collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 880374 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1925 Gepost op: 13 februari 2013, 17:09:27 »
@BezigBijtje Wat fijn dat je je voorkeur babs krijgt! Wij trouwen administratief dus moeten maar afwachten...

@Andora Altijd fijn als je met een goed gevoel terug komt van een sollicitatie. Weet binnen wat voor terwijn je iets te horen krijgt?? Ik hoop nogsteeds dat ik ergens op gesprek mag komen. Als ik voor september geen andere baan heb, moet ik van school af :(

@Wblond Gelukt met de jurk? Wil de mijne ook zo graag weer aan, nog even geduld ;)

@Svlok 3 of 4 nummers die jullie nog nodig hebben?

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1926 Gepost op: 13 februari 2013, 18:37:04 »
Muziek, dat vind ik het moeilijkste om uit te kiezen van alles. Inderdaad, dan is de muziek weer niet leuk, en is de muziek wel leuk, dan kloppen de teksten weer niet. Het gaat toch vaak over gebroken harten, liefdesverdriet... Niet echt toepasselijk voor een bruiloft.
Zelf zijn we wel aardig ver met het uitzoeken van de muziek. Liedjes die we willen gaan gebruiken:

When you say nothing at all - Ronan Keating
Just say yes - Snow Patrol
Amaze - Lonestar
Don't want to miss a thing - Aerosmith
Alles is liefde - Blof (en dan waarschijnlijk op het orgel)
Yellow - Coldplay

Hoe weten we nog niet precies ;) Maar we hebben genoeg mogelijkheid. In het stadhuis zullen er denk ik ongeveer 3 nummers gedraaid worden en we hebben een kerkdienst van meer dan een uur te vullen. Naast deze "bekende" nummers hebben we ook nog een aantal moderne Christelijke nummers uitgezocht.

Andora, fijn dat de sollicitatie goed ging! Weet je al wanneer je het uiterlijk hoort?

Williieeee, Groen licht van mijn kant! Wat een originele locatie voor het maken van foto's, de bios!

BezigBijtje, ach het arme katje! Het is genieten, die beestjes, maar helaas heb je er soms ook een hoop zorgen aan...
Ik moet even eerlijk toegeven dat wij onze konijnengroep 2 weekjes geleden hebben uitgebreid met een klein konijntje dat bij de dierenwinkel in de aanbieding was omdat hij anders terug naar de fokker moest en naar de slangen zou gaan... Toen hebben we hem dus maar meegenomen ;) Tja, op het gebied van konijnen zijn mijn vriend en ik een beetje doorgeslagen, maar het is wel een leuke, gezellige en vooral schattige hobby!

Wblond, hoe was het vandaag met het op maat maken van de jurk? Neem aan dat je de jurk ook weer aan hebt gehad :D Lijkt me inderdaad heerlijk!

Ik zei al, ik wacht nog steeds op het telefoontje, en ik wordt een beetje ongeduldig haha. Heb nu ook mijn schoenen en lingerie en ben gewoon zo benieuwd hoe het allemaal bij mijn jurk staat! En gewoon weer even in DE jurk voor de spiegel kunnen staan...

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1927 Gepost op: 13 februari 2013, 19:13:13 »
@ Muziek: Wij mogen in het gemeentehuis 2 liedjes en dan moeten we nog wat liedjes hebben voor de openingsdans. AS en ik gaan er zo eens voor zitten.

@ Joda: Ik zou voor het laatste van de 3 gedichtjes gaan!

@ Karlijn: Haha ik zei het van die nummers en toen zei tie: ooh dan doen we die maar niet! Gelukkig ;)
Wat een goede service van die site! Hopen dat de nieuwe maat beter zit.

@ Andora: Fijn dat het gesprek goed ging!! Nu vol spanning afwachten wat ze gaan zeggen.

@ Singha: Hebben ze geen richtlijn gegeven wanneer de jurk ongeveer binnen is?

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1928 Gepost op: 13 februari 2013, 19:31:57 »
Sannepan, de richtlijn is deze maand. En deze maand is nog niet eens op de helft. Ik ben dus gewoon lekker ongeduldig ;)

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1929 Gepost op: 13 februari 2013, 19:36:55 »
Ik hoor het uiterlijk maandag. Nog even wachten dus!

Wblond, wel herkenbaar hoor, gestrest raken van de voorbereidingen. Mensen blijven maar zeggen dat je er van moet genieten, maar ben blij als alles geregeld is en de dag aanbreekt.  :blush:
Veel plezier bij het passen van de jurk en de locatie!

Muziek, hier ook veel liedjes die leuk lijken, maar dan toch qua tekst niet echt wat is. Één over iemand die zich dood wil drinken omdat haar kerel dat ook deed (van against me!) En eentje waar we erg over twijfelen, over een stel die van elkaar houdt, maar hij moet weg om te reizen.. Wanderlust van frank turner. Lastig dus. Oh ja, we dachten ook aan Songbird, de glee versie. Die past wel wat beter..
Oh ja, ik wil graag greenday,  good riddance, bij het naar binnen lopen,  en misschien iets als eye of the tiger  :biggrin: bij het weglopen na de ceremonie. Oftewel, we zijn er nog niet uit.

Bb, arm katje! Hopelijk gaat het snel beter! En fijn dat jullie favo babs jullie gaat trouwen!

Joda, Ik vind de onderste ook het mooist..

Karlijn, fijn dat ze zo goed meedenken met je schoenen. Ze moeten idd geweldig zitten.

Svlok, ik moet zeggen, de bloemen van die site zijn echt heel mooi, net echt. Ik vind het ook fijn dat ik mijn boeket en de corsage klaar heb (ok, corsage is nog onder ontwerp ;))

Singha, leuk nog een konijntje. Ik heb ook eentje die niemand wilde, en het is toch een schatje! Soms kijk ik naar een partner voor haar, maar as wil er nog niet aan. Ok, dan moet er ook een groter hok komen ed..  Maar lijkt me wel gezellig, twee konijntjes samen... Wie weet...


Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1930 Gepost op: 13 februari 2013, 20:24:03 »
@Willie leuk idee om foto's te maken in de bioscoop. Het is leuke PR voor de bioscoop, het trekt toch veel bekijks dus als ik hun was zal ik er mee akkoord zijn  :D

Wij hebben ook al een fotolocatie uitgezocht voor het geval het regent. Moet ik ook nog toestemming voor vragen maar dit is waarschijnlijk geen probleem.

@Andora fijn dat de sollicitatie goed is gegaan. Nu dus afwachten. Spannend.

@Wblond Veel plezier bij het passen van de jurk. Ik heb hem vorige week weer gepast en het was geweldig.

@BB hoop dat het snel beter gaat met jullie katje.
Wat fijn dat jullie al weten wie de babs wordt. Wij krijgen dat pas 3 weken voor de bruiloft te horen.

@Joda mijn voorkeur gaat ook uit naar het laatste gedichtje.

@Karlijn fijn dat de schoenen binnen zijn. Goede services van Brandos.

@Muziek momenteel is dit onze lijst....te lang dus....dat wordt strepen maar volgende week kunnen er zomaar ineens ook weer nummers bij staan  :blush:

1.Guus Meeuwis – Simpelweg gelukkig zijn
2.U2 – All I want is you
3.U2 – Beautiful Day
4.Paul de Leeuw – Ik heb je lief
5.Greenday – Good Riddance (Time of your live)
6.Guns n Rose – Sweet child o mine (weggeven papa)
7.Elvis – The wonder of you
8.Guns n Roses - Sweet Child O Mine
9. Efteling - muziek droomvlucht (draaien we waarschijnlijk cd. Muziek is speciaal omdat onze eerste date in de Winter Efteling was en we speciale herinneringen hebben aan Droomvlucht)


Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1931 Gepost op: 13 februari 2013, 20:40:59 »
Jemig wat hebben jullie al lijsten met muziek zeg! Simpelweg gelukkig zijn wil ik ook graag terug laten komen.. En eigenlijk wil ik onze openingsdans graag op Angels van Robbie Williams, omdat dat mijn uber-lieverlingsliedje is en as het ook een mooi nummer vindt. Maar eigenlijk weet ik niet zo goed of het wel passend is... Is het nou een liefdesliedje of gaat het juist om een gebroken hart?
Wij willen vier nummers voor in de kerk (burgerlijk huwelijk..), bij binnenkomst as, mijn binnenkomst, het tekenen en weglopen... Lastig hoor!

Wat leuk al die konijntjes! Ik vind dat zulke schattige diertjes.. Alleen heb ik het idee dat de meeste mij niet zo aardig vinden.. :dry: Staan jullie konijnen binnen of buiten?

Willie, ik vind foto's maken in een bioscoop ook een leuk idee! Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Happymama, waar wil je foto's laten maken als het regent?
Wij willen sowieso graag een industriële locatie (binnen) en een natuurlijke locatie (buiten).. We hebben daar al wel wat ideetjes over, maar moeten nog even kijken of dat allemaal mogelijk is.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1932 Gepost op: 13 februari 2013, 20:51:01 »
@fotolocatie

Buiten: StrijpS Eindhoven of de Berenkuil in Eindhoven (heel veel grafitti)
Binnenlocatie: Restaurant Radio Royaal in Eindhoven. Dit restaurant is de oude machine kamer van Philips. Industiële look. Ziet er erg gaaf uit.

@Angels Robbie Williams mooi nummer en volgens mij kun je het nummer (net als de meeste) op meerdere manieren interpreteren. Misschien dat de volgende site kan helpen http://www.songmeanings.net/

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1933 Gepost op: 13 februari 2013, 20:57:27 »
Happymama, dat is een flinke lijst inderdaad! Nou ja, beter teveel keuze dan te weinig toch?

Fotolocatie, wij moeten ook maar eens gaan kijken naar eventuele locaties binnen. We gaan natuurlijk uit van zon en een blauwe lucht, maar het blijft Nederland natuurlijk....

Karlijn, ik kan me niet voorstellen dat een konijn je niet aardig vindt ;) Wij hebben er op dit moment 4 op het balkon (ze hebben praktisch het hele balkon tot hun beschikking) en de nieuwste zit nog even binnen. Het plan is om hem, na castratie en als het warmer wordt buiten, aan de andere 4 te koppelen.
We zijn van plan om een huis te kopen als mijn vriend straks ook een baan heeft, en dan gaan de konijnen in een ruime ren in de tuin.

Ik zit nu op de bank heerlijk tlc te kijken. Ik snap echt niet dat die meiden voor een dubbele bruiloft kiezen. Het is toch JOUW dag en die wil je toch niet delen met een vreemde (die ook nog eens precies dezelfde jurk moet dragen...)

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1934 Gepost op: 13 februari 2013, 21:10:37 »
@foto's weet je wat het is, ik woon in Tilburg, en ik denk dat half tilburg foto's heeft laten maken in de efteling, het textielmuseum, het wandelbos of de oude veranda. En ik wil me daar graag niet bij aansluiten ;)

@konijntjes Wat lief al die beestjes, mijn dochter zou willen dat ik niet allergisch was ;) Konijn woont inmiddels bij oma...

@muziek Ik ben dol op muziek en zou wel twintig nummers kunnen noemen, maar muziek is zo persoonlijk vind ik!
De aller aller aller mooiste vind ik wel Ann Murray - You needed me. Alleen vond mijn oma dat ook, en is deze dus ook op haar crematie gedraaid, vandaar dat ik hem te heftig vind om onze openingsdans op te doen! Om op te dansen is come away with me van norah jones wel mooi (engelse wals, de officiele openingsdans ;))

@Singha87 een dubbele bruiloft? Nog nooit gezien.. Zou er ook nooit voor kiezen. Hebben er genoeg grapjes over gemaakt (mijn nichtje, mijn getuige/ik de hare) trouwt 15 dagen na ons, maar NOOIT serieus overwogen :P

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1935 Gepost op: 13 februari 2013, 21:13:32 »
Williieeee, het is ook een raar programma, war of the brides heet het geloof ik. Twee bruiden moeten een compromis sluiten en dan krijgen ze een complete bruiloft gratis. Maar dan moeten ze het wel eens worden, tegelijk trouwen en dezelfde jurk aanhebben. Klinkt voor mij als een nachtmerrie ;)

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1936 Gepost op: 13 februari 2013, 22:02:11 »
@ Willie, nee we hebben gekozen voor 3 of 4 nummers :p

Hmm klinkt echt niet als een programma voor mij, leuk om te kijken wellicht ja, maar niet om zelf te doen. Lijkt me echt lastig om alles met een andere bruid af te stemmen. Je hebt toch altijd je eigen ideeën.

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1937 Gepost op: 13 februari 2013, 22:07:36 »
even een snelle reactie: groenlicht wat mij betreft voor Williieee.


Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1938 Gepost op: 14 februari 2013, 10:14:31 »
@ Singha: Haha idd moeilijk he wachten! Nog ff geduld dus ;)

@ Stress: Hier ook af en toe wel wat stress. Als ik dan kijk naar onze to-do lijst moeten we nog best wat dingen doen die we eigenlijk in januari zouden doen. Maar ik merk vooral dat as zich er niet goed toe kan zetten af en toe, hij heeft het druk op het werk en moet vanaf a.s. week 1 dag in de week naar school, dus gaat dan 44 uur per week maken. Hij is dat niet gewend, dus dat zal wel ff pittig worden. Daarom zoek ik nu wel heel veel uit en dan kijken wat hij ervan vindt. Vind het soms ook frustrerend dat veel afspraken wel vast staan, maar pas over 2 weken ofzo!

@ Fotolocatie: Onze buitenlocatie weten wij wel ongeveer wat we willen, maar daar gaan we als het wat mooier weer is nog een keer kijken. Binnenlocatie zijn we nog niet over uit, we hebben een lijst gehad van onze fotograaf dus als we locaties gaan kijken, gaan we gelijk ff langs de binnenlocaties. Heel veel mensen hier doen het strand, het bos of een oude fabriek. Wij willen juist net ff wat anders.

@ Muziek: We hebben gisteren weer wat liedjes van de lijst afgestreept, maar welke het dan wel wordt.. Nog geen idee!!


Wblond

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 255
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1939 Gepost op: 14 februari 2013, 11:20:43 »
Van mij ook groen licht!

Bedankt iedereen! Maar ik moest gewoon bellen voor een afspraak die staat op 27 maart! :D dan laat ik jullie nog weten van hoe en wat.
Ik ben ook gestrest dat ik denk van: dit moet nog dat moet nog, terwijl dat helemaal niet veel is haha.
En bovendien zijn we ook aan het proberen om zwanger te worden dus dat speelt ook grotendeels mee!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1940 Gepost op: 14 februari 2013, 11:59:55 »
@Wblond o dat is dubbel spannend. Wij wilde ook, maar we moeten eerst verhuizen om een 2e kindje kwijt te kunnen, dus dat zou voor nog meer stress zorgen. Daarbij was ik bij de eerste heel dik, en ben ik bang dat ik dan niet meer in mijn jurk pas :P Dus wij wachten even tot de bruiloft!

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1941 Gepost op: 14 februari 2013, 12:03:52 »
Hoera!! Nog precies 4 maanden!  :applaus:
Ik heb gister ook een stukje van Battle of the brides gezien.. Ik begrijp ook niet waarom je daar aan mee zou doen! Als de reden het geld is, zou ik liever nog een jaartje door sparen! Natuurlijk worden er ook bruiden aan elkaar gekoppeld die een totaal andere bruiloft willen (de een wil een kerstthema, de andere vintage)... En je trouwt dus ook nog geen gelijk met een wildvreemde!

Singha, leuk al die konijntjes! Wij zijn niet zo va de huisdieren. Mijn vriend wil heel graag een hond, maar ik durf dat iet zo goed aan. Ik heb zóveel verdriet gehad toen onze hond plotseling overleed, ik wist niet dat je zo'n verdriet kon hebben voor een beest! Ik weet niet of ik dat nog wel een keer mee wil maken. En we hebben er ook helemaal geen tijd voor. Het plan is dat ik ook weer fulltime ga werken (als ik tenminste een fulltime baan kan vinden, werk nu parttime) en dan vind ik het echt zielig voor zo'n beestje als het de hele dag alleen thuis zit.

Wblond, spannend hoor, proberen zwanger te worden!

Als het weer niet te extreem wordt (het ijzelt hier nu al een tijdje) gaan we vanavond even naar Siebel in Breda... Kijken of we daar kunnen slagen voor een trouwring!  :biggrin:

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1942 Gepost op: 14 februari 2013, 12:06:25 »
Hier (Tilburg) Sneeuwt het al behoorlijk!!

Ik heb trouwens het ww van de mail ontvangen, en gelijk even een foto van mijn jurk (en een vraag qua schoenen) gestuurd!
« Laatst bewerkt op: 14 februari 2013, 12:20:04 door williieeee »

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1943 Gepost op: 14 februari 2013, 17:20:02 »
Wilieee: Mooie jurk weer heel wat anders als velen van ons. Ziet er mooi uit schoenen ook hoge hak of niet?

Bezigbijtje: Fijn dat jullie de BABS hebben die jullie wilden.

Andora: Spannend zo een sollicitatie afwachten.....

WBlond: Wat leuk om weer te passen op 27 maart, duurt even maar toch iets om naar uit te kijken.

Karlijn: Succes met ringen kijken, hopelijk vinden jullie wat. Hier is het net begonnen met een beetje stuifsneeuw.

Muziek: Is inderdaad zoooo moeilijk waar wij uit kiezen is:
Abba- I have a dream
Shania Twain- Forever and for always of You're still the one
Kelly Clarkson- Breakaway (mooi nummer maar de tekst.....)
Alladin- een nieuw begin (vind ik erg mooi maar AS is nog niet over te halen)

Binnenkomst zijn we gelukkig al wel uit dat wordt de Theme song van Pirates of carribean.
Nu nog voor openingsdans en 1 of 2 voor bij ceremonie.

Battle of the brides: Heb ik ook wel eens gezien, ik vond het gewoon zielig voor die bruiden, ik weet het wel ze kiezen ervoor maar toch :biggrin:. Ik zou het echt niet kunnen.

Gedichtje: AS vind onderstaande ook het mooist en ik ook denk ik. Dus knoop maar doorhakken en gewoon doen.
Ha ha Karlijn vloeIbaar ik hoop niet dat iedereen dat leest.

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1944 Gepost op: 14 februari 2013, 18:34:57 »
Williieee, ik heb je jurk even bewonderd op de mail, erg mooi! Weer heel anders dan de rest inderdaad :) Ik vind de blauwe schoenen er ook wel erg mooi onder staan hoor, die heb je op de foto aan toch? Maar ivoor past wel weer meer bij een huwelijk vind ik. Lastige keuze, je moet denk ik toch doen waar je je het beste bij voelt (of beide en dan halverwege wisselen ;) )

Danis, wow ook jouw jurk is erg mooi! Fijn dat je er nu weer een goed gevoel over hebt, en dat je weet wat je met de jurk wilt.

Wblond, het is even wachten inderdaad, maar het staat wel mooi vast dat je eind maart je jurk weer aan mag! Leuk om naar toe te leven :)
Spannend, dat jullie proberen zwanger te worden!

Karlijn, als het weer het toelaat: veel plezier met de ringenjacht vanavond!

Nou, bij ons is proefkaart nummer 2 vandaag binnen gekomen, besteld via fotokaarten.com op aanraden van svlok (bedankt!). En de kaart is erg mooi! De kwaliteit is véél beter dan bij albelli. Vooral de tekst komt nu veel scherper en mooier over. Nog even wat dingetjes (plaats van de tekst enzo) aanpassen en dan gaan we de kaart denk ik toch via deze site bestellen. Dan zijn die ook maar vast in huis!

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1945 Gepost op: 14 februari 2013, 19:59:44 »
Danis en Williieee: mooie jurken!

Battle of the brides: wat een verschrikkelijk idee  :blink: Ik denk dan, het moet de dag van je dromen zijn (of je het nou eenvoudig doet, of heel groot), het is de bedoeling dat het jullie dag wordt. en dan ga je het delen met iemand die je niet kent  :blink: en die nog een totaaaaal andere smaak heeft. en dan niet alleen jullie samen, maar ook de families ed. Op dezelfde dag  :blink: Verschrikkelijk! Ik snap niet dat je dat wil doen.  *hoezo, heftige reactie  :biggrin:*

Wblond: spannend zeg, proberen zwanger te worden. In eerste instantie wilde ik zwanger het huwelijk in, maar achteraf (mede omdat as het nog niet echt ziet zitten al..) wachten we toch iig tot enkele maanden na onze trouwdag om überhaupt te beginnen. Hij heeft al stress genoeg voor de bruiloft nu, dus dan kunnen we beter een (korte, als het aan mij ligt  :P) adempauze nemen. Moet wel zeggen dat ik op gezondheidsgebied (ivm diabetes) wel al helemaal voorbereid ben  :biggrin:

konijn, ons dametje zit binnen. Heb eerder konijnen gehad die buiten stonden en merkte altijd dat op een gegeven moment (in de kou en winter enzo ;)) die beestjes minder aandacht kregen. Dus mijn laatste twee die ik heb/had staan binnen en dat bevalt hen en mij uitstekend!

Karlijn: mijn moeder had precies hetzelfde met de hond. Uiteindelijk zijn ze toch (weer) voor een hondje gegaan, welke afgelopen zomer overleden is. Nu hebben ze twee puppies, mijn moeder wil niet meer zonder ;) Maar als je weinig tijd hebt, is het wel zielig voor ze ja.
Succes met ringen kijken, is het nog gelukt ondanks de sneeuw?

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1946 Gepost op: 14 februari 2013, 20:02:29 »
@ Wblond: Haha toch maar gebeld!! Fijn dat de afspraak nu staat, kun je naar uitkijken.
Succes met zwanger worden.

@ zwanger worden: Willen we hier ook graag, as wel al iets liever dan ik! Doordat ik in de kinderopvang werk, krijg ik iets meer mee wat er allemaal bij komt kijken en dat vind ik nog best pittig. Maar mocht het toch zo zijn, dan ben ik wel heel blij mee :)
Hier qua diabetes ook al voorbereid.

@ Karlijn: Nog naar Siebel geweest vandaag? En wat moois kunnen vinden?

@ Willie: Ik vind het wel grappig om te zien hoe jij/jullie een totaal andere smaak heb(ben)  dan ons, denk aan jurk, foto's e.d. Grappig hoor!

@ Danis: Mooie jurk!!! Lijkt wel wat op mijne ;)

@ Singha: Wat fijn dat deze proefdruk zo goed bevalt!

AS en ik gaan zo kiezen welk(e) Lettertype(s) we gaan gebruiken voor onze kaart. Kan ik morgen de tekst doorsturen en dan krijgen ook wij een proefdruk.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1947 Gepost op: 14 februari 2013, 20:35:30 »
@Willie leuk om je jurk te zien! Totaal anders als de rest van ons maar volgens mij past hij precies bij jullie. Vind het leuk dat jullie het allemaal net even anders doen. Vond de blauwe schoenen overigens wel weer bij je passen.

@Danis de jurk past echt bij je!

@Wblond wat jammer dat je soms zo gestrest bent. Misschien als het help om echt een lijstje letterlijk af te strepen. Wat leuk dat jullie proberen zwanger te raken. Hoop dat het snel raak mag zijn.

@Singha fijn dat de tip van Svlok een schot in de roos blijkt te zijn. Fijn he zo'n forum.

@Karlijn is het nog gelukt met de ringen?

Ben momenteel iets minder met de bruiloft bezig. Moest afgelopen maandag met onze kleine meid naar het consultatiebureau en die vertrouwde het niet zo met haar heupjes. Moet nu morgen een echo van de heupjes laten maken. Hoop zo dat er niets aan de hand is.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1948 Gepost op: 14 februari 2013, 21:46:49 »
@jurk ja idd net iets anders, maar helemaal ons... Wisten beide gelijk dat dit de jurk was!

Vandaag een rotdag achter de rug. Bij de oma van mijn aanstaande is vandaag darmkanker geconstateerd en ze moet zo snel mogelijk geopereerd worden. Maar dat kan nu nog niet omdat haar bloedwaardes veel te laag zijn. Dus ze krijgt nu bloed bij en als het mee zit wordt ze morgen geopereerd. We zijn dit jaar allebei een oma verloren (as in januari, ik in november) dus is allemaal even extra heftig nu...

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1949 Gepost op: 14 februari 2013, 22:13:58 »
Jeetje Williieeee, dat is even schrikken... Dat is even heftig dan. Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk kunnen ze haar morgen opereren.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards