collapse

Auteur Topic: Bruidsbeurs  (gelezen 15927 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MaJohn

  • Gast
Re: Bruidsbeurs
« Reactie #25 Gepost op: 2 december 2012, 19:08:36 »
Al met al een hele geslaagde dag geweest dus:)

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Bruidsbeurs
« Reactie #26 Gepost op: 2 december 2012, 22:15:49 »
Al met al een hele geslaagde dag geweest dus:)

Absoluut!

jorani

  • Gast
Re: Bruidsbeurs
« Reactie #27 Gepost op: 4 december 2012, 15:51:30 »
Wij gaan in januarie naar de love en marrige beurs in groningen. Lijkt me gewoon een gezellig dagje uit en allemaal iedeen opdoen.
We hebben laatst hier in de buurt ook een kleine bruidsbeurs gehad. Dat was ook heel gezellig

frenchbull

  • Gast
Re: Bruidsbeurs
« Reactie #28 Gepost op: 12 januari 2013, 16:08:24 »
wij gaan 2 februari naar de L&M beurs in ahoy rotterdam en mogelijk nog naar een gratis beurs in sparte stadion (weet ff niet de datum) en dan vind ik het wel goed

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsbeurs
« Reactie #29 Gepost op: 12 januari 2013, 22:10:11 »
Ik ben in september naar de Love & Marriage beurs geweest in de Jaarbeurs Utrecht. Ik ben samen met mijn moeder en zusje geweest. Lage verwachtingen maar gewoon leuk om ideeen op te doen en wat rond te kijken. Ik heb veel rond geneusd ideeen op gedaan van wat ik leuk vind maar vooral wat ik helemaal niets vind  :biggrin: Ik vond het leuk om samen te doen maar het is veel reclame. Gewoon leuk als toevoeging.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bruidsbeurs
« Reactie #30 Gepost op: 13 januari 2013, 08:30:05 »
niet heen geweest, en trekt mij persoonlijk niets. Mijn beeld is dat het een grote reclame karavaan is, en ik vind het zelf fijner om lekker op internet te pluizen. Maar ik heb uberhaupt niets met beurzen...

misseagle

  • Gast
Re: Bruidsbeurs
« Reactie #31 Gepost op: 13 januari 2013, 08:47:45 »
Mijn beste vriendin vroeg me mee... Ga volgende week, samen met de mannen. Wij hebben eigenlijk bijna alles al dus voor ons zal de beurs niet echt iets toevoegen maar zij zijn nog helemaal blanco dus vind het wel een leuk uitje met zn 4en!

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Re: Bruidsbeurs
« Reactie #32 Gepost op: 13 januari 2013, 09:15:03 »
Tis grappig om eens rond te kijken, wij kochten of reserveerde er verder niets. Wisten toch al precies wat we wilde

Veertje2282

  • Gast
Re: Bruidsbeurs
« Reactie #33 Gepost op: 25 januari 2013, 14:42:25 »
Ik ga 3 feb weer naar de L&M .
Veel zin in ook al heb ik al veel geregeld gewoon ff dagje rond neuzen wie weet zie ik nog iets

misseagle

  • Gast
Re: Bruidsbeurs
« Reactie #34 Gepost op: 25 januari 2013, 15:44:33 »
Tis grappig om eens rond te kijken, wij kochten of reserveerde er verder niets. Wisten toch al precies wat we wilde

wij ook niet, aangezien we veel al hebben.

Maar t was super leuk! En vooral de modeshow.. wauw!

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Bruidsbeurs
« Reactie #35 Gepost op: 26 januari 2013, 00:36:33 »
Wij gaan volgend weekend naar de L&M in Rotterdam. We hebben al veel ideeen van internet afgeplukt, maar we zijn wel benieuwd of we daar nog meer ideeen op kunnen doen. Maar voornamelijk ga ik voor de bruidsmodeshow hihihihi

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards