collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 880882 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3300 Gepost op: 28 mei 2013, 22:06:05 »
Karlijn, leuk dat je je vgf hebt gehad!! Klinkt als een geslaagde dag! Foto's zal ik morgen even kijken

Anne lyze, leuke bedankjes hebben jullie!! Ik wist niet dat je daar zelf labels voor kunt ontwerpen. Gaaf hoor!

Kim, wat een leuk ringkussen hebben jullie!!

Hier vanavond de Babs op bezoek gehad. Was gezellig. Wordt vast een leuk verhaal.

Ook de locatie geïnformeerd over het definitieve aantal gasten. Check.

kathleen13062013

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3301 Gepost op: 28 mei 2013, 23:22:25 »
@Karlijn, Klinkt kei gezellig jo!
@Zenuwen, nog steeds niet :D
@Loactie, Heb met de locatie gesproken dat ik van de prijs baalde en een paar uur later was er 500-, (!!!!) vanaf. Beter!!!
@ Vandaag parkeer vergunningen geregeld voor plekken waar je normaal niet mag staan...Blij mee!
@Ringen wij hadden ze al als verlovingsringen (wit en geel goud en ik een steentje). Nu wordt er 13-06-13 bijgezet.

Voor de rest vooral genieten van het heerlijke idee dat we over 16 daagjes trouwen :D

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3302 Gepost op: 29 mei 2013, 07:50:57 »
Ook voor ons (de laatste Juni bruidjes):

OVER 1 MAAND ZIJN WE ALLEMAAL GETROUWD!!!
Nu kunnen we echt gaan aftellen!

bibi82

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3303 Gepost op: 29 mei 2013, 09:07:01 »
wij zijn maandag bij de babs geweest  en nu begint de kriebel helemaal te komen :biggrin:

heeft iedereen hier een vrijgezelle feest al gehad?
volgens mij zijn ze bij ons ook bezig met iets te regelen ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren.

mijn torselet zit gelukkig ook goed.

ik mag vrijdag mijn jurk halen ben er helemaal blij mee.
hebben jullie ook een nummer bij binnekomst van  het gemeentehuis?

jaaa over 1 maand zijn we idd allemaal getrouwd! :applaus:

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3304 Gepost op: 29 mei 2013, 10:40:02 »
Hier lekker nog een dagje vrij vandaag en dan weer 5 dagen werken  :dry: Ik moet in totaal nog 13 dagen werken tot de bruiloft  :biggrin:

Maandag een heftige dienst gehad op mijn werk. 1 cliënt was gevallen met haar achterhoofd tegen de deurpost, was eerst buiten bewustzijn en toen ze bijkwam was ze enorm agressief. Hebben haar met 3 man in bedwang moeten houden. Was wel ff heftig, wat een adrenalinekick krijg je dan!
Gisteren heeft mijn vader bloed geprikt, de arts denkt dat het niet goed is...  :cry: Wel k*t zo 4 weken voor de bruiloft, maar we wachten eerst de uitslag even af. Maar ga dat verder niet hier beschrijven...

Gisteren ben ik met mijn mams naar de stad geweest en ik heb sieraden gevonden  :applaus: Ik heb ze van haar gekregen :) Mijn outfit is nu helemaal af.
Ook bericht gekregen dat eind volgende week mijn schoenen, gekleurd en al, binnen zijn. En eind deze week het gastenboek!
As en ik hebben gisteren ook de vragen voor de ambtenaar beantwoord, dus die hebben we opgestuurd naar haar.
Vanavond hebben we alweer onze 1 na laatste dansles.
Morgenavond naar mijn oom en tante, mijn oom gaat heel de dag filmen bij ons. Even het 1 en ander doorspreken.
We hebben inmiddels ook de parkeervergunningen voor bij het stadhuis binnen.

@ Andora: klinkt echt super leuk jjouw VGF!!
Al iets gehoord over de ringen?

@ Mootje: Fijn dat je zo tevreden bent over je jurk, en jij hebt hem lekker al thuis!
Jullie ringkussen ziet er mooi uit.

@ Singha: Dat is nooit verkeerd, een fotograaf extra!!

@ Sjaantje: Dat hebben wij ook!! Hier nog 4 weken wachten, moeten nog wat kleine dingetjes gebeuren maar alles is zo goed als klaar. Dat is heel vreemd, en ondertussen maar bedenken of we toch niet iets vergeten zijn  :biggrin:

@ Joda: lukt het nog met wachten om te bellen of heb je stiekem al gebeld?  :biggrin:

@ Karlijn: Ziet er heel gezellig uit op de foto's, je VGF.
Veel plezier overmorgen met de ambtenaar. Al een beetje opgeknapt?

@ Bibi: het overgrote deel heeft hier volgens mij haar VGF wel gehad. Ik had m 11 mei.
Wij hebben wel een nr bij binnenkomst stadhuis, ik kom met mijn paps binnen :)

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3305 Gepost op: 29 mei 2013, 11:09:12 »
Sannepan, hopelijk valt het mee met je vader :hug:

Mootje, handig ook via jou nog even traplooples te krijgen :biggrin: fijn daar je je zo goed voelt in je jurk, heel belangrijk!

Wblond, leuk alles bij elkaar. Zal as ook leuk vinden denk ik  :blush:
Ik draag bij mijn torselet iets wat tussen een string en een broekje inzit (heeft dat een naam?) Maar bij het passen had ik steeds een string aan en geen blote billen gevoel Singha.

torselet, de mijne zit ook perfect (c cup) en weet nu al bij welke jurkjes in m na de bruiloft nog zal blijven dragen :)

Karlijn, leuk dat je zo'n  fijn vgf hebt gehad! Hier ook allemaal mensen die echt uitpakken voor de dag. Veel mannen in pak of jasje, echt leuk. Beterschap btw!

Bibi, wij trouwen op locatie en hebben bij binnenkomst  greenday met good riddance (time of your life). Hier ook een binnenkomst met vader.

De ringen komen vrijdag gegrafeerd aan bij degene die ze maakt en dan moet hij ze nog afmaken  :blink: 'gelukkig' zijn er twee diensten voor mij vervallen, dus dat scheelt weer. We hebben nu maandag de afspraak staan om ze  op te halen. Volgens mij had ie zelf niet echt door dat wij volgende week.al trouwen..

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3306 Gepost op: 29 mei 2013, 12:51:02 »
Bibi, ik heb mijn vgf nog niet gehad. Maar ik heb een sterk vermoeden dat dit op 8 juni gaat gebeuren. Ben benieuwd!

Andora, superspannend, volgende week al trouwen! Fijn dat de ringen op tijd klaar zijn. Ben benieuwd hoe ze zijn geworden.

Sannepan, klinkt inderdaad heftig. Maak je dat soort dingen vaak mee op je werk? Lijkt me best zwaar...
Hopelijk valt het met je vader mee.
Fijn dat je outfit nu compleet is!

Williiee, het echte aftellen is inderdaad begonnen! Ik heb op mijn werk op het bord ook een hartje getekend waarin het aantal dagen staat tot aan de bruiloft. Het getal wordt steeds kleiner ;)

Karlijn, klinkt heel gezellig, je vgf! En natuurlijk beterschap, hopelijk knap je snel op!

Kim, succes met het vinden van een andere route, irritant he dat soort dingetjes, daar zit je nu toch niet op te wachten ;)

Vanavond komt onze predikant weer op bezoek. En we hebben ons huiswerk niet gedaan  :blush: Moeten nog steeds onze geloften schrijven, wat is dat moeilijk zeg!

Hier op mijn werk hebben mijn collega's regelmatig vergaderingen waar ik (en mijn collega die kort na mij gaat trouwen) niet bij mag zijn. Daar word ik wel een beetje zenuwachtig van!

En dan gedoe met de gasten. Denk je dat iedereen wel vereerd is dat ze op je bruiloft mogen komen, nee hoor. Ik heb dus een stel nichten die gewoon de moeite niet nemen om te komen. Krijg je van die berichten dat ze geen vrij kunnen krijgen enzo. Eentje had zich zelfs alleen voor de receptie aangemeld, dat is maar een uurtje! Kom dan gewoon niet ;) Ik vind dat soort dingen zo jammer, ze weten de datum al sinds vlak voor de kerst... Je kan mij niet wijsmaken dat je dan niet wat meer moeite had kunnen doen om vrij te krijgen. Maar goed, we gaan ons er maar niet te druk over maken... De belangrijkste mensen zijn er toch de hele dag  :biggrin:

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3307 Gepost op: 29 mei 2013, 17:17:16 »
Van de week samen definitief onze bedankjes en het gastenboek gekozen.
Het enige waar we nu nog niet uit zijn is hoe we de ringen meenemen, doosje/kussentje/knuffeltje.
Ik denk dat een knuffel het beste bij ons past (hebben allebei iets met knuffels), dus nu nog even een leuke zoeken.
Verder werd ik net gebeld dat mijn schoenen binnen zijn, dus die ga ik morgenochtend na mijn proefkapsel passen. (helaas zat vanavond er niet meer in)
De twijfel is nu of ik een pony ga laten knippen bij mijn kapsel of niet. Bedoel als hij eraf is kan hij er niet meer terug aan.

@lingerie ik draag bij mijn torselet waarschijnlijk een hipster (heb er nog geen gekocht). Draag ik eigenlijk altijd, en dat vind ik ook het fijnste, dus ga op die dag niet wisselen, met het risico dat ik me er aan ga irriteren ;)

@VGF hier nog geen vgf gehad. Weet ook niet zeker of er die 1 gaat komen. Ben wel benieuwd wanneer dat dan zou zijn, aangezien ik volgens mij elke dag tot aan de bruiloft volgepland zit, pffff, hoezo druk??

@singha wat leuk een hartje op het bord. Wat vervelend van de neven en nichten :(

@andora ik zou spontaan stress krijgen van de ringen en het feit dat ik volgende week al zou trouwen. Wat gaat het nu toch snel!

Hier ook nog maar 13 dagen werken tot aan de bruiloft, en nog 5 keer naar school (waarvan 1x tentamen, en nog 4 opdrachten in leveren, help).

@sannepan Heel veel sterkte met je vader, hopen op een goede uitslag! Wat fijn dat je je sierraden hebt gevonden, en dat daarmee je outfit echt af is! Succes morgen op de dansles!

@bibi wij hebben geen muziek bij binnenkomst. Wij hebben een administratief huwelijk en dus geen ceremonie.


dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3308 Gepost op: 29 mei 2013, 18:36:50 »
Bijna Juni meiden!! Als ik jullie verhalen zo lees dan lijkt dan voor mij alweer zoooo lang geleden terwijl het toch pas 2 weken is... :blush:


Crista

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3309 Gepost op: 29 mei 2013, 18:42:32 »
Vraagje:

Heeft toevallig 1 van jullie wegwerpcamera's voor het feest gekocht? Zoja waar?

Twijfel een beetje of ik dit zal doen aangezien veel mensen op hun telefoon foto's maken maar ja dat duurt misschien lang voordat je ze als bruidspaar ziet.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3310 Gepost op: 29 mei 2013, 18:50:09 »
@ Dees: Jaaa, het komt dichtbij!!
Ik zag je foto's op FB bij de Honeymoonshop ;)

@ Crista: Wij hebben die niet, bij ons zijn er verschillende mensen met camera's 's avonds en het ontwikkelen van die wegwerpcamera's is vrij prijzig + dat het vaak wazige foto's zijn..

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3311 Gepost op: 29 mei 2013, 18:51:03 »
@ Dees: Jaaa, het komt dichtbij!!
Ik zag je foto's op FB bij de Honeymoonshop ;)

@ Crista: Wij hebben die niet, bij ons zijn er verschillende mensen met camera's 's avonds en het ontwikkelen van die wegwerpcamera's is vrij prijzig + dat het vaak wazige foto's zijn..

:D

Wanneer trouw jij Sannepan? Ik kan het zo snel even niet vinden..
« Laatst bewerkt op: 29 mei 2013, 18:52:34 door dees87 »

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3312 Gepost op: 29 mei 2013, 18:57:54 »
@ Dees: Ik trouw 'pas' over 4 weken, 28 juni  :biggrin:
Maar onze trouwmaand komt nu dichtbij!  :applaus:

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3313 Gepost op: 29 mei 2013, 19:22:31 »
hahaha die 4 weken gaan vliegen, Net als dat de irritante vragen om je oren gaan vliegen :P

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3314 Gepost op: 29 mei 2013, 19:39:35 »
Dees, 'zijn jullie er al helemaal klaar voor?' hoor ik gemiddeld 10 keer per dag...  :dry:

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3315 Gepost op: 29 mei 2013, 19:51:08 »
Dees, 'zijn jullie er al helemaal klaar voor?' hoor ik gemiddeld 10 keer per dag...  :dry:

Oh irritant is dat he!! Ik vond dat ook zo spuugvervelend!
Ik weet dat ik de zaterdag voor de bruiloft ( wij trouwde op maandag) echt uit mn slof schoot naar iemand die de ene na de andere stomme vraag afvuurde:
Ongeveer zo: Zo ben je er klaar voor? Ja hoor.
Ray ook helemaal klaar: Dat moet je hem vragen..
Is alles geregeld? Nou bijna..
Je kunt nu nog terug he! Huh? Waarom zou ik dat willen dan? (irritatiefactortje)

Ben je al zenuwachtig? Nee valt nog wel mee
1 uur later: je word nu wel nerveus zeker? Nee hoor nog geen last van.
3 uur later: Zo de taart is ook klaar, nu ben je wel nerveus he, ik zie het aan je: NEEHEEHEE IK BEN NOG NIET NERVEUS WANT DAAR HEB IK NAMELIJK  HELEMAAL GEEN TIJD VOOR!!!!

zo toch een beetje stress misschien?...  :dry:

Andora

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3316 Gepost op: 29 mei 2013, 19:54:31 »
crista, wij hebben camera's gekocht. Ik begreep dat ze bij de Action erg goedkoop waren. Waar ik ze vandaan heb weet ik niet meer  :blush: wel dat ze bijna 4 euro waren geloof ik... en dat was goedkoop voor internet. Wij vonden de charme van zulke foto's maken ook wel wat hebben, hopelijk zit er wat moois bij.

De stress vliegt hier soms om de keel, maar ik moet zeggen dat wij er erg veel zin in hebben! Mijn jurk is gisteren wat ingenomen, zit nu nog mooier! Alleen die ringen... ze worden vast prachtig, maar ik wil ze echt maandag in huis!

Singha, raar zeg van je neven/nichten!

 :blink:"geniet nog even van de voorbereidingen" "heb je al cold feet" "alles geregeld"  :blink:
oh Dees, dat gebeurd hier nu ook een beetje hoor.

Wblond

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 255
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3317 Gepost op: 29 mei 2013, 20:09:54 »
@Crista ik heb ook wegwerpcameras ik heb ze via ebay gekocht. Dat was goedkoper dan de sites hier in Nederland haha.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3318 Gepost op: 29 mei 2013, 20:34:26 »
Mijn ervaring met de wegwerpcamera's is dat je na nadat je ze (vrij prijzig) hebt laten afdrukken, heel veel foto's hebt waar maar halve mensen op staan, die onscherp zijn, of wat dan ook. Voor ons dus geen wegwerpcamera's. Ik zag wel een leuke hint op internet staan, zoals:

als je onze foto's op instagram plaatst, gebruik dan #28062013

Wij gaan het niet doen, maar ik vond het wel leuk. Zo heb je dezelfde avond nog de leuke foto's!

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3319 Gepost op: 29 mei 2013, 20:45:07 »
"Ben je al zenuwachtig?"

Dat si toch wel de meest irritante vraag.

Gister Babs gehad, was wel leuk. Ben benieuwd wat ze er van gaat maken.
Vandaag gesprek met obers en later met dominee, diaken en ouderling van dienst
Morgen gezichtsbehandeling
Vrijdag laatste dansles
Maandag notaris

Ik zou wat dat betreft wel blij zijn als het zo ver is, weer rust haha.

We hebben trouwens nog even contact gehad met de band over de openingsdans. We hadden voor onszelf toch besloten de quick step te dansen op dromendans van Vinzzent. Kent de band dat nummer niet :blink: en dat voor een band die voornamelijk Nederlandstalig speelt.... Nou ja, we wachten maar af. Maar de band is toch wel een puntje van lichtelijke zorg.

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3320 Gepost op: 29 mei 2013, 21:48:57 »
Over 1 maand is inderdaad iedereen hier getrouwd! Voor ons duurt het nog iets meer als 4 weken maar hier ook al de vraag van 'ben je al zenuwachtig' en de opmerking 'je kunt nog terug hoor'.

@Anne_Lyze wat een leuke bedankjes hebben jullie.

@Karlijn leuk de foto's vanje vgf. Ze hebben het netjes gehouden.

Ik heb nog geen vgf gehad. Vriendlief heeft hem 8 juni en misschien heb ik hem dan ook. Geen idee. Ik zie wel.

@Sannepan wat heftig op je werk. Vind het knap dat je daar mee kunt omgaan.
Hopelijk valt het met je vader allemaal mee.
Fijn dat je bent geslaagd voor sieraden.

@Andora wat spannend allemaal met je ringen. Ik zou er goed achteraan zitten. Maar komt waarschijnlijk allemaal goed.

@Singha hoe was het met de predikant? Ben je nog op je vingers getikt omdat je je huiswerk niet hebt gedaan?
Jammer dat je zo'n gedoe hebt met je gasten. Maar mensen die zo moeilijk doen die moet je er niet bij willen hebben. Fijn dat de belangrijkste mensen er in ieder geval zijn.

@crista mijn ervaring is dat de kwaliteit van de foto's die zijn gemaakt met een wegwerpcamera tegenvalt. Misschien is het idee van Willie iets?

Hier druk bezig met de laatste dingen.
Gastenboek is af, candle bags en wensballon zijn besteld, mooie polo besteld voor zoonlief onder zijn stoere colbert en aanstaande is druk bezig met de muzieklijst.

Ik zag iedereen hier al praten over gesprekken met babsen en hoewel was aangegeven dat wij 2 a 3 weken van te voren te horen zouden krijgen wie onze babs zou zijn, heb ik zelf al contact opgenomen met de gemeente. Het is dus allang bekend. Kreeg een naam door en snel ff gegoogled. Het is een jonge vrouw van 37, die iedereen kan inhuren. Las leuke verhalen dus heb er vertrouwen in. Morgen bellen voor een afspraak.



kathleen13062013

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3321 Gepost op: 29 mei 2013, 22:06:13 »
@Babs onze babs komt 8 dagen voor de bruiloft langs.
@VGF AS heeft hem sowieso as zaterdag. Ik denk ik ook. Want die zaterdag erop is ook wel erg kort dag zo'n 5 dagen voor je trouwt.
@Zenuwen. Ik ben niet echt zenuwachtig maar ik voel me soms wel veel te onervaren/te jong/ te onhandig/ enz enz om een hele dag de bruid te zijn ...

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3322 Gepost op: 29 mei 2013, 22:08:16 »
Ik ben al de hele avond bezig met een leuk kapsel kiezen voor mijn dochter op de bruiloft van mijn nichtje, en ik bedenk me ineens dat ik voor haar nog geen idee heb wat ik op onze bruiloft wil! Morgen toch maar even samen plaatjes kijken...

En nu slapen, want ik ben goed beroerd. Maar beter nu, dan over 4 weken...

Wblond

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 255
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3323 Gepost op: 29 mei 2013, 22:29:10 »
Hallo Dames,

Onze maand is bijna aangebroken! Ik krijg toch wel een beetje de kriebels hoor haha, die bruiloften die k gehad heb vorig weekend hebben toch wel iets gedaan met me. Nu heb ik nog meer zin in die van mezelf!
Ik heb net alle fotos op de email weer bekeken van alle jurken en kapsels en makeupjes! Wauw wat zijn we allemaal mooi zeg, stuk voor stuk! En wat zullen we stralen die dagen dat we de mooiste dag van ons leven hebben! Ik kijk echt uit naar al jullie verhalen e.d.

@VGF hier ook nog niks gehad, ik weet ook dat ze er mee bezig zijn steeds en vanalles aan het regelen die van ons is 8 of 15 juni want de andere 2 weekenden hebben we al iets haha.

@BABS Die komt hier als het goed is ook 1 week van tevoren, ze bellen denk ik vanzelf mag ik toch hopen? haha.

@Zenuwen. Nouja die heb ik nog niet, alleen kriebels en dan de gezonde kriebels, ik ben alleen zenuwachtig voor bepaalde dingen waaar je geen invloed op hebt haha en of onze ringen wel optijd klaar zijn waarschijnlijk over 2 weken ik hou niet zo van het laatste moment dingen regelen (A) Dus eigenlijk hetzelfde als bij jou Andora! irritant he ;)

@Willie bah dat is ook niks! Lekker slapen is dan ook wel fijn en hopelijk is het morgen over, en heb je er over 4 weken geen last van ;)

Singha87

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 992
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #3324 Gepost op: 29 mei 2013, 22:43:58 »
Dees, leuk dat je even mee komt lezen. Lekker aan het nagenieten? De vragen worden wel een beetje irritant inderdaad, maar het is wel leuk dat iedereen er wel mee bezig is. Beter dat dan desinteresse :)

Williee, inderdaad beter nu dan straks, maar beroerd zijn is natuurlijk niet leuk! Hopelijk knap je snel op.

Crista, wij hebben geen wegwerpcamera's.

Predikant, was weer een fijn gesprek. Hij had zijn preek en de opzet van de dienst uitgewerkt. Alles past echt heel goed bij ons en wat wij graag willen. Daar zijn we heel blij mee. Dat we ons huiswerk niet gedaan hadden vond hij gelukkig niet zo erg. Het was voor ons ook nog niet echt duidelijk wat we moesten zeggen. Het is dus niet zo dat wij geloftes moeten schrijven, dat is allemaal al gedaan. Het gaat meer om een sentimenteel momentje waarbij we even iets liefs tegen elkaar zeggen vlak voor het ja-woord.

Babs, we werden net gebeld! Ongeveer 1,5 week voor de bruiloft hebben we gesprek. We hebben degene gekregen die we als voorkeur hadden opgegeven en aan de telefoon klonk het als een gezellige dame!

Nu even de vragenlijst voor de dj invullen en dan lekker naar bed.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards