Feestlocatie  (gelezen 4270 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kleinmuisje1976

  • Gast
Trendy Feestlocatie
« Gepost op: 16 maart 2012, 16:12:45 »
We zijn op zoek naar een feestlocatie maar kan nog niet vinden wat ik zoek.

wat zoeken we :

een feestlocatie voor 50 tot 100 man
intieme warme sfeer (we trouwen in de winter) maar ook met een dansvloer en mogelijkheid tot zanger.
GEEN houten kantine stoeltjes maar meer iets met banken of lounge stoelen
omgeving : of omgeving tiel (waar we wonen) of omgeving Wijchen (waar we hoogstwaarschijnlijk gaan trouwen)

Heeft iemand een idee?

Marry24

  • Gast
Trendy Feestlocatie
« Reactie #1 Gepost op: 16 maart 2012, 16:35:59 »
Op zich ben je niet veeleisend maar ik denk wel dat die banken en lounge stoelen erg moeilijk zijn...

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Trendy Feestlocatie
« Reactie #2 Gepost op: 16 maart 2012, 17:27:44 »

Ingepinge87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
Trendy Feestlocatie
« Reactie #3 Gepost op: 16 maart 2012, 19:16:28 »
Ben je al eens wezen kijken bij Thuis bij Fien in Wijchen? Zit in het centrum en is erg trendy en hip. Er is een super mooie feestzaal met dansvloer en ruimte voor muziek, dj, band, zanger etc. Je hebt ook een soort vide, erg gaaf.

Burgers & Buitenlui in Nederasselt is ook erg mooi, misschien wel iets minder trendy, maar wel heel stijlvol. Leuke eigenaren ook, die echt met je meedenken. Maar wel gewone houten stoelen zie ik.

Zaal Sterrebos is erg mooi verbouwd in inmiddels ook best trendy, maar helaas geen loungebanken ofzo, maar wel heel erg sfeervol. Op de site kun je ook kijken naar de Villa. Dat is het prachtige witte huis tegenover de zalen van sterrebos. Tikkeltje ouderwets van binnen, maar wel erg luxe. Ik vond het heel sfeervol. Buiten kijk je heel gaaf uit op het verlichte kasteel. Echt heel gaaf. Maar ik verwacht dat dit niet iets is wat jullie zoeken.

Misschien dat je deze opties zelf ook al wel had gevonden, want in Wijchen zelf zit natuurlijk niet zo heel veel en al helemaal niet echt trendy (behalve Fien dan). Het blijft toch echt een dorp, misschien dat je dan beter uit kan wijken naar Nijmegen, daar zal vast iets te vinden zijn. In de omgeving van Tiel ben ik niet bekend helaas.

kleinmuisje1976

  • Gast
Trendy Feestlocatie
« Reactie #4 Gepost op: 18 maart 2012, 15:41:29 »
Bedankt voor de reacties.
we gaan morgen kijken bij Thuis bij fien.

Wat we zoeken is gewoon een locatie die niet iets kantine achtig maar met mooie disco lampen,dansvloer, mogelijkheid om onze zanger neer te zetten.
iemand nog een idee in de omgeving van nijmegen?

Ingepinge87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
Trendy Feestlocatie
« Reactie #5 Gepost op: 18 maart 2012, 19:36:05 »
Ik ben benieuwd wat je er van vindt! Ik denk nog even verder over een andere locatie, maar zo 1,2,3 kan ik even niets bedenken.

kleinmuisje1976

  • Gast
Trendy Feestlocatie
« Reactie #6 Gepost op: 23 maart 2012, 09:07:22 »
nou we zijn eruit !
we hebben gekeken bij thuis bij fien, maar die vonden we wat te klein. bij sterebosch geweest maar de presentatie vonden we niet echt juf van het, ook hebben we de old cave nog bezocht in nijmegen, mooie locatie, maar helaas de trap was niet te doen voor mijn moeder. wijnfort ook nog gebeld, maar de grote zaal was al besproken.
uiteindelijk in wijchen een tosti gegeten en die uitbater kwam met een goed idee, gasterij de arend in winssen. had hij 10 jaar gewerkt.
hebben een afspraak gemaakt, offerte laten maken en yep helemaal onze smaak!

dus meteen geboekt, op naar het volgende onderdeel

iedereen bedankt voor de reacties

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Trendy Feestlocatie
« Reactie #7 Gepost op: 23 maart 2012, 09:12:12 »
@kleinmuisje, vrienden van ons hebben daar feest gehouden, erg fijn en mooi :)

Ingepinge87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
Trendy Feestlocatie
« Reactie #8 Gepost op: 23 maart 2012, 11:11:51 »
@kleinmuisje, Fijn dat je wat hebt gevonden wat helemaal je smaak is, dat geeft toch een goed gevoel. Grappig dat jullie de presentatie van Sterrebos ook niet zo goed vonden, dat viel bij ons ook nogal tegen. Jammer, want de locatie op zich is best mooi.

me82

  • Gast
Trendy Feestlocatie
« Reactie #9 Gepost op: 8 mei 2012, 19:38:14 »
Hallo

Afgelopen weekend ook in Winssen geweest, we wachten nu de offerte af maar hij had wel leuke ideeen.
Toch blijft het een lastige keuze zeg die locatie!
Wat ik wel jammer vind is dat ze in Winssen niet op afkoop doen maar misschien is dit ook wel beter.

Liefs

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards