collapse

Auteur Topic: Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"  (gelezen 135046 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hongkong

  • Gast
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #50 Gepost op: 28 juni 2009, 18:51:07 »
Ik heb ook een vraag als ik een topic open kan ik de berichten niet lezen dan moet ik er eerst op klikken en dat is irritant. Ik heb het al is eerder gahad en toen was het op de 1 op andere dag weer normaal. Hoe krijg ik nu weer alle berichten onder elkaar te zien zonder bij iedereen op het bericht te hoeven klikken.

Anna Livia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3706
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #51 Gepost op: 28 juni 2009, 20:47:30 »
Rechtsboven aan de pagina van elk topic zie je in de blauwe balk een knop 'opties'. Als je daar op klikt en dan layout 'standaard' selecteert zou het weer goed moeten staan. :)

hongkong

  • Gast
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #52 Gepost op: 29 juni 2009, 18:25:32 »
Geweldig dank je wel.

Fenkie

  • Gast
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #53 Gepost op: 16 augustus 2009, 18:13:30 »
als ik op een verkleind plaatje klink om dit te bekijen, krijg ik het volgende bericht:

Sorry, sommige velden missen, als je een onderwerp toch wilt zien, kijk dan of het onderwerp verplaatst is

Wat kan ik daar aan doen?

mvdylan

  • Gast
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #54 Gepost op: 16 augustus 2009, 18:27:41 »
ben dus gelukkig niet de einige. die vraag heb ik dus ook. ik kan de foto's dus niet bekijken

jet17

  • Gast
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #55 Gepost op: 16 augustus 2009, 20:47:04 »
hier nog 1 met hetzelfde probleem:D

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #56 Gepost op: 17 augustus 2009, 07:55:44 »
Ladies even wat vragen

Sinds wanneer treedt dit probleem op?
Welke browser gebruiken jullie, en welke versie daarvan?

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #57 Gepost op: 17 augustus 2009, 08:35:52 »
[font=\"Lucida Sans Unicode\"][color=\"#8b0000\"]Lyanna, ik gebruik thuis Safari en Firefox, hier op de zaak (bloos) Internet Explorer. Van alle browsers de meest recente versie.
Volgens mij is dit zaterdag begonnen. Erg vreemd....[/color][/font]

~M*M~

  • Gast
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #58 Gepost op: 17 augustus 2009, 09:21:01 »
ook hier firefox, bijna nieuwste versie (zie net de pop-up voor de volgende)

ik merk eigenlijk pas vanaf vandaag dat de foto'd die als bijlage zijn upgeload zo'n melding krijgt.

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #59 Gepost op: 17 augustus 2009, 09:41:56 »
Ik heb het zelf ook geprobeerd met verschillende browsers, en ik heb dezelfde problemen. Volgens mij is er geen upgrade geweest van het forum, het enige dat ik kan bedenken is dat misschien de directory waar de plaatjes naar worden geupload vol is - wat zou verklaren dat je niet meer kunt uploaden.

Ik zal Chris even contacteren, want dit is iets waar ik zelf niet bij kan.

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #60 Gepost op: 18 augustus 2009, 21:50:25 »
Helaas nog geen reactie van Chris :sad:

Nursszz

  • Gast
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #61 Gepost op: 28 december 2009, 12:59:00 »
Wellicht een wat vreemde vraag, maar ik kan het echt niet vinden.

Toen ik me hier aanmelde op het forum waren er veel leden verwijderd omdat ze eigenlijk nooit meer reacties gaven (mensen die zich nooit meer afgemeld hebben etc)
Nu ben ik zelf getrouwd en mijn goede voornemen was om dan maar afscheid te nemen van dit forum.
Maar...ik kan nergens vinden hoe ik mijn account moet verwijderen, hoe ik definitief kan afmelden.

En ja....ik heb de zoekfunctie geprobeerd  :wink:

Trouwring

  • Gast
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #62 Gepost op: 30 december 2009, 14:56:44 »
Dat kan niet. Daarom is het ook zo handig dat het voor je gedaan wordt. Als jij niet meer inlogt, word je account vanzelf 'passief' en kan 'ie verwijderd worden.

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #63 Gepost op: 4 januari 2010, 15:35:38 »
Kan de blokkade van mijn PM box afgehaald worden?

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #64 Gepost op: 4 januari 2010, 15:50:31 »
Within, dat kun je zelf ook, bij My Controls en dan onder board settings. Ik heb je pm box weer enabled, ik heb geen idee waarom ie disabled stond.

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #65 Gepost op: 4 januari 2010, 15:53:02 »
Dat had Herjan gedaan in de periode dat ik hier weg was.. maar bedankt! Wist niet dat ik dat zelf kon
« Laatst bewerkt op: 4 januari 2010, 15:53:24 door Within »

zinzi

  • Gast
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #66 Gepost op: 16 januari 2010, 10:09:21 »
Is het niet een idee om bij sommige topics een heel aantal reacties weg te halen.
Ik wilde even kijken voor kapsels bijvoorbeeld. Dan ben ik 49 pagina's aan het doorbladeren! Maar een heleboel reacties gaan niet eens over het kapsel zelf. Maar zijn reacties van "mooi hoor" of "ik ga over 2 weken voor mijn proefkapsel". Dat is voor de laatste reacties leuk, maar die van jaren geleden...?
Deze reacties maken het topic erg lang en het bladert niet lekker meer door.  
En diegene die vooraan beginnen met bladeren willen toch alleen maar foto's en nuttige reacties zien denk ik. Anders kijk je wel op de meeste recente pagina('s).

Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor de jurken/ muziek/ ervaringen bruidszaken enz.
Het is vaak echt een heel karwei hier door heen te komen.

suzan1983

  • Gast
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #67 Gepost op: 16 januari 2010, 11:48:19 »
Als ik foto's plaats krijg ik een klein fotootje die je moet aanklikken om hem te zien. Maar nu zie ik bij anderen vaak een fotootje gewoon staan.
Hoe doe ik dat?
Dus een foto plaatsen zonder hem te hoeven aanklikken om hem te zien....

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #68 Gepost op: 16 januari 2010, 21:15:41 »
Ik weet niet of het aan mij is om te antwoorden... Maar ik plaats mijn foto's via photobucket.com Daar moet je je even aanmelden, is gratis, en dan kun je foto's en video's uploaden. Als dat gelukt is, staan daar onder een paar links, en bij één ervan staat al . Die link kopieren, en hier in je bericht plakken, dan staat 'ie er gewoon helemaal :)

Volgens mij hebben ze ook liever dat je dat doet want alle foto's die wij uploaden op het forum (en die dus zo klein worden), kosten ruimte op het forum. De links naar de foto's op photobucket niet. Succes!

suzan1983

  • Gast
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #69 Gepost op: 16 januari 2010, 21:33:59 »
Zal eens kijken thanks!
Maar dan moeten die foto's daar wel blijven staan of kun je ze na het uploaden weer weggooien?
Zal me eens verdiepen in die site.

Heb me bij mijnalbum aangemeld. Is net wat makkelijker in het nederlands (gemakzucht)
En het is gelukt! Zie het ditjes en datjes topic  :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 16 januari 2010, 21:25:52 door suzan1983 »

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #70 Gepost op: 16 januari 2010, 22:36:00 »
[quote name=\'zinzi\' post=\'298286\' date=\'16 January 2010, 10:09\']Is het niet een idee om bij sommige topics een heel aantal reacties weg te halen.
Ik wilde even kijken voor kapsels bijvoorbeeld. Dan ben ik 49 pagina's aan het doorbladeren! Maar een heleboel reacties gaan niet eens over het kapsel zelf. Maar zijn reacties van "mooi hoor" of "ik ga over 2 weken voor mijn proefkapsel". Dat is voor de laatste reacties leuk, maar die van jaren geleden...?
Deze reacties maken het topic erg lang en het bladert niet lekker meer door.  
En diegene die vooraan beginnen met bladeren willen toch alleen maar foto's en nuttige reacties zien denk ik. Anders kijk je wel op de meeste recente pagina('s).

Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor de jurken/ muziek/ ervaringen bruidszaken enz.
Het is vaak echt een heel karwei hier door heen te komen.[/quote]


Even heel bot: nee. Ten eerste zou dan het hele topic niet meer kloppen en ten tweede is dat niet iets dat je even doet, dat moet handmatig. Verder zijn die posts geplaatst door mensen die hier misschien nog wel rondlopen en het lijkt me heel erg raar om als administrator zomaar posts van mensen weg te gaan gooien.

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #71 Gepost op: 17 januari 2010, 17:38:17 »
Dat begrijp ik Lyanna! Maar ik snap het van Zinzi ook wel. Als je bijvoorbeeld plaatjes zoekt van bruidsboeketten of bruidskapsels of foto's wilt zien van jurken dan is het heel veel werk om 89 pagina's door te spitten terwijl er maar 20 foto's staan. Maarja, dat is dan niet anders ben ik bang.

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #72 Gepost op: 17 januari 2010, 19:26:12 »
Ik kan daar heel weinig aan doen vrees ik. Een optie is om een nieuw topic te beginnen en de oude te unstickyen zodat die uiteindelijk naar beneden zakt, maar dan nog kan ik moeilijk alle "mooi hoor" etc reacties er iedere keer tussenuit gaan halen toch?

suzan1983

  • Gast
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #73 Gepost op: 17 januari 2010, 20:03:28 »
Je kunt ook gewoon google en. Daar bruidsboeket intikken en zoeken bij de afbeeldingen.
Dit blijft een forum, iedereen vind het leuk om complimentjes te krijgen.

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Feedback Voor Vragen Over "technische Zaken"
« Reactie #74 Gepost op: 18 januari 2010, 14:42:37 »
Precies. Een forum is voor het kletsen. Er zijn site's waarop foto's en afbeeldingen van boeketten, kapsels en make-up verzameld zijn. :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards