collapse

Auteur Topic: Trouwring Om Tijdens De Fotoreportage  (gelezen 11350 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Trouwring Om Tijdens De Fotoreportage
« Gepost op: 22 mei 2012, 13:11:25 »
Ik ben benieuwd of jullie je ring om hadden met het maken van de trouwfoto's. Op dit moment heb ik zoiets van ja die wil ik om. Doe hem af voor de ceremonie en geef hem dan aan me nichtje die de ring komt brengen. Gisteren had ik het er met de cm over en die had zoiets ja maar op het moment dat je de foto's maakt ben je nog niet getrouwd. Dus heb je je trouwring nog niet om.

Dus ben benieuwd hoe jullie het hebben gedaan.

jassou

  • Gast
Trouwring Om Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #1 Gepost op: 22 mei 2012, 13:15:18 »
We hadden ze niet om. Hebben foto's inderdaad van tevoren gemaakt, dus hadden de ringen ook nog niet. Maar ik wilde sowieso geen 'handen-met-ringen'shot, vind dat veel te zoetsappig. Je ziet het dus niet eens :)
De fotografe had onze ringen na de ceremonie even afgepakt, en samen met mijn boeket mooi gefotografeerd. Dat zal ook wel afgezaagd zijn, inmiddels, maar ik vond dat wel mooi.

Chantal_84

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 48
  • Geslacht: Vrouw
Trouwring Om Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #2 Gepost op: 22 mei 2012, 13:22:06 »
Wij gaan pas foto's maken nadat we getrouwd zijn, dus we hebben onze ringen gewoon om.
Als we nog niet getrouwd zouden zijn, dan zou ik ze inderdaad ook niet om doen.
Zelf denk ik ook dat je het amper ziet op de foto's of jullie de ringen wel/niet om hebben.
Bovendien komen dan nog andere momenten waarop je de ring terug kunt laten komen op een foto.

Boefke79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
Trouwring Om Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #3 Gepost op: 22 mei 2012, 13:25:50 »
Wij hadden de ringen wel even snel omgedaan en na foto's maken pas vastgemaakt op ons ringkussen.
Achteraf de foto die we zó graag wilden met de ringen vergeten te maken, dus we hebben geen enkele foto waar de ringen duidelijk op staan...
Toch vind ik het wel mooier om de ringen te dragen bij de shoot, omdat ook al ben je officieel nog niet getrouwd, maar je hebt alles erop en eraan (jurk, kleding, haar) en dan mis je dat (dat was/is mijn mening).

We gingen dus voor wel dragen en hebben ook absoluut geen spijt. Tijdens het uitwisselen van de ringen in de kerk was het toch evengoed heel speciaal en mooi. Ben nog steeds heel blij met onze ringen en ben er trots op dat ik ze eindelijk de hele dag mag dragen;)

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwring Om Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #4 Gepost op: 22 mei 2012, 14:33:03 »
Wij waren getrouwd op het moment dat we de foto's gingen maken.... En misschien is het afgezaagd, maar de mooiste foto is voor ons waar je ook onze handen/ringen/bloemen op ziet... Ik had ze van te voren niet omgedaan, het was pas 'echt' toen we ook echt ja hadden gezegd...

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
Trouwring Om Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #5 Gepost op: 22 mei 2012, 18:48:57 »
Gelukkig hebben we nog even om te twijfelen wat we nu gaan doen. Op dit moment heb ik zoiets van ja we doen ze om tijdens de foto's maken ook al zijn we nog niet getrouwd het is zoals boefke zegt. Het totaal plaatje :)

Imke1986

  • Gast
Trouwring Om Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #6 Gepost op: 23 mei 2012, 11:18:38 »
Wij hadden ze om, het is raar om een trouwreportage te zien waarbij, waarbij de ringen (van dichtbij of van een afstand) niet te zien zijn.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwring Om Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #7 Gepost op: 23 mei 2012, 16:42:27 »
Wij hadden ze om, het is raar om een trouwreportage te zien waarbij, waarbij de ringen (van dichtbij of van een afstand) niet te zien zijn.

Gelukkig ieder zn eigen ding :wink:. Wij hadden ze niet om, kan niet zeggen dat ik ze mis op de foto`s. Er zijn geen close ups van onze handen gemaakt, en verder zijn je handen niet zo groot in beeld dat de ringen uberhaupt op zouden vallen. Het lijkt mij toch een beetje vreemd om ze al om te doen als je nog niet echt getrouwd bent..

Zoals ik al zei, ieder zn ding :tongue:

twijfeltje

  • Gast
Trouwring Om Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #8 Gepost op: 23 mei 2012, 16:55:08 »
Wij hebben ze niet omgedaan.
Vooraf niet heel veel over nagedacht.
Ze zaten ook al vastgebonden in ons ringenboek voor de ceremonie.  
Anders had ik het ook niet gedaan, omdat we dus voor het trouwen foto's hebben gemaakt en toen wilde ik hem nog niet om hebben.
Ik heb het niet gemist en het is ook niet te zien op foto's.
Ik heb maar 1 foto in ons album waarbij mijn ringen te zien zijn. Op de andere foto's die achteraf zijn gemaakt zie je ze ook (bijna) niet.
Ik had überhaupt geen sieraden aan. Mijn man zijn oude oorbel.
« Laatst bewerkt op: 23 mei 2012, 16:55:18 door twijfeltje »

Kylie

  • Gast
Trouwring Om Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #9 Gepost op: 24 mei 2012, 09:36:06 »
Wij hadden ze ook niet om, het ging mij bij de foto's met name om de sfeer, de aanloop naar de ceremonie. Voor mij persoonlijk zou het raar zijn om ze wel om te hebben. Maar ja, wij doen vaker dingen niet zoals ze "horen". Zo was ik eerst zwanger, toen pas huis gekocht en pas getrouwd toen we 11 jaar samen waren en de jongste 3,5 was. Doe gewoon waar jij je prettig bij voelt :)

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Trouwring Om Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #10 Gepost op: 24 mei 2012, 11:24:07 »
Hier ook eenst foto's gemaakt en de ringen niet omgehad. Als ik dat had gewild hadden we de foto's na de plechtigheid moeten maken :wink:

marian1313

  • Gast
Trouwring Om Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #11 Gepost op: 24 mei 2012, 11:36:37 »
Er zijn echt wel mooie foto's gemaakt van onze handen mét ring na de fotoreportage. Dat we ze tijdens de reportage niet om hadden heb ik niet als een gemis ervaren. Ik had het eerder vreemd gevonden om ze voor de foto's alvast aan te doen.
Misschien kun je de fotoreportage anders inderdaad pas na de plechtigheid doen.

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Trouwring Om Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #12 Gepost op: 24 mei 2012, 11:40:06 »
Wij hadden ze wel om maar waren dan ook al getrouwt voordat we de shoot deden

Irene&Ruben

  • Gast
Trouwring Om Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #13 Gepost op: 1 juni 2012, 09:52:33 »
Wij hebben de trouwringen om maar we gaan de fotoshoot ook pas na de ceremonie doen.
Zou het anders zijn dan zou ik ze denk ik wel omdoen omdat ik foto's zonder ringen niet leuk vind.

Nogevengeduld

  • Gast
Trouwring Om Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #14 Gepost op: 1 juni 2012, 10:14:17 »
Wij hebben de foto's gemaakt na de ceremonie in het stadhuis. We waren dus al getrouwd maar we hadden de ringen nog niet om omdat we die in de kerk om zouden doen. Als we de ringen hadden uitgewisseld in het stadhuis en daarna nog een keer in de kerk dan hadden we ze weer af moeten doen. Volgens de babs schuif je de ringen maar 1 keer om en het moment in de kerk was natuurlijk veel mooier.

Onderweg naar de fotolocatie dacht ik er wel ineens aan dat we ze niet bij ons hadden. Maar toen hadden we geen tijd meer om ze te gaan halen. Maar je ziet niet dat we ze niet om hebben. Dat valt niet op. En na de kerk is er een foto gemaakt van onze handen met ringen.
« Laatst bewerkt op: 1 juni 2012, 10:14:41 door Nogevengeduld »

Lieke23

  • Gast
Trouwring Om Tijdens De Fotoreportage
« Reactie #15 Gepost op: 5 juni 2012, 18:10:00 »
Wij hadden 2 fotolocaties. De ene was voor de ceremonie en de andere erna. Dus bij de ene hebben we de ring niet om en bij de andere wel.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards