collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 800929 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #875 Gepost op: 11 november 2012, 17:46:05 »
Moet zeggen Marlie dat ik dus CM was bij een vriendin en ik kreeg eigenlijk voor de bruiloft van niemand vragen. Heb ook de uitnodiging niet hoeven te versturen, deden ze zelf. Wel stond ik op de kaart samen met mn nr. Maar eigenljk niemand vroeg is..

Zou zelf ook niet weten wat mensen willen vragen, ja misschien voor cadeau maar vragenze vaak toch zelf aan het bruidspaar. Alleen 1 afmelding gehad, meer niet.

Maar kan me ook wel indenken dat je schoonzus bang is dat het veel werk is, uiteindelijk moet jullie toch een keer of 2 minimaal van te voren samen komen om erover te hebben en details te bespreken.

Heb je verder geen hele goede vriendin of zelf een broer/zus die het zou kunnen doen?
Of inderdaad 2 personen.. Al lijkt me dat nog moeilijker als je niet eens 1 persoon weet  :blush:

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #876 Gepost op: 12 november 2012, 09:54:47 »
Dat is balen Marlie!
Zoals misseagle al zei; heb je geen goede vriendin die je kan vragen?


Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #877 Gepost op: 12 november 2012, 10:01:50 »
kheb nog een plaatje gevonden van mijn trouwring...

http://www.siebeljuweliers.nl/ring-briljant-alliance-79.html

alleen deze is 2,5 mm breed en die van mij wordt 3,5 mm breed! en vriendlief dus hetzelfde model zonder diamant, en 4 mm breed...

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #878 Gepost op: 12 november 2012, 10:19:08 »
Jorien, mooie ring.. snap nu wat je bedoeld met de zetting :biggrin:

En tja, de ceremonie meester...
De zus van AS  vind het heel vervelend en ze weet ook dat we weinig van haar vragen, maar ze voelt zelf dat ze het niet moet doen.
Ze gaat eigenlijk al veel te lang over haar grenzen heen en wilt niet stoppen, dus nu komen alle problemen eruit (lichamelijk) Ze moet dus echt even wat stappen terug doen en op zichzelf letten. Omdat ze niet weet hoe lang het allemaal gaat duren geeftz e deze verantwoordleijkheid dus op, heel begrijpelijk..

Dus ja, vervanging zoeken..
Ik heb natuurlijk mijn zes bruidsmeisjes.. Dus wellicht kan ik de CM taak verdelen over hen.. Mijn getuige en beste vriendin, die ook een van de bruidsmeisjes is, kan ik dan wel aanspreekpunt maken.. Maar misschien wordt dat dan te warrig en chaotisch..
Wat denken jullie?

Andere optie..
Vriendlief heeft een collega die de opleiding weddingplanner wil gaan doen. Hij stelt voor om haar te vragen, maar ik ken haar helemaal niet en weet dus ook niet wat van haar te verwachten..Dus hier ben ik nog niet heel enthousiast over.
Aan de andere kant is het misschien wel fijn om iemand als CM te hebben die wat verder van ons af staat..Zodat je je ook geen zorgen hoeft te maken dat deze veel van de dag "mist"

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #879 Gepost op: 12 november 2012, 10:20:10 »
Mooi Jorien!

Ik zal die van ons ook plaatsen, we hebben ze dan nog wel niet officieel kapot maar weet 99%zeker dat dit ze worden:

http://www.bijzonderetrouwringen.nl/unieke-trouwringen.php

Het wordt palladium, iets frisser dan wit goud.. en dan bij mijn ring komen er 3 steentjes in een hartvorm

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #880 Gepost op: 12 november 2012, 10:28:51 »
flower ook mooie ringen!

Marlie, 1 van onze CMs is de beste vriend van as en ook zijn getuige, ik vind zelf niet dat dit niet samen zou kunnen gaan ofzo.. anders CM is mijn beste vriendin..
Ik vind het zelf wel fijn om mensen te hebben die dichtbij je staan en zou dan ook eerder wel voor de beste vriendin kiezen (mits zij een beetje organisatie-talent heeft ;-) ) en niet voor de collega van je as...
maar de keuze is natuurlijk aan jullie! Snap wel dat het lastig is..

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #881 Gepost op: 12 november 2012, 10:40:10 »
Inderdaad kan de taak Cm en getuige gewoon naast elkaar bestaan, dat is ook niet wat ik bedoelde :blush:
Ik bedoelde dat het misschien warrig wordt als ik mijn zes bruidsmeisjes "verantwoordelijk maak"
Ik vind het vooral vervelend dat wie we ook vragen, het zal altijd overkomen als een tweede keus (wat het in feite dus ook is. Want de eerste keus was zus van AS)

Phoe, we hebben gisteravond even gezeten voor de uitnodigingen. Donderdag ga ik met mijn moeder naar de groothandel, en wil dan papier meenemen. We weten wat we willen, dus met dat in het achterhoofd, ben ik op zoek naar papieren bruine zakjes.. Schijnt nog best lastig te zijn, haha
Had ik net de perfecte zakjes gevonden (qua afmetingen) zijn ze alleen 5000 stuks te koop.. grrr Maar ja, de aanhouder wint

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #882 Gepost op: 12 november 2012, 10:45:30 »
Inderdaad kan de taak Cm en getuige gewoon naast elkaar bestaan, dat is ook niet wat ik bedoelde :blush:
Ik bedoelde dat het misschien warrig wordt als ik mijn zes bruidsmeisjes "verantwoordelijk maak"
Ik vind het vooral vervelend dat wie we ook vragen, het zal altijd overkomen als een tweede keus (wat het in feite dus ook is. Want de eerste keus was zus van AS)


aha op die manier... nou het lijkt mij wel  wat onhandig als je de taken verdeelt over alle bruidsmeisjes.. dan kan je misschien beter of alleen je beste vriendin doen, of het aan haar over laten hoe ze de taken wil verdelen? (misschien gewoon aan haar voorleggen of ze het leuk vind om te doen, en als het haar teveel werk lijkt dat ze dan de andere bruidsmeisjes erbij kan betrekken?)

en misschien nog een ideetje: vrienden van ons hadden laatst beide moeders als CMs.. misschien is dat nog een alternatief?

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #883 Gepost op: 12 november 2012, 10:50:16 »
Dat is ook een goed idee.
Misschien dat ik het van de week eens aan haar voorleg. Dat zij een soort "Maid of Honour" is..

En onze mama's moeten op deze dag gewoon lekker genieten..Mijn moeder is net als ik , en zal de taak dan heel serieus nemen en zich heel verantwoordleijk gaan voelen.. Ze moet gewoon lekker genieten van het trouwen van haar dochter...

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #884 Gepost op: 12 november 2012, 10:56:07 »
Ik denk inderdaad ook dat een moeder lekker moet genieten op de dag en dan ceremoniemeester niet de beste keuze is!

AS gaat zaterdag voor zijn pak, en hij wil heel graag dat ik mee ga..
Ik heb er een tijdje over getwijfeld maar omdat hij het zo graag wil doe ik het!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #885 Gepost op: 12 november 2012, 11:04:55 »
Nice.. Pak scoren.. veel plezier..
Ik zou willen dat mijn AS me mee zou vragen..Maar ik mag helemaal niks van hem weten..

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #886 Gepost op: 12 november 2012, 11:07:28 »
Haha Marlie de meeste mensen om ons heen zeggen.. joh moet je niet doen!

Volgens mij heb ik niet gereageerd op je uitlegvan de autolintjes..
Ik snap het wel maar denk dat het niks voor mij is..;)
Maak je ze ook op bestelling :biggrin:?

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #887 Gepost op: 12 november 2012, 11:10:49 »
haha, kan ik best doen..
Hoeveel heb je er nodig?? :biggrin:

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #888 Gepost op: 12 november 2012, 11:15:41 »
Oh leuk Marlie!
Ik moet nog wel even met AS overleggen..
Jij hebt als kleur zacht rose maar kan dit ook aangepast worden?

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #889 Gepost op: 12 november 2012, 11:27:10 »
ik ga misschien ook wel mee pak kopen van as.. hij wil wel dat ik meega, en ik wil t zelf ook zich ook wel, maar weet niet of ik t dan jammer vind dat ik al weet hoe hij er uit ziet! nog even over nadenken dus..

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #890 Gepost op: 12 november 2012, 11:31:03 »
Jorien:
Daar ben ik ook een beetje bang voor maar omdat er bij ons een half jaar tussen zit ben ik het vast alweer een beetje vergeten;)

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #891 Gepost op: 12 november 2012, 11:32:20 »
Wat voor kleur heb je in gedachten flower??

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #892 Gepost op: 12 november 2012, 11:37:39 »
Wat voor kleur heb je in gedachten flower??

Waarschijnlijk willen wij als thema kleur paars, dat weten we na zaterdag zeker;)
Dus wat jij dan roze had bij dat roosje dat in het paars.. snap je het nog;)

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #893 Gepost op: 12 november 2012, 12:32:51 »
kheb nog een plaatje gevonden van mijn trouwring...

http://www.siebeljuweliers.nl/ring-briljant-alliance-79.html

alleen deze is 2,5 mm breed en die van mij wordt 3,5 mm breed! en vriendlief dus hetzelfde model zonder diamant, en 4 mm breed...

kan de link niet openen.....
als het kostenplaatje rond komt, dan hebben we een trouwauto!! JOEHOE!
Iemand vroeg hier waarom een snoek... Eigenlijk niet met een hele speciale reden, we vinden het allebei een mooie auto en AS is een citroenman....

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #894 Gepost op: 12 november 2012, 12:41:40 »
marlie, ik zou denk ik inderdaad gaan voor je beste vriendin, denk dat het fijn is als je CM iemand is die dicht bij je staat, dan weten ze precies hoe jullie dag willen hebben, en als er op de dag zelf iets anders loopt dan gepland weet zij (als het goed is) dan ook hoe te handelen zodat het alsnog naar jullie wens zal lopen. 

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #895 Gepost op: 12 november 2012, 13:24:43 »
Oei das balen Marlie! Vooral omdat het ook voor stress zorgt dat je nu een ander moet zoeken.
Hier zijn mijn moeder en zus samen CM, Dat zijn de enige mensen die k voldoende vertrouw, en waardoor ik het dan kan loslaten. (controlefreak :blush:)
Ik heb wel heel bewust gekozen om ze het samen te laten doen, ik heb het vorig jaar voor mijn zus gedaan, en uiteindelijk was het veel werk voor 1 persoon, zeker als je wil dat degene ook nog kan genieten op de bruiloft, Al  moet ik zeggen na de ceremonie was ik 'vrij'

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #896 Gepost op: 12 november 2012, 18:22:25 »
@Dees, nou ik ben dus CM geweest bij een vriendin en was na de ceremonie echt niet vrij.
Heb niets meegekregen van de bruiloft!

Heb mijn broertje als CM maar weet dat hij heel goed kan delegeren, dus hij zal veel meekrijgen van de bruiloft wat uiteraard ook de bedoeling is. En vriendinnetje van hem is mede CM zodat ze hem kan ondersteunen!

Verder @Marlie, misschien kun je sowieso eens met die collega gaan praten en kun je alsnog beslissen daarna!

Yvon83

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #897 Gepost op: 12 november 2012, 19:11:56 »
Zow wat een geklets vandaag :D

CM is mijn zusje, zij is net zo relaxed en nuchter als ik, dus komt helemaal goed.. Van tevoren regelen we verder alles zelf, zij zal vooral op de dag zelf de boel in banen leiden..

Pak kijken ga ik niet mee, wil ik zelf niet. Vriendlief zou het wel best vinden, maar mijn en zijn moeder gaan mee. Mijn schoonmoeder heeft al een nacht wakker gelegen voor onze dag.. Ze vond dat ik meemoest pak kijken, want anders werd het hun verantwoordelijkheid..  :dry: Maar uitgelegd dat vriendlief heel goed zelf kan zien wat ie mooi vindt en dat zij vooral mee moeten om te kijken of het ook echt leuk is en past bij mijn jurk ;)

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #898 Gepost op: 12 november 2012, 19:41:23 »
Nou ik ben dus zelf ook CM geweest, maar wij hadden alles van tevoren geregeld en doorgesproken, en op de dag zelf liep alles lekker vlot en was ik meer een aanspreekpunt voor de locatie en de chauffeur enz, maar die snapte het allemaal prima!

Pak bemoei ik mij ook niet mee, wil ik niet, mijn moeder regelt het samen met as, en dat komt helemaal goed!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #899 Gepost op: 12 november 2012, 20:01:36 »
Ik heb voor de bruiloft ook uren en uren en uren met het bruidspaar dingen doorgesproken.
En ook met de locatie.
Echter veranderden ze toch vanalles op de dag zelf en liep het niet zoals wij het afgesproken hadden waardoor ik veel werk had. Ook was de bruid zelf nogal veel eisend en liep iedereen aan me te trekken.

We deden ook een stukje met de groep en ook daarvoor was ik aanspreekpunt terwijl ik dat niet wilde..

Er werd dus erg veel gehangen op mij, ook vanuit de fotograaf en videograaf.. Niemand dacht voor zichzelf maar kwam allemaal naar mij.
Vond t dus echt niet leuk om te doen!
Had er van te voren zoveel tijd in gestoken al en op de dag zelf zou, als iedereen zich aan de afspraken hield, ik niet veel hebben moeten doen. Maar helaas..

En t erge is nog, heb er nooit de waardering voor gekregen.. Maar das een ander verhaal!

@pak, dat doet mijn AS lekker zelf samen met mn moeder en zijn moeder. Vind het ook wel leuk dat hij een verrassing voor mij heeft ;)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards