collapse

Auteur Topic: Trouwen In April 2013  (gelezen 123865 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mmam1982

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #125 Gepost op: 2 november 2012, 10:10:32 »
@Gianna, Jeetje wat een vreselijke dingen maak je mee... Heel veel sterkte met het verlies van zowel het kindje van goede vrienden als je beste vriendin... Het is helemaal niet gek dat je dat kwijt wil hier en daar hoef je je absoluut niet voor te verontschuldigen. Verder weet ik niet zo goed wat ik er over moet zeggen...  Toch maar even weer terugschakelen naar je forumgerelateerde berichten, hoewel dat een beetje raar voelt... Hoe dan ook, leuk dat je net als herfststorm ook met foamroosjes gaat werken. Weet jij al wat voor kleur je gaat gebruiken? Fijn, dat je ook al ringen hebt. Klinkt ook mooi.

@Hefststorm, ik zou inderdaad gewoon een berichtje sturen over die chocolade wikkel. Ik vind het niet brutaal hoor. Hij/zij is er vast wel trots op en wil het vast wel delen met je.  Het gaat inderdaad snel met de tijd. Over 5 maanden en 10 dagen gaan wij trouwen! Kan het nog niet helemaal bevatten. Trouwens wat leuk van die foamroosjes, echt een super leuk idee dat je ze zelf maakt. Ik vind de roosjes erg mooi. En wat een prachtige ringen!! Super mooi idee  ook dat je oud goud laat gebruiken.

@Lonn, wat vervelend van die fotograaf. Ben je er al uit wat je gaat doen met de foto's? Laat je ze maken door die goede vriend?

Verder is het hier een beetje rustig met de trouwvoorbereidingen. Het enige waar ik in mijn hoofd veel mee bezig ben is mijn eigen styling. Ik ben aan het nadenken over trouwschoenen, kleur boeket, sieraden, etc. Ik denk er ook over om een themakleur te gaan gebruiken die in verschillende details terugkomt, zoals in boeket, bruidstaart, etc. Doen jullie iets met een themakleur?

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #126 Gepost op: 2 november 2012, 12:11:36 »
Jeetje Gianna, wat vreselijk zeg, 2 mensen in zo'n korte tijd, en beide zo jong....
Kan me voorstellen dat je je akelig voelt, zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten. Gaat het nu wel een beetje met je?
Zelf hebben mijn AS en ik ook een moeilijke tijd achter de rug, de bruiloft is even een lichtpuntje waar we heengaan en echt iets wat we (vooral ik) even heel hard nodig heb, zo kan ik toch nog even aan iets leuks denken als het even donker is... Hopelijk werkt dat ook een beetje voor jou *knuf*
En gelukkig heb je je dochter en steunen zij je zo goed!

Met de kleine man is het goed, oorontsteking viel mee, hij had nog meer last van oorsmeer diep in zijn oortje. Dat hebben we met druppels los gekregen en nu is het weer goed met hem gelukkig.

mmam, wij hebben geen kleurthema, maar ik heb zelf wel kleuren die ik terug laat komen in het boeket en in de corsages. Kapper is geregeld, maar ik hoop dat ze iets leuks kunnen maken van mijn dunne bosje haar dat net aan op mijn schouders komt... visagie is ook geregeld, maar weet nog niet zeker of het echt iets is. Ze kwam een beetje 'onprofessioneel' over dus ik weet het nog niet zeker. Haar prijs is namelijk niet onprofessioneel dus het zit me niet helemaal lekker.

Ik kan bijna niet wachter om mijn boeket te maken, maar het voelt nog een beetje 'vroeg' om het nu al te gaan doen, moet nog meer dan 5 maanden wachten.... ik heb wel een corsage in elkaar geknutselt, maar ik 'mis' nog iets. Heb dus een meter tule gekocht om er iets van te knippen om erbij te doen, maar wat weet ik nog niet precies. Zat ook aan witte veertjes te denken, ben op pad geweest maar kan ze niet vinden, xenos had ook niets...

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #127 Gepost op: 2 november 2012, 12:40:46 »
Jeetje heftig zeg allemaal... bij deze toch een knuffel voor jou... sterkte!!!!

Hier hebben wel wel een thema kleur.. rood
 vind wel leuk ook als de gasten iets vabn assocoires hebben..

van de week met de bedankjes verder gegaan. pfff gaat hoop tijd inzitten maar vind het nog niet vervelend haha.. verder is me roos voor minn haar binnengekome. hijs wel mooi maar wel wennen..
van de week moet ik nog bellen voor visagie weet al wel wat ik wil.

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #128 Gepost op: 2 november 2012, 16:31:20 »
April. ik zoek ook nog iets voor in mijn haar wat ik met een sluier kan combineren, anders vind ik het een beetje kaal worden denk ik. Mijn haar is namelijk vrij dun en kort en ik ben bang dat de knot onder de sluier niet zo groot is, daarbij wil ik 's avonds ook de sluier uit doen en een feestelijk kapsel overhouden.
Waar heb je jouw roos vandaan?

Rood is een gave kleur! Wij hebben ook aan een thema of kleur gedacht, maar vriendlief vind het maar niks....

heej, ik zie allemaal leuke knopjes....


waar is dit knopje eigenlijk voor?en deze?
even uitproberen hoor


April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #129 Gepost op: 2 november 2012, 17:42:00 »
Mijn bloem heb ik bij het zaakie laten maken waar ik mijn trouwjurk vandaan heb..
zelfde stof als me jurk..

wij hebben ookeen brandweerrode auto du ik.  vond het wl leuk om een soort van rode thema te hebben.
op de uitnodigingen staat ook. a touch of red

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #130 Gepost op: 2 november 2012, 19:08:30 »
Mooi April!! Ben benieuwd hoor!
En dan is rood wel heel erg leuk. Mijn vader regelt onze trouwauto, het is zijn geheimpje, hahaha.

Hier een link naar foto's van mij in mijn jurk, haal ze alleen wel weg morgen....
http://www.trouwforum.nl/index.php/topic,16849.msg548065.html#msg548065

Elvi

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #131 Gepost op: 3 november 2012, 09:34:36 »
Prachtige jurk herfststorm!! Wauw:)

Gianna, heel veel sterkte! Vreselijk.

Hier momenteel rustig met de voorbereidingen. Wij hebben als themakleuren wit en zacht roze. Onze kaarten zijn ook in deze kleuren. Onze save the date kaarten zijn net verstuurd.
Ik laat de gasten verder niets met deze kleuren doen.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #132 Gepost op: 3 november 2012, 09:50:00 »
Mijn bloem heb ik bij het zaakie laten maken waar ik mijn trouwjurk vandaan heb..
zelfde stof als me jurk..

wij hebben ookeen brandweerrode auto du ik.  vond het wl leuk om een soort van rode thema te hebben.
op de uitnodigingen staat ook. a touch of red
Wij hebben ook rood als thema.. trouwen dan ook op een locatie waar veeeel rood is haha!
De trouwauto is ook vooral rood en ik wil in mn outfit ook rode accenten!
Rode schoentjes en misschien ook in mn haar!
Gaan op de trouwkaart iets zetten in de trant van touch of red maar vind dat raar klinken dus wil er iets anders van maken!

wemlonn

  • Junior
  • **
  • Berichten: 98
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #133 Gepost op: 4 november 2012, 14:19:37 »
Mooi, rood als themakleur!
Wij doen waarschijnlijk veel in de kleur turquoise! :D

Ik zou die persoon van de chocoladewikkels gewoon mailen hoor! vind ze vast niet erg.

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #134 Gepost op: 4 november 2012, 14:22:13 »
Bij ons past die tekst wl op de uitnodiging...
Gelukkig ieder zijn smaak.
turquase is ook leuk (weet niet zo goed hoe je het schrijft hahahah;)

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #135 Gepost op: 4 november 2012, 18:28:39 »
Net met as besproken dat we de uitnodigingen persoonlijk willen geven op 14 feb valentijnsdag zowiezo is die vrij zwaar voor d post moeten 2 a 3 postzegels op dus kennen we net zo goed ersoonlijk geven. ook wel erreg leuk!!! ga dan een taart maken en vragen we ze op de koffie gezellig...

en de kaarten voor de avondgasten gaan 13 feb op de post en hoop dus dat ze 14 feb binnen zijn

lauraatjeh

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #136 Gepost op: 5 november 2012, 11:10:22 »
Hallo allemaal,

Aan het begin van het topic heb ik al wel geplaatst en ook in het algemene 2013 topic, maar ik ben er even tussenuit geweest vanwege drukte.. Nu ben ik helaas ziek dus heb ik tijd hihi!

Gianna, allereerst heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd.. Het is iets vreselijks om te moeten meemaken..

Hier gaan de voorbereidingen erg goed! Dit is wat we geregeld hebben:

- stadhuis
- diner- en feestlocatie
- vervoer
- fotograaf (mijn broer is fotograaf)
- fotolocatie
- decoratie
- de jurk
 -de ringen
- bedankjes
- corsages (buttons)
- muziek
- in ondertrouw gegaan

Ik denk dat dit het wel was.. We hoeven dus niet zoveel meer, alleen nog een pak,  uitnodigingen, bruidstaart en een bruidstaart. Ik ga ook nog zelf een enveloppendoos maken :)

groetjes Laura


wemlonn

  • Junior
  • **
  • Berichten: 98
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #137 Gepost op: 5 november 2012, 21:57:28 »
Wat vervelend dat je ziek bent :(
Aan de andere kant ... tijd om te DIY'en ;)

mmam1982

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #138 Gepost op: 11 november 2012, 19:22:19 »
Mooi April!! Ben benieuwd hoor!
En dan is rood wel heel erg leuk. Mijn vader regelt onze trouwauto, het is zijn geheimpje, hahaha.

Hier een link naar foto's van mij in mijn jurk, haal ze alleen wel weg morgen....
http://www.trouwforum.nl/index.php/topic,16849.msg548065.html#msg548065

Hey Herfststorm, ik heb je jurk gemist… Zou je hem eventueel nog een keer online willen zetten, of pben? Ben erg nieuwsgierig!

mmam1982

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #139 Gepost op: 11 november 2012, 19:25:18 »
Leuk hoor, die kleurenthema's. Ik zat zelf in de eerste instantie aan blauw te denken maar nu hebben we een mooie rode trouwauto gezien. Wellicht dat, als we die auto doen, de themakleur rood wordt.

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #140 Gepost op: 14 november 2012, 11:32:32 »
Zo, heb mijn oefen trouwboeketje in elkaar gezet en hij is zooo leuk geworden!
Alleen twijfel ik een beetje of de bruine takjes niet to-much is. Zelf vind ik het heel leuk, maar mijn moeder en mijn AS vinden het niet zo...
wat vinden jullie?


mmam1982

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #141 Gepost op: 15 november 2012, 18:58:26 »
Zo, heb mijn oefen trouwboeketje in elkaar gezet en hij is zooo leuk geworden!
Alleen twijfel ik een beetje of de bruine takjes niet to-much is. Zelf vind ik het heel leuk, maar mijn moeder en mijn AS vinden het niet zo...
wat vinden jullie?

Hey Herfststorm, nog bedankt voor je linkje. Ik vind je jurk echt super! Voor wat betreft het boeket vind ik persoonlijk de takjes ook wat too much. Maar ja, da's smaak he. Ik vind het ook niet niet mooi, zeg maar. :-)

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #142 Gepost op: 15 november 2012, 21:05:41 »
Dank je wel Mmam, ben zelf ook weg van mijn jurk. Als anderen de jurk nog willen zien, geef maar een gil :)
Ik denk dan toch dat ik die takjes weg ga halen, meer mensen vinden het niet zo leuk en vooral mijn AS vind het maar niks en hij moet nog 'ja' zeggen he ;)
Ga eens kijken of ik het frame kan gebruiken en er pareltjes omheen kan rijgen.

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #143 Gepost op: 18 november 2012, 21:09:25 »
Gisteren een email gestuurd om de uitnodigingen te bestellen.
En vandaag heb ik nog rode pumps gekocht voor de fotoshoot vind ik wel erg gaaf!!!
Zal er niet heel de dag op kunnen lopen hoor. Maar ja na de shoot gaan ze weer uit :D

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #144 Gepost op: 21 november 2012, 11:19:50 »
Wat gaaf April!!! Ik durf niet op pumps of hoge hakken. Loop er nooit op en heb het wel eens geprobeerd maar ik viel bijna om.
Ik heb nu lage blokhakjes van ongeveer 4 cm hoog, en dat is hoog zat :D

Hoeveel van te voor sturen jullie de uitnodigingen?
En save-the-date kaatjes? Is een e-mail ook goed voor save the date? (om de kosten een beetje te drukken)

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #145 Gepost op: 21 november 2012, 13:34:24 »
Ik verstuur ze 8 wken van te voren. valentijnsdag
en doe niet aan save the date kaartjes. iedereen weet het wel ondertussen.

zijn ook geen hoge pumps hoor

wemlonn

  • Junior
  • **
  • Berichten: 98
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #146 Gepost op: 22 november 2012, 15:14:41 »
Op valentijnsdag!! wat leuk!
Dan duurt het bij ons nog 10,5 weken, dus iets te lang van te voren.
Via trouwkaarten.nl 3 proefkaartjes besteld. eentje vinden we alle twee heel leuk. In Goes zit een zaak die honderden van die mappen heeft met trouwkaarten erin, dus die gaan we binnenkort eens doorbladeren. Vind bestellen bij een winkel toch fijner dan via internet.

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #147 Gepost op: 22 november 2012, 15:45:42 »
Voor ons is het dan ook nog wel 8 wkn hoor.
maar vond valentijnsdag wel erg leuk.
hoop morgeb het opzetje in e mail te krijgen en datvik hem dan kan bestellen.
ben wel heel erg benieuwd. hihihi
Zal ze hier wel posten als ze naar ons zin zijn.

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #148 Gepost op: 22 november 2012, 15:49:11 »
Valentijnsdag is zeker leuk.
Zelf bestel ik de kaartjes via kaartje2go. Onze geboortekaartjes kwamen daar ook vandaan toen onze zoon was geboren en dat is zeer goed bevallen.
Ik ontwerp een paar verschillende kaartjes, die laat ik thuissturen en AS kijkt welke hij ook het leukste vind.
Heb er nu 2 af...
Verder zou ik eigenlijk niet weten waar ik hier in de buurt een drukkerij kan vinden, ik woon nog niet zo lang hier. Ik vind de kaartjes bij de drukker vandaan vaak wel mooier, maar wel duurder.

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #149 Gepost op: 27 november 2012, 20:33:35 »
Heb deze fingerprint boom op Etsy besteld.
Inmiddels ook binnen via de e-mail en ik denk dat ik hem op canvas af laat drukken.
Heb ook deze kleur blauwgrijs gekozen, die past erg mooi in ons landelijke interieur.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards