collapse

Auteur Topic: Bruidsbeurs  (gelezen 15926 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

eliza

  • Gast
Bruidsbeurs
« Gepost op: 28 augustus 2012, 17:26:51 »
Hoi,

Ik ben nu aan het kijken of het wel leuk is om naar een bruidsbeurs te gaan (http://lovda.nl/agenda).
Meeste zijn wel gratis, maar ik vraag me af of het wel nuttig is... Heeft iemand ervaring met bruidsbeurzen?
Ik heb ook gelijk even een poll van gemaakt  :rolleyes:

Groetjes, Elize
« Laatst bewerkt op: 1 september 2012, 10:28:36 door eliza »

Jassou

  • Gast
Bruidsbeurs
« Reactie #1 Gepost op: 28 augustus 2012, 18:10:56 »
Ik mis nog een optie 'weet ik niet' bij vraag 1, anders kan ik niet invullen dat ik nog nooit naar een beurs ben geweest :)

Niemie

  • Gast
Bruidsbeurs
« Reactie #2 Gepost op: 28 augustus 2012, 18:37:53 »
Hoi! :)

Wij gaan 23 september naar de Love and Marriage beurs in Utrecht, verder niet echt behoefte om allemaal beurzen af te lopen. Liever een keer een grote dan 2,3,4 kleinere beurzen.
Mocht er trouwens nog iemand naar de Love and Marriage beurs willen (meerdere locaties) ik heb nog een kortingscode voor 3 euro per kaartje.

:)

Marianne121012

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 303
  • Geslacht: Vrouw
Bruidsbeurs
« Reactie #3 Gepost op: 28 augustus 2012, 18:37:54 »
Ik ben wel een keer geweest met mijn ouders en schoonouders. Het is heel leuk om er heen te gaan en te zien wat er mogelijk is. Maar als je jezelf teveel laat verleiden ben je zo heel veel geld kwijt en dat moet wel kunnen

October Bride

  • Gast
Bruidsbeurs
« Reactie #4 Gepost op: 28 augustus 2012, 19:28:05 »
Ik ben alleen naar een lokale beurs geweest, en dat was fijn omdat er daar ook meteen allerlei lokale bedrijfjes stonden. Zo was er bijv. ook een modeshow met jurken, en mijn jurk zat daar ook tussen (maar dat wist ik toen nog niet). Vond het heel leuk om toen eens te zien hoe AS reageerde op bepaalde jurken, kon ik toch even zijn mening peilen zonder dat ik iets weg zou geven... :wink:

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Bruidsbeurs
« Reactie #5 Gepost op: 28 augustus 2012, 19:30:54 »
Ook een lokale beurs geweest. Was best nuttig, we waren vooral nog niet uit de bloemen en ben er daar achter gekomen dat ze niks naar m'n zin hadden :tongue: Verder hebben we de bedankjes wel via de beurs geregeld dus het was niet helemaal anti.

misseagle

  • Gast
Bruidsbeurs
« Reactie #6 Gepost op: 28 augustus 2012, 19:35:53 »
Ben er nog nooit geweest maar ga de 22e van september.
Is niet echt lokaal maar lokaal zou pas in januari zijn en dat vind ik te laat..
Ik wil me nu al orienteren, nu al de jurken zien en allerlei andere ideeen op doen.
Al doe ik hier ook al genoeg ideeen op overigens :wink:

Vind dat gewoon leuk!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Bruidsbeurs
« Reactie #7 Gepost op: 28 augustus 2012, 19:37:53 »
Ik ben naar een lokale geweest samen met mijn man (nou ja toen dus nog as :tongue:), die vond ik tegenvallen, maar wel leuk om een keer te zijn geweest. en ik ben naar de love&marriage geweest samen met mijn moeder en zus. Was voor mij gewoon om eens lekker met mijn zus en moeder met de bruiloft bezig te zijn. Ik vond het erg gezellig en heb er onze weddingplanner opgedaan. (Ze was onze CM en heeft van tevoren een klein beetje geholpen) Ik vond het vooral leuk, omdat die middag volledig in het etken stond van onze bruiloft en dat was door omstandigheden erg weinig voor gekomen. Ik zou het dan ook eerder aanraden om samen te doen met je AS als die ook echt leuk vind om lekker te neuzen. Met je zus, moeder, vriendinnen is gewoon heerlijk voor rond neuzen.

misseagle

  • Gast
Bruidsbeurs
« Reactie #8 Gepost op: 28 augustus 2012, 19:41:31 »
Jaaa dat advies was mij ook al gegeven hihi.. Door 't nichtje van mn AS.
Zij was met dr man gegaan maar die vond t niets en keer erop ging ze met dr moeder en was geweldig.

Maar mijn AS vindt zoiets ook enorm leuk en aangezien we dan ook alweer een tijd uit het bruiloft gebeuren zijn geweest ivm de Spelen is t wel leuk om zo er weer in te komen.
Zie het dan ook als een dagje weg samen met hem :)

Mydelirium

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 307
  • Geslacht: Vrouw
Bruidsbeurs
« Reactie #9 Gepost op: 28 augustus 2012, 22:13:05 »
Wij gaan in september ook naar de Love&Marriage beurs in Utrecht. Ben benieuwd, nog nooit naar zoiets geweest!
En omdat we het klein houden (zowel qua gasten als in budget) vraag ik mij ook een beetje af of ze wel dingen hebben die aansluiten bij wat wij willen..
Maar toen ik het voorstelde bij m'n vriend was hij meteen enthousiast haha

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Bruidsbeurs
« Reactie #10 Gepost op: 29 augustus 2012, 07:39:01 »
Ik ben toen naar de Weddingfair geweest. Ik vond het heel erg leuk om te zien wat voor jurken er allemaal waren, maar verder vond ik het niet heel nuttig omdat ik al wist waar we gingen trouwen, waar we het feest wilden geven en welke fotograaf we wilden. Als je dat allemaal nog niet weet, dan was het wel interessant, maar aangezien wij dat al vast hadden staan, voegde het niet veel toe. Maar wel lekker een middagje weg met mn zussen, moeder en tante. Plus dat mijn jurk ook bij de modeshow zat (het origineel dan), waarvan ik toen nog had gezegd: dat vind ik een hele mooie, maar die kan ik nooit aan, veel te grote tieten :laugh: Uiteindelijk dus wel! :)

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Bruidsbeurs
« Reactie #11 Gepost op: 29 augustus 2012, 16:13:30 »
Ik heb kaartjes gewonnen voor de love&marriage beurs, dus de kans dat ik er heen ga is wel aanwezig;-) Zonder die vrijkaartjes zou ik er zelf niet heengaan. Eigenlijk verwacht ik er vooral reclame van duurdere bedrijven. Klopt dat?
Mij lijkt vooral de modeshow leuk. En ik zou er inspiratie op kunnen doen en dan vervolgens thuis proberen daar een alternatief op te vinden ofzo.

In eerste instantie dacht ik er met dan met mijn vriend heen te gaan, maar dan wil ik het wel combineren met een andere activiteit. Dat maakt het voor AS misschien leuker... We zullen zien. Misschien ga ik wel met een vriendin.

eliza

  • Gast
Bruidsbeurs
« Reactie #12 Gepost op: 1 september 2012, 10:48:35 »
Hoi allemaal,

Zo zeg :) ik had niet zoveel reacties verwacht :biggrin:
@Jassou, de optie "weet ik niet" heb ik erbij gezet.

Wat een goed idee om het te combineren met je AS om stiekem achter zijn mening te komen!
Denk dat jullie wel gelijk hebben om gelijk naar een grote beurs te gaan, zeker met AS, die heeft denk ik geen zin om naar meerdere te gaan :)

@Roze, ik zou lekker met mijn AS gaan :biggrin:
Ben benieuwd wat jullie van Lovda & Marriage vinden nadat jullie geweest zijn!

ikkuh

  • Gast
Bruidsbeurs
« Reactie #13 Gepost op: 1 september 2012, 10:55:05 »
ik was door de beurs overtuigt van mijn jurk  :laugh:  Ik had mijn as al uitgehoord via bruidsbladen en hij vond de stijl van mijn jurk eigenlijk niet zo. en ik was zo verliefd op juist die ene :rolleyes:  Toen we naar de modeshow waren kwam de jurk voorbij. mijn as gaf aan dat hij hem erg mooi vond en dat die in het echt veel mooier was dan in het boek. Zonder die beurs had ik nooit voor de jurk durven gaan. al was ik verkocht :)

heleen0410

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
  • 04-10-2013 was a perfect day!
Bruidsbeurs
« Reactie #14 Gepost op: 3 september 2012, 20:47:48 »
Mijn AS en ik gaan ook naar de love & marriage beurs in Utrecht. Ookal heb ik mijn jurk en hij z'n pak al, we willen gewoon wat ideeën op doen en kijken voor muziek mogelijkheden. Het is gewoon leuk om even lekker bezig te zijn met de bruiloft en omgeven zijn door mensen die hetzelfde doen (bij ons zijn de trouwplannen nog geheim).

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Bruidsbeurs
« Reactie #15 Gepost op: 3 september 2012, 21:07:01 »
ik wil er ook heen.. heb onze kaarten nog niet besteld.. voelt ook wel een beetje raar.. naar zon beurs gaan ook al weet ik dat het nog zo lang duurt voordat we gaan trouwen :$

Anneli

  • Gast
Bruidsbeurs
« Reactie #16 Gepost op: 11 september 2012, 10:42:07 »
Ik ben vorig jaar toen met onze ceremoniemeester naar de Love&Marriagebeurs geweest. Dat was heel erg leuk om in de stemming te komen en ik heb er wel een paar nuttige tips aan over gehouden (het adres voor J's pak en voor mijn haarbloem). Je komt er ook heel veel dingen tegen die je niet wilt. Maar het is wel grappig om er rond te lopen met al die andere blije bruiden/bruidsparen-to-be. :)

kathleen13062013

  • Gast
Re: Bruidsbeurs
« Reactie #17 Gepost op: 19 september 2012, 21:23:26 »
Lijkt me super leuk om in de sfeer te komen!!! Wel veel reclame denk ik, maar je wordt tot niets verplicht toch!

misseagle

  • Gast
Re: Bruidsbeurs
« Reactie #18 Gepost op: 20 september 2012, 10:14:49 »
Wij zouden ook gaan maar door omstandigheden lukt t niet..
Wie weet als ze straks in ehv zijn...

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsbeurs
« Reactie #19 Gepost op: 26 september 2012, 12:00:25 »
Ik ben naar een lokale beurs geweest. Ik ging eigenlijk vooral voor de modeshow en vond het erg leuk. Ik heb een super gezellige avond gehad, maar had het ook goed zonder afgekund. Ik weet nu alleen dat ik de jurken die ik op internet al mooi vind, in het echt nog mooier vind ;-)

MaJohn

  • Gast
Re: Bruidsbeurs
« Reactie #20 Gepost op: 23 oktober 2012, 16:49:48 »
Ik ben afgelopen zondag naar de L&M beurs geweest in Rotterdam. Vond het een hele gezellige bedoeling. Ging met een volle buik (cakejes en bubbels) & tas aan folders weer terug naar huis. Het aanbod was groot in bruidsartikelen, wat me vooral opviel was het aantal fotografen....dat wordt nog een lastige klus... :blush: Wel hele gave ringen gezien :applaus:Iemand ook geweest afgelopen weekend?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: Bruidsbeurs
« Reactie #21 Gepost op: 24 oktober 2012, 16:08:27 »
Vorig jaar Januari ben ik bij de L&M beurs geweest... Hoop ideeën opgedaan en een afspraak gemaakt om een jurk te passen in de honneymoonshop . Verder hoop folders en boekjes gehad.
Denk dat ik à.s Januari nog een x ga gewoon voor gezelligheid want het jaar erna heb ik er niks meer te zoeken ;) dan ben ik getrouwd hihi.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Bruidsbeurs
« Reactie #22 Gepost op: 24 oktober 2012, 19:36:13 »
In september ben ik met AS naar de L&M beurs in Utrecht geweest. Veel dingen hadden we al geregeld, dus daar hoefden we niet voor te gaan. Toch hebben we andere leuken ideeën opgedaan. Bijvoorbeeld voor de jurk en het pak. Verder een hele hoop folders/boekjes en kortingscodes.

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsbeurs
« Reactie #23 Gepost op: 24 oktober 2012, 21:46:07 »
In september ben ik bij de Love&Marriage beurs geweest, met mn zusje (die ook CM is). Ik vond het leuk, maar zou er persoonlijk niet de entreeprijs voor over hebben. Het is veel van hetzelfde (kleding, fotografen, locaties, ringen, muziek) en als je die basis al geregeld hebt, vind ik het minder interessant.
Wat ik errug leuk vond, was de grote modeshow, die dik een uur duurde. Dat was heel leuk om te zien.
Na max 3 uurtjes ofzo waren wij wel weer uitgekeken.
Dus: leuk om ff te snuffelen, maar wel vooral als je echt nog op veel dingen wilt orienteren (en een ruim budget hebt).

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Bruidsbeurs
« Reactie #24 Gepost op: 29 november 2012, 19:03:15 »
Ik ben in november in Den Bosch geweest met vriendinnen en vond het super. Ging na alle verhalen met lage verwachtingen maar heb er veel aan gehad. De ringen die we mooi vonden in het echt gezien en gesprek met de juwelier zelf zodat ik weet dat het nut heeft om een afspraak te maken (betreffende juwelier zit niet om de hoek). Gratis make up workshop van Oriflame om wat ideetjes op te doen voor de make up en evt goedkoper op de dag zelf. Haarstukjes geprobeerd om tot de conclusie te komen dat als ik iets met m'n haar wil, dat extensions worden. Adresjes voor het pak voor m'n lief. Gelnagellak laten zetten als proef, waar ik erg tevreden over ben en dus ook met de bruiloft laat zetten. En na alle jurken die ik heb gezien op de fantastische modeshow ben ik tot de conclusie gekomen dat die van mij het allermooist is :D Alles wat ik mooi vond aan de jurken die ik zag, heeft mijn jurk namelijk :D

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards