collapse

Auteur Topic: 'S Avonds Trouwen  (gelezen 12566 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marrie

  • Gast
'S Avonds Trouwen
« Gepost op: 20 juni 2012, 23:19:17 »
Wij willen waarschijnlijk 's avonds trouwen.
Dit om meer mensen de gelegenheid te geven om erbij te zijn en ook om geen mensen rond etenstijd te hoeven 'wegsturen'.

Iemand ervaring?

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
'S Avonds Trouwen
« Reactie #1 Gepost op: 20 juni 2012, 23:31:09 »
Ik heb er geen ervaring mee, maar vraag me af of een babs ook s'avonds wil trouwen. Of je moet bijbetalen natuurlijk :)
Ben benieuwd, als het lukt is het wel erg leuk! Wat ik me wel afvraag. Wanneer je daggasten hebt en 'gewoon' overdag trouwd, hoef je toch ook geen mensen weg te sturen? Want die eten toch al met jullie, of is dit een hele domme vraag :tongue:

Elgee

  • Junior
  • **
  • Berichten: 83
'S Avonds Trouwen
« Reactie #2 Gepost op: 21 juni 2012, 08:45:20 »
Wij zijn 's middags op het stadhuis getrouwd met een klein gezelschap en hadden 's avonds het kerkelijk huwelijk. Wij vonden het ook heel belangrijk en fijn dat alle gasten bij de ceremonie konden zijn (en de meesten waren er ook). Vanuit de kerk gingen we meteen door naar de feestlocatie (tegenover de kerk).
Ik vond het zo heel fijn, overdag lekker intiem en 's avonds een grote club mensen in de kerk en op het feest. Wij hebben er bewust voor gekozen om niet alleen 's avonds te trouwen, omdat wij dachten dat de dag dan wat kort zou zijn (en omdat ik graag mijn jurk de hele dag aan wilde in plaats van alleen 's avonds). Maar als dat voor jullie geen bezwaar is, zou ik lekker 's avonds trouwen. Ik vond het echt heel bijzonder dat iedereen in de kerk was!
« Laatst bewerkt op: 21 juni 2012, 08:47:20 door Elgee »

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
'S Avonds Trouwen
« Reactie #3 Gepost op: 21 juni 2012, 10:27:31 »