collapse

Auteur Topic: Trouwen In April 2013  (gelezen 123832 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #275 Gepost op: 18 maart 2013, 11:18:56 »
Jee Laura, balen zeg, helemaal omdat je er zo een zin in had.
Niet vergeten: slechte generale is een goede finale. Op je trouwdag zal alles geweldig verlopen en ben je de stralende bruid!! Knuffel!

lauraatjeh

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #276 Gepost op: 18 maart 2013, 11:29:48 »
Hihi dat is waar inderdaad! Bedankt voor de lieve woorden meiden! :) Ik was totaal niet zenuwachtig voor de bruiloft, maar als iedereen maar ziek wordt enzo.. dan ga ik wel een beetje denken van.. 'op m'n bruiloft kun je ook niet 'sochtends vroeg afbellen'. Maar inderdaad herfststorm, een slechte generale is een goede finale!

wemlonn

  • Junior
  • **
  • Berichten: 98
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #277 Gepost op: 18 maart 2013, 19:15:41 »
Ooeeehh ik kwam vanmiddag thuis uit m'n werk en er lag een spannend envelopje op me te wachten! Een opdracht voor m'n vrijgezellenfeest!!
Het was een foto op A4 formaat met een opdracht er overheen geschreven. Ik moest eerst de foto in elkaar puzzelen en daarna dus de opdracht maken.
De opdracht is dat ik 10 vragen + antwoorden over mezelf moet doormaken naar 1 vriendin. Op m'n vrijgezellenfeest krijgen m'n vriendinnen de door mij opgestelde vragen voor geschoteld.
En ik kom niet verder dan vraag 5!
Help!
Iemand leuke ideeën?
Ik heb al:
Hoe zou ik hebben geheten als t aan m'n vader had gelegen
Hoe heet mijn eerste vriendje
Wanneer vroeg m'n vriend mij ten huwelijk
Wat is m'n lievelingsboek
Wat heb ik wel eens gebroken


Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #278 Gepost op: 18 maart 2013, 21:13:11 »
Hoe heet je eerst huisdier
Wat rij je voor auto
Bij welke bank zit je
Wat eet je het liefst
Welk merk mobiel heb je

Misschien heb je hier iets aan?

charlaine

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #279 Gepost op: 19 maart 2013, 16:32:35 »
Na een tijdje niet meer geweest te zijn op het forum, ben ik er weer.

Alles is geregeld op 1 klein dingetje na, een welkomspakketje op de hotelkamers van onze daggasten.
We willen iets wat met ontbijt te maken heeft omdat ons gezamenlijk ontbijt de dag na het huwelijk pas om 9.30 uur is en we veel gasten hebben die vroeg wakker zijn.
Dachten we iets te doen met een ontbijtdrankje met een cracker ofzo, met een leuke creatieve tekst met daarop dat het ontbijt om 9.30 uur is en als ze al trek hebben dit pakket kunnen aanbreken.

Wie kan mij helpen met ideeën voor producten en een leuke tekst.

Hoever is de rest al met voorbereiden? Voor mij nog 3.5 week en dan is het zover!  :applaus:

lauraatjeh

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #280 Gepost op: 20 maart 2013, 12:01:30 »
Charlaine, misschien kan er zo'n fruit2day in ofzo.. (heet dat zo?) Zo'n fruitdrankje is dat.. En je hebt van die knackebrödjes.. 2 op elkaar met een cremelaagje ertussen.. geen idee hoe dat heet.. maar misschien is dat een leuk idee?

spannend hoor nog 3,5 week!

Ik heb een nieuwe afspraak voor mijn proefkapsel! a.s. maandag is het nu..

miranda1985

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #281 Gepost op: 20 maart 2013, 17:19:19 »
Ik ben inmiddels 2x naar de zonnebank geweest en krijg gelukkig al een kleurtje! Vind er echt niks aan om 20 min stil te liggen onder dat ding, maar dat hebben we er dan maar even voor over :)

Ik wil nu nog heel graag een bedankje voor onze ceremoniemeesters kopen.. En iets heel kleins voor de getuigen.. al een tijdje rondgekeken op het forum, maar moet er eens goed over na gaan denken wat leuk is..

Zaterdag kunnen we onze trouwringen op gaan halen, ben heel erg  benieuwd hoe ze zijn geworden, het is een eigen ontwerp van de juwelier die we weer naar onze wensen hebben laten aanpassen..


Wat leuk charlaine, dat jullie nog met de daggasten kunnen ontbijten, lijkt me heel gezellig! Ik denk dat wij een aantal mensen de volgende dag uitnodigen om 's middags nog even bij ons langs te komen.

Leuk, Lonn om zo al voorbereid te worden op je vrijgezellenfeest! Ik ben heel benieuwd wanneer de mijne is, en wat we gaan doen..

steefje00

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #282 Gepost op: 20 maart 2013, 19:42:35 »
Hoi meiden,

(Ik hier niet zien wie welke berichtjes heeft gestuurd, maar iedereen weet vast om wie het gaat :-))

Nog 3,5 week, oef wat spannend! Leuk hoor! Ik nog zes weken, maar kan niet wachten!

Nou, spannend hè, de naam van je AS aannemen! Ik denk dat ik op werk onder mijn mails toch mijn beide achternamen zet, in elk geval voor het begin!

Snap dat je je zorgen maakt nu iedereen ziek is! En ben het helemaal eens met het comment over de slechte generale... Daarom ben ik ook zo blij dat het nu nog zo koud is in maart! April wordt een prachtige maand, dat weet ik zeker!

Zeker mooie kapsels! Neem aan dat je de sluier over je haar heen doet als je een lage knot neemt? Ik ben hier mooie plaatjes aan het verzamelen: http://pinterest.com/steefje00/hair/ Heb volgende week woensdag mijn proefkapsel, leuk!

Klinkt heel gezellig je vrijgezellenfeest, mozaieken en lekker live muziek! Ik ben ontzettend benieuwd wat mijn vriendinnen hebben verzonnen. Leuk zo'n opdracht, en vragen verzinnen... hmmm.... Wat dacht je van 'Met wie was mijn eerste zoen?' 'Van welk liedje/welke film moet ik altijd huilen?', 'Waar is mijn favoriete vakantiebestemming?' en echte bachelorettevraag: 'Met welke beroemdheid zou ik graag de nacht doorbrengen/een beschuitje eten?'

Jammer dat je er antwoorden bij moet geven, anders kon je vragen:
- Noem één ding dat mensen nog niet weten van mij
- Wanneer gaan wij een gezin stichten, hoeveel kinderen willen wij en hoe gaan ze heten?'
- Op welke beroemdheid lijk ik het meeste?

Ik heb zaterdag een onwijze leuke openingsdans ingestudeerd, we gaan een quickstep en een rumba doen. We hebben samen topklasse gedanst, dus dat komt helemaal goed. Doen jullie een openingsdans?

Cadeautje voor de getuigen, dat is lastig ja. Daar zijn wij ook over aan het nadenken. We denken aan een leuke bon voor een activiteit, of misschien een etentje? Geven jullie ook een cadeautje aan jullie AS? Ik dacht eraan gereedschap te geven, zo van 'dan kunnen we ons leven samen opbouwen', maar erg praktisch is dat niet, haha!

Tot snel!

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #283 Gepost op: 20 maart 2013, 20:56:18 »
Ik heb een horloge voor mijn as gekocht. .

Voor onze cm hebben wee en bongo bon voor weekendje weg en de getuigen  nemen we me uit eten na de bruiloft en xtje.
Wil en leuke kaart kopen en  zeggen

wemlonn

  • Junior
  • **
  • Berichten: 98
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #284 Gepost op: 21 maart 2013, 18:54:51 »
Ik ben inmiddels 2x naar de zonnebank geweest en krijg gelukkig al een kleurtje! Vind er echt niks aan om 20 min stil te liggen onder dat ding, maar dat hebben we er dan maar even voor over :)

Ik neem altijd maar m'n ipod mee, oordopjes in en stil liggen maar!

Ik wil nu nog heel graag een bedankje voor onze ceremoniemeesters kopen.. En iets heel kleins voor de getuigen.. al een tijdje rondgekeken op het forum, maar moet er eens goed over na gaan denken wat leuk is..

Wij hebben voor onze getuigen (4 personen) dit gekocht
http://www.lightinthebox.com/nl/liefde-vogel-zout-en-peper-shakers-in-geschenkverpakking-bombonieres-set-van-2_p248283.html
Vond ik wel een leuk kleinigheidje.
Voor onze cm's halen we een bon om samen met hun + hun partners te gaan brunchen op een zondag.

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #285 Gepost op: 21 maart 2013, 22:20:01 »
We hebben vandaag de trouwringen opgehaald

Hier zijn onze ringen dan..
de juwelier heeft er een mooie foto van gemaakt dus die kan gebruikt worden in het trouwalbum.

Kwa kleuren verschilt hij iets omdat die van me as zilver is en die van mij witgoud

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #286 Gepost op: 23 maart 2013, 22:05:26 »
Jufmir, zijn jullie ringen mooi geworden?
Steefje, wij doen wel een openingsdans, maar gaan gewoon schuifelen, echt dansers zijn we niet (althans, niet zonder de nodige achohol, hahaha)
Lonn, leuke kadootje voor je getuigen! Ik ga zelf denk ik ook voor een bongo-bon voor mijn moeder of een chocolade-uitje, vind ze vast heel leuk. Voor mijn andere getuige (schoonmoeder) heb ik een weddingbel voor haar pandora-armband gekocht.
April2013, wauwwww, supermooie ringen!!!

Hier is het rustig, zowat alles is klaar, alleen ben ik nog bezig met het vogelkooitje wat ik al enveloppendoos ga gebruiken. Het was groen van kleur, maar ik schilder het wit. De eerste laag zit erop en nu is het aan het drogen, daarna komt er nog een laag verf op en ga ik de bodem bekleden met een leuk stofje, wil het een beetje vintage maken als dat lukt.

Verder heb ik mijn trouwboeket besteld samen met mijn AS, het autostuk en ook de corsages, ik wilde alles eerst zelf maken maar ik ben er niet 100% tevreden over. De corsages waren wel heel leuk, maar ik kon ze nu bestellen voor maar 1 euro per stuk, tja, daar ga ik ook niet moeilijk over doen. Ook hebben we een klein biedemeijertje voor ons oudste nichtje besteld. Alles bij elkaar zijn we 120 euro kwijt. Niet duur dus...

wemlonn

  • Junior
  • **
  • Berichten: 98
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #287 Gepost op: 24 maart 2013, 13:23:20 »
Wat voor bloemen heb jij in je boeket zitten herfststorm?
Arpil 2013: mooie ringen!

Wij hebben gisteren ook onze ringen gepast, zitten perfect. Worden van de week gegraveerd, en we kunnen ze donderdagavond ophalen :)
Gisteren ben ik avondje naar 't cafe gegaan, 1 van de avondgasten was er ook en die heeft dus na wat biertjes verklapt wat er in de geheime brief van onze CM's stond.
Echt super balen dat ik het al weet, m'n as was niet mee, dus die heeft niets gehoord en ik wil ook niet aan hem vertellen dat ik het weet, want dat is niet leuk.
Ik wil het verder aan niemand vertellen, het is niet leuk dat ik de verrassing al weet, dus ik dump het even hier bij jullie, want moet het toch kwijt!! :(
Verder gisteren stof gekocht voor de bedankjes, dus dat ik ook weer geregeld. nu alleen nog de ingredienten kopen. :)

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #288 Gepost op: 24 maart 2013, 13:35:40 »
Dat is echt niet duur herfststorm voor de bloemen.
Geheime brief. Oja dat is wel jammer idd maar wat staat er in dan;) hihihihih ben een beetje nieuwsgierig aangelegt :D

Fijn dat de ringen goed waren en pasten. is altijd ook weer een zorg minder!!

Hier zijn we vandaag bij de locatie geweest om alles nog een eventjes door te spreken en alle puntjes op de i te zetten gelijk de betaling voldaan. Zijn we daar voorloopig ook weer vanaf hihi
Ik moet nog 25 bedankjes in elkaar zetten ( van de 100 dus valt best mee nog)
jurk passen/pak marco
maanddag me proefkapsel
spulletjes naar de locatie brengen
dozen voor de bedankjes inelkaar knutselen (beetje opleuken)
schoenen voor de jongens van me schoonzus
verder geloof ik dat dat het wel was

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #289 Gepost op: 25 maart 2013, 21:45:48 »
Vandaag proefkapsel gehad en ben er erg blij mee! !!!!! Gaat goed komen :D

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #290 Gepost op: 25 maart 2013, 21:51:46 »
Mooi zo aprilletje!
Ik heb de mijne pas op 5 april, grrrr, duurt nog zo lang!

lauraatjeh

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #291 Gepost op: 26 maart 2013, 09:23:49 »
Fijn April!! Ik heb mijn proefkapsel ook gehad gisteren! Erg leuk!! Is toch iets anders geworden dan we dachten maar ik ben er heeeel blij mee!!

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #292 Gepost op: 26 maart 2013, 10:09:34 »
Dames, fotooooo's!!

lauraatjeh

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #293 Gepost op: 26 maart 2013, 11:10:28 »
Ik ben een beetje bang dat bekenden misschien meekijken hier dus durf nog even geen foto's te plaatsen daarvan! Sorry!

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #294 Gepost op: 26 maart 2013, 19:51:09 »
Hier ook bang voor bekenden.  Maar als jullie anders je mail adres wil geven wel ik ze  best mailen a.s.p San kan ik toch showen

charlaine

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #295 Gepost op: 27 maart 2013, 14:06:43 »
Hallo Allemaal,

Ik heb afgelopen zaterdag mijn vrijgezellen-feest gehad, totaal onverwachts mijn partner en ik wisten van niks.
Er zouden 2 vrienden op bezoek komen en daarna zouden wij met zijn 4tjes uit eten gaan, toen we aan de thee met zelfgemaakte cake zaten ging opeens de voordeur open (schoonouders hebben de sleutel). Toen kwamen onze ouders, zus en vrienden binnen lopen met leuke hoedjes op, lachend dat vandaag ons vrijgezellen-feest was. Wij waren met verbazing geslagen, ze hadden drinken en taart meegenomen met onze foto erop.

De mannen zijn gaan poolen/snookeren, drinken uiteraard en uit eten. En de vrouwen zijn gaan bowlen, Glow in the dark midgetgolfen, drinken  :biggrin: en uit eten.
Daarna hebben we bij ons thuis nog het nodige gedronken, al met al een grote verrassing en veel gezelligheid.

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #296 Gepost op: 27 maart 2013, 19:24:24 »
Ach, ik moet nog een paar weekjes geduld hebben en dan kan ik jullie zien  :applaus: :))


Charlaine, wat een geweldige verrassing!!! Echt superleuk zeg!
Bij ons was het dus geen verrassing dat we ons feest hadden, maar we hebben een zoon van 15 maanden en dan kan dat meer, teveel te regelen haha.

April2013

  • Gast
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #297 Gepost op: 31 maart 2013, 11:52:43 »
GOEIEMORGEN meiden!!!!!!
 
Gisteren eerst sochtend lekker ons ding kunnen doen we wisten dat we om 1 uur klaar moesten staan. dus dat scheelt alweer een hoop wachten.
 Wij om 1 uur klaar. nou niemand te bekennen. toen om 10 over 1 kwam me zwager ons ophalen. en uiteindelijk stond er ook een vriend van ons bij ons voor de deur. OEPS verkeerd. Ze moesten allemaal bij een vriend van ons verzamelen.
 Daar aangekomen was het een hele erge verassing dat de zanger en drummer van de band erbij waren. Die hadden namelijk savonds een optreden in hengelo (2 uurtjes rijden vanaf ons) dus ik al tege marco gezegt. reken daar nou maar niet op hoor!!!
 daar kregen we een taartje met koffie/thee op de taart stond een foto van ons en we moesten alvast proef taart eten. maar gekruist snapte we nog niet helemaal wat we moesten doen hahahahahaha. dus dan maar gewoon.
 Toen werden we aangekleed. Marco heel netjes zijn overhemd aangedaan (hebt ie nooit dus daar waren de mensen ook weer verbaasd over) moest overhemd uit en hij kreeg een tshirt met de tekst. IK BIED ALVAST MJN EXCUSES AAN VOOR MIJN GEDRAG VAN VANAVOND.
 en ik kreeg konijnen oren, een konijnenstaartje en strikje en een boeketje.
 Toen gingen we op stap. De jongens zijn naar den haag gegaan en die hebben een DJ workshop gedaan. Wij zijn naar rotterdam gegaan en hebben een workshop gehad met van die afrikaanse trommels. Toen we daar aankwamen hadden we echt zoiets van HUH???? het was een kraakpand. Schoonzus alweer in de stresssss hoe moet dit nou als dit niets is. MAar uiteindelijk uit een ver achteraf ingangetje kwam de meneer die ons de workshop ging geven. In bhet begin had ik wel ff zoiets van hmmmmmm okeeeej kweet niet of ik dit iets gaat vinden. Maar uiteindelijk is het echt een hele gezellige middag geweest. de tijd die vloog voorbij. toen weer trug naar spijkenisse en daar gingen we wokken. ook super gezellig geweest!!!!! en eigenlijk hield vanaf daar de organisatie op. toen zijn we nog met een paar vrienden naar ons huis gegaan en hebben we daar nog lekker gezellig nagekletst en gevierd. uiteindelijk was het half 2 toen de laatste naar huis gingen.
 Al met al een hele gezellige dag!

Herfststorm

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 660
  • Geslacht: Vrouw
  • 19-4-2013
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #298 Gepost op: 31 maart 2013, 12:59:50 »
Wat leuk april!!!
En leuk dat je een foto hebt geplaatst, altijd nieuwsgierig wie er achter een forumnaam zit, hahahaa.
Afrikaans trommelen, ik zou daar ook mijn twijfels bij hebben, maar fijn dat het zo leuk was!


wemlonn

  • Junior
  • **
  • Berichten: 98
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In April 2013
« Reactie #299 Gepost op: 31 maart 2013, 18:19:19 »
Klinkt als een hele geslaagde dag! :D
Ziet er leuk uit op de foto! haha :)

Ik werd gisteren gebeld over het vrijgezellenfeest van m'n vriend. Ze wilde me ven inlichten dat ze met hem een heel weekend weg gaan en of ik op vrijdag een tas voor hem wil inpakken en die aan zn broer mee willen geven. En dan gaan ze hem om 14.00uur ophalen op z'n werk.
Super leuk idee vind ik het!
Niet alle mannen gaan het hele weekend mee (vanwege de kosten) maar die komen dan wel zaterdag om mee te doen aan de activiteit. Ik denk dat hij dit heel leuk gaat vinden :) (al weet ik niet wat ze gaan doen, maar weekend weg, lekker 's avonds met groepje mannen in huisje op center parcs zitten vind ie al heel leuk)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards