Algemeen > Aangeboden/gevraagd

Bruidspaar gezocht! Het topic voor weddingplanners i/o

(1/17) > >>

Audrey Krause:
Beste aanstaande bruidsparen,

mijn naam is Audrey Krause. Ik ben 23 jaar oud en woonachtig in Roermond, Limburg.

Ik ben bezig met een opleiding tot Weddingplanner aan het weddingplanner institute (www.bwpn.nl). Een opdracht aan deze opleiding is een stagebruiloft organiseren!

Ik ben daarom opzoek naar een twee tortelduifjes die gaan trouwen in 2011, woonachtig in Limburg, regio Midden-Limburg. Ben jij dat?

Neem dan geheel vrijblijvend contact met mij op via audrey.krause@live.nl, wellicht kunnen wij iets voor elkaar betekenen!

Het is een stagebruiloft, wat betekend dat het voor mij ook om te leren is, het organiseren van deze bruiloft is dan ook geheel kosteloos (op een enkele onkostenvergoeding na).

Groetjes, Audrey.

Happy Bride:
Wat leuk dat je een stage zoekt.
Al kan ik me voorstellen dat de meeste bruidsparen niet op hun bruiloft willen laten oefenen.
Kan je niet bij een ervaren weddingplanner in de leer.
Je bent immers een stagiaire en die mag fouten maken alleen zou ik mijn bruiloft daar nooit voor lenen.
Je wil toch dat alles perfect gesmeerd loopt op zo'n dag.
Succes met het afronden van je opleiding

Maewyn:
Misschien zou het helpen als je nog iets duidelijker aangeeft waar je naar op zoek bent. Ook neem ik aan dat je begeleid wordt vanuit het instituut? Dat zou een toekomstig bruidspaar denk ik zeker helpen, als je dat aangeeft.

Ik weet dat er een aantal bruidjes uit Limburg in 2011 trouwt, maar zij zullen zelf moeten aangeven of ze van je diensten gebruik willen maken of niet. Ik denk dat het een hartstikke leuk beroep is, alleen ja, ervaring opdoen... da's altijd lastig (daar weet ik als zelf pas afgestudeerde alles van!) :biggrin:.

jer:
Hoi Audrey,

Wat leuk zeg zo'n opleiding!Wij wonen in Eijsden(net onder Maastricht) en trouwen 9/9/2011. Zal voor jou wel te ver weg zijn he? Ben je dan al bijna klaar met je opleiding als je stage moet lopen? Denk dat het voor "ons" als bruidjes over het algemeen toch lastig is om iets uit handen te geven en al helemaal aan iemand die "stage" moet lopen. Lijkt mij echter wel erg leuk,denk alleen dat het nuttig is voor dit forum om wat meer informatie te geven over wat precies de bedoeling is.
Succes!

Suzimoo:
Hoi meiden,

Ik ken Audrey dan wel niet persoonlijk, maar dit is zeker een aanrader!!
Mijn vriend en ik gaan ook trouwen in 2011 en hebben ook een weddingplanner die ons huwelijk als "stage project" doet. Zij studeert aan hetzelfde instituut als Audrey.
Wij hadden toen wij met onze weddingplanner in zee gingen nog niks geregeld, we hadden zelfs nog geen datum
Onze weddingplanner staat ons in alles bij: ze doet overal het woord, ze regelt de budgetplanning, doet de onderhandelingen, maakt alle afspraken, maakt een draaiboek en op de dag zelf is ze ook ceremonie- meester. Wat erg handig is omdat ze alle details & contactpersonen goed kent.
Alles gebeurd in goed overleg met ons en ook alles wordt vastgelegd op papier(mede ook voor de opleiding).

Dit neemt echt een stukje regelwerk in handen. En je hoeft er (bijna) niks voor te betalen!
Het is erg prettig om hulp te hebben van iemand die er iets meer vanaf weet dan jijzelf.

Groetjes,
Suzimoo

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie