collapse

Auteur Topic: Trouwen In April 2013  (gelezen 123814 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mmam1982

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #75 Gepost op: 30 september 2012, 11:27:04 »
@Elvi, mooie prijs voor je jurk!

@MissEagle. Het is een arrangement voor 4 uur. Ik weet de prijs van de drankjes niet uit mijn hoofd maar dat is bij onze locatie niet zo duur. Zij zeggen zelf dat 3 drankjes (bij de gemiddelde bezoeker) per uur veel is. Zij zeggen dat het gemiddelde voor zo'n avond een stuk of acht drankjes per bezoeker is. Een aantal mensen zal meer drinken maar een aantal mensen zal ook minder drinken. Dus ik snap hun denkwijze wel.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #76 Gepost op: 30 september 2012, 12:42:24 »
@Elvi, mooie prijs voor je jurk!

@MissEagle. Het is een arrangement voor 4 uur. Ik weet de prijs van de drankjes niet uit mijn hoofd maar dat is bij onze locatie niet zo duur. Zij zeggen zelf dat 3 drankjes (bij de gemiddelde bezoeker) per uur veel is. Zij zeggen dat het gemiddelde voor zo'n avond een stuk of acht drankjes per bezoeker is. Een aantal mensen zal meer drinken maar een aantal mensen zal ook minder drinken. Dus ik snap hun denkwijze wel.

Klopt.. daarom adviseerde ze bij onze locatie ook dat we niet afkochten maar gewoon turven.

Een goede horeca gelegenheid heeft zijn afkoopprijs wel op winst voor henzelf staan uiteraard..
Straks komen er flinke drinkers (en dat hebben zij ook regelmatig bij feesten, in een voetbalstadion) en daar is hun vaste prijs ook op gebaseerd.

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #77 Gepost op: 30 september 2012, 16:09:46 »
Hoi meiden,

Ik ben helemaal in de wolken, we hebben dé locatie gevonden!

Het ligt aan de Loonse en Drunense duinen en het is een partycentrum. Er is een soort groot chique tuinhuis dat aandoet als een strandtent, echt heel mooi met een prachtige sfeer, strak en toch luchtig tegelijk met grote paarse voile gordijnen, houten steunbalken en een witte houten vloer. Ben echt verliefd, hahaha.

Prijs was ook goed, we hebben zelfs besloten om het meer uitgebreide pakket te nemen, met 4 keer een eenvoudig hapje en 4 keer een luxe hapje en frietjes bij afloop.
Ook kunnen we er 's avonds eten en 's middags de bruidstaart aansnijden.

Zo grappig, waar de vorige locatie moeilijk over deed (eigen taart meenemen, 5 kindjes die meegaan en waarschijnlijk niet de hele avond blijven zitten) deed deze locatie daar helemaal niet moeilijk over. Heb echt een goed gevoel!

Ben zo blij dat dit is geregeld nu, we hebben het meteen vast laten leggen, AS en ik waren beide erg enthousiast.

mmam1982

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #78 Gepost op: 2 oktober 2012, 13:43:46 »
@Herfststorm, klinkt goed zeg!! Wat leuk!

@MissEagle, ik denk dat onze locatie de afkoopsom ook op winst heeft staan hoor. Wij zelf rekenen natuurlijk met de prijzen die we van de kaart kennen maar daar zit de winst al in verwerkt he...  Ik weet niet precies wat ze op een drankje verdienen, maar ga er maar van uit dat de kosten een stuk lager zijn dan de prijs op de kaart.
Gelukkig kennen we onze locatie heel goed dus weten we ook zeker dat we kwaliteit krijgen. Daarbij denk ik dat onze locatie blij is dat ze zo af en toe een groep hebben dus door lage prijzen kunnen meeconcurreren. Hoewel de andere locaties hier in de buurt vergelijkbare prijzen hebben. Op een enkel landgoed na...

mmam1982

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #79 Gepost op: 2 oktober 2012, 13:51:19 »
Oh ja, en ze zijn niet een locatie die het alleen van de feesten moet hebben. Misschien speelt dat ook mee.. Je kunt er voornamelijk eten en op zaterdagavond kun je er stappen. Zo'n bruiloft is dus voor hun al erg fijn omdat ze nog een avond in de week een extra groep mensen hebben dus extra omzet = extra winst. Het is bovendien een zaal die toevallig in het gebouw zit maar ze normaal niet in gebruik hebben (alleen voor besloten feesten).

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #80 Gepost op: 2 oktober 2012, 16:35:51 »
Nee dat begrijp ik ook wel dat wat er op de kaart staat niet de prijs is die zij ook betalen..
Dat bedoelde ik ook niet.

Maar goed, ik wilde ook jullie locatie niet afkraken of zoiets.. alleen duidelijk maken dat ik de prijs van mijn eigen locatie best snap. En dat ik ook weet dat het goedkoper kan maar dat wij niet voor het goedkoopste hebben gekozen maar voor de locatie van onze "dromen"...

mmam1982

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #81 Gepost op: 2 oktober 2012, 17:00:28 »
Dat snap ik MissEagle. En ook fijn dat je blij bent met je locatie. Als de prijs binnen het budget valt dan is dat toch helemaal geweldig.

Ik was naar aanleiding van je opmerking gewoon hardop aan het denken waarom onze locatie genoemde prijzen hanteert...





Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #82 Gepost op: 5 oktober 2012, 11:04:37 »
April2013, ik zal je jurk in het andere topic, wauuuuuwwww!!!! Echt supermooi zeg!!

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #83 Gepost op: 5 oktober 2012, 11:08:58 »
Dankje :D

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #84 Gepost op: 5 oktober 2012, 11:40:11 »
Het lijkt me echt het einde om jurken te mogen passen!

Ik heb tot nu toe 1 jurk gepast, ik had die jurk op MP gezien en was er helemaal weg van. Ben met een vriendin gaan passen.
Jurk was mooi, en zat goed, maar mijn moeder gaf aan dat ze het heel heel erg vond dat ze er niet bij is geweest.
Dus daarom gaan we nu volgende week zaterdag naar een 'echte' bruidswinkel om te passen en as zondag naar een modeshow van die bruidswinkel.

Heb er zo'n zin in!!!
Heb op de site gezien welke merken ze hebben en ben nu al fan van een jurk van Ladybird. Hopelijk hebben ze die jurk ook en kan ik hem passen!
http://www.ladybird.nl/file1221.jpg

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #85 Gepost op: 5 oktober 2012, 13:55:50 »
Die is moooi!!!!

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #86 Gepost op: 5 oktober 2012, 19:44:42 »
Nu nog zien of ie wel past ;)

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #87 Gepost op: 5 oktober 2012, 19:58:38 »
Weet je al wanneer je gaat??

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #88 Gepost op: 5 oktober 2012, 20:09:40 »
Ja, de 13e deze maand, morgen nog een week.
Ben nu al zenuwachtig inclusief slapeloze nachten en nachtmerries vol horrorbruiden die geen jurk kunnen vinden.... :D

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #89 Gepost op: 5 oktober 2012, 20:14:19 »
Ik zat vanmiddag don't tell de bride terug te kijken was ook een bruid die nietss leuk vond maar ze mochtt toch zelf haar jurk niet uitkiezen dat moet haar as doen.. maar zelf kon ze net kiezen en hij had wel de goeie jurk voor haar gevonden..

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #90 Gepost op: 5 oktober 2012, 20:24:10 »
Ik ken het programma niet, maar klinkt wel leuk :)
Ik zou mijn as ook vertrouwen om een jurk voor mij uit te kiezen, ik weet bijna zeker dat hij met een jurk zou komen die ik zelf ook zou kiezen.

mmam1982

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #91 Gepost op: 6 oktober 2012, 17:49:27 »
@April2013, ik heb je jurk ook gezien in het andere topic. Erg mooi!!

@Herfstorm, die van Ladybird is ook erg mooi!


Elvi

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #92 Gepost op: 7 oktober 2012, 16:48:24 »
Hele mooie jurk herfststorm!!
Geniet ervan de 13e , het is echt een feestje!!

Mappel

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #93 Gepost op: 7 oktober 2012, 17:29:51 »
Wij trouwen 26 april! Wij geven ook een feest op de boerderij van mijn schoonouders.las dat nog iemand dat doet hier. Superleuk. Bijna alles is al geregeld.

Elvi

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #94 Gepost op: 7 oktober 2012, 21:20:52 »
Dat klinkt heel bekend Mappel!
Wij trouwen ook 26 april en houden het feest ook op de boerderij bij mijn schoonvader.
Hebben jullie een tent of schuur? En al leuke dingetjes voor de aankleding?

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #95 Gepost op: 8 oktober 2012, 11:26:44 »
Hoi Mappel, gezellig dat je ook meekletst!

Ben gisteren op een bruidsshow geweest en heb zoooo'n mooie jurk gezien! Hij is van Provonias.
Nu ben ik overal op hun site naar die jurk aan het zoeken, maar kan hem niet vinden... :(
Misschien hebben ze per ongeluk het verkeerde merk doorgegeven?

Zaterdag heb ik een afspraak en ik hoop die jurk wel te kunnen passen *zwijmel*

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #96 Gepost op: 8 oktober 2012, 11:33:55 »
Of ivm met nieuwe collectie nog niet op de site misschien een optie???
Ben benieuwd wat het gaat worden.

Mappel

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #97 Gepost op: 8 oktober 2012, 11:54:06 »
Dat klinkt heel bekend Mappel!
Wij trouwen ook 26 april en houden het feest ook op de boerderij bij mijn schoonvader.
Hebben jullie een tent of schuur? En al leuke dingetjes voor de aankleding?
wij hebben een tent. En jullie?

mmam1982

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #98 Gepost op: 8 oktober 2012, 19:36:37 »
@Mappel, leuk dat je ook mee komt kletsen! En gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk. :-)

@Herfststorm, ik heb ook begrepen dat er merken zijn die nog niet alle jurken van 2013 online hebben staan. Maar het schijnt dat het op een foto ook heel anders kan lijken dan in real life... Ik ben ook benieuwd, ik ga vrijdag passen. Kan bijna niet wachten! Leuk dat we bijna tegelijk gaan passen.

Mappel

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #99 Gepost op: 10 oktober 2012, 11:50:52 »
Dankje :D

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards