Algemeen > Aangeboden/gevraagd

Bruidspaar gezocht! Het topic voor weddingplanners i/o

<< < (2/17) > >>

Brigitte Kater:
Hallo,

Ik ben op zoek naar een koppel waarbij ik gratis mijn diensten als weddingplanner aanbied. Ik moet namelijk deze opdracht uitvoeren om mijn diploma te halen. Ik ben m.n. op zoek naar een koppel in de omgeving Bergen op Zoom - Roosendaal - Breda en bij voorkeur met een trouwdatum in het voorjaar (maart/april).


Je reactie is van harte welkom.

Groeten,

Brigitte

stimpy:
Beste Brigitte, ik je topic verplaatst naar het speciaal voor afstuderende WP's bestemde topic... :)

FrauCathleen:
Hallo aanstaande bruidsparen.

misschien is het wel ongewoon om mijn bericht nou te lezen, maar ik probeer toch ook via deze weg een oplossing te vinden.

Op 14 april a.s. begin ik met mijn opleiding tot Weddingplanner bij de Weddingplanner Instiute te Nieuwegein.
Als onderdeel van deze opleiding moet ik een stagebruiloft organiseren.
Dat houd in, dat ik van A tot Z alles in handen krijg. Uiteraard mag het bruidspaar zelf ook nog dingen regelen, maar het overgrote gedeelte blijft in mijn handen.

Een mooie bijkomstigheid hiervan is, dat ik helemaal gratis voor het paar ga werken.
Ze hoeven dus alleen de leveranciers voor hun bruiloft te betalen. Mijn organisatie is dus helemaal gratis.

Ik zal mij ook nog aan uw voorstellen zodat u weet met wie u te maken heeft:
Cathleen Schweizer, 36 jaar, moeder van 1 zoon en samenwonend.
Overdag ben ik werkzaam bij een productiebedrijf op het kantoor.
In de avonduren ben ik werkzaam voor mijn eigen zaak die ik sinds december 2011 heb.

Omdat ik toch graag meer in de trouwbranche bezig wou zijn en het leuk vind om met mensen in contact te komen, heb ik besloten als Weddingplanner aan het werk te gaan.
Mijn opleiding zal dan ook op korte termijn beginnen.

Heeft u interesse als stagekoppel dan mag u mij een bericht sturen naar E-mail me
Alvast bedankt voor uw interesse.

mvg
Cathleen

FrauCathleen:

--- Citaat van: jer op 15 oktober 2010, 11:38:57 ---Hoi Audrey,

Wat leuk zeg zo'n opleiding!Wij wonen in Eijsden(net onder Maastricht) en trouwen 9/9/2011. Zal voor jou wel te ver weg zijn he? Ben je dan al bijna klaar met je opleiding als je stage moet lopen? Denk dat het voor "ons" als bruidjes over het algemeen toch lastig is om iets uit handen te geven en al helemaal aan iemand die "stage" moet lopen. Lijkt mij echter wel erg leuk,denk alleen dat het nuttig is voor dit forum om wat meer informatie te geven over wat precies de bedoeling is.
Succes!

--- Einde van citaat ---

Hallo
Je kent me niet maar ik doe net als Audrey de opleiding tot weddingplanner & ben ook net als haar op zoek naar een stageplek (ben woonachtig in Boxtel).
Misschien kan ik je vraag beantwoorden. Je vroeg haar of ze bijna klaar is met haar opleiding als ze stage moet lopen & of ze meer informatie kan geven.
De opleiding is verdeeld in 2 delen.
Door intensieve lessen (op school) & veel praktijkopdrachten & uiteraard veel therorie, rond je het 1e gedeelte na het afleggen van een examen af met een diploma.
Hier ben je dan gecertificeerde weddingplanner.
Daarna moet je om een gediplomeerde weddingplanner te worden nog als stageopdracht de bruiloft van A tot Z organiseren.
Als je van het bruidspaar & de school een positieve beoordeling krijgt ben je geslaagd. Daarna mag je uitgebreid aan de gang als weddingplanner (dus echt zaken doen)

Beslis je als bruidspaar om als stagekoppel in zee te gaan, dan betaal je geen kosten voor de weddingplanner. Alles is gratis.
Je hoeft alleen de andere leveranciers te betalen. De weddingplanner in opleiding neemt alle taken op zich die een professionele ook zal doen.
Ze regelt in nauw overleg met het paar alle zaken (gesprekken met leveranciers). Is aanspreekpunt bij problemen. Alles wordt op papier gezet & een draaiboek wordt opgesteld.

Ik hoop je hebt een duidelijker beeld gekregen van de weddingplanner in opleiding.

mvg
Cathleen

stimpy:
@Cathleen, zie de post boven je laatste post  :wink:... Ik had je post al in 't juiste topic gemikt... :cool:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie