collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 798448 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1600 Gepost op: 12 februari 2013, 16:09:53 »
Das ook leuk idd Bianca, met zijn allen iets doen! AS geslaagd voor schoenen, mooi, weer een puntje van het lijstje ;) Wel balen dat de kapster niet aan huis komt!

Mo wat balen dat je zo ziek bent! Hoop voor je dat je gauw opknapt!

Ikseltje ik ben er ook nog niet helemaal uit. Had een proefkapsel maar m'n lief vond het niet mooi  :dry: Dus weer opnieuw beginnen met denken. Ik heb een one-shoulder jurk en had m'n haar aan de andere kant met een soort staartje met een bloem. Heb krullen van mezelf en die had ze gebruikt. Vond het wel erg leuk maar ja als hij het niks vindt... Mams vond het ook niet mooi trouwens. Volgende week komt m'n zusje om wat dingen te proberen, ik heb altijd m'n haar los en m'n lief ziet me ook het liefst zo. Maar m'n krullen zakken gedurende de dag altijd uit dus even kijken hoe dat zou moeten. Ga dan met het kapsel wat ik met zusje heb bedacht, voor nog een proef maar de kapster. Hoop dat we er uit komen! Visagiste is al geregeld en in principe is de kapster zelf ook al vastgelegd maar het kapsel moet dus nog. Meisje op stal waar ik rij doet ook visagie en haar, dus als ik er niet uit kom, kan ik met haar altijd nog kijken.

Hebben zojuist het pak van lief opgehaald en ondanks gedoe eerder is het nu helemaal goed :D Staat hem echt prachtig! Nu alleen echt duimen dat we niet teveel overgewicht hebben want dit pak weegt ook wel weer wat :P

Lily Rose

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 214
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1601 Gepost op: 12 februari 2013, 22:56:02 »
Dank je voor het medeleven wat betreft de baan, Tam! Erg aardig van je! Ik vind het echt leuk om te lezen over jullie verblijf in Thailand en dat het zo succesvol is geweest!

Wat betreft de ringen, zo grappig dat veel van de bruidegommen aanvankelijk niet positief tegenover een ring staan. Ik hoop dat de mijne ook nog overstag gaat ;) Vanmiddag in de stad nog relatief betaalbare ringen gezien die me wel aanspraken... Misschien toch nog eens polsen. Maar ik wel me ook niet bij M. opdringen. Lastig lastig!

Bedankt voor de info over de hold ups! Die had mijn zus ook aan tijdens haar huwelijk. Ik weet niet of die iets voor mij zijn. Ik denk dat het toch een panty zal worden van goede kwaliteit.

Jeetje Mo, wat irritant dat je ziek bent! Ik wens je heel veel beterschap!

Ikseltje, ik heb wel een beeld van wat ik met mijn kapsel wil. Mijn zus gaat het voor me doen en zij is heel behendig met schuifspeldjes. We gaan binnenkort een proefkapsel proberen. Wat mij heel erg heeft geholpen is op internet te zoeken op voorbeeldkapsels. Gewoon via Google op images zoeken. Als je bijvoorbeeld opgestoken wil of half opgestoken/half los, dan kan je daar op zoeken. Dat geeft je wat uitgangspunten, wat je wel wil en wat je niet wil. Misschien helpt dat? En anders hebben kappers ook wel voorbeelden, of vanuit tijdschriften een idee opdoen?

Nou Bianca, klinkt alsof je al een heel eind bent, wat goed! Ik vind het best heftig wat je vertelt over je pech in het verleden. Ik vind het heel erg dapper hoe je er in staat, en dat je nu vooral naar de leuke dingen kunt kijken. Je inderdaad eerst maar eens goed op het huwelijk richten en dan is dat een mooi uitgangspunt om jullie leven verder in de opgaande lijn te vervolgen. Spannend, en leuk!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1602 Gepost op: 13 februari 2013, 08:05:59 »
Nog maar 100 dagen!!!!

Sorry voor mn ego post maar vriendje en ik hebben elkaar vandaag al cadeaus gegeven ipv morgen, omdat t vandaag nog 100 dagen is.. ik kreeg de armband die ik zooo mooi vond (foto volgt) en hij van mij een weekendje weg incl voorstelling van Jurk! een 3 gangen diner en overnachting dus.. Heel gaaf, geregeld via mn werk..

Ben wel beetje verdrietig want ben 0,6kg weer aangekomen, de afgelopen dagen met carnaval waren ook zooo slecht van me, dus nu weer dubbel er tegenaan!

ikseltje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 211
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1603 Gepost op: 13 februari 2013, 08:36:39 »
Misseagle wat een leuke cadeautjes hebben jullie elkaar gegeven!
Benieuwd naar de foto van de armband, ga je die ook dragen tijden de bruiloft?

Die bijna kilo extra krijg je er ook echt wel vanaf.
Heb je fanatiek carnaval gevierd?
Ik ben ook druk bezig met het zo strak en slank mogelijk in mijn jurk komen op een verantwoorde manier.
Sta nu al bijna 2 maanden 2-3 keer per week in de sportschool, en ik ben het nog leuk te vinden ook.
Tevens voedingspatroon aan het omgooien en ondanks dat het niet hard gaat, gaat het wel!
Vandaag even een rustDag, gister de xco meegedaan en ik heb spierpijn!

Vandaag trouwens de proefdruk van de kaarten bestellen, ben zo benieuwd hoe cat eruit ziet straks zo'n uitnodiging met onze namen erop!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1604 Gepost op: 13 februari 2013, 10:19:25 »
Jaaaa..ik realiseerde me  gisteren ook dat het vandaag nog 100 dagen is..
Heb de neiging om een aftelkalender te maken met kruisjes zetten, net als vroeger..hihi

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1605 Gepost op: 13 februari 2013, 10:52:29 »
haha, hier ook nog 100 dagen!! Had t al groot in mn agenda staan hihi... vnaaf lekker uit eten, ook ivm de 100 dagen en ook omdat mn vader op valentijnsdag jarig is dus dan zitten we eigenlijk altijd daar...

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1606 Gepost op: 13 februari 2013, 13:36:36 »
Wat een leuke cadeautjes Misseagle!

100 dagen, hmm als jullie op 24 mei trouwen, is het voor ons dus nog 93 dagen! Dat klinkt ook kort zeg!

ikseltje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 211
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1607 Gepost op: 13 februari 2013, 18:02:42 »
En voor mij nog 94!
Klinkt inderdaad niet heel ver weg meer!
Vandaag de proefdruk besteld voor de uitnodigingen, benieuwd hoe hij eruit gaat zien, zou als het goed is volgende week klaar zijn.
Zaterdag gaan we met mijn vader en zijn vriendin en ouders van als naa de trouwelocatie.
Daar weer even de dag doorspreken opnieuw sfeer proeven maar vooral ook de ouders alles laten zien.
Hopelijk 's middags ook de bloemen bestellen als we het daarover eens geworden zijn.
Zo fijn om hopelijk straks weer wat dingen af te kunnen strepen!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1608 Gepost op: 13 februari 2013, 19:16:50 »
88 dagen nog! En op de kop af 3 maanden!

Vandaag nog leuke notitieboekjes gekocht voor bij het bedankje, Nu alleen al de hele dag aan het puzzelen op de tekst voor het kaartje, want ik vind bedankt dat je er was zo saaaaaaai! :P

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1609 Gepost op: 13 februari 2013, 21:05:26 »
@Marlie, ik zit er zelfs aan te denken om dat echt te gaan doen, dat afstrepen!

@Ikseltje, die armband ga ik niet dragen. Doe niets om mn polsen denk ik!
En heb 2 dagen fanatiek gevierd met 2 dagen naweeen qua ongezond eten (lees stokbroodjes kruidenboter bij de soep enzo)

Maar heb iets nieuws gevonden, ga voortaan in de kleine pauzes op t werk de trap op en af lopen haha.. Gewoon 1x helemaal naar beneden en dan naar boven, zit op 4e verdieping.
Best een leuke workout :P

Wel fijn dat jullie ook allemaal zo bezig zijn overal mee, leuk om te lezen!!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1610 Gepost op: 14 februari 2013, 06:43:36 »
Oh ja hebben mn proefkapsel en make up gedaan.
Echter dachten we dat t goed was om in ongewassen haar te doen, maar dat bleek niet zo.. 1 deel van mn haar wilde niet krullen.. klein deel hoor maar toch.
Make up was mooi maar misschien toch te donker/zwaar voor overdag sowieso!

Hebben nu wel besloten om 1 kapsel aan te houden en dan gewoon overdag met sluier en 's avonds met bloem!
Het is echt heeeeeel erg mooi, hebben alleen geen foto's gemaakt maar zodra ik naar de kapper ben geweest maken we nieuwe afspraak omdat ik nu ook erg veel uitgroei heb enzo..

Yvon83

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1611 Gepost op: 14 februari 2013, 07:48:21 »
Valentijnsdag doen we hier niet aan, vind dat zulke commerciele onzin. Waarom perse op die dag laten zien dat je van elkaar houdt?

Gisteren heb ik eindelijk mijn sieraden binnen gekregen, ze zijn echt mooi! Op de foto leken ze best groot, maar gelukkig valt dat mee. Vooral de oorbellen was ik bang dat die te groot zouden zijn, omdat ik maar van die kleine oren heb.

Vanavond gaan we samen de foto's uitzoeken die bij de loveshoot zijn gemaakt en beslissen welke kaart we nemen..

Stress hebben we hier weinig last van. Voor mijn gevoel hebben we nog tijd zat.

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1612 Gepost op: 14 februari 2013, 08:29:47 »
Goedemorgen dames!!
Wij doen/deden in principe ook niet aan valentijnsdag.. maar vanaf vandaag krijgt deze dag een speciale betekenis... WIj gaan vandaag in ondertrouw!!! WHOEHOE!!
En ondanks dat het 'niet zo veel voorstelt' krijg ik er toch kriebels van, hihi!
Daarna gaan we onze ringen uit zoeken en even een hapje eten met zijn 2en... Moeten wel op tijd de meiden weer ophalen, want die moeten weer op tijd naar bed... dus kort momentje samen, maar wel even lekker!

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1613 Gepost op: 14 februari 2013, 08:30:50 »
ps, ik stuur zo nog even een foto van mijn jurk en die ik gisteren voor de meiden heb gekregen.... willen jullie eens kijken of dit samen kan qua kleur???
Mijn schoonmoeder twijfelt er aan.... dus dan ga ik ook twijfelen.....

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1614 Gepost op: 14 februari 2013, 09:40:06 »
Tol alvast gefeliciteerd en veel romantiek vandaag ;)
En ik vind het een geweldig jurkje! Ik vind het best kunnen, ik denk dat je toch nooit dezelfde kleur als jouw jurk vind! En voor zo'n kleintje moet het toch ook niet te stijf zijn...

Wij doen niet aan valentijn, geldklopperij vinden wij het.
Ik ga zo bedankkaartjes schrijven, en vanmiddag krijg ik een buisje links, en door problemen met mn evenwichtsorgaan mag ik daarna plat! Weinig romantiek dus :P
« Laatst bewerkt op: 14 februari 2013, 09:44:48 door dees87 »

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1615 Gepost op: 14 februari 2013, 09:58:27 »
Tol alvast gefeliciteerd en veel romantiek vandaag ;)
En ik vind het een geweldig jurkje! Ik vind het best kunnen, ik denk dat je toch nooit dezelfde kleur als jouw jurk vind! En voor zo'n kleintje moet het toch ook niet te stijf zijn...

Wij doen niet aan valentijn, geldklopperij vinden wij het.
Ik ga zo bedankkaartjes schrijven, en vanmiddag krijg ik een buisje links, en door problemen met mn evenwichtsorgaan mag ik daarna plat! Weinig romantiek dus :P

vind het moeilijk.. vind het jurkje op zich wel leuk.... maar twijfel nog even verder...
denk dat ik mijn jurk even ophaal bij mijn vriendin, mee neem naar mijn schoonmoeder en haar ter plekke laat kijken...

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1616 Gepost op: 14 februari 2013, 11:06:08 »
Hoi meiden,

Al even niet mee geschreven wel continu mee gelezen!

Miseagle leuk dat jullie zo uitpakken met valentijnsdag! en die kilo'skomen wel goed!

Tol: ik vind het ook een leuk jurkje.. en qua kleur kan het naar mijn inziens wel

Dees:leuk kapsel!

Vandaag mijn jurk voor de eerst ekeer afpassen.. hoop alleen dat de sneeuw meevalt want het is een half uurtje rijden..
Zaterdag gaat mijn aanstaande zijn pak ophalen.. spannend!

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1617 Gepost op: 14 februari 2013, 11:14:23 »
Ik ga zo even kijken naar je jurk Tol,

Hier ook geen valentijn ik was 2 weken geleden jarig as overmorgen. Wel even genoeg kado's :biggrin:

Morgen opzoek naar een pakje voor mijn zoontje, voor de bruiloft.
Woensdag middag wel voor hem en een ander kindje wat de hele dag bij onze bruiloft zijn goodiebags met wat speelgoed gemaakt, nu nog wat te snoepen en te drinken erbij en de kids zijn klaar.

ikseltje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 211
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1618 Gepost op: 14 februari 2013, 12:18:41 »
@Tol, geniet van de ondertrouw.
Ondanks dat het snel voorbij is vonden wij het wel een belangrijk moment!

@Dees, succes vanmiddag rustig aandoen lijkt me vanmiddag!

@Flower, geniet van het passen van je jurk vanmiddag.
Ik ben kei benieuwd wanneer ik telefoon ga krijgen dat ook ik weer mag komen passen.....spannend!

bvandenberg

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1619 Gepost op: 14 februari 2013, 14:50:07 »
Hier ook weer druk bezig geweest
AS met z'n ouders de stad in geweest blouse en stropdas gehad ( weer een meevallertje) schoenen en riem gekocht ... Alleen nog sokken .....

Kaartjes gemaakt voor ons gastenboek ....

Druk bezig met m'n ribbon wants ( ff Googlen )

Vandaag m'n haaraccesoire besteld op etsy.com ....spannend

Volgende week zondag enveloppen schrijven .....

Druk Druk Druk .....

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1620 Gepost op: 14 februari 2013, 20:34:08 »
Hoi meiden,

Al even niet mee geschreven wel continu mee gelezen!

Miseagle leuk dat jullie zo uitpakken met valentijnsdag! en die kilo'skomen wel goed!

Tol: ik vind het ook een leuk jurkje.. en qua kleur kan het naar mijn inziens wel

Dees:leuk kapsel!

Vandaag mijn jurk voor de eerst ekeer afpassen.. hoop alleen dat de sneeuw meevalt want het is een half uurtje rijden..
Zaterdag gaat mijn aanstaande zijn pak ophalen.. spannend!

Het was niet voor valentijn.. haha, het was omdat het nog 100 dagen is.. Oftewel ik kwam dat arrangement tegen en t leek me leuk om dat als verrassing te doen voor mn AS en bedacht dat 13 feb dan wel leuk was ;)

@Tol gefeliciteerd met de ondertrouw!!
@Flower, leuk je jurk afpassen... heb je veel last gehad van de sneeuw??
@Dees dat is niet leuk, heb vroeger heel vaak buisjes gehad! Beterschap.

Omdat ik vandaag lekker vroeg thuis was heb ik heerlijk gekookt voor mij en mn AS, werd wel weer eens tijd lekker uitgebreid ipv snel snel!

Nou dames, ik hoop snel weer een update te hebben want t ligt nogal stil  :blush:

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1621 Gepost op: 14 februari 2013, 20:36:43 »
Vond het super leuk om in ondertrouw te gaan! Was een gezellige man, en voelde niet alsof het lopende band werk was....
Volgende probleem.... Super ringen gezien, maar veeeeeeel te duur.... Zo'n 1000 euro.... Slik

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1622 Gepost op: 14 februari 2013, 20:39:30 »
Oeh ben wel benieuwd dan naar die ringen Tol, wat is jullie budget ervoor?

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1623 Gepost op: 14 februari 2013, 20:44:17 »
Ga maar kijken  bij colomtrouwringen.nl, 3e pagina rechts bovenaan... Ons budget, tja niet veel 600 euro ongeveer omdat wij eigenlijk vonden dat de ringen niet het belangrijkst waren.........

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1624 Gepost op: 14 februari 2013, 20:56:56 »
Ik vind 600 nog veel geld hoor :blush:

Ik heb vandaag een stola gekocht! Was voor ik naar t ziekenhuis ging nog ff bij een winkeltje die opgeheven wordt en voor 10,- heb ik een stola voor als het de 13e toch wat fris is

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards