collapse

Auteur Topic: 6-6-2012 Was Onze Dag  (gelezen 8203 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
6-6-2012 Was Onze Dag
« Gepost op: 8 juni 2012, 23:32:28 »
Hoi allemaal,

Ik lees ik vaak de verhalen dus dacht laat ik ook maar mijn verhaaltje plaatsen met foto's daar zijn jullie dol op :wink:

We hebben echt een super dag gehad echt de mooiste dag van ons leven. En was was lief toch mooi. De dag begon vroeg kon bijna niet slapen door de krullers en heb lief dan ook eigenlijk de hele nacht wakker gehouden. 8uur zijn we aan tafel gegaan om lekker te eten met zijn 3tjes me zus was er namelijk ook gezellig bij. Om 9 uur kwam de kapster en zijn we met mijn haar begonnen. En wat een shit weer was het zeg regen niet normaal. Je baalt enorm maar ach helaas kan je er niks meer aan doen. Me zus had lief om kwart over 10 aan de telefoon die had geen geduld meer en wilde al komen maar ik was nog niet klaar hij moest nog wachten. Arme hij, hij was super zenuwachtig. Rond half 11 kreeg die het telefoontje dat ik me jurk aan had en mocht komen. En even later was het zover daar was die dan en mocht ik de deur open doen. Wow wat mooi en op dat moment was het gelukkig droog. Even foto's maken en zijn doorgereden naar het spoorweg museum. Daar aangekomen was het even droog dus buiten foto's gemaakt daarna binnen. De tijd vloog voorbij en voor we het wisten gingen we naar open toe om foto's te maken. Daar aangekomen begon het iets te regenen dus paar foto's buiten gemaakt om snel binnen verder te gaan. Daar klaar zijn we naar de locatie gereden. Onderweg nog een flinke bui gekregen maar steeds dichterbij werd de lucht blauw en de zon kwam door. En vanaf dat moment is het droog geweest met een lekker zonnetje erbij. De ceremonie was super en ze deed het ook erg leuk met de neefjes en nichtjes om een verhaaltje te vertellen om ze erbij te betrekken. Tijdens het ja woord waren ze dan ook allemaal stil. Daarna tijd voor borrelen en taart eten. En gingen we foto's maken met de gasten. De tijd vloog voorbij en was het alweer tijd om te gaan eten. We hebben allemaal super lekker gegeten en de avond was dan ook zo voorbij. We hebben van iedereen afscheid genomen en zijn lekker naar onze slaapkamer gegaan. Om over onze mooie dag na te praten. De volgende dag met ouders en me zus + man gezamelijk ontbeten en toen was het echt voorbij. Kortom een super mooie dag en nu wachten op de foto's van de fotograaf.




FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
6-6-2012 Was Onze Dag
« Reactie #1 Gepost op: 9 juni 2012, 08:04:58 »
Super om jullie verhaal te lezen en foto's te zien!! Jammer van de regen, maar volgens mij gingen jullie precies door de buien heen ;-)!!

Jullie zagen er echt prachtig uit!!! Geniet lekker na van deze mooie dag!

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
6-6-2012 Was Onze Dag
« Reactie #2 Gepost op: 9 juni 2012, 09:06:52 »
Idd jammer van de regen, maar wel fijn dat je ook nog foto's buiten hebt kunnen maken! Fijn dat het zo'n topdag was! Jullie zagen er in ieder geval stralend uit! Gefeliciteerd!

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
6-6-2012 Was Onze Dag
« Reactie #3 Gepost op: 9 juni 2012, 10:07:54 »
Mooie foto's! En idd, als je de foto's bekijkt merk je niks van de regen die jullie hebben gehad!

Je mans schoenen passen echt heel goed bij zijn pak zeg! Heeft hij goed uitgekozen!

Veer

  • Gast
6-6-2012 Was Onze Dag
« Reactie #4 Gepost op: 9 juni 2012, 10:26:07 »
Gefeliciteerd! Zo te lezen een fijne trouwdag gehad! Gelukkig hadden jullie geluk met het weer. Prachtig bruidspaar waren jullie!

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
6-6-2012 Was Onze Dag
« Reactie #5 Gepost op: 9 juni 2012, 10:41:12 »
Mooie foto's! Van harte gefeliciteerd!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
6-6-2012 Was Onze Dag
« Reactie #6 Gepost op: 9 juni 2012, 12:00:40 »
Prachtige foto`s en een mooi verhaal! Gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Liefs, JM

twijfeltje

  • Gast
6-6-2012 Was Onze Dag
« Reactie #7 Gepost op: 9 juni 2012, 15:03:02 »
Van harte gefeliciteerd!

Toch nog een zonnetje gelukkig.
Je jurk staat je goed!
Lekker vrolijk ook met gele bloemen.
Veel plezier met genieten.

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
6-6-2012 Was Onze Dag
« Reactie #8 Gepost op: 9 juni 2012, 16:22:26 »
Je had je eigen zonnetjes! Wat een gave kleur bloemen!
Jullie stralen echt!

Blitzey

  • Gast
6-6-2012 Was Onze Dag
« Reactie #9 Gepost op: 9 juni 2012, 18:21:08 »
Eertje van harte gefeliciteerd! En wat zien jullie beide er schitterend uit!!!

deniesje

  • Gast
6-6-2012 Was Onze Dag
« Reactie #10 Gepost op: 9 juni 2012, 22:41:39 »
Hartelijk gefeliciteerd! Jullie zien er schitterend uit!
Jammer van de regen, maar in jullie harten scheen de zon volop!

shuhi

  • Junior
  • **
  • Berichten: 50
6-6-2012 Was Onze Dag
« Reactie #11 Gepost op: 9 juni 2012, 23:53:05 »
Ho
Wat zien jullie er prachtig uit!
En inderdaad het weer ik denk dat we best wel wat geluk hebben gehad zo met de zon in de middag.
Geniet lekker na en veel geluk!

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
6-6-2012 Was Onze Dag
« Reactie #12 Gepost op: 10 juni 2012, 11:47:25 »
Iedereen super bedankt voor de leuke reacties :)

Ik ben ook nog steeds blij met me bloemen ze staan nog mooi op een vaas. Het zijn uiteindelijk gerbera's geworden ze konden niet aan zonnebloemen komen.

Me man kon geen mooie schoenen vinden in de buidszaak dus is verder opzoek gegaan en heeft bij een mannenwinkel deze schoenen gevonden. Hij was er erg blij mee en ik vin ze ook helemaal mooi.

Ninus/shuhi gelukkig hadden jullie ook in de middag zon. Dan vergeet je toch een stuk sneller dat de ochtend regen was.

Chantal_84

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 48
  • Geslacht: Vrouw
6-6-2012 Was Onze Dag
« Reactie #13 Gepost op: 11 juni 2012, 11:13:47 »
Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wat zien jullie er stralend en prachtig uit!

Boefke79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
6-6-2012 Was Onze Dag
« Reactie #14 Gepost op: 11 juni 2012, 22:44:24 »
Van harte! Jullie zien er stralend uit en fijn dat het weer toch nog even heeft meegewerkt.
Geniet nog maar lekker na van alles!

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
6-6-2012 Was Onze Dag
« Reactie #15 Gepost op: 13 juni 2012, 00:11:08 »
Nog van harte gefeliciteerd! Geniet van jullie wittebroodsweken.

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
6-6-2012 Was Onze Dag
« Reactie #16 Gepost op: 21 juni 2012, 12:31:44 »
Eertje, klinkt als een mooie dag tussen de buien door foto's maken. En wat zagen jullie er mooi uit. Gefeliciteerd!

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
6-6-2012 Was Onze Dag
« Reactie #17 Gepost op: 21 juni 2012, 18:04:33 »
Gefeliciteerd! Jullie zagen er heel mooi uit!

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
6-6-2012 Was Onze Dag
« Reactie #18 Gepost op: 24 juni 2012, 14:54:56 »
Hey Eertje wat leuk om ook jullie foto's bij de Lingehoeve te zien! Hadden jullie een trouwambtenaar van gemeente Leerdam?
« Laatst bewerkt op: 24 juni 2012, 14:55:08 door Jnine89 »

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
6-6-2012 Was Onze Dag
« Reactie #19 Gepost op: 24 juni 2012, 15:51:50 »
Dankjewel allemaal

Jnine we hadden inderdaad een trouwambtenaar uit de gemeente Leerdam. De lingehoeve is echt super :)

Anneli

  • Gast
6-6-2012 Was Onze Dag
« Reactie #20 Gepost op: 24 juni 2012, 23:59:08 »
Hartelijk gefeliciteerd! En al wéér zo'n mooi stel!  :wink:

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
6-6-2012 Was Onze Dag
« Reactie #21 Gepost op: 27 juni 2012, 00:27:16 »
Nu ben ik wel heel benieuwd wie jullie ambtenaar was! Ja Lingehoeve is zo leuk.. Kijk er zelf ook met ontzettend veel plezier op terug.
Wij hadden trouwens Mia Boltjes als ambtenaar.. Onze eerste keuze was Nel van der Velde omdat ik die persoonlijk ken maar zij was helaas ziek toendertijd. Maar Mia was ook heel erg leuk.

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
6-6-2012 Was Onze Dag
« Reactie #22 Gepost op: 27 juni 2012, 11:42:33 »
Wij hebben bewust gekozen om Mia niet te doen. Ze was ambtenaar bij een vriendin en dan ging een beetje rommelig dus vandaar dat wij haar niet gekozen hebben. Wij gingen voor Carina van Buren en als 2e keus nel van der velde maar de kans was klein want ze was toen nog ziek. Maar Carina had op die datum nog niemand dus die is het geworden.

Toos is ook een geweldige vrouw die vliegt voor je als ik het over moest doen was het zeker weer in de Lingehoeve.

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
6-6-2012 Was Onze Dag
« Reactie #23 Gepost op: 27 juni 2012, 12:38:57 »
Oh wij vonden Mia erg leuk en het liep allemaal erg gesmeerd. Iedereen was er over te spreken, maar ze is dan ook wel bekend bij veel van de familie. Allemaal leerdammers en aspernaren.  Ja Toos is ook super inderdaad, alles verliep zo relaxt en vloeiend.. Echt super. Wij zouden het ook zo over doen :)

Erg leuk om te horen dat jullie er ook zo van genoten hebben!

Eertje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2201
  • Geslacht: Vrouw
6-6-2012 Was Onze Dag
« Reactie #24 Gepost op: 27 juni 2012, 17:41:50 »
Fijn te lezen dat Mis het bij jullie wel erg leuk heeft gedaan :) En wie weet hebben wij het net gezien toen ze wat minder de dag had ofzo :wink:

Erg leuk ook te lezen dat jullie ook nog zoo blij zijn met de lingehoeve ook heel veel van de daggasten vonden het een super mooie locatie :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards