collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 880430 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1950 Gepost op: 14 februari 2013, 22:25:06 »
Williieee,  veel sterkte de komende tijd. hopelijk kan ze snel geopereerd worden.

Happymama, hopelijk is er niets met jullie meisje en zijn jullie snel uit deze onzekerheid!

 :flowerpot:

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1951 Gepost op: 14 februari 2013, 22:58:21 »
@ Willie, oh wat naar zeg, heel veel sterkte

@ Happymama, hopenlijk een positieve uitslag voor jullie meisje.

@ Danis & Willie, wat een supermooie jurken.. en wat staan ze jullie prachtig!

@ Zwanger worden, dat lijkt ons ook super als het ons lukt! We gaan na de bruiloft proberen!

woooohoo vakantie.. morgen om 15u in ondertrouw!

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1952 Gepost op: 15 februari 2013, 07:20:24 »
Veel plezier vandaag Anne_lyze! Hier vandaag nog werken en dan kan de voorjaarsvakantie beginnen! :biggrin:

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1953 Gepost op: 15 februari 2013, 08:26:24 »
Nog precies 4 maanden! :applaus:

@ Sannepan, vervelend dat je AS een 1x in de week naar school moet, zal inderdaad erg pittig worden. Begrijp dat hij zich er dan niet echt toe kan zetten om dingen te doen.

@ Fotolocatie, we hebben een mooie buitenlocatie (Clingendael), we willen sowieso foto's maken in Gamma Den Haag - Leidschenveen omdat we daar elkaar ontmoet hebben, maar voor als het slecht weer is hebben we nog geen alternatief.

@ Trouwringen, voor de mensen die nog op zoek zijn naar ringen, er opent een grote winkel vandaag in Rotterdam 123gold.nl heeft leuke prijzen voor mooie ringen!

@ Danis, erg mooie jurk, staat je prachtig!

@ Willie, ook een mooie jurk, weer totaal anders, maar dat maakt het juist apart/bijzonder ;)

Jeetje wat een heftig nieuws, heel veel sterkte de komende tijd.

@ Singha, mooi dat de proefkaart bevalt :D We zijn ook erg tevreden over de kwaliteit van de kaarten en de snelle service.

@ Happymama, hopelijk is het een positieve uitslag voor je meisje.

@ Wblond, leuk om zwanger te worden. Heel veel succes ermee.
Voor ons zit het er nog even niet in, eerst moeten we groter gaan wonen :p
Na onze bruiloft gaan we het proberen.

@ Anne_lyze, heel veel plezier vandaag met het in ondertrouw gaan.

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1954 Gepost op: 15 februari 2013, 12:32:57 »
Anne_Lyze, veel plezier vanmiddag!

Danis, de jurk staat je (nog steeds!) écht heel mooi!

Willie, jouw jurk vind ik ook erg mooi. Ik zou er zelf nooit voor kiezen, maar vind het tof dat jij dat wel doet! Vooral omdat je zegt dat het écht bij jullie past! Ik vind die blauwe school juist wel mooi eronder. Maar waar je dan wel op moet letten is dat de kleur niet teveel afwijkt van de kleur van het pak van je as. Twee kleuren blauw die nét anders zijn, passen meestal niet zo mooi bij elkaar.
Strekte ook met je 'schoonoma'. Weet je al of ze vandaag geopereerd kan worden?

Happymama, vervelend nieuws van je dochter. Hopelijk valt het allemaal mee!

We hebben gisteren erg mooie ringen gezien bij Siebel! Als het aan mij lag hadden we ze meteen gekocht, maar as wil er dan toch nog een nachtje over slapen... :sleep: Maar we moeten hoe dan ook voor zondag beslissen, want dan is de actie (20 procent korting) afgelopen. Maar dat komt vast goed, as was ook enthousiast!





Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1955 Gepost op: 15 februari 2013, 13:02:30 »
@ happymama: Sterkte met je dochtertje! Ik hoop dat de echo goed is.

@ Willie: Sterkte met de oma van je as.

@ Anne_Lyze: Veel plezier met de ondertrouw vandaag en een hele fijne vakantie!!

@ Svlok: Ja lastig idd en ik moet waarschijnlijk vanaf 1 maart ook 1 dag in de week naar school. Dus krijgen het beiden dan een stuk drukker en dan zal het echt inplannen worden. Daarom komende 2 weken nog wat afspraken ingepland :)

@ Karlijn: Fijn dat jullie ringen gevonden hebben. Succes met de knoop doorhakken!

Hier gisteravond besloten welk lettertype we willen hebben op de kaart. Hebben de tekst doorgestuurd naar de drukker en die kan nu beginnen aan de proefdruk. Ben heel benieuwd! :D

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1956 Gepost op: 15 februari 2013, 13:06:54 »
Wilieee: Dat is schrikken zeg!! Hopelijk kan ze snel geholpen worden, kan me voorstellen dat jullie een beetje denken van 'wanneer is het genoeg'. Veel sterkte.

Singha: Fijn dat jullie kaart er nu mooier uit ziet. Super leuk.

Happymamma: Hoe is het gegaan met de echo??

Anne_Lyze: Heerlijk vakantie, veel plezier met jullie ondertrouw en gefeliciteerd!

Karlijn: Fijn dat jullie wat gevonden hebben wat jullie beiden mooi vinden. Nu de knoop nog doorhakken nou ja je AS dan.

Sannepan: Spannend wachten op de proefdruk. Wij gaan morgen weer naar mijn zus en als het goed is heeft ze de kaart klaar dus kijken wat we vinden en dan teksten bedenken en naar de drukker.

Zwanger worden: Wij gaan het waarschijnlijk na het trouwen proberen. Ik wilde al wel eerder maar AS was er nog niet aan toe en ik had nog medicijnen voor reuma en hoge bloeddruk ben nu overal vanaf en ik wil dan niet te lang wachten als mijn reuma weer omslaat zal ik weer medicatie moeten gebruiken, dus dan wordt het weer moeilijker. Hopen natuurlijk dat ik nooit meer aan de medicatie hoef maar je weet maar nooit.

Gedichtje we zijn eruit met nog een kleine verandering is het geworden:
Liefde is onzichtbaar net al de wind,
Liefde is voelbaar als je de ware vind,
Onzichtbaar is de liefde die mensen verbind,
Maar,
Het hart voelt dat er iets moois begint.
Allemaal bedankt voor het meedenken.

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1957 Gepost op: 15 februari 2013, 13:49:27 »
@Willie: Wauw mooie jurk, deze heb ik hier nog niet voorbij zien komen, echt leuk! :biggrin: De blauwe schoenen eronder vind ik ook heel erg leuk staan! Maar ivoor kan natuurlijk ook prima!

En ik wil je ook nog even sterkte wensen, dat is even schrikken zeg!

@Singha: Dat is fijn dat de kaart er goed uit ziet!

@Danis: Ik vind dat je echt een hele mooie jurk uitgekozen hebt! :biggrin:

@Anne-lyze: Gefeliciteerd met jullie ondertrouw, hoe was het?

@Sannepan: het wachten op de proefdruk kan beginnen ;) Hopelijk krijgen jullie hem snel!

@Zwanger worden: Wij willen er voor gaan in 2014, rond juni. Eerst nog even kijken of er dingen zijn die we willen doen wat toch handiger is zonder kids. Maar het kriebelt heel erg bij ons. Ben benieuwd of we het wachten volhouden :P

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1958 Gepost op: 15 februari 2013, 14:03:46 »
Joda, wat fijn dat je al van je medicatie af bent zeg! Ik mag pas af gaan bouwen als we aan kindjes willen beginnen. Afbouwen duurt sowieso een halfjaar en dan maar hopen dat de reuma niet weer actief wordt. Ik heb één keer eerder geprobeerd om af te bouwen en dat ging toen helemaal mis. Als ik moet stoppen (omdat we kinderen willen) kan ik wel andere medicijnen gaan slikken (o.a. prednison), maar dat wil ik natuurlijk liever niet! Het schijnt wel dat als je eenmaal zwanger bent, je ook geen last meer van de reuma hebt. Komt door je op hol geslagen hormoonhuishouding geloof ik...

Ik zou ook na het trouwen willen proberen om zwanger te worden, maar omdat ik geen vaste baan heb twijfelen we hier wel erg over, of we het financieel wel aankunnen enzo..

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1959 Gepost op: 15 februari 2013, 18:45:02 »
@Happymama Hoe was de echo van je dochter?

@Karlijn hopen dat je as toch besluit voor de ringen te gaan dan als jij ze zo geweldig vond, maar lees dat hij ook enthousiast was, dus zal vast goed komen!

@zwanger worden: wat grappig dat bijna iedereen aangeeft na de bruiloft zwanger te willen worden.

@schoenen ik neem gewoon mijn blauwe schoenen mee naar de pas, de ivoor hebben ze daar, kan ik ter plekke kijken. Zal wel van beide een foto maken ;)

@Sannepan Ik ga ook 1 dag per week naar school naast mijn baan. In het begin was het heel heftig. Maar het went snel hoor!

@Anne_Lyze hoe was de ondertrouw? Nog een beetje gevierd?

Oma is vanmiddag geopereerd, ik heb nog geen telefoontje gehad dat ze klaar zijn, dus weet nog niet hoe het is gegaan. Maar het is iig positief dat ze hebben kunnen opereren...

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1960 Gepost op: 15 februari 2013, 18:52:00 »
Ondertrouw is superleuk. De sessie zelf stelt neit al te veel voor, maar we zitten nu lekker aan de cava, fuet, manchego, olijfjes, en straks een fimplje en thaifood! hmmmm, heerlijk dit zo met zn tweetjes!

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1961 Gepost op: 15 februari 2013, 19:03:02 »
@Anne_Lyze Geniet ervan!

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1962 Gepost op: 15 februari 2013, 20:15:44 »
Willieee, sterkte met de oma van je as. Hopelijk is alles goed gegaan.
Mooie jurk. Goed idee om van beide paren een foto te maken. Maar beide opties vind ik erg mooi.

Danis, ook al zo'n mooie jurk!

Happymamma, hoe is het met je dochter?

Anne_Lyze, gefeliciteerd met de ondertrouw! Leuk dat jullie er zo'n leuke dag van maken.

Hier een weekend in het teken van de bruiloft: vandaag mijn neefje en nichtje per e-mail gevraagd als extra fotografen tijdens de trouwdag (nichtje overdag, neefjes 's avonds). Morgen de pre-wedding shoot en maandag in ondertrouw, naar de notaris en hopelijk ook nog even langs een paar bakkers voor de bruidstaart.

Svlok en Shinga, doordat jullie zo enthousiast zijn over de site voor de foto's gaan wij daar ook een proefdruk bestellen. Zodra we de foto's van de shoot hebben gaan we een ontwerp maken.
Dus bedankt voor het delen van de ervaringen! Zoals Happymamma al zei: heel handig zo'n forum

Sannepan en Joda, hopelijk zijn de kaarten naar wens en kunnen jullie weer iets afstrepen!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1963 Gepost op: 15 februari 2013, 20:43:09 »
De echo was goed  :applaus:. Echt een hele opluchting.

@Willie wat een naar nieuws over de oma van je as. Positief dat ze vandaag hebben kunnen opereren. Hoop dat de operatie geslaagd is.

@Anne_Lyze gefeliciteerd met de ondertrouw!

@Zwanger worden. Ons gezinnetje is compleet. Maar ik wens iedereen alvast heel veel succes en plezier <_<

Morgen gaan wij de bruidstaart proeven/uitzoeken en hebben we een afspraak met de feestlocatie. Nog even alles doornemen en kijken wat ik nog extra wil aan decoratie.

Crista

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1964 Gepost op: 15 februari 2013, 21:50:55 »
@foto's weet je wat het is, ik woon in Tilburg, en ik denk dat half tilburg foto's heeft laten maken in de efteling, het textielmuseum, het wandelbos of de oude veranda. En ik wil me daar graag niet bij aansluiten ;)


hahaha jij woont dichtbij mij! Wij gaan foto's maken in de beeksebergen  :biggrin: Hier overigens nog geen flauw idee wat we eventueel kunnen doen als binnen foto's.

Prachtige jurk trouwens!!!

@karlijn Wij hebben ook nog getwijfeld of we naar siebel zouden gaan voor ringen. Uiteindelijk zijn we bij een juwelier in het Ginneken ( ook breda) geslaagd en niet meer naar siebel geweest. Zelfs as was helemaal verliefd op de ringen terwijl hij eerst nog riep dat hem het niet uitmaakte wat voor ring.
« Laatst bewerkt op: 15 februari 2013, 22:03:05 door Crista »

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1965 Gepost op: 16 februari 2013, 11:25:32 »
@ Carien, wat leuk dat je ook op dezelfde site jullie proefkaart gaan bestellen. Is toch echt handig zo'n forum  :biggrin:

@ Happymama, dat is goed nieuws! Heel veel plezier vandaag met het proeven van taarten.

@ Crista, wat fijn dat jullie nu ringen hebben waar jullie beide op verliefd zijn.

We hebben zojuist een gesprek gehad met onze "ex" fotograaf, pff wat een gesprek. We zijn nu zo blij dat we niet voor hem zijn gegaan en we geannuleerd hebben. We gingen er neutraal naar toe, om te kijken wat zijn ideeën waren en of we er misschien nog enigszins uit zouden komen.

Hij stond alleen niet open voor onze mening en luisterde totaal niet naar onze wensen, blijf maar doorgaan dat hij om 5 uur al weg zal gaan, terwijl wij juist vroegen wat er mogelijk was mbt het blijven op de feestavond. Na een boze fotograaf en een vervelende discussie, hebben we definitief tegen hem gezegd niet meer hem als fotograaf te willen.

Zojuist hebben we ook definitief het foto/video duo bevestigd, dus dat geeft wel weer een goed gevoel.

Crista

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1966 Gepost op: 16 februari 2013, 12:12:37 »
even ego post:

Onze ringen zijn binnen!! :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

jullie begrijpen wel wat wij vanmiddag gaan doen!

Sabina87

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1967 Gepost op: 16 februari 2013, 12:30:25 »
Hoi allemaal!

Ik lees vaak wel alles, maar vind het lastig om te reageren op alles en iedereen omdat er zoveel actief zijn!

Wij hebben best al veel op de rit, maar ook nog genoeg te doen. De grote dingen zijn wel klaar maar de details, versiering ed. moeten we nog mee bezig. Gelukkig denkt onze CM goed mee, en heeft ook al wat hulplijntjes ingeschakeld! We hebben best een hoge, ruime locatie voor het feest dus de aankleding daarvan is best lastig te organiseren.

@zwanger worden mijn AS wil nu ook wel graag maar vind het wel leuk om bij mn vrijgezellenfeest nog even los te gaan. Dus ook wachten na de bruiloft! Toch kriebelt het wel erg moet ik zeggen.....

svlok

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1968 Gepost op: 16 februari 2013, 12:31:31 »
@ Crista, woehoe :applaus: wat fijn, krijgen we nog een foto te zien ;)

edit: Ik heb straks een afspraak voor mijn proefmake-up, ben erg benieuwd wat het gaat worden!
Ik wil namelijk voor overdag neutrale make up, maar voor in de avond mag het wat opvallender (bijv. smokey eyes).
« Laatst bewerkt op: 16 februari 2013, 13:02:07 door svlok »

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1969 Gepost op: 16 februari 2013, 16:04:31 »
@ Joda: Het gedichtje is leuk geworden! Ik zou nog wel even goed de spelling controleren.

@ Zwanger worden: Hier al geen anticonceptie meer (mocht medisch gezien niet), dus de kans is wel redelijk aanwezig dat we snel zwanger zijn. In financieel opzicht is het altijd lastig: mijn as heeft een vaste baan, maar in  gaan ze daar reorganiseren en dan is hij ook nergens meer zeker van. Dan kunnen we nog wel jaren blijven wachten, maar in deze tijden is er toch (bijna) geen zekerheid.

@ Willie: Fijn dat ze geopereerd mocht worden! Weten jullie inmiddels al meer?

@ Anne_Lyze: Gefeliciteerd met de ondertrouw! Jullie hebben er iets leuks van gemaakt zo te lezen :)

@ Carien: Al wat gehoord van je neefje en nichtje, of ze foto's willen maken?
Hoe was de pre-wedding shoot vandaag?
Heel veel plezier maandag!!

@ Happy mama: Wat fijn dat alles goed was!! Een hele geruststelling :)
Hoe was het bij de locatie vandaag? En zijn jullie eruit wat betreft de taart?

@ Svlok: Jullie zijn in ieder geval bevestigd in de keuze die jullie hebben gemaakt qua fotograaf! Een hele opluchting lijkt me :)
Hoe was de make-up?

@ Crista: Wat fijn dat de ringen binnen zijn! Heb je ze inmiddels? EN bevallen ze?

Hier eigenlijk niks gedaan voor de bruiloft. We zijn er nu beiden niet zo mee bezig, we hebben meestal van die vlagen.
Binnenkort wel afspraak met de locatie, de DJ, voor het gastenboek en voor de taart. Leuke dingen in het vooruitzicht :)


Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1970 Gepost op: 16 februari 2013, 16:14:13 »
De pre-wedding schoot was echt zooooo leuk! We hebben een uur lang foto's gemaakt. Het was droog dus we konden lekker naar buiten, in het bos. We hebben een paar foto's gezien vanaf de camera en die waren super! De foto die we in gedachten hadden voor de kaart is ook heel mooi geworden. We wachten nu in spanning op de mail met alle foto's. Maar was echt leuk, en nog steeds een heel goed gevoel over de fotograaf. Gaat helemaal goed komen.

Mijn nichtje wil graag naast onze fotograaf de dag fotograferen, dus dat is ook helemaal leuk. Van m'n neefje nog geen reactie, maar ik denk dat hij het ook wel wil doen.

Svlok, wat fijn dat jullie dus achteraf echt de juiste keuze hebben gemaakt wat betreft fotograaf. Pfff, jullie zijn toch klant. Heel raar dat hij niet wilde luisteren naar jullie wensen. Onze fotograaf blijft op ons verzoek ook tot 18.00 uur, dus het buffet wordt ook nog door hem gefotografeerd. Hij zei dat dat eigenlijk nog nooit aan hem gevraagd was, maar als wij dat graag wilden dan was dat prima.

Crista, veel plezier!

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1971 Gepost op: 16 februari 2013, 17:36:55 »
Svlok, fijn dat jullie nu van de andere fotograaf af zijn en dat jullie bevestiging hebben gekregen dat dit de juiste keuze was. En dat jullie het duo nu hebben kunnen regelen, hoe je je daar ook niet meer druk over te maken :)
Hoe is je proefmake-up bevallen?

Carien, fijn dat de pre-weddingshoot zo leuk was! En ook fijn dat jullie nog steeds een goed gevoel over de fotograaf hebben. Het is leuk dat je tijdens zo'n shoot kan wennen aan de manier van werken van de fotograaf en dat je meteen ziet of hij naar jullie wensen luistert of niet. Ik ben benieuwd naar jullie kaart straks (als je die met ons wilt delen natuurlijk ;) )

Willie, hoe is het met de oma van je AS? Is het allemaal goed gegaan met de operatie?

Anne_Lyze, gefeliciteerd met jullie ondertrouw!

Crista, hoe zijn de ringen? Fijn om ze straks lekker in huis te hebben!

Happymama, wat een opluchting dat alles goed is met jullie dochter! Hoe was het op de feestlocatie? Weet je al een beetje wat je met de decoratie wilt doen?

Zwanger worden, we hebben het er hier wel over. Maar sowieso niet voor de bruiloft. We hebben altijd afgesproken dat mijn vriend eerst afgestudeerd moet zijn en een baan moet hebben. Ook willen we eerst een huis kopen. Ook willen we eerst nog een mooie reis maken, en dat gaan we hopelijk deze zomer doen.

Wij zijn vandaag even langs de winkel geweest die onze decoratie verzorgt. We hebben het bevestigd en hebben een aantal kleuren mee naar huis genomen om uit te zoeken. Dus dat is weer iets om van het lijstje te strepen :)

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1972 Gepost op: 16 februari 2013, 18:47:30 »
De operatie van de oma van mijn as is goed gegaan, wel wat heftiger dan verwacht. Blinde darm verwijderd, gedeelte van de dikke darm verwijderd en een dikke darm stoma gemaakt. En de tumor zat vergroeid in de buikwand, dus daar is ook flink in gesneden. Ze heeft nu erg veel pijn en ligt op de IC, maar de operatie is iig geslaagd. Nu 7 (lange) dagen wachten op de uitslag, en dan horen we hoe nu verder.

@foto's krijg net een mail van de bioscoop. er is maar een korte tijd mogelijk voor het maken van foto's, en de helft van die tijd valt tijdens onze huwelijksvoltrekking. Dit zou inhouden dat we vanuit hier heel snel door moeten naar de bioscoop en dan 45 min de tijd hebben voor foto's... Twijfel of we dit wel moeten doen...

@Carien Een pre-weddingshoot, wat moet ik me er bij voorstellen?

@Happymama wat heerlijk dat de echo goed was. Dat moet een opluchting zijn. Hoe was het op de feestlocatie?

@Svlok Wat fijn dat jullie nu een fotograaf hebben waar jullie helemaal achter staan.

@Crista En? Zijn de ringen precies zoals jullie hoopte?

@Karlijn Wij zijn ook bij Siebel geweest voor de ringen, maar voor ons zat er niets tussen. Zijn jullie wel geslaagd?

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1973 Gepost op: 16 februari 2013, 19:10:06 »
Willieeeee, jeetje, klinkt inderdaad als een heftige operatie. Gelukkig is ze in goede handen. En nu hopen op een zo positi mogelijke uitslag.

Wat jammer dat de beschikbare tijd net tijdens een deel van de ceremonie valt. Maar in 45 minuten kun je best veel foto's maken. Misschien kun je een deel van de shoot in de bios doen en dan het andere deel op een andere locatie?

Een pre- wedding shoot houdt inderdaad in dat je al een idee krijgt van het poseren tijdens de echte trouwreportage. Verder een leuke manier om de fotograaf te leren kennen en je houdt er leuke foto's aan over.

Anne_lyze, sorry ik heb er helemaal over heen gelezen dat jullie in ondertrouw zijn gegaan. Leuk! Gefeliciteerd.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #1974 Gepost op: 16 februari 2013, 19:23:10 »
@Foto's twijfel nu echt. Want we gaan lopend (alles is heel dichtbij) maar mijn getuige heeft een soort reuma op haar spieren, en ik denk niet dat ze het red om dat zo snel en dan meteen achter elkaar te doen. Daarbij zouden we eigenlijk lunchen na de huwelijksvoltrekking... Nog even met mijn as overleggen als hij terug is van zijn werk.

@pre-wedding shoot Klinkt leuk, zo'n pre-wedding shoot.


 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards