collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 798443 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1350 Gepost op: 20 januari 2013, 22:20:56 »
net mn sieraden besteld via etsy... vind het wel spannend want nog nooit wat besteld daar, maar zal wel goedkomen :)
Ook mooie manchetknopen gekocht voor as... :)
dit worden mn sieraden voor overdag.. (ik hou van simpel  :) )

https://img3.etsystatic.com/016/0/6558068/il_fullxfull.411991023_cwp2.jpg
https://img0.etsystatic.com/004/1/5246304/il_fullxfull.360219016_9uhm.jpg
https://img1.etsystatic.com/001/0/5246304/il_fullxfull.368091505_8pwp.jpg

voor de avond twijfel ik nog over de volgende: (nog niet gekocht dus)

http://img2.etsystatic.com/010/0/6679983/il_fullxfull.415309282_sc2c.jpg
http://img1.etsystatic.com/000/0/6558068/il_fullxfull.343152309.jpg

Vind ik wel een wat feestelijker setje dan de eerste, en dus geschikter voor de avond. Wat vinden jullie??
« Laatst bewerkt op: 20 januari 2013, 22:28:42 door Jorien26 »

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1351 Gepost op: 20 januari 2013, 22:36:11 »
Bedankt voor de mail! Ik zal mijn jurk ook gelijk even mailen, kwam echt prachtige jurken tegen zeg!

Jorien mooie sieraden! Ik denk dat die voor 's avonds ook wel erg mooi zijn, persoonlijk denk ik dat het dan wel iets meer mag opvallen en dan zijn die erg mooi. Niet té, maar wel iets meer opvallend dan de anderen.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1352 Gepost op: 21 januari 2013, 06:02:38 »
@Tol, ben blij dat ik Tam niet blijk te kennen want ik had dus nog helemaal niet gelezen op de mail om te zien of ik haar kende.. En dan stuur jij t wachtwoord al.. Maar goed.

Tam, welkom! Wil jouw jurk idd ook wel zien :)

@Jorien, moet zeggen heb niet zoveel met goud dus vind de ketting van je avond setje t mooist! Zoiets wil ik zelf ook voor overdag ;)

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1353 Gepost op: 21 januari 2013, 08:20:19 »
@Tol, ben blij dat ik Tam niet blijk te kennen want ik had dus nog helemaal niet gelezen op de mail om te zien of ik haar kende.. En dan stuur jij t wachtwoord al.. Maar goed.

Tam, welkom! Wil jouw jurk idd ook wel zien :)

@Jorien, moet zeggen heb niet zoveel met goud dus vind de ketting van je avond setje t mooist! Zoiets wil ik zelf ook voor overdag ;)

Sorry, sorry, sorry... was weer eens te impulsief blijkbaar... was echt niet mijn bedoeling...vond het zo sneu voor Tam, dat ik dacht ik zal haar maar even antwoorden.... Niet beter over na gedacht... SORRY!!! (voel me nu wel een beetje lullig...)

@Jorien... Ik vind ook het avond setje het mooist, maar om de zelfde reden als Misseagle, ik heb ook niet zo veel met goud... mijn trouwring zal ook geen goud zijn...(of misschien een heel klein randje)

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1354 Gepost op: 21 januari 2013, 09:32:44 »
thnx ladies voor de reacties, denk dat ik dan ook maar voor het avond setje ga! (en tja, onze ringen zijn wel geelgoud dus ik vind het er juist wel mooi bij ;) )

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1355 Gepost op: 21 januari 2013, 09:36:31 »
thnx ladies voor de reacties, denk dat ik dan ook maar voor het avond setje ga! (en tja, onze ringen zijn wel geelgoud dus ik vind het er juist wel mooi bij ;) )

Vind het trouwens wel een mooi geheel hoor!!

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1356 Gepost op: 21 januari 2013, 09:42:42 »
dankje tol! Maar vind het niet erg hoor, dat het niet ieders smaak is ;) (zo hou ik weer niet van de 'standaard' parel-setjes, al vind ik het bij sommige bruidjes echt heel mooi staan)

Tam wat een prachtige jurk heb je! Echt heel erg gaaf. En welkom op de mail ;)

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1357 Gepost op: 21 januari 2013, 10:12:51 »
Ik vind die oorbellen van je avondsetje echt super mooi!!DAt groenige steentje..wauw!!
Ik ga zo eens kijken op de mail naar je jurk Tam, ik ben benieuwd..

Gisteren hebben vriendlief en ik ons budget opnieuw bekeken.. Een aantal dingen vallen echt duurder uit (zijn pak en accessoires, de ringen...)
We komen nu op bijn 19000 euro!!! :jawdrop:
OMG!! Ik moet zeggen dat echt ALLES hierbij geteld is.. Dus ook de huwelijkreis, ieder ballonnetje en potje verf, benzine voor de trouwauto, vliegtickets naar Valencia, trouwalbum en dat soort dingen.. Maar schrok wel van de totaalprijs..
Moeten even kijken waar we nog kunnen schrappen...

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1358 Gepost op: 21 januari 2013, 10:17:14 »
haha ja wij hebben toevallig van t weekend ook ff weer het totaalplaatje bekeken... wij tikken zo langzamerhand ook bijna de 20.000 aan... (whaaa) maar dat komt vooral door de duurder uitgevallen huwelijksreis en idd de ringen... en dan willen we eigenlijk ook nog wat extra uren fotografie haha.... -slik-

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1359 Gepost op: 21 januari 2013, 10:23:45 »
OHHHH, wat een bedragen, en ik maar denken dat wij duur uit kwamen met 12.000 euro....
pfff.. Maar goed, we doen het maar 1 keer en dan doen we het goed!!

Misschien een stomme vraag hier op het trouwforum, maar hebben jullie wel eens last van koud-water-vrees...
Ik had het afgelopen weekend...
Veel gemopper op elkaar, niets dat lekker liep, het idee dat we elkaar volledig kwijt waren en elkaar niet meer begrepen... toen dacht ik echt; moet/wil ik wel met jou trouwen..... *bloos*...

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1360 Gepost op: 21 januari 2013, 10:24:52 »
oh gelukkig.. ben ik niet de enige..
het stomme is dat we voor alles we een goede reden hebben om het "toch maar wel te doen, want we trouwen maar 1 keer" en "ja, trouwringen draag je je hele leven"
AS had zelfs even berekend dat als je de trouwringen 60 jaar draagt, het maar 20 euro per jaar is, hahah

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1361 Gepost op: 21 januari 2013, 10:27:46 »
Haha, Tol.. dat gevoel bekruipt mij ook af en toe.. vooral als we weer een discussie hebben over de bruiloft...
Maar gelukkig duurt het dan ook niet lang, dat ik weer denk.. " ah, ik wil toch wel heel erg graag met je trouwen"

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1362 Gepost op: 21 januari 2013, 10:58:49 »
oh gelukkig.. ben ik niet de enige..
het stomme is dat we voor alles we een goede reden hebben om het "toch maar wel te doen, want we trouwen maar 1 keer" en "ja, trouwringen draag je je hele leven"
AS had zelfs even berekend dat als je de trouwringen 60 jaar draagt, het maar 20 euro per jaar is, hahah

hahah, ja als je het zo berekend vallen de kosten best wel mee....

Wij hebben echter besloten dat de ringen voor ons niet duur hoeven te zijn... we hebben setjes gezienv an 200,- per stel...

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1363 Gepost op: 21 januari 2013, 11:00:29 »
Haha, Tol.. dat gevoel bekruipt mij ook af en toe.. vooral als we weer een discussie hebben over de bruiloft...
Maar gelukkig duurt het dan ook niet lang, dat ik weer denk.. " ah, ik wil toch wel heel erg graag met je trouwen"
Gelukkig maar, dacht al dat hier alleen -zielsgelukkige-eeuwig tevreden met elkaar-bruidjes waren, hihii...
Wij hebben wel de nodige strubbelingen...
Maar als ik me dan bedenk dat we straks SAMEN op dansles gaan, vind ik dat wel weer zoooo super leuk, dat ik hem wel plat kan knuffelen, grinnik!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1364 Gepost op: 21 januari 2013, 11:11:56 »
Hou ook niet van parels bij mezelf..

Moet zeggen dat ons budget voor bruiloft en huwelijksreis apart is.. Anders zou t ook rond 20.000 zitten!

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1365 Gepost op: 21 januari 2013, 13:51:18 »
Ik denk dat wij incl huwelijksreis rond de 15 16000 zitten.

Jolien wat een mooi setje,al ben ik zelf meer van zilver en witgoud vind het wel erg mooi.

Hier ook weleens strubbelingen samen hoor maar ovwr het algemeen zitten we prima op een lijn.

Dames ik loop vast op de sieraden bij mijn jurk,ik weet het gewoon simpel weg niet meer moeder schoonmoeder en cm zeggen allemaal wat anders en ik ben het even kwijt.


tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1366 Gepost op: 21 januari 2013, 13:54:48 »
Ik denk dat wij incl huwelijksreis rond de 15 16000 zitten.

Jolien wat een mooi setje,al ben ik zelf meer van zilver en witgoud vind het wel erg mooi.

Hier ook weleens strubbelingen samen hoor maar ovwr het algemeen zitten we prima op een lijn.

Dames ik loop vast op de sieraden bij mijn jurk,ik weet het gewoon simpel weg niet meer moeder schoonmoeder en cm zeggen allemaal wat anders en ik ben het even kwijt.

waar moet/kun je uit kiezen dan... Uiteindelijk moet JIJ het mooi vinden he, niet je moeder/schoonmoeder...

(mijn schoonmoeder vind mijn jurk ook niet het mooiste, helaas voor haar)

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1367 Gepost op: 21 januari 2013, 14:24:15 »
Dat is zo het probleem is dat in mijn jurk een klein pareltje /glaspareltje verwerkt zit op mijn borst heel fijntjes. Het model op de catalogusfoto heeft een zilverkettinkje om met een parel erop heel fijntjes. Bij het passen hadden ze die ook bij mij omgedaan alleen ben ik niet zo fijntjes gebouwd als het model en valt dat kettinkje helemaal weg. Zelf dacht ik in eerste instantie dat ik een parel ketting om moest doen maar dan valt het fijne pareltje op mijn lijf weer weg. CM dacht dat ik misschiej een.opvallend arm sieraad moest omdoen en eventueel iets met oorbellen. Ik zelf weet het niet meer hahah

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1368 Gepost op: 21 januari 2013, 14:28:04 »
Dat is zo het probleem is dat in mijn jurk een klein pareltje /glaspareltje verwerkt zit op mijn borst heel fijntjes. Het model op de catalogusfoto heeft een zilverkettinkje om met een parel erop heel fijntjes. Bij het passen hadden ze die ook bij mij omgedaan alleen ben ik niet zo fijntjes gebouwd als het model en valt dat kettinkje helemaal weg. Zelf dacht ik in eerste instantie dat ik een parel ketting om moest doen maar dan valt het fijne pareltje op mijn lijf weer weg. CM dacht dat ik misschiej een.opvallend arm sieraad moest omdoen en eventueel iets met oorbellen. Ik zelf weet het niet meer hahah

ja dat is lastig... is ook moeilijk om te beslissen.. weet niet wat voor een jurk je hebt??? strappless of niet?
ik ben wel van mening dat wanneer je 'grote' oorbellen hebt je geen halsketting moet nemen, dan wordt het misschien te vol rondom je gezicht...



Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1369 Gepost op: 21 januari 2013, 14:33:50 »
Het is inderdaad een strapless jurk.

Vind het een beetje een eng idee om hier een foto te plaatsen weet niet wie er allemaal meelezen. Maar blijf het lastig vinden temeer ook omdat ik niet alles kan kopen en het bij de volgende keer passen weer omdoen (wordt een beetje gek qua prijs)

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1370 Gepost op: 21 januari 2013, 16:23:38 »
Ik tel trouwens ook al mee wat we in mexico uitgeven en de 2000 onvoorziene kosten die we nog open hebben staan. Tel ik dat niet mee dan is het 16000

Yvon83

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1371 Gepost op: 21 januari 2013, 18:30:07 »
Wholie wat een bedragen! Wij hebben een budget van max 8.000 excl huwelijksreis en daar blijven we met alles wat we nu weten makkelijk binnen! Ik vind het een sport om de dingen zo uit te zoeken dat het binnen de planning blijft ;)

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1372 Gepost op: 21 januari 2013, 19:47:55 »
Flinke bedragen idd! Maar als ik ga kijken schiet het bij ons toch ook aardig op  :blink: Met de bedragen die we al weten en die we ingeschat hebben, komen we op ruim €10.000. Excl huwelijksreis en nog onvoorziene kosten. Hoop daar eik nog wel onder te blijven, hoop dat onze schattingen ruim genoeg zijn! Vind het idd een sport om alles zo goedkoop mogelijk voor elkaar te krijgen!

Hier eik geen koud water vrees of gedoe samen... Maar vind t wel spannend allemaal! Niet zozeer of ik de goede keus maak want daar ben ik echt wel van overtuigd. Hebben nooit ruzie, hooguit even een moppermomentje. Vind vooral de dag zelf spannend, ondanks dat je het zo goed voorbereid toch spannend wat er gaat gebeuren!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1373 Gepost op: 21 januari 2013, 20:34:21 »
@Yvon, tsjah ieder zn eigen budget :)
Voor wat wij willen doen wij t erg goed.. blijven binnen ons budget dus ja! Ons feest alleen kost incl hapjes en drankjes al 4000. Dat is dan de helft van jouw budget al ;) Maar super fijn toch dat t je lukt om zo laag te houden! Als wij een heel andere bruiloft voor ogen hadden dan was t vast goedkoper geweest haha maar ja, wij wilden nu eenmaal in een voetbal stadion :P

Ons budget is overigens 15000 maar zit 2500 aan onvoorziene kosten bij die we niet allemaal op gebruiken!

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1374 Gepost op: 21 januari 2013, 21:16:11 »
Tam: Ik kende je gelukkig ookniet :blush: ookvanuit mij was er niks tegen je om je het wachtwoord kreeg, vervelend dat je dit gevoel had..
Maar wat een prachtige jurk heb je!!!

Kimm: als je een foto wilt plaatsen kan je dat beter op de mail doen, zelf zou ik het ook niet op het forum doen!

Budget: Ons budget zonder huwelijksreis hadden we al omhoog gedaan.. kwamen er al snel achter dat we het met 10000 euro niet gingen redden als de locatie inclusief drankjes al 5000 euro kost!
Ons budget met huwelijksreis is nu 17500 euro! gaan we denk ik net redden..
wat een geld als je er over na denkt!

Foto: Heeft er iemand al naar onze foto gekeken op de mail of heb ik er over heen gelezen?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards