collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 793301 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #100 Gepost op: 20 juli 2012, 23:52:20 »
Ik ga van de week beginnen met het draaiboek meer in detail uitwerken!
En ideeën voor versiering verzamelen...

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #101 Gepost op: 22 juli 2012, 12:10:06 »
Ideeën voor de decoratie heb ik echt al heeeeeeeeel veel  hahaha. Wordt er zelf soms moe van, hoeveel ideetjes ik heb.
Draaiboek heb ik alleen globaal gemaakt. Ik ga er binnenkort met mijn CM voor zitten.
Het enige waar ik echt heel veel moeite mee heb, is de openingsdans. Ik heb echt geen idee. Wij hebben wel echt een nummer van ons samen, maar dat is niet zo geschikt voor de openingsdans, namelijk sex on fire van Kings of Leon haha.

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #102 Gepost op: 22 juli 2012, 19:42:31 »
Ja ik heb wel genoeg ideeen maar nu nog even kijken welke wij werkelijk willen!
Zou zonde zijn als ik veel dingen maak en ze uiteindelijk niet eens gebruik :wink:
Zullen we onze ideeen delen?

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #103 Gepost op: 24 juli 2012, 09:26:53 »
aaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! Onverwacht ga ik morgenavond al trouwjurken passen!!!
Ik had al contact met een bruidszaak om een keer een afspraak te maken en toen zag ik op hun website dat ze in de maand juli alle trouwjurken in voorraad in de opruiming doen voor €150,-!!!! deze kans kon ik natuurlijk niet laten liggen..stel dat ze mijn jurk er tussen hebben zitten..... Dan heb ik voor dit bedrag mijn jurk al binnen!!!

SPANNEND!!!!

Lielaloesje

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #104 Gepost op: 24 juli 2012, 09:32:06 »
Ik wil van die pompoenen maken om in de boomgaard te hangen

Mijn link
aaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! Onverwacht ga ik morgenavond al trouwjurken passen!!!
Ik had al contact met een bruidszaak om een keer een afspraak te maken en toen zag ik op hun website dat ze in de maand juli alle trouwjurken in voorraad in de opruiming doen voor €150,-!!!! deze kans kon ik natuurlijk niet laten liggen..stel dat ze mijn jurk er tussen hebben zitten..... Dan heb ik voor dit bedrag mijn jurk al binnen!!!

SPANNEND!!!!

Wow!!!!!! Wat goed!! En Spannnend!!! Je wilt zeker niet delen welke winkel? Mag ook via privé bericht hoor! :wink: gnagna

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #105 Gepost op: 24 juli 2012, 09:39:29 »
Ik wil van die pompoenen maken om in de boomgaard te hangen

Mijn link



Wow!!!!!! Wat goed!! En Spannnend!!! Je wilt zeker niet delen welke winkel? Mag ook via privé bericht hoor! :wink: gnagna

whahaha, ja wel hoor..als jullie beloven niet voor morgenavond te gaan kijken:-) straks pakken jullie MIJN droomjurk  :tongue:
het gaat om PerfectDress bruidsmode in Groesbeek:-)

ik ben heel benieuwd.....

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #106 Gepost op: 24 juli 2012, 10:08:27 »
Super Tol81!!!! Maar maak je niet druk, ik ga niet kijken hahaha. Ik heb mijn jurk al :tongue:

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #107 Gepost op: 24 juli 2012, 10:11:15 »
Super Tol81!!!! Maar maak je niet druk, ik ga niet kijken hahaha. Ik heb mijn jurk al :tongue:

en ik maar denken dat ik er op tijd bij was nu:-)

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #108 Gepost op: 24 juli 2012, 10:13:32 »
Hahaha nee ik was super vroeg! Ik had mijn jurk eind maart al uitgezocht. Ik ging eigenlijk voor de lol passen, was niet van plan om iets te kopen, maar ik liep tegen mijn droomjurk aan. En ja dan ga ik niet meer twijfelen, meteen kopen die hap hahahaha. Mijn eigen jurk is al sinds vorige maand binnen en moet dus nog heeeeeeeeel lang in de winkel blijven hangen haha

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #109 Gepost op: 24 juli 2012, 11:29:47 »
Hahaha nee ik was super vroeg! Ik had mijn jurk eind maart al uitgezocht. Ik ging eigenlijk voor de lol passen, was niet van plan om iets te kopen, maar ik liep tegen mijn droomjurk aan. En ja dan ga ik niet meer twijfelen, meteen kopen die hap hahahaha. Mijn eigen jurk is al sinds vorige maand binnen en moet dus nog heeeeeeeeel lang in de winkel blijven hangen haha


ja dat is echt supervroeg:-)
ik hoop ook morgen tegen mijn droomjurk aan te lopen.... zoniet, heb ik nog alle tijd om wel wat te vinden.... :biggrin:

Veer

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #110 Gepost op: 24 juli 2012, 11:50:44 »
@Tol heel veel plezier morgenavond! Ik duim voor je dat je je droomjurk daar in de winkel hangt.


Ik ben vorig jaar op 29 december naar Fidélité bruidsmode geweest. Samen met mijn schoonzus, haar schoondochter en mijn twee dochtertjes. En dat is zo'n 9 maanden voor onze bruiloft. Dus tien maanden voor de bruiloft vind ik niet zo heel erg raar. Een trouwjurk vinden is toch wel heel erg spannend. Daar mag je best nog wat tijd voor hebben. Ik had de ontwerpster verschillende foto's gemaild. En ik heb maar twee jurken en een samengestelde jurk aangehad. Mijn schoonzus zet ze in elkaar voor mij. En ik ga vrijdag weer naar haar toe om te passen. Ik ben heel benieuwd. De jurk is toch wel het spannendste gedeelte van de dag. Ze moet perfect passen. Dus niet af vallen of bij komen.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #111 Gepost op: 24 juli 2012, 11:58:35 »
@tol heel veel plezier en geniet er vooral van!!! Het is echt een geweldig gevoel om zo'n jurk aan te trekken :biggrin:
Ik hoop echt voor je dat je jouw jurk gaat vinden!

@veer, veel succes vrijdag!!!

Ik ga volgende week mijn jurk weer aantrekken :biggrin: Mijn ouders en mijn kleine broertje gaan mee om mij toch in mijn jurk te zien, aangezien ze niet op de grote dag kunnen zijn. Ook heb ik van mijn ouders een prachtige witgouden ring gekregen met diamanten. Die ring is van mijn moeder geweest. Ik zit eraan te denken om die ring als trouwring te gaan gebruiken. Even met AS overleggen hihi
« Laatst bewerkt op: 24 juli 2012, 11:58:52 door LatinBride »

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #112 Gepost op: 24 juli 2012, 12:53:41 »
@tol heel veel plezier en geniet er vooral van!!! Het is echt een geweldig gevoel om zo'n jurk aan te trekken :biggrin:
Ik hoop echt voor je dat je jouw jurk gaat vinden!

@veer, veel succes vrijdag!!!

Ik ga volgende week mijn jurk weer aantrekken :biggrin: Mijn ouders en mijn kleine broertje gaan mee om mij toch in mijn jurk te zien, aangezien ze niet op de grote dag kunnen zijn. Ook heb ik van mijn ouders een prachtige witgouden ring gekregen met diamanten. Die ring is van mijn moeder geweest. Ik zit eraan te denken om die ring als trouwring te gaan gebruiken. Even met AS overleggen hihi

jeetje, latinbride, je ouders en je broertje niet op je bruiloft??? wat vervelend lijkt me dat!!!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #113 Gepost op: 24 juli 2012, 13:09:30 »
Ja ik had het in het andere mei topic al verteld, maar hier nog niet. Mijn ouders gaan op korte termijn emigreren. Een vliegticket kost rond de 1100 euro en dat kunnen ze dan niet missen. Het is ook wel heel veel geld om met z'n 3-tjes op en neer te vliegen. Maar we gaan een skype-verbinding maken in het gemeentehuis en in de kerk, dus dan zijn ze er toch nog een beetje bij :)

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #114 Gepost op: 24 juli 2012, 14:20:10 »
Ja ik had het in het andere mei topic al verteld, maar hier nog niet. Mijn ouders gaan op korte termijn emigreren. Een vliegticket kost rond de 1100 euro en dat kunnen ze dan niet missen. Het is ook wel heel veel geld om met z'n 3-tjes op en neer te vliegen. Maar we gaan een skype-verbinding maken in het gemeentehuis en in de kerk, dus dan zijn ze er toch nog een beetje bij :)

jeetje... kan me voorstellen dat dat best moeilijk zal zijn op de dag zelf!! Waar gaan ze heen??? ik moet er persoonlijk niet aan denken om te emigreren..zou mijn fam te veel missen.. Toen ik mijn AS leerde kennen wilde hij het liefst emigreren naar Canada... maar ik wilde niet mee.... dus nu zitten we nog steeds lekker in ons kikkerlandje....
wel super dat er dan skype geregeld word in de kerk en gemeentehuis.... kan je moeder op afstand een traantje weg pinken ;-)

Veer

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #115 Gepost op: 24 juli 2012, 14:21:38 »
@veer, veel succes vrijdag!!!

Ik ga volgende week mijn jurk weer aantrekken :biggrin: Mijn ouders en mijn kleine broertje gaan mee om mij toch in mijn jurk te zien, aangezien ze niet op de grote dag kunnen zijn. Ook heb ik van mijn ouders een prachtige witgouden ring gekregen met diamanten. Die ring is van mijn moeder geweest. Ik zit eraan te denken om die ring als trouwring te gaan gebruiken. Even met AS overleggen hihi

Bedankt! Ik vind het heel spannend! De onderjurk is al gemaakt. Nu nog de bovenjurk.

Ja ik had het in het andere mei topic al verteld, maar hier nog niet. Mijn ouders gaan op korte termijn emigreren. Een vliegticket kost rond de 1100 euro en dat kunnen ze dan niet missen. Het is ook wel heel veel geld om met z'n 3-tjes op en neer te vliegen. Maar we gaan een skype-verbinding maken in het gemeentehuis en in de kerk, dus dan zijn ze er toch nog een beetje bij :)

Hé wat een goed idee!! Al kan ik me er geen voorstelling bij maken. Het is wel leuk om ze er zo bij te betrekken.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #116 Gepost op: 24 juli 2012, 14:44:19 »
Laptopje met webcam mee en dan kunnen ze het mooi "live" volgen zeg maar. en dan de laptop bij 1 van de gasten op schoot zetten ofzo hahahaha.

jootje22

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #117 Gepost op: 25 juli 2012, 00:01:24 »
Jippieeeeeeeeeeeeeee, ik ben vandaag ook geslaagd voor mijn jurk. Enige tijd geleden heb ik een website gevonden
van een jonge vrouw die trouwjurken verkoopt vanuit haar huis in Neerpelt, België (vlak over de grens) en alle
jurken zijn dus € 290,00.
Ik daar dus vanmorgen met mijn vriendin naar toe met het idee dat het toch wel niets zal zijn zo goedkoop.
Groot was mijn verbazing dus dat ze daar meer dan 50 van de meest prachtige jurken had hangen.
Ik heb er ongeveer 7 aangehad en de eerste is het dus geworden. Zij doet ze dus niet vermaken maar gelukkig
is mijn vriendin coupeuse en doet zij dat.
Op de rug zit zo'n vetersysteem dus aan de zijkanten hoeft niets veranderd te worden, alleen aan de onderkant.
Na een uurtje waren we klaar en ging ik met mijn jurk helemaal happy naar buiten.
Hij hangt nu bij mijn moeder en zit in mijn hoofd, ik krijg hem er niet uit  :biggrin:
Ik ben helemaal happy!

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #118 Gepost op: 25 juli 2012, 07:29:32 »
aaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! Onverwacht ga ik morgenavond al trouwjurken passen!!!
Ik had al contact met een bruidszaak om een keer een afspraak te maken en toen zag ik op hun website dat ze in de maand juli alle trouwjurken in voorraad in de opruiming doen voor €150,-!!!! deze kans kon ik natuurlijk niet laten liggen..stel dat ze mijn jurk er tussen hebben zitten..... Dan heb ik voor dit bedrag mijn jurk al binnen!!!

SPANNEND!!!!

Wat leuk dat je al gaat kijken!
Ben ik straks de enige die nog geen jurk heeft hier?!
Ik kan echt pas in oktober... bluh niet leuk ik wil ook nu al!!!

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #119 Gepost op: 25 juli 2012, 08:08:57 »
Nee hoor misseagle ik ga ook pas in September of oktober ;-)

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #120 Gepost op: 25 juli 2012, 08:20:02 »
Gefeliciteerd met je jurk Jootje!!!! Heerlijk gevoel he :biggrin:

Lielaloesje

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #121 Gepost op: 25 juli 2012, 09:13:51 »
Leuk Jootje! Geniet ervan!!!! Heb je veel foto's gemaakt?

Ik ben nu bezig met een actielijst waar ik ALLES op zet wat nog gedaan moet worden (los van de dag zelf, dat komt in het draaiboek). Ik doe het in Excel en zet de datum erachter wanneer het af moet zijn, zodat ik kan orderen op datum. Ook het budget staat erachter en hoeveel ik heb uitgegeven, zodat het verschil wordt berekend. Het is heeeel veel werk, maar het geeft me wel een rustiger gevoel dat ik alles op papier heb staan wat gedaan moet worden en ik zo de lijst af kan werken. (I like lijstjes en love afstrepen :)). Nu schiet de hele tijd door m'n hoofd 'dit moet ik nog doen' en 'dat moet ik niet vergeten'. Ik hoop dat dit over is zodra de lijst af is. Hebben jullie dit ook, of ben ik de enige die zo neurotisch is?

Ik zag trouwens op lightinthebox dat ze alles in de aanbieding hebben en ook hele goedkope trouwjurken ( en heel veel!) waar je precies je maten kan opgeven, zodat het precies past (als het goed is). Wel eng om een jurk te kopen, zonder dat je kan passen, alleen. Jullie hadden hier ook schoenen besteld, he? Hebben jullie goede ervaringen met deze site? Ik ga dan 7 augustus passen en als ik niets vind, dan weet ik hopelijk wel beter wat me goed staat, dus dan wil ik hier misschien wel wat bestellen (wachten op de volgende sales).WHAAAAA, zie hieronder!! Nog precies 10 maanden!!!!!!!  :biggrin:

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #122 Gepost op: 25 juli 2012, 09:50:48 »
@Lielaloesje, leuk he.. Dat hadden wij dus gisteren.. Nog 10 mnd!
Ik heb zo'n lijstje dus niet terwijl dat voor mij juist geweldig is.. I love dat soort lijstjes, alleen ik heb echt geeeeeeeeeeeeeen idee wat ik nog moet doen!
Hebben sowieso nog geen cent uitgegeven, weten van paar dingen wel al de prijs zoals de fotograaf maar betalen pas achteraf!

Dus als je misschien paar dingetjes zou kunnen opnoemen uit jouw lijstje kun je me daar enorm mee helpen.. Want ik zie t echt niet meer!
Nee hoor misseagle ik ga ook pas in September of oktober ;-)

Oh gelukkig maar! Vind het wel 'eng' dat het dan zo kort nog is.. 7 mnd als ik ga, want kan ook echt pas eind oktober...
Baal daar ook wel beetje van!

jootje22

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #123 Gepost op: 25 juli 2012, 09:53:43 »
@lielaloesje  Volgende week komt mijn zus terug van vakantie en ik weet dat zij de jurk graag wil zien dus
dan zal ik wel foto's maken.
Ik heb trouwens nog een leuke site gevonden:  www.brandos.nl waar ze mooie trouwschoenen verkopen, er zitten
een paar leuke aanbiedingen tussen.
Ik denk dat ik gewoon 2 paar bestel en diegene die afvallen dan gewoon terugstuur.

Lielaloesje

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #124 Gepost op: 25 juli 2012, 10:11:19 »
Ok Misseagle, je hebt erom gevraagd, dan kun je het krijgen! :wink: Zie hieronder (sorry kopieert het niet zo netjes uit Excel). Dit is slechts een deel van de lijst, want ik ben nog niet klaar. En sommige zaken zijn van jullie niet van toepassing. Catering, visagie, decoratie locatie, bedankjes etc moet er nog allemaal op.

Ik heb bovenaan de volgende kolommen staan:
Acties - Benodigheden - Wie - Waar - Budget - Uitgegeven - Totaal - Datum gereed - Gereed X

Hieronder heb ik de eerste twee kolommen gekopieerd van mijn lijst:

Ondertrouw   Legitimatie getuigen verzamelen
Ondertrouw   In ondertrouw gaan
Ondertrouw   Pakket aan gemeente Maarssen sturen
Getuigen/CM vragen   Koek ophalen
Cadeau Getuigen/CM   Cadeau's bedenken
Cadeau Getuigen/CM   Cadeau's kopen
Save-the-day kaartjes   Uitzoeken
Save-the-day kaartjes   Tekst bedenken
Save-the-day kaartjes   Adressenlijst
Save-the-day kaartjes   Bestellen
Save-the-day kaartjes   Versturen
Uitnodiging   Uitzoeken
Uitnodiging   Tekst bedenken
Uitnodiging   Bestellen
Uitnodiging   Versturen
Vrij vragen    Vrij vragen
Oldtimer   Offertes opvragen
Oldtimer   Chauffeur offertes of vriend
Oldtimer   Boeken
Bloemen   Bloemisten zoeken
Bloemen   Bloemstuk auto maken
Bloemen   Bruidsboeket maken
Bloemen   Corsages maken
Bloemen   Corsages opspelden
Fotograaf     Locaties zoeken
Fotograaf    Offertes opvragen
Fotograaf   Afspraak maken
Fotograaf    Boeken
Huwelijksdagverzekering   Prijzen vergelijken verzekeringen
Huwelijksdagverzekering   verzekering vastleggen
Notaris   Notarissen zoeken
Notaris   Huwelijkse voorwaarden opstellen
Gesprek am.burg stand   Afspraak maken
Kleding Bruid   Bruidszaak afspraak maken
Kleding Bruid   Winkelen
Haar Bruid   Kapper aan huis zoeken
Haar Bruid   Proefsessie kapper
Haar Bruid   Kapper boeken
Kleding kids   Adressen zoeken
Kleding kids   Maten opvragen
Kleding kids   Winkelen
Trouwgelofte   Trouwgelofte schrijven
Trouwgelofte   Trouwgelofte oefenen
Muziek    Binnenkomst
Muziek    uitzoeken bij tekenen en weglopen
Muziek    opnemen bij de juiste start
Ringen   Juweliers zoeken
Ringen   Afspraak maken
Ringen   Ringen passen
Ringen   Ringen ophalen
Ringen   Ringkussentje
Huwelijksreis   Eventueel inentingen
Huwelijksreis   Reisverzekering afsluiten
Huwelijksreis   Bestemming selecteren
Huwelijksreis   Bestemming boeken
Draaiboek   Opzet maken
Cadeaulijst    Op internet plaatsen

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards