collapse

Auteur Topic: Zijn Er Ook Mensen Die Geen Bedankjes Doen?  (gelezen 25546 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

frouke82

  • Gast
Zijn Er Ook Mensen Die Geen Bedankjes Doen?
« Reactie #25 Gepost op: 1 augustus 2012, 16:47:31 »
wij zijn ook nog hard aan het denken. Vrienden van ons hadden m&m's als bedankje maar ipv van m&m stond erop gedrukt F&F, omdat de namen van hun allebei met een F begonnen. Ook leuk gevonden!

Blitzey

  • Gast
Zijn Er Ook Mensen Die Geen Bedankjes Doen?
« Reactie #26 Gepost op: 1 augustus 2012, 18:46:29 »
Wij hebben geen bedankjes gedaan. Vond ik ontzettend zonde.

We hadden wel een fotobooth, daar kon iedereen zo vaak gebruik van maken als ze zin hadden, die print mochten ze gelijk meenemen. Dat vonden we "bedankje"  genoeg eigenlijk hahaha.Wij hebben geen bedankjes gedaan. Vond ik ontzettend zonde.

We hadden wel een fotobooth, daar kon iedereen zo vaak gebruik van maken als ze zin hadden, die print mochten ze gelijk meenemen. Dat vonden we "bedankje"  genoeg eigenlijk hahaha.

Jassou

  • Gast
Zijn Er Ook Mensen Die Geen Bedankjes Doen?
« Reactie #27 Gepost op: 1 augustus 2012, 19:46:36 »
Ik zie een bedankje (geschreven op een kaart, of dan tenminste gezegd bij het afscheid) eigenlijk ook volkomen los van een of ander cadeautje. Het tweede zie ik een stuk vrijblijvender, maar niet als een vervanging, van het eerste.

Basje

  • Gast
Zijn Er Ook Mensen Die Geen Bedankjes Doen?
« Reactie #28 Gepost op: 7 augustus 2012, 18:18:09 »
Wij hebben het wel gedaan. Ook goedkoop gehouden: flesje water, eigen etiketje erop en een paracetamol erbij. Katerwater dus. Bij elkaar nog geen 50 ct per bedankje volgens mij.
Juist omdat iedereen het toch weg gooit, vonden wij het zonde om er teveel geld in te steken.
Maar eerlijk gezegd vind ik het ook niet echt nodig hoor. Ik bedoel: als je jarig bent maak je toch ook geen cadeautjes als bedankje dat ze op je feestje waren?

Hi Boogschutter, wij doen ook dat idee van flesje katerwater. SUPER LEUK idee...Haha. Hebben alleen geen tijd om het zelf te maken en hebben het daarom maar besteld bij https://katerwater.luondo.nl

Wij vinden dus ook dat je een bedankje moet doen..;-)

misseagle

  • Gast
Zijn Er Ook Mensen Die Geen Bedankjes Doen?
« Reactie #29 Gepost op: 7 augustus 2012, 19:54:18 »
Lekkere reclame haha

Nou wij doen dus ook een bedankje hihi..

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
Zijn Er Ook Mensen Die Geen Bedankjes Doen?
« Reactie #30 Gepost op: 7 augustus 2012, 21:26:59 »
Wij hadden wel een bedankje. Een foto van onszelf van 's ochtends tijdens de bruidsreportage, met iets van 'bedankt' erop. Konden we prima regelen met een fotograaf en werd erg leuk ontvangen.

Sylvia86

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 781
  • Geslacht: Vrouw
Zijn Er Ook Mensen Die Geen Bedankjes Doen?
« Reactie #31 Gepost op: 13 augustus 2012, 11:56:38 »
Wij vinden dus ook dat je een bedankje moet doen..;-)

Waarom MOET dat? Volgens mij is het enige dat moet als je wilt trouwen je handtekening op de juiste plek zetten. Verder mag er vanalles omdat je het leuk vind, of desnoods omdat je vind dat het zo hoort.
Maar dat je vind dat iets hoort, betekend niet dat het moet.

misseagle

  • Gast
Zijn Er Ook Mensen Die Geen Bedankjes Doen?
« Reactie #32 Gepost op: 13 augustus 2012, 12:15:54 »
Waarom MOET dat? Volgens mij is het enige dat moet als je wilt trouwen je handtekening op de juiste plek zetten. Verder mag er vanalles omdat je het leuk vind, of desnoods omdat je vind dat het zo hoort.
Maar dat je vind dat iets hoort, betekend niet dat het moet.

Mee eens!

Little1

  • Gast
Zijn Er Ook Mensen Die Geen Bedankjes Doen?
« Reactie #33 Gepost op: 13 augustus 2012, 12:33:23 »
Wij hebben lang nagedacht wat we als bedankje wilden doen.
Zeker omdat ik het zonde vind om iets te geven wat uiteindelijk in de prullenbak beland.
Uiteindelijk zijn we bij winkelwagenmuntjes terecht gekomen! We hebben elkaar ook in de supermarkt ontmoet dus was extra toepasselijk.
Ook krijgen we nog steeds leuke reacties van familie en vrienden dat ze elke week boodschappen met ons doen  :biggrin:

misseagle

  • Gast
Zijn Er Ook Mensen Die Geen Bedankjes Doen?
« Reactie #34 Gepost op: 13 augustus 2012, 12:36:10 »
Hadden jullie een aangepast muntje laten maken dan?

Jassou

  • Gast
Zijn Er Ook Mensen Die Geen Bedankjes Doen?
« Reactie #35 Gepost op: 13 augustus 2012, 13:42:09 »
Waarom MOET dat? Volgens mij is het enige dat moet als je wilt trouwen je handtekening op de juiste plek zetten. Verder mag er vanalles omdat je het leuk vind, of desnoods omdat je vind dat het zo hoort.
Maar dat je vind dat iets hoort, betekend niet dat het moet.
Bedankjes vind ik ook wel optioneel, maar je gasten bedanken  absoluut niet.
« Laatst bewerkt op: 13 augustus 2012, 13:42:32 door Jassou »

Little1

  • Gast
Zijn Er Ook Mensen Die Geen Bedankjes Doen?
« Reactie #36 Gepost op: 13 augustus 2012, 14:09:42 »
@ misseagle, we hebben ze inderdaad laten maken. 1 kant bedrukt (paars) met onze namen en datum in witte letters met zilverkleurig randje erom. Dan zit er ook een haakje aan om het aan je sleutelbos te doen (volgens mij heet dat een carabinerhaak). Zelf hebben we er nog een lintje met een klein kaartje aangehangen.
Erg leuk geworden! Mocht je een foto willen zien dan moet je het maar laten weten.

Ik vind het meer dan normaal om je gasten te bedanken voor hun komst. Of iemand daar een "bedankje" bij wil geven is een keuze. Doe waar je je goed bij voelt!

Wij hebben overigens nog wel een aantal muntjes over.. helaas moest ik onze weddingplanner (in opleiding) erop attenderen dat de muntjes niet genoeg in het zicht stonden waardoor niet iedereen ze heeft meegepakt.. :dry:

Lurkertje

  • Gast
Zijn Er Ook Mensen Die Geen Bedankjes Doen?
« Reactie #37 Gepost op: 14 augustus 2012, 08:48:13 »
Wat een toffe ideeen voor de bedankjes! Wij hebben gewoon een kaart gedaan...ben echt naar Veul bruiloften geweest (dit jaar maar 1, magere vangst lol) zowel met als zonder bedankje. Vaak vond ik het bedankje een beetje stom: snoep in een tuletje is toch wel heel populair, we nemen er dan altijd 1 mee omdat we het zonde vinden om weg te gooien en F eet het nog wel op.... Hier zie ik trouwens echt leuke ideeen vorbij komen: die frisbee zou je me echt blij mee maken :) Dat Katerwater vind ik ook leuk en die zo'n supermarktmuntje zou ik meteen aan mijn sleutelbos maken! Nu ik dit topic heb gelezen heb ik een beetje spijt van onze kaart :)

Aafjes77

  • Gast
Zijn Er Ook Mensen Die Geen Bedankjes Doen?
« Reactie #38 Gepost op: 7 september 2012, 20:13:55 »
Hier geen bedankjes! Zoveel mogelijk 'onnodige kosten' uitsluiten. Wij gaan een half uur eerder weg dan de rest en zullen iedereen dan op onze manier bedanken!

ikkuh

  • Gast
Zijn Er Ook Mensen Die Geen Bedankjes Doen?
« Reactie #39 Gepost op: 13 september 2012, 08:57:23 »
Het duurt voor mij nog even, maar wat we al zeker weten is dat we wel bedankjes gaan doen.
Ik ga zelf chocoladetruffels maken, deze mooi verpakken en een kaartje eraan met bedankt en onze namen.

water loopt me nu al in de mond  :laugh: wij hebben (omdat we toch wel iets wilde doen) een lading pennen gekocht en op paier de tekst,: deze dag is met geen pen te beschrijven. Op de achterkant de namen van ons drietjes de datum en dat we ze bedanken. Hier heb ik een soort van hoesje van gemaakt. Een pen gebruiken ze nog wel dus helemaal weggooien doen ze niet.

MS69

  • Gast
Zijn Er Ook Mensen Die Geen Bedankjes Doen?
« Reactie #40 Gepost op: 14 september 2012, 08:04:17 »
Wij hebben ook getwijfeld of we het wel of niet doen... Vooral omdat veel dingen toch gewoon weggegooid worden dus wilde  wel iets wat daadwerkelijk nog wat leuk is.

Uiteindelijk zijn we uitgekomen op een koffiekopje (action) met daarin 2 pepermuntjes, theezakje, oploskoffie zakje. Ingepakt, strikje erom met een leuk bedank kaartje eraan en klaar! Kosten zijn ongeveer een euro per persoon.

MenS

  • Gast
Re: Zijn Er Ook Mensen Die Geen Bedankjes Doen?
« Reactie #41 Gepost op: 31 januari 2013, 07:22:37 »
Wij doen het ook niet. de mensen die komen weten zo ook wel dat we het erg leuk vinden dat ze er zijn. Daarnaast denk ik dat het gros van de mensen zoiets al snel weer weggooit en het past gewoon niet in het budget, daarvoor hebben wij een lekkere snack aan het einde van het feest kunnen doen.

Braut220313

  • Gast
Re: Zijn Er Ook Mensen Die Geen Bedankjes Doen?
« Reactie #42 Gepost op: 31 januari 2013, 09:08:01 »
Dingen doen omdat het "moet" of .. nog erger omdat het "zo hoort" daar doen wij niet aan mee.

Het is onze dag en dus bepalen wij zelf de regels  :biggrin: 

Bij ons  geen corsages , geen bruidstaart, en we twijfelen nog maar ik denk ook geen bedankjes. Bedanken doe je je gasten toch ook al persoonlijk als ze weggaan.. De dag zal er niet minder mooi , het feest niet minder gezellig om zijn en niemand zal iets tekort komen.  We hebben ook geen oneindig budget dus ik geef liever wat extra uit aan het feest op zich en druk dan de kosten op , voor ons, overbodige dingen.

Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk :)

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zijn Er Ook Mensen Die Geen Bedankjes Doen?
« Reactie #43 Gepost op: 31 januari 2013, 12:26:47 »
Al lezend in dit topic ben ik geïnspireerd geraakt door het idee van de winkelwagenmuntjes, vooral toen little1 zei dat zij en haar a.s. elkaar kennen uit de supermarkt.
Toen kreeg ik ineens een ingeving. Mijn a.s. en ik kennen elkaar namelijk van internet dus nu heb ik mijn zinnen gezet op USB-sticks met onze namen erop gedrukt! Heb alleen geen idee hoeveel zoiets kost, ik vrees best veel...toch maar eens een offerte opvragen dan!

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Zijn Er Ook Mensen Die Geen Bedankjes Doen?
« Reactie #44 Gepost op: 31 januari 2013, 12:46:40 »
Leuk idee! En dat past dan ook goed bij jullie :) had ze bij vistaprint gezien, maar dat is nog best prijzig!

http://www.vistaprint.nl/usb-sticks.aspx?xnav=pricingdetails

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zijn Er Ook Mensen Die Geen Bedankjes Doen?
« Reactie #45 Gepost op: 31 januari 2013, 12:54:26 »
Thanks voor het meedenken Kikker!
Zelf heb ik inmiddels een site gevonden waar ze nog geen 2 euro per stuk kosten. Waarschijnlijk is het dan niet zo'n beste kwaliteit maar het gaat ook meer om het idee dan dat ze per sé jaren mee moeten gaan haha! We kunnen zelfs uit 4 kleuren kiezen en ze laten bedrukken (maar ik weet nog niet of dat bij de prijs in zit...)

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Zijn Er Ook Mensen Die Geen Bedankjes Doen?
« Reactie #46 Gepost op: 31 januari 2013, 13:17:50 »
Dat scheelt echt enorm! Mag ik vragen welke site dat is?

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zijn Er Ook Mensen Die Geen Bedankjes Doen?
« Reactie #47 Gepost op: 31 januari 2013, 15:12:06 »
@Kikker ik stuur je wel even een PB, weet niet of ik op m'n kop krijg van de moderators als ik hier reclame maak  :dry:

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Zijn Er Ook Mensen Die Geen Bedankjes Doen?
« Reactie #48 Gepost op: 31 januari 2013, 16:27:41 »
@Kikker ik stuur je wel even een PB, weet niet of ik op m'n kop krijg van de moderators als ik hier reclame maak  :dry:

Je mag de link hier gerust vermelden. Je helpt immers ander bruidsparen op weg en daarbij is het niet meer je eerste bericht ;-)

wedding2013

  • Gast
Re: Zijn Er Ook Mensen Die Geen Bedankjes Doen?
« Reactie #49 Gepost op: 2 februari 2013, 17:45:51 »
Wij hebben definitief besloten geen bedankjes te doen!
Heerlijk, streept door op lijst.. bedankjes

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards