collapse

Auteur Topic: Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"  (gelezen 134660 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chiara

  • Gast
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Gepost op: 27 juli 2005, 15:44:25 »
Ik heb het idee dat de tijd waarop berichtjes gepost worden niet klopt met de werkelijke tijd. Klopt dat of ben ik in de bonen?

Sjakie

  • Gast
Tijd Van Het Forum
« Reactie #1 Gepost op: 27 juli 2005, 15:46:55 »
Je bent niet de eerste die zich dit afvraagt :wink: ! Toen de zomertijd net was ingegaan vroegen we ons dit ongeveer allemaal af! Je kunt dit zelf wijzigen, door naar Instellingen (rechtsboven in je scherm) te gaan en dan links te klikken op Boardinstellingen. Als je dan aanvinkt dat het zomertijd is, is het probleem opgelost! :)

Chiara

  • Gast
Tijd Van Het Forum
« Reactie #2 Gepost op: 27 juli 2005, 15:55:01 »
Hihi, bedankt, ga het meteen ff doen!

chris

  • Junior
  • **
  • Berichten: 63
  • Geslacht: Man
Tijd Van Het Forum
« Reactie #3 Gepost op: 29 juli 2005, 08:29:18 »
[quote name=\'Sjakie\' date=\'27 July 2005, 15:46\']Je bent niet de eerste die zich dit afvraagt :wink: ! Toen de zomertijd net was ingegaan vroegen we ons dit ongeveer allemaal af! Je kunt dit zelf wijzigen, door naar Instellingen (rechtsboven in je scherm) te gaan en dan links te klikken op Boardinstellingen. Als je dan aanvinkt dat het zomertijd is, is het probleem opgelost! :)
[post=\"44955\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Klopt inderdaad Sjakie !

Zal toch eens kijken hoe het precies zit. Als je niet ingelogt bent zie je nu de wintertijd.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #4 Gepost op: 9 oktober 2007, 09:03:59 »
Hier even een klein berichtje.
Er komen hier nog wel eens trouwvragen voorbij... maar die mogen onder het kopje alles over trouwen.
Feedback gaat meer over het forum zelf, als er iets niet werkt, problemen met de ticker enz.

Bedankt iedereen!!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #5 Gepost op: 16 november 2007, 13:50:18 »
misschien moeten we overwegen deze nog even vast te prikken,... het gaat nu wel goed, maar meer voor de toekomst?

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #6 Gepost op: 16 november 2007, 15:24:21 »
Is gebeurd!!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #7 Gepost op: 16 november 2007, 15:45:45 »
ik zie

jeroenlinda

  • Gast
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #8 Gepost op: 25 februari 2008, 23:26:22 »
Een vraagje van ons.....

Als we inloggen zijn we ingelogd als jeroenlinda. Kan ik dit wijzigen. We willen niet dat vrienden van ons bepaalde dingen te weten komen. Aangezien vrienden van ons deze site ook bezoeken, bestaat de kans nu dat achter bepaalde dingen komen, vandaar dat we dit willen wijzigen.

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #9 Gepost op: 26 februari 2008, 12:46:06 »
Dit probleem hebben wij dus ook. Een aantal mensen in onze omgeving weet dat wij hier redelijk actief aanwezig zijn, dus misschien kijken ze er ook op. Ik durf hier straks echt niet onze trouwauto, jurk of nog wat van die dingen neer te zetten. Dan weten straks een heleboel mensen al wat voor "geheimpjes" wij nog hebben tot onze trouwdag en dan is voor ons de lol er ook al vanaf.

Maar volgens mij kan dit niet verandert worden.

Alexia

  • Gast
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #10 Gepost op: 26 februari 2008, 14:06:17 »
ik denk dat je bij een van de moderatoren of beheerder moet zijn. Of gewoon helemaal opnieuw aanmelden

Annemieke

  • Gast
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #11 Gepost op: 26 februari 2008, 21:19:50 »
De moderators kunnen dit volgens mij niet, ik zou in ieder geval niet weten hoe het moet! Je zou Chris (de beheerder) een PB'tje kunnen sturen, misschien kan hij je helpen.

HannekeTT

  • Gast
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #12 Gepost op: 18 juli 2008, 01:56:24 »
Ik wilde een nieuw topic starten maar uhm.. ik kom er niet achter hoe ik dat moet doen?

HannekeTT

  • Gast
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #13 Gepost op: 18 juli 2008, 02:12:37 »
Ik heb het knopje gevonden.....   :nut:

Carolina

  • Gast
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #14 Gepost op: 6 september 2008, 21:29:47 »
Het lukt me niet om een personal foto te uploaden. Mijn foto voldoet aan de kb en pixel eisen maar toch lukt het niet. Hellup!

Xenia2009

  • Gast
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #15 Gepost op: 1 november 2008, 07:52:37 »
.
« Laatst bewerkt op: 2 november 2008, 16:57:51 door Xenia2009 »

Xenia2009

  • Gast
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #16 Gepost op: 2 november 2008, 09:03:05 »
.
« Laatst bewerkt op: 2 november 2008, 16:57:36 door Xenia2009 »

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #17 Gepost op: 2 november 2008, 12:04:32 »
ik zou het als ik jou was eens bij herjan neerleggen hij is nu immers ook admin. Ik vind zelf reclame vaak erg storend, en het neemt veel ruimte in op het forum, vaak melden die mensen zich aan en er wordt nooit meer wat met dat account gedaan. Daarbij is dit een forum om lekker te kletsen over van alles en nog wat, en geen marktplaats om jezelf te promoten (als bedrijf zijnde)

wellicht inderdaad dat als er meer animo voor is, er een speciale groep aangemaakt kan worden (commerciele reclame voor bedrijven) waar bedrijven zichzelf kunnen aanprijzen. Ik zie het belang er ook wel van dat mensen van het forum op deze manier iemand kunnen benaderen voor hun bruiloft. Voordeel daarvan is dat je reclame hier toestaat en op andere plaatsen direct kan verwijderen zonder enige discussie.

Carolina

  • Gast
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #18 Gepost op: 5 november 2008, 16:27:26 »
[quote name=\'dromer\' post=\'186833\' date=\'02 November 2008, 12:04\']ik zou het als ik jou was eens bij herjan neerleggen hij is nu immers ook admin. Ik vind zelf reclame vaak erg storend, en het neemt veel ruimte in op het forum, vaak melden die mensen zich aan en er wordt nooit meer wat met dat account gedaan. Daarbij is dit een forum om lekker te kletsen over van alles en nog wat, en geen marktplaats om jezelf te promoten (als bedrijf zijnde)

wellicht inderdaad dat als er meer animo voor is, er een speciale groep aangemaakt kan worden (commerciele reclame voor bedrijven) waar bedrijven zichzelf kunnen aanprijzen. Ik zie het belang er ook wel van dat mensen van het forum op deze manier iemand kunnen benaderen voor hun bruiloft. Voordeel daarvan is dat je reclame hier toestaat en op andere plaatsen direct kan verwijderen zonder enige discussie.[/quote]


Vroeg me af of er een besluit hierover genomen is. Lijkt mij ook best handig, ook om zaken aan te prijzen die bijvoorbeeld niet met trouwen hebben te maken. Maar idd ook voor trouwzaken, dat je weet waar je moet rondsnuffelen.
« Laatst bewerkt op: 5 november 2008, 20:02:36 door Carolina »

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #19 Gepost op: 5 november 2008, 16:58:59 »
Voor zover ik weet is Herjan in conclaaf met Chris, de eigenaar van de site, over wat er nu precies met reclame moet gebeuren. Daar is voor zover ik weet nog even niets uit naar voren gekomen, maar zodra Herjan iets weet horen we het vast :wink:

Herjan

  • Gast
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #20 Gepost op: 5 november 2008, 17:16:05 »
Excuus. Ik had niet gezien dat er een vraag was gesteld over reclame in dit topic. Ik zal trachten uit te leggen wat het standpunt van Chris en mij is.

Dit forum is door Chris opgezet voor bruidsparen. Dus aanstaande of pasgetrouwde bruiden en bruidegommen. Zij moeten hier een plaats vinden om in positieve en verdraagzame sfeer te praten over (de voorbereiding van) een huwelijk in de breedste zin van het woord. Zij mogen hierbij zeer zeker vertellen over of vragen naar ervaringen met locaties, fotografen, kappers, visagisten, winkels, etc, etc. Zolang dat in goede bewoordingen en redelijk objectief gebeurd, zal het beheer geen censuur of wat dan ook toepassen.

Daarnaast is er op dit forum ruimte om te praten over kinderen en algemene zaken. Regel daarbij: houdt iedereen in ere, benader meningsverschillen in goede bewoordingen en enige relativiteit cq. een knipoog.

Wat dus niet de bedoeling is, is dat commerciƫle personen, bedrijven of instellingen zich hier aanmelden om over hun werkzaamheden te vertellen, klanten te werven, marktonderzoeken uit te voeren, etc. Dat ze zich aanmelden kunnen wij niet tegenhouden, maar hun postgedrag zal streng in de gaten worden gehouden door de moderators en zonodig ingegrepen worden.

Ik zal met Chris in de toekomst een soort huisregels gaan opstellen. Wanneer dit gebeurd is niet bekend.

P.S. Ik ben ervan op de hoogte dat er momenteel enkele commerciƫel actieve personen (voornamelijk fotografen) actief zijn op dit forum. Deze worden (nog) niet van het forum verbannen, maar worden dus wel in de gaten gehouden.
« Laatst bewerkt op: 5 november 2008, 17:21:57 door Herjan »

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #21 Gepost op: 6 november 2008, 13:20:52 »
[color=\"#6600CC\"]Als je een avatar kiest vanuit de gallerie, dan zijn die bijna 2x zo groot, als dat je je eigen 64x64 pixels plaatje upload :sad:
Nou vroeg ik me af, zouden de avatars ietsjes groter mogen, zodat foto's voortaan ook netjes te zien zijn :) en staat ook netter aan de zijkant.

Nu vallen de persoonlijke avatars bijna in het niet :sad:[/color]

Herjan

  • Gast
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #22 Gepost op: 6 november 2008, 13:50:50 »
@Iris: help me er volgende week even aan te herinneren. Ik kom de komende dagen echt nergens meer aan toe. Ik zal daar even een mededeling van doen.

chris

  • Junior
  • **
  • Berichten: 63
  • Geslacht: Man
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #23 Gepost op: 10 november 2008, 13:12:14 »
[quote name=\'iris&sander\' post=\'187868\' date=\'06 November 2008, 13:20\'][color=\"#6600cc\"]Als je een avatar kiest vanuit de gallerie, dan zijn die bijna 2x zo groot, als dat je je eigen 64x64 pixels plaatje upload :sad:
Nou vroeg ik me af, zouden de avatars ietsjes groter mogen, zodat foto's voortaan ook netjes te zien zijn :) en staat ook netter aan de zijkant.

Nu vallen de persoonlijke avatars bijna in het niet :sad: [/color][/quote]

De grootte van de avatars is aangepast naar 100x100. Je moet de avatar alleen wel opnieuw uploaden.

groeten,
Chris
« Laatst bewerkt op: 10 november 2008, 13:13:21 door chris »

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #24 Gepost op: 10 november 2008, 13:24:54 »
[color=\"#6600CC\"]Super!! Ik ga het meteen proberen, dank je wel Chris :biggrin:[/color]

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards