Alles over trouwen > Doe-het-zelf

Spandoek Vistaprint

(1/8) > >>

Karlijn85:
Ik zie de laatste tijd steeds reclame van vistaprint van spandoeken voor € 1,99. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vraag mij namelijk af wat de kleine letterjes zijn. Mij lijkt het wel leuk om zo'n spandoek te maken met onze namen en trouwdatum en dan bij de ingang van de trouwlocatie op te hangen zodat iedereen weet dat ze op ons feest zijn. Ik zag wel dat het uploaden van een foto € 2,99 extra kost maar dat vind ik ook nog wel te doen.
Ik ben benieuwd of er mensen zijn met ervaring en eventueel foto's van hun spandoek.

dees87:
Vistaprint, is eerlijk waar gewoon belachelijk goedkoop! Geen addertjes oid! Zou alleen wel even op de grootte letten :)

Risje:
en op de verzendkosten, die kunnen vaak ook nog een hoop zijn, ligt eraan hoe snel je het in huis wil hebben (wat ik me kan herinneren)

Birdy:
Ik heb ooit visitekaartjes bij vistaprint besteld. Ze zouden gratis zijn, maar als je geen reclame van hun wilt of het ontwerp iets aanpast dan komt er direct een bedrag bij. Incl verzendkosten waren mijn kaartjes toen 10 euro ipv 0.

JM2012:
Klopt, denk om de verzendkosten, de reclame die erop kan staan , grootte en alle andere extra opties die voorbij komen.

Verder hier goede ervaringen met vistaprint! Als je e rnog meer vandaan wilt hebben, ales in één keer bestellen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie