collapse

Auteur Topic: Kleding Voor De Kids Gescoord  (gelezen 2946 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Judith32

  • Gast
Kleding Voor De Kids Gescoord
« Gepost op: 29 juli 2012, 23:34:30 »
hoi dames en heren inmiddels ook al wat

zaterdag een ritje gemaakt naar het westen van het land om naar suits you well en humpiedump te gaan. een flinke rit vanuit enschede. maar we moesten daarna toch naar tilburg op familie bezoek dus dat viel mee.
Op internet al veel kostuums voor de kids bekeken maar vind dat zo moeilijk.
Eerst naar suits you well maar daar zat niets tussen voor de jongens, vond de kwaliteit en de pasvorm ook niet best. Voor de meisjes overigens wel mooie jurkjes.
daarna naar humpiedump. en gelukkig daar geslaagd. wat een verschil in kwaliteit zeg. Ik en de boys zijn helemaal happy. Weer een zorg minder.
Alleen de broek van de jongste nog korter laten maken.

als het lukt zal ik binnen kort ff foto posten.

Judith

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Kleding Voor De Kids Gescoord
« Reactie #1 Gepost op: 30 juli 2012, 16:01:36 »
Ben benieuwd! Wij gaan over 2 weken naar humpiedump. Die vond je beter toch?

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Kleding Voor De Kids Gescoord
« Reactie #2 Gepost op: 30 juli 2012, 16:44:39 »
Al onze dag-gast kinderen hebben kleding besteld via internet bij Suits you well. En het staat ze zo enorm leuk!!!

De prijs viel ook erg mee en de kwaliteit vinden wij juist wel goed. Ook vooral voor de jongens is het fijn dat het nog best een luchtig pakje is
wat ze aanhebben!!

ikkuh

  • Gast
Kleding Voor De Kids Gescoord
« Reactie #3 Gepost op: 30 juli 2012, 18:27:09 »
ook ik wil binnenkort even gluren bij humpiedumpie, woon zelf in de buurt van spijkenisse dus ben daar wel blij mee :wink:

Judith32

  • Gast
Kleding Voor De Kids Gescoord
« Reactie #4 Gepost op: 30 juli 2012, 22:33:05 »
Al onze dag-gast kinderen hebben kleding besteld via internet bij Suits you well. En het staat ze zo enorm leuk!!!

De prijs viel ook erg mee en de kwaliteit vinden wij juist wel goed. Ook vooral voor de jongens is het fijn dat het nog best een luchtig pakje is
wat ze aanhebben!!
hoi hoi

vond de jurkjes voor de meisjes wel erg leuk. voor de jongen vond ik het minder. ligt misschien ook aan de kleur. de grijze pakjes waren nog wel aardig. maar de kwaliteit van humpie dump is duidelijk beter. maar zo heft ieder zijn smaak toch?
Ben benieuwd! Wij gaan over 2 weken naar humpiedump. Die vond je beter toch?
ik vond deze kwalitatief beter ja. zijn er helemaal naartoe gereden omdat het op internet zo moeilijk te zien is

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Kleding Voor De Kids Gescoord
« Reactie #5 Gepost op: 31 juli 2012, 16:33:38 »
'Onze' jongens hebben de grijze krijtstreep - pakken aan.

Het is zo dat ieder zijn/haar smaak heeft, maar ik vind het ook belangrijk om te vermelden dat Suits You Well voor ons wel de juiste prijs/kwaliteits verhouding heeft.

Judith32

  • Gast
Kleding Voor De Kids Gescoord
« Reactie #6 Gepost op: 31 juli 2012, 22:59:42 »
'Onze' jongens hebben de grijze krijtstreep - pakken aan.

Het is zo dat ieder zijn/haar smaak heeft, maar ik vind het ook belangrijk om te vermelden dat Suits You Well voor ons wel de juiste prijs/kwaliteits verhouding heeft.
Hoi hoi
Begrijp me niet verkeerd hoor. De grijze pakjes zagen er inderdaad prima uit. Een kennis van mij had ook haar grijze pakje daar vandaan. Maar vond de lichte kleuren niet mooi van kwaliteit. De donkere pakken zijn idd wel beter.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards